ADHD TYÖPAIKALLA

adhd-adhd-adhd-adhd

Tämä kannanotto ei ehkä kuulu tänne osastolle tai sitten tämä voisi kuulua useammallekin osastolle (--> olenkohan minä se työpaikan adhd?!), mutta....

Olen melko varma, että meidän työyhteisössä on 2 adhd -tapausta. Kaverit ovat hlvtn "menevää sorttia", ovat joka paikassa (kuin psk rattaassa), heillä on valtavan suuri tarve olla huomion keskipisteenä, ovat hirveän rauhattomia, "kuuluttavat" työyhteisön keskusradiossa turhanpäiviäisistä asioista (kukaan muu ei ), ainakin toinen on "syyllistynyt" epäasialliseen käytökseen työkavereitaan kohtaan, jne. jne.olisikohan myös narsistisia piirteitä jne. jne.

Pitäisikö heitä ohjata hoitoon, vai pitäisikö meidän muiden (n. 70) lähteä?

9

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikalisällä

Onhan tuollaisia nähty. Jotain mt-ongelmia varmaan Pitää tehdä ja höyröttää, jotta ei totuutta tarvitse ajatella. Rasittavia! Hoitoon vaan!

• duracel-adhd

Ne 2 adhd-tapausta muistuttavat Duracel-pupua. Se toinen ei varmaankaan nuku yölläkään; melko usein siltä tulee viestejä, jotka on lähetetty todella eriskummalliseen aikaan, se järjestelee monenlaisia tempauksia "henkilökunnalle", käy "ohjaamassa" muiden tekemisiä jne. jne. Todella rastittava tyyppi! Mitähän se tekee kesälomalla, kun yli 2 kk pitää malttaa pysyä poissa :))))

• adhd:n kaveri-adhd

Aikalisälle: Kiitos kommentistasi. Nyt herää kysymys: miten ne saa hoitoon?

• irvfje

Työyhteisöön kuulu jos jonkinmoista sorttia. Duracel -pupuja on koka työmaalla, suunapäänä joka paikassa. Parempi se kuin jos kaikki olisi aivottomia, tasapaksuja kuhnureita.

Anna adhd:n touhottaa, ei ole sinun asiasi puuttua toisen ihmisen luonteenpiirteeseen ellei se ole syvästi työyhteisöä mädättävä (pieni ärsyttävä luonteenpiirre ei ole mädättävää)

• Kuka auttaa jaksamaa

eikai se luonteenpiirre ole, vaan sairaus, johon pitäisi antaa hoitoa, siis rauhoittavia lääkkeitä. Adhd:n touhotukseen on puututtava, jos se häiritsee muiden tekemistä. Enempää en voi paljastaa, mutta kysymyksessä on/olisi varoituksen paikka ainakin toiselle noista "duracell-pupuista". Pomo(t) ovat niin vellihousuja, etteivät ne uskalla puuttua.

• Kouhake
        Kuka auttaa jaksamaa kirjoitti:

eikai se luonteenpiirre ole, vaan sairaus, johon pitäisi antaa hoitoa, siis rauhoittavia lääkkeitä. Adhd:n touhotukseen on puututtava, jos se häiritsee muiden tekemistä. Enempää en voi paljastaa, mutta kysymyksessä on/olisi varoituksen paikka ainakin toiselle noista "duracell-pupuista". Pomo(t) ovat niin vellihousuja, etteivät ne uskalla puuttua.

Touhottaja tyhjentää muidenkin akut.

• en mene töihin

Tälläisiä työntekijöitä on tosi paljon ,ja työantaja jopa tykkää niistä. kun ei tarvitse itse pomon valvoa koska nämä ADHD käy kertomassa kaiken mitä tapahtuu.
      Eihän työelämässä ole laadulla ja työn lopputuloksella enään mitään merkitystä,pääasia on että tulee nopeesti tehtyä ,ja duunarille hiki.
      seuratkaa millaista työn jälkeä nykyään tehdään rakennuksilla ja muualla.
      ei ennenvanhaa tuollainen laatu olisi mennyt läpi.

• Pemarilla pääsee

Onneksi on pitkä loma edessä, eikä tarvitse ainkaan muutamaan kuukauteen katsella duracellien touhotuksia.

• anteeksi häiriö ja k

Mitenkähän ne pärjäävät nyt kun on pitkä loma? Kai ne laulaa karaåkea ruotsin laivalla tai jossakin .....:lla. Siellähän saa tuoda itseään esiin niin paljon kuin yleisö vaan jaksaa kuunnella :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90