BUUUUUUUU ALA

BUUUUUU ALA

Perkele palkkaa ei tule ei sitten millään 600e/kk puupajalla. Paska ala ei voi muuta sanoa!

10

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

itse saan sen 950e/kk mutta joutuu hiki niskassa paiskomaan 12 tunnin päiviä eikä siitä jää kyllä kun puupölyn maku suuhun sanon minä!

• Eräs puuseppä

Kyllä itelläkii menee alle tonnin tuo palkka ja töitä on vaikeaa saada mistään, alalle on turha mennä, koska töitä et saa mistään! ja perhekkin pitäis elättää..

• 1000e/kk

nälkäpalkkahan tämä alkaa olla että näin, kaikki sentit mitkä on hankittu taskun pohjalle niin on mennyt kankkulan kaivoon ja pihalla lojuu motillinen lahoja puupölkkyjä perkele!

• Alanvaihto

Kyllä kannattaa alanvaihto jos tommosia palkkoja saa. Itse en ainakaan tekisi tuommosilla liksoilla mitään. Kyllähän sen tietää että puuala on surkea ala ja huonot palkat, puupäitten hommaa en osaa paremmin sanoa

• mies1971

Puualan töitä olen tehnyt jo 14 vuotta ja saan 1200e/kk, kyllähän tuolla palkalla pärjää mutta ei siinä paljoa jää varaa mihinkään muuhun kuin perheen elättämiseen ja ruuan ostoon.

• aivan järkyttävää

Aivan käsittämättömän huonoja palkkoja te sit saatte, itsellä oli ajatuksena että haen puualalle mutta jos kerran noin surkeaa palkkaa saa niin taidan jättää sen sit väliin...

• JarkkoP

Noin 1400 euroa puhtaana minä saan käteen että näin.
      Ei edes vessojen siivoojatkaan tienaan noin huonoa palkkaa mitä te saatte, pölkystä päähän sanon minä!

• Viilutehdas

Yks kerta loppu paskapaperi kesken ja on niin huono palkka että ei saanut edes lisää ostettua kun piti vuokra maksaa siinä ja kaikkea. Tämä ala tulee tuhoutumaan tulevaisuudessa!

• palkasta

Itte sain alussa 11,70e/tunti mutta nykyisin tienaan 14e/tunti mikä tekee kuukauteen n.1900-2000e.

• Anonyymi

Ei kai niitä töitä tällä alalla ole, kun koneet tekee nykyään puupäitten työt ihmisten puolesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      111
      3634
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      285
      2499
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2150
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1921
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1689
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      100
      1162
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      79
      1090
    8. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      970
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      77
      917
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      902
    Aihe