Tuomittavaa?

Teenkö väärin?

Minulla on nyt vanhemmiten tullut tavaksi, että kun noita työmatkojakin jonkin verran on, teen välillä ihan itse reissun vaikka jonnekin keski-eurooppaan ja keskityn siellä ihan pelkästään naisiin. Vaimolle tietysti sanon olevani työmatkalla. Vähän vaihtelevalla menestyksellä olen naista saanut, mutta viimeksi meni erityisen hyvin kun panin peräti kolmea rouvaa viiden päivän reissun aikana. Yllättävän hyvin sitä onnistaa kun keskittyy aamusta iltaan vain siihen.

Hieman koen välillä huonoa omaatuntoa välillä, mutta kun pointti on se, että minunhan ei ole edes mahdollista jäädä kiinni. Kotimaassa sitä miettisi sitä mielipahaa mitä voisi omalle vaimolle tuottaa mutta täällä tuo puoli puuttuu mikä tekee pettämisen hyvin helpoksi.

Löytyykö minulle ymmärtäjää tässä asiassa? Kyselen siksi että en ole tästä touhusta kertonut koskaan kenellekään. En yhtään kenellekään, en edes kavereilleni.

Se vaan on niin että pitäähän sitä nauttia elämästä ja jos ei ole edes mahdollisutta jäädä kiinni ja satuttaa toista niin onko se moraalisesti niin väärin.

7

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnollinen n

Olet täydellinen paska.Kehtaat edes kysyä onko tuomittavaa?Huoraa yksinäs ja janna vaimon elää rauhas tollaselta kusipäältä.

• 9+6

Kiinni jäät kun tuot taudin kotiisi. Kyllä ne satiaiset leviää vaikka kondomia käyttäisit.

• niinminäkinteen

Ja tiedätkö että vaimosi oikein odottaa milloin taas lähdet "työmatkalle", hänkin pääsee silloin omille seikkailuilleen...

• Vamos ala Playa,

Jokaisella on (näköjään) omat moraalikäsityksensä. Sinun logiikkasi mukaan kaikki on sallittua, jos siitä ei jää kiinni. Mikä ettei, itse en tuon asenteen mukaan elä mutta eipä minulla ole tarvettakaan pettää puolisoani.

• no heh!!

Pitää lähteä siitä, että teet mitäs tykkäät, ei kai sitä täältä kannata alkaa kyselemään, kunnei se kuitenkaan muuta käyttäytymistäsi puoleen eikä toiseen.
      Varmaan hyvin pitkälti jo tiesitkin, että valtaväestö tuomitsee moisen.
      Siksipä arvelenkin, että ihan vaan omiasi kirjoittelit, että saat ihmiset raivoihinsa ;D

• xhbxfcvhm

No mitäs tuohon sanoisi. Se mitä ei tiedä, ei satuta. Mitä saat itse tuosta? Jotakin saat ja sillä korvaat parisuhteessasi olevaa puutetta, jota et osaa korjata. Pelkäämpä, että jossakin vaiheessa huomaat olevasi enemmän onneton kuin nyt. Seksi ja läheisyys menettää merkityksensä. Joudut etsimään sitä ehkä vaikeimmat kautta.

Kaikkea hyvää sinulle ja vaimollesi. Toivon että löydät parisuhteestasi sen onnellisuuden ja mielenrauhan, joka siellä on vaikket sitä nyt näe.

• rehellinen vastaus

Sinilla on vielä hieman omantunonrippeitä jäljellä. En voi mitenkään antaa myötätuntoa ja lupaa pettämisellesi. Aviorikos on synti niin vaimosi kuin Jumalankin edessä: Luulet että sinua ei kukaa näe, mutta kerran joudut tekosistasi vastuuseen.
      Teet varmasi väärin ja syntiä. Itse kysyt ja siihen pitää vastata. Jos jatkat niin himo kasvaa ja vain voimistuu muuttuen jopa pakkomielteeksi. Kun vielä tunto soimaan niin voit tehdä asialle jotakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe