Mikä oulun kampaamoista ois semmonen, missä ehkä uskaltaisi hapsujansa leikkauttaa.
Onko kellään kokemusta Maikkulan hiushoitolasta, sillä se on ihan vieressä ja olen miettinyt uskaltaako siellä käpäistä..
Siedettäviä kampaamoita Oulussa?
9
4595
Vastaukset
- muhoksen mimmi...
..vaiha hyvä ihiminen kaupungin ossaa ja mee käymään välivainiolla KIVIHARJUN KAMPAAMOssa.siellä on kiva käyä ja ennen kaikkea,kuontalosta tullee hyvä,vaikka ois kuinka viturallaan tahansa,eikä pörssikään oo alakanu naukuun ku on tullu käytyä siellä...
- Jaana
Tykkään keskustan Hair-Ekasta, mutta siellä tuntuu olevan työntekijöiden kesken jotain skismaa tai jotain... en tiedä. Tulee vaivautunut olo kun siellä käy. Mutta hyvin laittavat tukkaa.
Toinen paikka on Welhottaret Plaza-aukiolla. Pieni, mutta mukavia naisia töissä, saa asittää toiveita ja niitä jopa kuunnellaan. - Maikkulan vanki.
Mä kävin kerran Maikkulan hiushoitolasta ja en osaa sanoa oliko nyt niin kummoinen. En ainakaan ole uudestaan mennyt eli voi sanoa etten ilmeisesti kauheasti tykästynyt.
- 1+14
Semmosen paikan ainakin tiedän, mitä välttää!
Asema-aukion parturi-kampaamo nimitttäin! Hirveällä kiireellä leikattu, jono perässä. Oma edellisenä päivänä varaamani aika puoli tuntia myöhässä. Hiukset näyttävät kuin olisin kännissä leikannut..
Laitoin palautetta vastauspyynnön kera netin kautta, ikinä ei ole kuulunút mitään! - Kreikan malliin menn
Onko joku saanut kuitin parturista / kampaamosta?
Minä olen viimeisen 40 vuoden aikana saanut yhden kerran... Taisi olla joku harjoittelija. - Anonyymi
SALO SP. KAMPAAMO MAIKKULASSA. En ainakaan voi suositella kenellekään, mies voimalla revitään ihmeellisellä harjalla hiukset päästä joka ei ainakaan ole fööni harja. Polkkatukan alle tehdään kevennys tekemällä niskaan sänki. Vaikeaa istua asiakkaana koko ajan tyrkytetään lisäpalveluja. Ei ikinä enää.
- Anonyymi
Paras kampaamo Maikkulassa.Olen käynyt monia vuosia.ystävällinen palvelu. Leikkaukset ja volyymi käsittelyt parasta ikinä.eikä hinnatkaan päätä huimaa.Suosittelen lämpimästi. .Mukava pariskunta ja palvelusta täysin kymppi.
- Anonyymi
Salon mp. Pihkakosken pitämä.
- Anonyymi
Pihkakoski ja muut tuolla oulun huipputasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185