Minusta olisi pelottavaa ajaa autolla pitkin meren rantaa. Ajan mieluummin sisämaan metsätaipaleita, vaikka matkaa kertyisi pidemmästi.
Meren ranta on pelottava
13
89
Vastaukset
- Jaa.
Mitä sitten?
- Iiu
Voiko mies myöntää saman...?
- Iiu
Kauheinta olisi ajaa kapealla tiekaistaleella ja molemmin puolin olisi meri. :-(
Iiu kirjoitti:
Kauheinta olisi ajaa kapealla tiekaistaleella ja molemmin puolin olisi meri. :-(
Helpottaisiko fobiaasi, jos käyttäisit ajaessasi pelastusliivejä? Tai pelastuspukua?
Ratikkakuski kirjoitti:
Helpottaisiko fobiaasi, jos käyttäisit ajaessasi pelastusliivejä? Tai pelastuspukua?
:D
- Iiu
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei yhtään. Ei se maisema siitä mihinkään muutu.
Minusta kallioleikkaukset olivat pelottavia. Luin lehdistä, että jotkut oli törmänneet täysillä seinämiin. Sitten mulle kerran selvisi, että tekivät sitä tahallaan :\
- ...
Ei pelota, mutta jossain korkealla ja syheröllä tiellä missä on pudotusta kymmeneniä tai satoja metrejä saa kyllä olla tarkkana.
http://www.youtube.com/watch?v=FSKFKYTrt5U&feature=results_main&playnext=1&list=PLEF0A252ADD6E8647 Meillä kaikilla on omat juttumme. Ajeltiin syksyllä Miamista Key Westiin ja maisemat oli niin upeat, etten mistään hinnasta olis jättänyt kokematta.
http://travel.aol.com/travel-guide/united-states/florida/key-west-photo-seven-mile-bridge-pid-6102740/- Che G
Olisit uinut key Westin suntin yli katsomaan miten hienon maan on Amerikan ökyrikkaat pitäneet kauppasaarron ahdingossa, kun näkevät harhoissaan murhattavia kommunisteja joka paikassa
http://www.youtube.com/watch?v=P2myJcwDEgQ - Iiu
Aivan hirveää. Jaiksjaiksjaiks.
Merenranta on melkein parasta mitä maailma voi ihmiselle tarjota.
höh ja eilen tuli käytyäki meressä, tosi nättiä kateltavaa, mut pelkonsa kai kullaki :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745