Prkle! Selvisin hegissä siitä kolmen vuoden helvetistä. En olekaan tossu! Elämä on ihq!
Päättyy yö, aamu saa, uusi päivä kun kirkkaana loistaa....
ENSIMMÄINEN VIIKKO PARATIISISSA
5
206
Vastaukset
- Toinen kiusattu
Onneksi olkoon Sinulle!
- vapaakuintaivaanlint
Jumankautajuunääs päivää. Elämä on ihanaa!!!!!!
- ex..................
Aika kuluu nopeasti, ja jo 3. viikko poissa siitä h.lv.tistä. Minä toivun!
- paikoissa on eroja
aika on todellakin kulunut. Parin viikon päästä koulu alkaa taasen, mutta onneksi minun ei enää tarvitse mennä siihen samaan mätäpesään - sain uuden duunin.
Tykkään open työstä yli kaiken! - ELÄMÄ ON
Minäkin tykkään opettajan työstä, kunhan saan tehdä sitä niin kuin opettajan kuuluu tehdä. Olen oman alani ammattilainen eikä ns. asiantuntijan tarvitse tulla minua opettamaan. Ammattiylpeys on tätä.
PS. Elän täysillä, kun pääsin pois siitä helvetistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486