Pirkanmaalla, tykkään aasilaisista miehistä, mutta niitä ei tunnu olevan misssään :( varsinkaan sielä missä minä asun. Kiinlaisista ravintolaista ei ole apua sielä on vaan yli 30- miehiä...
Olen itse 19-vuotias tyttö.
Missä aasialaiset miehet oikeen on?
8
212
Vastaukset
- ätmi
You love me long time, yes?
- Jalfo
Vaihto-opiskelijoiden yhteyteen kai kannattaisi mennä. Tampereelle siis tässä tapauksessa.
Jos nyt oikein muistan koulun maantieteen tunneilta, kuvailemasi kaltaisia miehiä pitäisi olla ainakin Aasiassa.
- juuuust
täällä on näitä provoja taas liikkeellä :) ja joo ihan oikeen muistit on niitä aasiassa, mutta kysyinkin pirkanmaan aluetta silmällä pitäen
- Yliopistoista
Monesti aasialaiset, jotka Suomeen tulevat, ovat astetta fiksumpaa porukkaa, joten heitä löytänee yliopistoilta. Toki aasialaisia on ylipäätään todella vähän sekä Suomessa että erityisesti Pirkanmaalla, mutta itse lähtisin tuossa tilanteessa kahvilakierrokselle esimerkiksi Hervantaan.
- kiinalainen
kiitos :) tulihan sieltä fiksuki vastaus.
- Juupijaapi
Suomeen opiskelemaan ulkomailta tulevat lähtevät kyllä maasta aika piakkoin valmistumisen jälkeen, sillä töitä ei Suomesta löydy. Elleivät sitten jo opiskelujen aikana saa tarpeeksi Suomen negatiivisesta ilmapiiristä ja siirry Keski- tai Länsi-Eurooppaan. Itse olen homo ja "rice queen" (vaikka kyllä ihan nuori olen), ja jos heteronaiselle on vaikeaa löytää siedettävän näköinen omaa ikäluokkaa oleva aasialainen, niin kuvitelkaa kuinka vaikeaa se minulle on! Kolme onnistunut löytämään, taisivat olla ainoat koko Suomessa.
- Onhan niitä paljonki
Lähi-itäkin kuuluu Aasiaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022