palleja jomottaa

cammmeer

Voisiko jomotus johtua siitä, että istun päivittäin n. 3 tuntia koneella.
Jomotus tuntuu vain silloin kun selkä on tietyssä asennossa.

6

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivestääkö kivestä?

Eihän se pallilla istunta varmasti hyvääkään tee pallille. Saattaahan sitä palleissa olla jotain vesikohjuja joka kaiketi ilmenee niin että pallit näyttää hyvin suonikkailta. Sekin voi auttaa jos purkaa ylimääräsen lastin ulos vaikka usiamman kerran peräkkäin jotta lähtee hyytelöitynyt siemenneste ja muu karsta pois.
      Käsittääkseni jokaisen seisokin aikana palleihin kertt sitä kamaa ja ellei laukee niin se jää sinne pusiien pohjalle kärkkymään. kun näitä laukeemattomia seisokkeja kertyy niin siitä voi kehittyä jomoitusta. Ihan mutu-aavistuksella tässä toki puhelen, en oo siis mikään urologian tohtori

• cammmeer

ja kyllä, kyllä mulla seisoo muna melkein joka toinen tunti.
        Heti aamusta ei pääse ylös sängystä ku se vaan sojottaa.

• karikuohitsija

MItähän tuo tarkoittaa, että selkä vain tietyssä asennossa? Istuessako? Ei se kiveksille hyvää tosiaan tee, jos pitää painon niiden päällä, tai eivät saa muuten roikkua vapaasti.

Kannattaa ainakin pitää löysiä alkkareita, jos sellaisia pitää, esim löysät bokserit. Kivekset kiittävät! Kaikki nämä tiukat pikkarit/boxeripikkarit mitä myydään, ovat kives ja penisansoja. Kannattaa pysyä kaukana niistä. Kuumottavat, hauduttavat turhaan kiveksiä ja peniskin vielä tapetaan, kun erektiot eivät millään voi kasvaa riittävästi niissä.

Toki, jos kolotus tuntuu tietyssä asennossa muuten kuin istualtaan, niin silloin voisi kuvitella ongelman olevan jossain lantion alueen hermossa. Jotenkin puristuksissa? Tuolla lähellä häntäluuta, kun menee nuo sukuelinten hermot.

• cammmeer

jos olen kumarassa jotain tekemässä, esim nostelen paljon tavaraa, niin alasekä tulee ihan JUMALATTOMAN kipeäksi.
      Onko siihen mitään parannuskeinoja, venyttely?

• asdvfsdbgvf

Ite oon koittanu niin sanottua selkämankelia (ite keksimäni sana) . Sillaan naksauttaa selkänikamia. Se onnistuu ku on vaikka istullaan epnkillä ja kiertäää vaan hitaasti selkää oikeelle ja vasemmalle. Mulla paukkaa nikamat joskus oikeen urakalla, vaikkapa niin että vasmmalle kääntyissä 3 kertaa, oikeelle 5 tms. Se on kyllä aika rentouttavan tuntosta! Ja joskus sillä lailkla lähtee joku pienehkö kipu poiskin. Toinen tapa naksauttaa selkä nautinnollisesti on mennä suoralle puupenkille selälleen ja puristaa ittensä sitä penkkiä vasten, kuin yrittäisi oikasta rangan suoraksi penkkiä vasten. joskus on naksahtanu sillä laillaki että oon menny selälleen lattialle ja ittanu jotain raskasta syliini.

• lämpöö

Voisiko olla kyseessä myös eturauhastulehdus? Itsellä se lähti ainakin alaselän palelluttamisesta. Alaselällä näyttäisi olevan vaikutusta koko lantion alueen hyvin- ja myös pahoinvoinnille.
      Itsellä auttaa lämpö kaikkein parhaiten. Ei myöskään kannata istua hirveän pitkään samassa asennossa. Kannattaa miettiä myös, minkälaisella istuimella istuu. Jos istuin on kova ja kylmä, saattaa altistaa eturauhastulehdukselle, varsinkin jos siihen on taipumusta. Itselläni on tällainen vaiva ja lääkärin mukaan vain lämpö auttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5836
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3842
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3333
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2778
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2242
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2197
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162