VAALEAT RAIDAT TUMMANRUSKEISIIN HIUKSIN KAUPAN VÄREILLÄ

shanna1490

Tietäiskö kukaan millä raidoitusvärillä saisi vaaleat raidat tummiin hiuksiin?? Vai onko tämä mahdotonta?? Toimiiko esim. poly blonde?

8

1569

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hair

samaa juttua tiedustelisin! toivottavasti joku tietää. :)

• miazz

raidathan tehdään liikkeessäkin värinpoistoaineella. ostat kaupasta värinpoisto aineen ( sis hapete vaalennusjauhe), nouki esim folioon sopivan kokoisia raitoja ja thatsit :)

• shanna1490

Kiitos vinkistä! mut tuleeko hiuksista sit todella huonokuntoset?? ja yhdellä kerralla vain täysin blondit? :D

• helene

Minulla on siitä kokemusta... Eli mulla oli ruskeat hiukset (aika tummat) ja ostin kaupasta poly blonde raidoitusvärin joka tarttui tosi hyvin, tuli kauniit vaaleat raidat :) Eli kannattaa nimenomaan ostaa se poly blonden RAIDOITUSVÄRI :) Kampaajalla mulla ei ole ikinä käytetty raidotukseen värinpoistoa...paitsi jos on musta tukka.

• shanna1490

Okei kiitos oon miettiny samaa mut kysyin neuvoa kaupasta ja hän sanoi että varmuudella tulee keltaiset raidat tai väri ei vain yksinkertaisesti tartu.. kuinka kauan pidit väriä??

• helene

Ei tule keltaista, en ainakaan usko... Niistä taidoista tulee hunajan vaaleat ja ne sopii hyvin tummien hiuksien joukkoon. Olen niin monta kertaa sitä väriä laittanut, että ainakin itselle on ollut hyvä ja parille kaverille. Sen kun kokeilet, raidat tummissa hiuksissa ei näytä tyhmältä vaikka olisivat minkä vaalean väriset tahansa...ja näin kesällä aurinko vaalentaa raitoja hirveesti :)

• n20v
        helene kirjoitti:

Ei tule keltaista, en ainakaan usko... Niistä taidoista tulee hunajan vaaleat ja ne sopii hyvin tummien hiuksien joukkoon. Olen niin monta kertaa sitä väriä laittanut, että ainakin itselle on ollut hyvä ja parille kaverille. Sen kun kokeilet, raidat tummissa hiuksissa ei näytä tyhmältä vaikka olisivat minkä vaalean väriset tahansa...ja näin kesällä aurinko vaalentaa raitoja hirveesti :)

Kyllä harmaat hopeen väriset on kaameet, ihankuin olis jo harmaantumassa....

• helene
        n20v kirjoitti:

Kyllä harmaat hopeen väriset on kaameet, ihankuin olis jo harmaantumassa....

Tummaan ei saa harmaita tai hopeita, mutta siis sellaiset raidat on rumat..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4732
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      205
      3774
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1224
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1193
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      33
      942
    Aihe