lapset eron jälkeen

yksin lasten kanssa

Mies lähti toisen matkaan. Olen ollut periaatteessa ihan tyytyväinen, että mies on lasten kanssa aina kun pyydän. Mutta miespä ei olekaan aina lasten kanssa kun pyydän. Erotessa kyllä lupaili pitää yhteyttä lapsiin ja muutaman kerran viikossa heitä yleensä tapaa MUTTA ei se ole sama asia kuin jos isä olisi 24//7 kotona. Lapsille en ole mitään erosta puhunut, koska mielestäni lasten tulee luulla, että me olemme vielä perhe ja isän toinen perhe ja lapset on vain se paikka missä käydään sisaruksia tapaamassa. Lapsille selitän, että isällä on työkiireitä, kun on jatkuvasti poissa.
Haluan että lapsillamme on isä ja aion siitä myös pitää kiinni. Nyt on vain ilmaantunut valhetelua miehen puolelta, jos pyydän tulemaan hoitamaan lapsia, on jäänyt valehtelusta kiinni miksi ei tule.
Aion pitää huolen siitä, että lapset saavat olla isänsä kanssa. Pientä kapulaa olen kyllä miehen ja uuden naisen väleihin pistänyt kertomalla pieniä valheita siitä miten mies haluaa minua takaisin. Kyllä minullakin on oikeus antaa pikkuisen takaisin. Ja mä haluan että lapsilla on isä.

2

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä olet pelottava

Ethän ihan tosissasi tuota kirjoittanu? Oliko mies ennen teidän eroa lasten kanssa 24/7? Epäilen että ei. Ei sulla kyllä kaikki muumit ole laaksossa, jos lapsilta pimität eron. Taitavat vielä olla niin pieniä, etteivät ymmärrä asiaa? Entäs kun kasvavat? Mitenkäs sitten isän poissaolon selität? Et voi huijata heitä ikuisesti. Ja luuletko, että lapset sua arvostavat, kun totuus aikanaan heille selviää?

Noin juuri tuhotaan lasten ja isän välinen suhde eron tullessa. Kostolla. En ihmettele, että miehes jätti sut.

• Voi voi

Samaa mieltä TÄYSIN kun edellinen kirjoittaja !! Ihme ja kumma, monesti juuri naiset ja ÄIDIT ovat niitä täysin kusipäitä ja aivottomia erotilanteissa. En rupea tässä erittelemään miksi ja kuinka, koska ne eivät kuitenkaan ymmärrä. Harmi,että moni lapsi joutuu elämään noin aivottoman synnyttäjän kanssa ! (Koska lapsethan eivät VALITETTAVASTI pysty vanhempiaan valitsemaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      205
      4997
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      118
      4093
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3575
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      38
      2975
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2336
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      33
      2113
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      22
      1960
    Aihe