Hei!
En ole mitenkään lihava, eikä tavoitteenani ole laihduttaa, mutta haluaisin terveellisillä keinoissa saada itseäni vähän kevyemmäksi. Minun kroppani on vain todella omituinen, ja vyötärö on kapea (mutta saanpahan oikeilla vaatteilla komean tiimalasin), ja siitä ylöspäin rintojen alle on suorastaan anorektisen näköistä, ja kylkiluut paistavat todella rumasti. Minulla on kuitenkin jenkkakahvat ja pömppistä, ihan ok paksuset reidet, mutta löllyy niin hirvittävästi, ettei oikein viitsi shortseilla kuljeskella. Minulla on myös käsivarret vähän leveämmät kuin arvelisin minun kokoisillani keskimääräisesti olevan. Olen urheillut säännöllisesti jo lähes vuoden, ja olen pyrkinyt vähentämään herkkujen syöntiä kertaan viikossa. Olen huomannut muutosta siinä, että yhdet vanhat housut menevät nykyisin jalkaan, vaikka vielä syksyllä ei ollut mitään toivoa, ja jotkin mahan kohdalta ihonmyötäiset vaatteet näyttävät paremmilta, kun jenkkakahvat ovat pienentyneet. Kuitenkin myös kylkiluut paistavat selkeämmin. Onko mitään muuta keinoa "täsmälaihdutukseen" kuin rasvaimu? Tai ehkä ennemmin ongelmana on "täsmälihominen." Pystyn hyväksymään kaiken muun kehossani, mutta nuo kylkiluut ovat aivan hirveät. Ihankuin ne olisivat tatuoidut muuten normaalipainoiseen vartaloon. Välillä näkyvät myös vaatteiden läpi. Onko olemassa mitään keinoa "säädellä" läskin paikkaa?
Läskiä ja luuta väärässä suhteessa
eilaihuuttatänne
1
76
Vastaukset
- Bones-is-in
Mmm..rakastan luita! Ihana näky kun luut paistaa vaatteiden läpi. Itselläni näkyvät jo kylkiluut ja solisluut sekä poskipäiden luut kunnolla. Lonkkaluita odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796