Mikä oulun kampaamoista ois semmonen, missä ehkä uskaltaisi hapsujansa leikkauttaa.
Onko kellään kokemusta Maikkulan hiushoitolasta, sillä se on ihan vieressä ja olen miettinyt uskaltaako siellä käpäistä..
Siedettäviä kampaamoita Oulussa?
10
6669
Vastaukset 10
- muhoksen mimmi...
..vaiha hyvä ihiminen kaupungin ossaa ja mee käymään välivainiolla KIVIHARJUN KAMPAAMOssa.siellä on kiva käyä ja ennen kaikkea,kuontalosta tullee hyvä,vaikka ois kuinka viturallaan tahansa,eikä pörssikään oo alakanu naukuun ku on tullu käytyä siellä...
- Jaana
Tykkään keskustan Hair-Ekasta, mutta siellä tuntuu olevan työntekijöiden kesken jotain skismaa tai jotain... en tiedä. Tulee vaivautunut olo kun siellä käy. Mutta hyvin laittavat tukkaa.
Toinen paikka on Welhottaret Plaza-aukiolla. Pieni, mutta mukavia naisia töissä, saa asittää toiveita ja niitä jopa kuunnellaan. - Maikkulan vanki.
Mä kävin kerran Maikkulan hiushoitolasta ja en osaa sanoa oliko nyt niin kummoinen. En ainakaan ole uudestaan mennyt eli voi sanoa etten ilmeisesti kauheasti tykästynyt.
- 1+14
Semmosen paikan ainakin tiedän, mitä välttää!
Asema-aukion parturi-kampaamo nimitttäin! Hirveällä kiireellä leikattu, jono perässä. Oma edellisenä päivänä varaamani aika puoli tuntia myöhässä. Hiukset näyttävät kuin olisin kännissä leikannut..
Laitoin palautetta vastauspyynnön kera netin kautta, ikinä ei ole kuulunút mitään! - Kreikan malliin menn
Onko joku saanut kuitin parturista / kampaamosta?
Minä olen viimeisen 40 vuoden aikana saanut yhden kerran... Taisi olla joku harjoittelija. - Anonyymi
SALO SP. KAMPAAMO MAIKKULASSA. En ainakaan voi suositella kenellekään, mies voimalla revitään ihmeellisellä harjalla hiukset päästä joka ei ainakaan ole fööni harja. Polkkatukan alle tehdään kevennys tekemällä niskaan sänki. Vaikeaa istua asiakkaana koko ajan tyrkytetään lisäpalveluja. Ei ikinä enää.
- Anonyymi
Paras kampaamo Maikkulassa.Olen käynyt monia vuosia.ystävällinen palvelu. Leikkaukset ja volyymi käsittelyt parasta ikinä.eikä hinnatkaan päätä huimaa.Suosittelen lämpimästi. .Mukava pariskunta ja palvelusta täysin kymppi.
- Anonyymi00010
Mielestäni oli hyvä leikkaus ja kampaus em paikassa.
- Anonyymi
Salon mp. Pihkakosken pitämä.
- Anonyymi
Pihkakoski ja muut tuolla oulun huipputasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 711359
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587