Perkele palkkaa ei tule ei sitten millään 600e/kk puupajalla. Paska ala ei voi muuta sanoa!
BUUUUUUUU ALA
10
205
Vastaukset
- näin on
itse saan sen 950e/kk mutta joutuu hiki niskassa paiskomaan 12 tunnin päiviä eikä siitä jää kyllä kun puupölyn maku suuhun sanon minä!
- Eräs puuseppä
Kyllä itelläkii menee alle tonnin tuo palkka ja töitä on vaikeaa saada mistään, alalle on turha mennä, koska töitä et saa mistään! ja perhekkin pitäis elättää..
- 1000e/kk
nälkäpalkkahan tämä alkaa olla että näin, kaikki sentit mitkä on hankittu taskun pohjalle niin on mennyt kankkulan kaivoon ja pihalla lojuu motillinen lahoja puupölkkyjä perkele!
- Alanvaihto
Kyllä kannattaa alanvaihto jos tommosia palkkoja saa. Itse en ainakaan tekisi tuommosilla liksoilla mitään. Kyllähän sen tietää että puuala on surkea ala ja huonot palkat, puupäitten hommaa en osaa paremmin sanoa
- mies1971
Puualan töitä olen tehnyt jo 14 vuotta ja saan 1200e/kk, kyllähän tuolla palkalla pärjää mutta ei siinä paljoa jää varaa mihinkään muuhun kuin perheen elättämiseen ja ruuan ostoon.
- aivan järkyttävää
Aivan käsittämättömän huonoja palkkoja te sit saatte, itsellä oli ajatuksena että haen puualalle mutta jos kerran noin surkeaa palkkaa saa niin taidan jättää sen sit väliin...
- JarkkoP
Noin 1400 euroa puhtaana minä saan käteen että näin.
Ei edes vessojen siivoojatkaan tienaan noin huonoa palkkaa mitä te saatte, pölkystä päähän sanon minä! - Viilutehdas
Yks kerta loppu paskapaperi kesken ja on niin huono palkka että ei saanut edes lisää ostettua kun piti vuokra maksaa siinä ja kaikkea. Tämä ala tulee tuhoutumaan tulevaisuudessa!
- palkasta
Itte sain alussa 11,70e/tunti mutta nykyisin tienaan 14e/tunti mikä tekee kuukauteen n.1900-2000e.
- Anonyymi
Ei kai niitä töitä tällä alalla ole, kun koneet tekee nykyään puupäitten työt ihmisten puolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1327827- 555818
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803293Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72943Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101688Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091640Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3341350Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321091