- Olen ihan mukava ja rehellinen suomalainen nainen ja haen ihan mukavaa suomalaista miestä, jonka syliin käpertyä
- Etsin aikuisten oikeesti kumppania jakamaan elämän ilot ja surut kanssani. Et pety!
- Oletko karannut, eronnut, vai muuten vapaa? Carpe diem! Ei pelimiehille
- Olethan katu-uskottava, katsenkestävä ja komeaksi kehuttu, jolla ei ole luurankoja kaapissa
- Minusta saat seuraa syksyn pimeneviin iltoihin, jos viet jalat alta, jos kemiat kohtaa
- Etsin itsevarmaa, huumorintajuista, omillaan toimeen tulevaa nallekarhumaista miestä
- Vaan sisäinen kauneus merkitsee, ei ulkonäkö (kuulostaa tämäkin uskottavalta)
- Etsin tositarkoituksella loppuiän kestävään parisuhteeseen (ei sexiä), jolla perusasiat kunnossa
- Baareista en ole sinua löytänyt ja pelkän seksiseuran etsijät älkää vaivautuko
- Olen kuuskymppinen, sporttinen ja nuorekas poikamies, ikähän on vain numeroita
- Olen puolivallaton suomalainen poikamies ja haluan tavata sut kahvin merkeissä
- Olen urheilullinen, akateeminen ja vaativassa ammatissa oleva, itsestään huoltapitävä mies
- Juon viiniä vaan hyvässä seurassa ja musiikkimakuni on laidasta laitaan
- Olen ajatellut aloittaa urheilun (kuulostaa uskottavalta)
- Tule kanssani jakamaan elämän ilot ja surut, meillähän on vaan yksi elämä. Jos kolahtaa niin..
- Olen sisäsiisti, rehellinen ja uskollinen, sopusuhtainen pilke silmäkulmassa oleva naisenalku
- Olen ainen, joka tietää mitä haluaa ja jolla kaikki hyvin, vain sinä puutut. Olen sinut itseni kanssa
- Olen miehen kokoinen, kaikkiruokainen, sopusuhtainen miehenalku, jolle kaikki käy
- Olen naisellisen pyöreä, muodokas, nauravainen, rehellinen ja lapsirakas suomalainen nainen
- Vanhuus ei tule yksin, mutta paistaa se päivä vielä risukasaankin
- Ei taida sulla olla lääkitys kohdallaan, hanki elämä!
- Elämä ei ole yksin ruusuilla tanssimista ja en kaikkea purematta niele
- Peräkammarin poika, josta en innostu, älkööt vaivautuko
- Elämässäni on kaikki hyvin, mutta jotain puuttuu. Elät vaan kerran..
- Elämä on (HILJAA!! HILJAA!! ÄLÄ SANO SITÄ!!)
- Joo kukaanhan ei ole täydellinen
- Etsin kunnes löydän sut (ym laulunsanat profiilissa)
- Ulkonäkö ei ole tärkeä, mutta kuvasi voit lähettää sähköpostiini
- Tyhmästä päästäni saattaa kärsiä koko ruumis
- Mikä ei tapa se vahvistaa
Lisää turn offeja:
- erityisen älykkään kuvan antaa itsestään kun sanoo, että on kiinnostunut horoskoopeista ja ennustajien palveluista
- kirjoitus- tai yhdyssanavirheet profiilissa
- koko teksti on kirjoitettu isoilla kirjaimilla
- hymiöt :) joka :) sanan :) ja :) :) rivin :P perässä ;)
Tässä profiilien top ten helmet
6
1411
Vastaukset
- itsepalvelukioski
Todellinen helmi: "Hei, kirjoitan tämän myöhemmin". Perustiedotkin puuttelliset, ikä väärä. --> Salailee jotain joltakulta.
- krappe diem vaan
Et pety! Ja nämä ovat olleet tavattaessä ihan hirveimmästä päästä!!
Ja toi Carpe Diem----ei jeesus. Ruksit heti päälle, jotka laittaa ton profiiliinsa.
Kielitaito: Hmmm...löytyy :P (hirttäkää itsenne) - kieliposliini
krappe diem vaan kirjoitti:
Et pety! Ja nämä ovat olleet tavattaessä ihan hirveimmästä päästä!!
Ja toi Carpe Diem----ei jeesus. Ruksit heti päälle, jotka laittaa ton profiiliinsa.
Kielitaito: Hmmm...löytyy :P (hirttäkää itsenne)Joo, kielitaitokohta näyttää olevan monelle kompastuskivi. Monella miehellä siinä lukee esim. hyvä, on kehuttu... ihan puistattaa. Kiinnostus lopahtaa välittömästi. Pitäisi kai pyytää suomi24-ylläpitäjää lisäämään kohdan seksitaidot, jotta halukkaat voisivat mainostaa kieli-, sormi- ym. taitoja.
- näitä on paljon
Tässä lisää naisten profiileista:
Hei, täällä kirjoittelee, ?-vuotias nainen. Olen katseenkestävä, korkeastikoulutettu ura-nainen.
Harrastuksiini kuuluu kuntosali, purjehtiminen, lenkkeily, matkustelu. Lisäksi tykkään käydä ystävien kanssa syömässä ja joskus baarissakin. Omistan kaksi kissaa ja hevosen! Vain sinä puutut elämästäni..:) :):)
SIIS, MIHIN VÄLIIN MÄ MUKA MAHTUISIN?? KUN PROFIILISSASI LISÄKSI LUKEE ETTÄ EI SATUNNAIS-SEKSI SEURAA!!
ULTIMATE TURN-OFF!! - mies+-50
Riippuu tietenkin kuinka suuren kateederin takaa näitä tarkastelee. Pahimmilleen pienen takaa näkyy vain virheitä ja tyhjänpäiväisyyksiä, laajemmasta näkökulmasta tarkasteltuna profiilit kertovat monin kansan elämästä ja kielen rikkaudesta.
- kerpele
Et ainakaan osaa laskea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984