ONGELMIA

asdfghjklöä

Elikkäs en nyt oikeen tiedä mihin kategoriaan tää olis täällä kuulunu, niin kirjotan nyt vaikka tähän :)
Oon seurustellut poikaystäväni kanssa (nimtään nyt vaikka Penaksi :D) n. 3 vuotta ja olen ollut tyytyväinen vaikka paljon riitelemmekin.
Viime syyskuussa olin ystäväni kanssa lomamatkalla, jossa tapasin ihanan ulkomaalaisen miehen (nimi muutettu : Timo). Näimme joka päivä viikon ajan, ja kiinnyin häneen. Kun lähdimme, juttelu jatkui joka päivä tunneittain. Matkan jälkeen erosin poikaystävästäni koska en ajatellut enään muuta kuin Timoa. Penan kanssa ei enään tuntunut samanlaiselta kuin ennen. Silti, emme pystyneet olemaan toisistamme erossa ja näemme joka päivä. Periaatteessa seurustelemme taas..
Ongelma on se, että Timo on nyt tulossa Suomeen koska haluaa nähdä minut ja olla kanssani. En osaa päättää mitä haluan.
Toisaalta, en ajattele viettäväni Penan kanssa loppuelämääni! Mutta välitän ja rakastan häntä todella paljon, enkä osaisi kuvitella elämää ilman Penaa.
Ja samaan aikaan välitän toisesta myös hyvin paljon, ja haluaisin jotain uutta elämääni..!
Matkan jälkeen kerroin Penalle Timosta ja hän ei suhtautunut tietenkään hyvin. Pena tietää että juttelemme joka päivä, mutta ei varmastikaan osaa aavistaa Timon olevan tulossa tänne.
Miten selitän tilanteen Penalle?? Olisi hyvin noloa, kun Timo tulee tänne, törmäisimme kaupungilla Penaan ja tämä kävisi Timon päälle. En halua että mun ja Penan väliset jutut pilaa Timon loman täällä.
Timo viipyisi vain viikon, ja sitten lähtisi taas takaisin, mutta jos juttumme toimii, hän aikoo muuttaa pysyvästi.
Joten miten kerron Penalle koko jutun, niin että hän tajuisi jättää meidät rauhaan sen viikon ajaksi, eikä vainoaisi/etsisi mua ja Timoa joka paikasta?! En myöskään haluaisi menettää Penaa kokonaan.;( Saati loukata, mutta se saattaa olla vaikeaa tälläisessa tilanteessa..

5

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <zxc

      No loukannut olet jo miestäsi. koitaha ny päättää kumman tahot, ja ota vain toinen!

    • Miesnäkökulma

      Onko tämä vitsi? Ei hyvää päivää! Kyseessä taitaa olla todella nuori ja epäkypsä naisihminen, kun leikkii kahden miehen tunteilla ja käyttää hyväkseen, ja VIELÄ KERTOO NIISTÄ TÄÄLLÄ KAIKILLE JULKISESTI. Olet loukannut molempia miehiä syvästi, etkä ansaitse kumpaakaan, sanon minä. Todella törkeää käyttäytymistä!

    • asdfghjklöä

      Kiitos hyvin paljon. Mielestäni en ole ainoa joka välittää kahdesta ihmisestä samaan aikaan, enkä tee sitä tahalteni enkä halunnut loukata kumpaakaan.
      Leikkiä tämä ei ole. Ja ikinä en kehtaisi JULKISESTI tuntemattomille kertoa tilanteestani livenä. Siksi kirjoitin tänne, mutta apua en jälkimmäiseltä ainakaan saanut. Syyttelyt olisi voinut jättää pois jos ei ole kiinnostusta auttaa tai puhua asiallisemmin, et tunne minua.

    • millizle

      Ensiksi, älä välitä mitä muut ihmiset kirjoittelevat, ikäviä asioita, kuten pettämistä, tapahtuu päivittäin, monet eivät vain puhu siitä aivan kuin se olisi kielletty aihe. Toiseksi, et sano missä maassa tapasit tämän miehen, enkä halua missään nimessä kuulostaa syrjivältä tms. mutta jos hän on jostain maasta missä on eri uskonto esim. islam, kuinka hyvin luulet tuntevasi tämän miehen, onko hän luotettava, turvallinen jne?
      Neuvoni sinulle on, että ajattelet pitemmälle. Vaikka tällä hetkellä tuntuisi että haluaisit vähän jännitystä elämään ja jotain uutta, uskon että voit elää upean turvallisen ja luotettavan ja rakastavan elämän "Penan" kanssa. Suosittelen että sanot vain suoraan tälle "Timolle" että olet onnellinen miehesi kanssa etkä halua kuulla hänestä enään. Lopeta kirjottelu, poista numero tms. Vaikka et toivo loukkaavasi ketään, tässä tilanteessa on mahdotonta olla loukkaamatta ketään, sillä "Penan" tunteitahan on jo loukattu syvästi.

    • 18 + 1

      Mielestäni ainoa oikea vaihtoehto on jättää nykyinen poikaystäväsi. Et rakasta häntä aidosti ja toimit häntä kohtaan väärin. Ajattele asia toisinpäin jos hän tekisi sinulle tälläistä... Et voi pitää kahta miestä vaan sinun on tehtävä valinta. Välität ja rakastat Penaa, mutta enemmän ystävänä josta saat tukea ja turvaa, koska et halua etkä osaa olla yksin. Ei ole oikein häntä kohtaan, että ikäänkuin laitat hänet viikoksi hyllylle, että voit tavata tätä toista miestä.

      Jos todella rakastaisit Penaa niin silloin et pitäisi jatkuvasti yhteyttä toiseen mieheen. Timon valitseminen on toki riski, koska et voi olla varma toimisiko juttunne. Sinun on pakko kuitenkin tehdä valinta. Varmasti sen osaat tehdä kun kuuntelet sydäntäsi. Jos ajattelet jo nyt, että et ole Penan kanssa loppuelämääsi niin lopeta tämä suhde sitten heti. Muuten käytät häntä vain hyväksesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe