Tietäiskö kukaan millä raidoitusvärillä saisi vaaleat raidat tummiin hiuksiin?? Vai onko tämä mahdotonta?? Toimiiko esim. poly blonde?
VAALEAT RAIDAT TUMMANRUSKEISIIN HIUKSIN KAUPAN VÄREILLÄ
8
1569
Vastaukset
- hair
samaa juttua tiedustelisin! toivottavasti joku tietää. :)
- miazz
raidathan tehdään liikkeessäkin värinpoistoaineella. ostat kaupasta värinpoisto aineen ( sis hapete vaalennusjauhe), nouki esim folioon sopivan kokoisia raitoja ja thatsit :)
- shanna1490
Kiitos vinkistä! mut tuleeko hiuksista sit todella huonokuntoset?? ja yhdellä kerralla vain täysin blondit? :D
- helene
Minulla on siitä kokemusta... Eli mulla oli ruskeat hiukset (aika tummat) ja ostin kaupasta poly blonde raidoitusvärin joka tarttui tosi hyvin, tuli kauniit vaaleat raidat :) Eli kannattaa nimenomaan ostaa se poly blonden RAIDOITUSVÄRI :) Kampaajalla mulla ei ole ikinä käytetty raidotukseen värinpoistoa...paitsi jos on musta tukka.
- shanna1490
Okei kiitos oon miettiny samaa mut kysyin neuvoa kaupasta ja hän sanoi että varmuudella tulee keltaiset raidat tai väri ei vain yksinkertaisesti tartu.. kuinka kauan pidit väriä??
- helene
Ei tule keltaista, en ainakaan usko... Niistä taidoista tulee hunajan vaaleat ja ne sopii hyvin tummien hiuksien joukkoon. Olen niin monta kertaa sitä väriä laittanut, että ainakin itselle on ollut hyvä ja parille kaverille. Sen kun kokeilet, raidat tummissa hiuksissa ei näytä tyhmältä vaikka olisivat minkä vaalean väriset tahansa...ja näin kesällä aurinko vaalentaa raitoja hirveesti :)
- n20v
helene kirjoitti:
Ei tule keltaista, en ainakaan usko... Niistä taidoista tulee hunajan vaaleat ja ne sopii hyvin tummien hiuksien joukkoon. Olen niin monta kertaa sitä väriä laittanut, että ainakin itselle on ollut hyvä ja parille kaverille. Sen kun kokeilet, raidat tummissa hiuksissa ei näytä tyhmältä vaikka olisivat minkä vaalean väriset tahansa...ja näin kesällä aurinko vaalentaa raitoja hirveesti :)
Kyllä harmaat hopeen väriset on kaameet, ihankuin olis jo harmaantumassa....
- helene
n20v kirjoitti:
Kyllä harmaat hopeen väriset on kaameet, ihankuin olis jo harmaantumassa....
Tummaan ei saa harmaita tai hopeita, mutta siis sellaiset raidat on rumat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934732Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2053774Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311224
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611193- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä33942