Olen 13-vuotias poika, joka on rakastunut 15-vuotiaaseen tyttöön. Tämä tyttö on myös rakastunut minuun. Hankalaksi tässä tekee se, että välillämme on noin 150 km. Olemme tavanneet tytön kanssa muutaman kerran sen jälkeen kun noin 3 kuukautta sitten tapasimme. Tytön ystävät ovat kyselleet melko kiitettävästi häneltä ja minulta "miksemme ole yhdessä?", ja "mitä odotamme?" Emme ole tästä oikeastaan puhuneet mutta tytön ystävät ovat jo melkein vihaisia minulle miksen tee jo aloitetta. Kysymys kuuluukin mitä odotamme? Itselleni tämä olisi ensimmäinen vakava suhde, mutta en tiedä miten tekisin aloitteen? Toimisiko kaukosuhde? Talven tultua emme näkisi enää kuin ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa. Auttakaa minua!
Nuori kaukosuhde?
7
769
Vastaukset
- jepsssss
Kaukosuhde toimii kyllä jos vaan tekstaa, soittelee, mesettelee ym. päivittäin. Pitää myös ihan livenä nähdä se pari kertaa kuukaudessa ainakin.
Itse elän kaukosuhteessa jossa on 700km väliä, mutta tietty teillä on eri asia kun olette noin nuoria. Ehkä kannattaisi vanhemmille jutella ja kysyä mitä mieltä he ovat asiasta.
Aloitteen voit yksinkertaisesti tehdä kysymällä, että " seurustellaanko me nyt ihan virallisesti?" . Voit myös vaihtehtoisesti kysyä mitä mieltä hän on teidän suhteesta ja kysyä haluaako hän alkaa ihan virallisesti seurustelemaan. - 13v?! ompa kiire
Itse aloin ajatella naisia sillä silmällä noin 3kymppisenä ja hyvin on ehtiny.
- ^.^ Aaws
Hei hei hei... : D aika lisä...
:) Teistä voi tulla jotain suurta, myös kaukosuhde ei ole pahaksi. En itse asiassa tässä omassa suhteessani kaipaa koko ajan kumppanii koska on meillä 40km väli matkaa (Kotka - Myllykoski) ehkä siksi haluun muiden kanssa olla enkä vain kumppanin... Luonteeltani oon omistushaluinen ja riippuvainen... mutta nyt kun seurustelen kohta puoliin vuoden kumppaninkaa en tunne mitään mustasukkaisuutta tai omistushalumista, kun luotan kumppaniin täysillä!:D
Jos ei ole luottamista vaa olisi enemmän mustasukkaisuutta toi ei sitten kuulosta lupaavalta... Ne rikkovat mitkä vain suhteen... :(
:p halusin vain avautua omista asioista ja toivottaa onnea teille kahdelle! - Kaukosuhde??
Minä olen myös aloittamassa suhdetta yhteen poikaan. Olen täyttämässä viisitoista vuoden lopussa ja hän on minua päivän vanhempi. :) hän asuu hieman alle 150 km päässä. En tiedä mitä tekisin kun ei ole suoria juna yhteyksiä. Joten toisen näkeminen ainenkin kerran kuukaudessa on periaatteessa mahdotonta. Kannattaako suhde? Tykkään hänestä todella paljon.:)
- 4+16
Itse oon kaukosuhteessa, välimatkaa 400 km. Nähdään harvoin, mutta toimii hyvin meillä. :)
- Kaukosuhde??
4+16 kirjoitti:
Itse oon kaukosuhteessa, välimatkaa 400 km. Nähdään harvoin, mutta toimii hyvin meillä. :)
Onnea teille:) nyt mielestäni näyttää siltä että saattaisi se meilläkin toimia. :) toivottavasti.
- höyhenet
Meilläkin hyvin toimii vaikka välimatkaa on 340km :) Kyllä sitä jaksaa yhteyttä pitää jos toista tarpeeksi rakastaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481