Mikä oulun kampaamoista ois semmonen, missä ehkä uskaltaisi hapsujansa leikkauttaa.
Onko kellään kokemusta Maikkulan hiushoitolasta, sillä se on ihan vieressä ja olen miettinyt uskaltaako siellä käpäistä..
Siedettäviä kampaamoita Oulussa?
10
6678
Vastaukset 10
- muhoksen mimmi...
..vaiha hyvä ihiminen kaupungin ossaa ja mee käymään välivainiolla KIVIHARJUN KAMPAAMOssa.siellä on kiva käyä ja ennen kaikkea,kuontalosta tullee hyvä,vaikka ois kuinka viturallaan tahansa,eikä pörssikään oo alakanu naukuun ku on tullu käytyä siellä...
- Jaana
Tykkään keskustan Hair-Ekasta, mutta siellä tuntuu olevan työntekijöiden kesken jotain skismaa tai jotain... en tiedä. Tulee vaivautunut olo kun siellä käy. Mutta hyvin laittavat tukkaa.
Toinen paikka on Welhottaret Plaza-aukiolla. Pieni, mutta mukavia naisia töissä, saa asittää toiveita ja niitä jopa kuunnellaan. - Maikkulan vanki.
Mä kävin kerran Maikkulan hiushoitolasta ja en osaa sanoa oliko nyt niin kummoinen. En ainakaan ole uudestaan mennyt eli voi sanoa etten ilmeisesti kauheasti tykästynyt.
- 1+14
Semmosen paikan ainakin tiedän, mitä välttää!
Asema-aukion parturi-kampaamo nimitttäin! Hirveällä kiireellä leikattu, jono perässä. Oma edellisenä päivänä varaamani aika puoli tuntia myöhässä. Hiukset näyttävät kuin olisin kännissä leikannut..
Laitoin palautetta vastauspyynnön kera netin kautta, ikinä ei ole kuulunút mitään! - Kreikan malliin menn
Onko joku saanut kuitin parturista / kampaamosta?
Minä olen viimeisen 40 vuoden aikana saanut yhden kerran... Taisi olla joku harjoittelija. - Anonyymi
SALO SP. KAMPAAMO MAIKKULASSA. En ainakaan voi suositella kenellekään, mies voimalla revitään ihmeellisellä harjalla hiukset päästä joka ei ainakaan ole fööni harja. Polkkatukan alle tehdään kevennys tekemällä niskaan sänki. Vaikeaa istua asiakkaana koko ajan tyrkytetään lisäpalveluja. Ei ikinä enää.
- Anonyymi
Paras kampaamo Maikkulassa.Olen käynyt monia vuosia.ystävällinen palvelu. Leikkaukset ja volyymi käsittelyt parasta ikinä.eikä hinnatkaan päätä huimaa.Suosittelen lämpimästi. .Mukava pariskunta ja palvelusta täysin kymppi.
- Anonyymi00010
Mielestäni oli hyvä leikkaus ja kampaus em paikassa.
- Anonyymi
Salon mp. Pihkakosken pitämä.
- Anonyymi
Pihkakoski ja muut tuolla oulun huipputasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741640Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971153- 161097
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301060- 164997
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30923Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105914Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks56854Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132845- 30818
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189796Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93737- 64684
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48668Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.13627Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191597On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 86580
- 41530
- 48528