Olen tekemässä tyttöystävälle leikekirjaa ja idoita kaipailisin.
Kirjaan olen laittanut jo kuvia, liimannut elokuvalippuja, laittanut ylös suloisimpia tekstiviestejä, biisien sanoja, runoja, ristikoita, joista vastaukseksi tulee meihin liittyviä sanoja, ystäväkirjan tapaisen jutun, johon itse olen täyttänyt tyttöystävään liittyvän sivun ( eli lempivärit ja ruuat ja muut, ja katsotaan miten hyvin tunnen toisen ja tyttöystävä saa täyttää minuun liittyvän sivun). Olen piirtänyt kirjaan kuvia, kirjoittanut päiväkirjan merkintöjä jutuista joita olemme tehneet. Vielä olisi sivuja reippaasti jäljellä ja ei tule enää idoita itseltä.
Ideoita leikekirjaan?
cookie33
2
206
Vastaukset
- blaah_
Hmm... toivottavasti olet joku 8 vee, muuten toi on kyllä vähän turhan "söpöö" :/
- romantic & sweet
Eikä ole. Just mukavaa muistamista. Minä ainakin haluaisin tuollaisen ja olen jo keski-ikäinen.
Kuulostaa siltä, että olet laittanut kirjaan jo vaikka mitä. Voisiko osa kirjaa jäädäkin tyhjäksi myöhempää täyttämistä varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862