Tämä on kysymys teille vanhemmille kumppanittomille miehille jotka ette koskaan onnistuneet kohtaamaan sitä elämänne naista. Te ja minä jäimme ilman rakkautta, emme saaneet koskaan kokea minkälaista on kun toinen ihminen välittää aidosti, minkälaista on elää toisen kanssa ja jakaa arjen ja juhlan ilot ja surut.
Jäimme myös ilman vanhemmuutta meistä ei koskaan tullut isiä tai isovanhempia.
Oletko katkera naisettomuudestasi, helpottaako tuska koskaan, helpottaako läheisyydenkaipuu?
Kun kumppania ei löydy koskaan?
75
4873
Vastaukset
- Toivoton tapaus
En ole aloittaja, mutta samanikäisenä vastaan etten enää etsi naista ulkomailta siksi, että pieleen menisi kuitenkin. Jos ja kun en osaa kommunikoida suomalaisten naisten kanssa huolimatta samasta kieli- ja kulttuuritaustasta, miten luulisin menestyväni jonkun venäläisen naisen kanssa, joka osaa englantiakin niin huonosti että kääntää viestinsä koneella tai jonkun muun avustuksella? Saati thaimaalaisen, joka lähettäisi kaikki rahat suvulleen...
- saamattomuus
voithan laittaa thai naisen avioliiton ehdoksi että rahaa ei lähetetä muuale, ainakana sinun rahojasi.ne on sopimusasioita. Tai , miksi et jäisi itse sinne asuman, on siellä muitakin ulkomaalaisia asumassa? Tässä on taas näitä tyypillisiä keksittyjä esteitä. Opit venäjän kielen varmasti nopasti, menet kielikurssille. Te miehet teette itse esteitä onnenne eteen. Teet itse itsestäsi toivottoman.Hae kirjastosta venäjän kielioppikirja, ja mene lomalle Karjalaan, sieltä haet 300 km päästä kotoasi hyvän ja kauniin naisen, treffaatte rajan yli.Mut kun ei niin ei.Jossain mättää.
- Toivoton tapaus
saamattomuus kirjoitti:
voithan laittaa thai naisen avioliiton ehdoksi että rahaa ei lähetetä muuale, ainakana sinun rahojasi.ne on sopimusasioita. Tai , miksi et jäisi itse sinne asuman, on siellä muitakin ulkomaalaisia asumassa? Tässä on taas näitä tyypillisiä keksittyjä esteitä. Opit venäjän kielen varmasti nopasti, menet kielikurssille. Te miehet teette itse esteitä onnenne eteen. Teet itse itsestäsi toivottoman.Hae kirjastosta venäjän kielioppikirja, ja mene lomalle Karjalaan, sieltä haet 300 km päästä kotoasi hyvän ja kauniin naisen, treffaatte rajan yli.Mut kun ei niin ei.Jossain mättää.
Osaan suomen kieltä paremmin kuin ikinä oppisin venäjää, enkä silti saa suomalaista naista. Kielitaito ei siis ole tässä se olennainen asia. Mitä matkustamiseen tulee: jos en saa suomalaista naista kiinnostumaan kävelymatkasta kotiini, miksi saisin venäläisen tai thaimaalaisen kiinnostumaan itsestäni matkojen päästä? Eivät he minua haluaisi, vaan matkalipun länteen. Ei siinä kukaan tulisi onnelliseksi.
Ja ikinä en luottaisi thai-naisen sanaan, varsinkaan asiassa jossa hän joutuisi toimimaan omaa kulttuuriaan vastaan. Sen verran heitä olen tavannut. - päin vastoin
Toivoton tapaus kirjoitti:
Osaan suomen kieltä paremmin kuin ikinä oppisin venäjää, enkä silti saa suomalaista naista. Kielitaito ei siis ole tässä se olennainen asia. Mitä matkustamiseen tulee: jos en saa suomalaista naista kiinnostumaan kävelymatkasta kotiini, miksi saisin venäläisen tai thaimaalaisen kiinnostumaan itsestäni matkojen päästä? Eivät he minua haluaisi, vaan matkalipun länteen. Ei siinä kukaan tulisi onnelliseksi.
Ja ikinä en luottaisi thai-naisen sanaan, varsinkaan asiassa jossa hän joutuisi toimimaan omaa kulttuuriaan vastaan. Sen verran heitä olen tavannut.väänän tämän nyt rautalangasta: Venäläiset naiset inhoavat juoppoja venäläisiä miehiä, he tekevät mitä tahansa päästäkseen muuttamaan ulkomaille, länteen. Sinun "osakkeet" on heidän silmissään 1000 kertaa suuremmat kuin suomalaisten naisten silmissä. on esim. Russian brides sivusto josta voit löytää vaimon, niin kuin moni amerikalainenkin on kai löytänyt. Miksi et kokeilisi. Ei sinun tarvitse osata venäjää täydellisesti, usein venäläisetkin oppivat sitten englantia. Tahallasti teet esteitä, kun et vain uskalla.Syy miksi et saa suomalaista naista kiinnostumaan kävelymatkasta kotiisi, on koska se on niin tylsää, he haluavat jännitystä ja kenties jkatsovat ulkonäköä, ja ulkomaita.
- Jack Dempsey
Katkeruudesta pääsee yli jos osaa käsitellä asian mielessään mutta se läheisyydenkaipuu on kai ihmisellä jotenkin"sisäänrakennettu" ominaisuus ja taitaa seurata mukana monttuun saakka.
- ikisinkku34
Onneksi on huo.ria joita saa parilla sadalla tunniksi
- Ap.
Arvostan itseäni aivan liian paljon jotta sekaantuisin huoriin.
- mustispeppers
Vastaan näin naisena, kun saman asian kanssa joudun elämää. Joskus masentaa tilanne tosi paljon, mutta ei siinä auta muu kuin ajatella positiivisesti. Mitään katkeruutta elämääni kohtaan en halua, olen kuitenkin aika onnellinen, jollain tavoin. Tuo läheisyydenkaipuu on pahin asia, olisihan se mukavaa, jos joku ajattelisi minuakin, odottaisi kotona, kun tulen jostakin, nukkuisi vieressä. Pitäisköhän todella hommata koira?
- Mustis mutta koirist
#Tuo läheisyydenkaipuu on pahin asia, olisihan se mukavaa, jos joku ajattelisi minuakin, odottaisi kotona, kun tulen jostakin, nukkuisi vieressä. Pitäisköhän todella hommata koira? #
Jos nuo on asiat (enkä keksi itse muuta) miksi parisuhdetta kaipaa niin koira on enemmän kuin hyvä vaihtoehto. Lisäksi koira ei vietä kavereiden kanssa sauna iltoja, ei jätä kalsareitaan lattialle, on uskollinen, ei tuijota telkkaria, ei komentele sohvalta, ei murjota, jne jne jne. Lukemattomat seikat puoltavat sitä että koira on parempi kuin mies. Siksi itsellänikin on niitä kaksi. - l00000l
Mustis mutta koirist kirjoitti:
#Tuo läheisyydenkaipuu on pahin asia, olisihan se mukavaa, jos joku ajattelisi minuakin, odottaisi kotona, kun tulen jostakin, nukkuisi vieressä. Pitäisköhän todella hommata koira? #
Jos nuo on asiat (enkä keksi itse muuta) miksi parisuhdetta kaipaa niin koira on enemmän kuin hyvä vaihtoehto. Lisäksi koira ei vietä kavereiden kanssa sauna iltoja, ei jätä kalsareitaan lattialle, on uskollinen, ei tuijota telkkaria, ei komentele sohvalta, ei murjota, jne jne jne. Lukemattomat seikat puoltavat sitä että koira on parempi kuin mies. Siksi itsellänikin on niitä kaksi.LOL! Mun mielestä appelsiinit on parempia kuin kerrostalot.
- mustispeppers
Mustis mutta koirist kirjoitti:
Jos nuo on asiat (enkä keksi itse muuta) miksi parisuhdetta kaipaa niin koira on enemmän kuin hyvä vaihtoehto. Lisäksi koira ei vietä kavereiden kanssa sauna iltoja, ei jätä kalsareitaan lattialle, on uskollinen, ei tuijota telkkaria, ei komentele sohvalta, ei murjota, jne jne jne. Lukemattomat seikat puoltavat sitä että koira on parempi kuin mies. Siksi itsellänikin on niitä kaksi.Mä olen tähän asti kuvitellut olevani kissaihminen, mutta kun näin veljeni perheen pienimmäisen, olin myyty. Viime viikonloppuna oli vanhimmalla siskollani juhlat, niin odotetuin vieras taisi olla tämä nöffi. Siskokin erikseen kysyi, että "eikä Nöffi tullutkaan?" Ja sitten pettyneet ilmeet kaikilla vierailla, kun Nöffi oli jäänyt kotiin emäntänsä kanssa :D
- Sulla on ollut mies
Mustispeppers, sinä olet tällä palstalla kertonut seurustelleesi ja todennäköisesti siihen on liittynyt myös panemista ... sullahan ei ole edes tietoa sellaisesta tilanteesta jossa kumppania ei löydy.
- ,,,
Sulla on ollut mies kirjoitti:
Mustispeppers, sinä olet tällä palstalla kertonut seurustelleesi ja todennäköisesti siihen on liittynyt myös panemista ... sullahan ei ole edes tietoa sellaisesta tilanteesta jossa kumppania ei löydy.
Mustispeppers on vain nirso nainen, ei oikeasti ilman jäänyt.
- mustispeppers
,,, kirjoitti:
Mustispeppers on vain nirso nainen, ei oikeasti ilman jäänyt.
Niin vissiin, olenhan jopa seurustellut 2 kertaa elämäni aikana, ekan kerran vuonna 2006 ja toisen kerran heti perään vuonna 2008. Sen jälkeen ollut aika hiljaista, itse tehnyt pari aloitetta ja rukkaset saanut.
- Sanon näinnn
mustispeppers kirjoitti:
Niin vissiin, olenhan jopa seurustellut 2 kertaa elämäni aikana, ekan kerran vuonna 2006 ja toisen kerran heti perään vuonna 2008. Sen jälkeen ollut aika hiljaista, itse tehnyt pari aloitetta ja rukkaset saanut.
Teit aloitteet sellaisille miehille jotka ovat sinua ylempänä ja joilla on mahdollisuus nuorempiin naisiin kun sinä olet ja rukkaset tuli.
Olet seurustellut kaksi kertaa ja maannut usean miehen kanssa ja pidät itseäsi naisena jolla ei ole ja joka ei saa kumppania? - mustispeppers
Sanon näinnn kirjoitti:
Teit aloitteet sellaisille miehille jotka ovat sinua ylempänä ja joilla on mahdollisuus nuorempiin naisiin kun sinä olet ja rukkaset tuli.
Olet seurustellut kaksi kertaa ja maannut usean miehen kanssa ja pidät itseäsi naisena jolla ei ole ja joka ei saa kumppania?On minullakin tasoni ja sen riman alle en todellakaan meni! En tahdo mitään juoppoa perverssiä olkkariini ryyppäämään. Olen mieluummin vaikka yksin.
- ^french fries^
Luin eilen uusinta Kodin Kuvalehteä ja siinä oli 1 miehen ja 2 naisen juttu siitä, millaista on elämä ikisinkkuna, kun ei ole koskaan ollut ketään. Muistaakseni näiden ihmisten iät olivat välillä 40-60 -v.
Nämä haastatellut eivät olleet ollenkaan kyynisiä ja katkeria, vaikka olivat kuvitelleet nuorempana, että ilman muuta hankkivat puolison ja lapsia. Tilalle on kuitenkin tulllut jotakin muuta mielekästä, joka on itselle tärkeää. He vaikuttivat elävän tavallista elämää ja olivat ihan onnellisen oloisia kirjoituksen perusteella.
Jos ei kehtaa tuota lehteä ostaa, niin yleensä sitä löytyy kirjaston lehtilukusalista, jos juttu kiinnostaa.
Itsestäni tuntuu, että en tule löytämään elämääni enää elämänkumppania. Toisaalta se tuntuu haikealta, toisaalta elämässä voisi asiat olla paljon huonomminkin. Mieluummin yksin onnellisena kuin kaksin onnettomana.- niksnaks'
Tavallista elämää tietysti. Kylläkait sitä aina yksin viihtyy,mutta rakkaudettomassa parisuhteessa jossa ei ole enää edes seksiä juurikaan, niin voiko enää heikommin elämässä mennäkkään. Itse olen todennut kun tuttavien eroja on jatkuvasti tapetilla, että eipä näytä kaksista olevan parisuhteessa. Joten lopettakaa ruikutus,teillä menee paremmin.
- TyhmätKaalitYhdessä
niksnaks' kirjoitti:
Tavallista elämää tietysti. Kylläkait sitä aina yksin viihtyy,mutta rakkaudettomassa parisuhteessa jossa ei ole enää edes seksiä juurikaan, niin voiko enää heikommin elämässä mennäkkään. Itse olen todennut kun tuttavien eroja on jatkuvasti tapetilla, että eipä näytä kaksista olevan parisuhteessa. Joten lopettakaa ruikutus,teillä menee paremmin.
No itse ovat parisuhteen ja kumppaninsa valinneet. Eikä tuollaista "teillä menee paremmin" - juttua voi käyttää kun kaikkien ihmisten elämässä on niitä ylä - ja alamäkiä.
- ........
Kodin kuvalehti - sehän on naisten toimittama lehti naislukijoille. Eivät ne tietenkään valitse haastateltaviksi ketään vihaista ja katkeraa AT-miestä. Koska eivät naiset halua lukea sellaisten elämäkohtaloista. Siksi kirjoitetaan jotain positiivista hömppää.
Naiset varmasti viihtyvät ikisinkkuna aivan oikeasti. ja mikä ettei, kun kyseessä on oma valinta. Ja kun sen sinkkuilun voi lopettaa koska tahansa. - Naisasialooseri.
........ kirjoitti:
Kodin kuvalehti - sehän on naisten toimittama lehti naislukijoille. Eivät ne tietenkään valitse haastateltaviksi ketään vihaista ja katkeraa AT-miestä. Koska eivät naiset halua lukea sellaisten elämäkohtaloista. Siksi kirjoitetaan jotain positiivista hömppää.
Naiset varmasti viihtyvät ikisinkkuna aivan oikeasti. ja mikä ettei, kun kyseessä on oma valinta. Ja kun sen sinkkuilun voi lopettaa koska tahansa.Totta. Siihen haastatteluun olisi pitänyt ottaa esim. eATMe tai vielä parempi olisi ollut joku George Sodinin tyylien mielisairas vanhempi ATM. Silloin olisi saatu vähän realistisempaa kuvaa ikisinkkumiehen sielunmaisemasta.
Ne miehet siinä haastattelussa tuskin olivat seksuaalisesti kokemattomia, vaikka eivät olleet elämänkumppania löytäneetkään ja todennäköisesti ovat myös alhaisella libidolla ja alhaisilla testotasoilla varustettuja tossukkamiehiä.
Niin ja kyllä naiset viihtyvät ikisinkkuna todella hyvin. Minunkin yli 60 vuotias tätini on todella onnellinen ikisinkku ja tottakai myös neitsyt. Alkoa ei käytä ollenkaan ja pyörii uskonnollisissa piireissä ja matkustelee. Hänellä on myös siisti omistusasunto ja pieni kesämökki.
Samaa ei voi sanoa samanikäisistä sinkkumiehistä, sikäli kun heitä edes on elossa.
- nais vihaaja
Kyllä tämä mies ainakin on katkeroitunut ja taidan tulla suorastaan naisten vihaajaksi kun olen aina vaan yksin vaikka kaikki asiat on muuten ok.
Ihmettelen suuresti kuinka muutamat tuntemani at miehet ovat eläneet aivan pitkän elämän ilman naista ja kuolleet luonnollisella tavalla.
Itsestä tuntuu etten jaksa montaa vuotta yksikseni vaan teen tiukan kravatin itselleni auton hinaus köydestä.
Kyllä se vaan sairastuttaa kumppanin puute jossain vaiheessa jollain tavalla jokaisen yksinäisen.- Äimikki
Auttais varmaan, jos olisit hieman positiivisempi.
Kaikenlainen negatiivisuus ja viha, jota viestisi edustavat on todella luotaantyöntävää. - Anonyymi
Äimikki kirjoitti:
Auttais varmaan, jos olisit hieman positiivisempi.
Kaikenlainen negatiivisuus ja viha, jota viestisi edustavat on todella luotaantyöntävää.EI KOTOA KETÄÄN TULLA HAKEMAAN.
- Sinkkuna 27 vuotta
jooo,itse en usko että ihminen joka elää 40-50 vuotiaaksi ilman minkäälaisa parisuhdetta missään välissä,olisi ihan täysin viaton asian suhteen.Tarkoitan että on varmasti jokin asia,miksi on näin käynyt.Ja useasti,ihminen voi vaikuttaa asiaan.Esimerkiksi jos on ujo,niin opettelee olemaan rohkeampi taikka jos ei käy tarpeeksi paikoissa missä voisi tavata puolison,sillon pitää alkaa käymään.Se on eriasia että löytyykö,se täydellinen puolisko,sen taitaa melko harva aivan oikeasti löytää mutta varmasti voi löytää ihmisen johon rakastuu ja haluaa olla sen kanssa.
- Vuodesta -79
En tiedä kelpaanko nääs enää kenellekkään,kun olen koko elämäni ollut lyhyt,köyhä ja ruma,mutta minkäs teet...? joka työpäivän jälkeen sitä on toivonut että olisipa tämä päivä tuonut elämään uuden ihmisen,vaikkapa vain ystävän,mutta niin ei ole tapahtunut ja ikääkin alkaa olla 50.Jäin kaikesta mukavasta paitsi,mitä muilla ihmisillä on ollut ja luulen että se on jatkossakin "game over".
- niksnaks¨
Vuodesta -79 kirjoitti:
En tiedä kelpaanko nääs enää kenellekkään,kun olen koko elämäni ollut lyhyt,köyhä ja ruma,mutta minkäs teet...? joka työpäivän jälkeen sitä on toivonut että olisipa tämä päivä tuonut elämään uuden ihmisen,vaikkapa vain ystävän,mutta niin ei ole tapahtunut ja ikääkin alkaa olla 50.Jäin kaikesta mukavasta paitsi,mitä muilla ihmisillä on ollut ja luulen että se on jatkossakin "game over".
Niin vaan kun ei niillä oo ollu mitään sen mukavampaa kun sullakaan. Se on vaan yksinäisten ihmisten harhakuvitelma,että muilla olis parisuhteessa niin helvetin kiva olla. Sen pari vuotta sitä yleensä kuvitellaan parisuhteessa, että on kivaa ja uutuuden viehätystä ja sitten jossain vaiheessa tajuaa olevfansa helvretin ahdistunut ja se nussiminenkin toisen mielihalujen mukaan alkaa jo vituttaa ja sillon kun itseään panettaisi niin ei saa jne. Sitten siinä kituutellaan vielä muutama vuosi ja pidetään kulissia onnellisesta perhe elämästä yllä ja lykätään lastenrattaita päivästä toiseen, samalla kun suussa vain muhii paskan maku ja halu vapauteen ja irti oravanpyörästä.
Kyllä näitä pojat kannattaa miettiä useammaltakin kantilta näitä asioita. Kuvitelkaa esimerkiksi millainen seksielämä keskiverto 40v ylipainoisella naisella voisi olla ja haluaisitko sinä olla se joka häntä panee. Aika monen kohdalla ainakin itse vastaan kieltävästi.
Edelleen sanon,että teillä on hyvin. - Toivoton tapaus
niksnaks¨ kirjoitti:
Niin vaan kun ei niillä oo ollu mitään sen mukavampaa kun sullakaan. Se on vaan yksinäisten ihmisten harhakuvitelma,että muilla olis parisuhteessa niin helvetin kiva olla. Sen pari vuotta sitä yleensä kuvitellaan parisuhteessa, että on kivaa ja uutuuden viehätystä ja sitten jossain vaiheessa tajuaa olevfansa helvretin ahdistunut ja se nussiminenkin toisen mielihalujen mukaan alkaa jo vituttaa ja sillon kun itseään panettaisi niin ei saa jne. Sitten siinä kituutellaan vielä muutama vuosi ja pidetään kulissia onnellisesta perhe elämästä yllä ja lykätään lastenrattaita päivästä toiseen, samalla kun suussa vain muhii paskan maku ja halu vapauteen ja irti oravanpyörästä.
Kyllä näitä pojat kannattaa miettiä useammaltakin kantilta näitä asioita. Kuvitelkaa esimerkiksi millainen seksielämä keskiverto 40v ylipainoisella naisella voisi olla ja haluaisitko sinä olla se joka häntä panee. Aika monen kohdalla ainakin itse vastaan kieltävästi.
Edelleen sanon,että teillä on hyvin.Ei se loputon yksinäinen tyhjien seinien tuijottelu hyväksi ole. On tutkittu, että naimisissa olevat miehet elävät pidempään ja onnellisempina kuin yksinäiset, ja siihen on syynsä. Sinkun on helpompi ajautua alkoholismiin (yrittäessään turhaan hakea seuraa baareista), epäterveelliseen ruokavalioon tai mielenterveysongelmiin.
- Naisasialooseri.
Ei se loputon yksinäinen tyhjien seinien tuijottelu hyväksi ole. On tutkittu, että naimisissa olevat miehet elävät pidempään ja onnellisempina kuin yksinäiset, ja siihen on syynsä. Sinkun on helpompi ajautua alkoholismiin (yrittäessään turhaan hakea seuraa baareista), epäterveelliseen ruokavalioon tai mielenterveysongelmiin.
Totta. Eräs sukulaismies on 75 vuotias ja ollut naimisissa jo 40 vuotta ja näyttää paljon ikäistään nuoremmalta, ei ole juuri edes harmaita hiuksia. Hän on myös terve sekä fyysisesti, että psyykkisesti. Alkoa ei käytä ollenkaan, eikä tupakoi ja onnelliselta on vaikuttanut aina.
Sen sijaan eräs sinkkumies, jonka tunsin, kuoli vuosia sitten samanikäisenä kun pumppu oli tukossa rasvaisen ruuan takia, hän myös juopotteli kovasti ja tupakoi ja oli monesti äreällä päällä. Hän tosin oli nuorena tatuoitu linnassa istunut retku ja sai naisia ja sitä kautta myös yhteensä 11 lasta ja ties kuinka monta lastenlasta. - Nojaa no
Ei se loputon yksinäinen tyhjien seinien tuijottelu hyväksi ole. On tutkittu, että naimisissa olevat miehet elävät pidempään ja onnellisempina kuin yksinäiset, ja siihen on syynsä. Sinkun on helpompi ajautua alkoholismiin (yrittäessään turhaan hakea seuraa baareista), epäterveelliseen ruokavalioon tai mielenterveysongelmiin.
"On tutkittu, että naimisissa olevat miehet elävät pidempään ja onnellisempina kuin yksinäiset, ja siihen on syynsä."
Vain toki jos on vielä onnellisessa parisuhteessakin. Kuinkakohan monella lopulta niitäkään on? - ,....,
Naisasialooseri. kirjoitti:
Totta. Eräs sukulaismies on 75 vuotias ja ollut naimisissa jo 40 vuotta ja näyttää paljon ikäistään nuoremmalta, ei ole juuri edes harmaita hiuksia. Hän on myös terve sekä fyysisesti, että psyykkisesti. Alkoa ei käytä ollenkaan, eikä tupakoi ja onnelliselta on vaikuttanut aina.
Sen sijaan eräs sinkkumies, jonka tunsin, kuoli vuosia sitten samanikäisenä kun pumppu oli tukossa rasvaisen ruuan takia, hän myös juopotteli kovasti ja tupakoi ja oli monesti äreällä päällä. Hän tosin oli nuorena tatuoitu linnassa istunut retku ja sai naisia ja sitä kautta myös yhteensä 11 lasta ja ties kuinka monta lastenlasta.Mun "eräs sukulaismies" on myös saman ikäinen (tai täyttää talvella) ja ollut 41 v. naimisissa. Harmaata on hiuksissa mutta kunto on ihan hyvä. Vaimonsa ei ole valitettavasti kunnossa koska on melko vakavasti sairas :(
- rumamies
Tiesin jo syntyessäni etä olen ruma aikuisena ja naiset ei tykkää minusta. Ja niinhän siinä sitten kävi, edelleen sinkku.
- Mikä sopii yhdelle..
Ei välttämättä sovi toiselle...
Yhteenvetona voidaan sanoa että mikäli haluaa vastakkaisesta sukupuolesta seksiä niin silloin kannattaa suosia irtisuhteita ja jos haluaa lapsia niin kannattaa yrittää sitoutua nuorena koska vanhana (45 v. -> ei jaksa enää lapsia tehdä/hoitaa. Mistä löytää sitten sopivan vastapuolen siinäpä kysymys..
Nyt tiedän että moni alkaa haukkumaan että ei pidä paikkaansa mutta kyllä lapsi/lapset pitäisi olla tehty alle 40 v jolloin niiden kanssa jaksaa vielä leikkiä. Moni haluaisi varmaan viimeistään eläkeiässä olla jo puolison kanssa kahdestaan ilman "teinejä"..
Väitän että ne jotka haluavat lapsia sitoutuvat/valitsevat kumppanin viimeistään 35-40 v. Itsekin olen 35 v. äijä ja haluaisin lapsia mutta elämäntilanne ei ole vielä sopiva. Itselleni olen asettanut tavoitteen puolison/perheen saamiseksi 5-vuotta. Mikäli en löydä ketään 40 v mennessä tulen melko varmasti elämään elämäni "onnellisesti" sinkkuna ja harrastamaan irtosuhteita jos iskee himot...
T. Eräs vaan vaan ei varas. - ,....,
Mikä sopii yhdelle.. kirjoitti:
Ei välttämättä sovi toiselle...
Yhteenvetona voidaan sanoa että mikäli haluaa vastakkaisesta sukupuolesta seksiä niin silloin kannattaa suosia irtisuhteita ja jos haluaa lapsia niin kannattaa yrittää sitoutua nuorena koska vanhana (45 v. -> ei jaksa enää lapsia tehdä/hoitaa. Mistä löytää sitten sopivan vastapuolen siinäpä kysymys..
Nyt tiedän että moni alkaa haukkumaan että ei pidä paikkaansa mutta kyllä lapsi/lapset pitäisi olla tehty alle 40 v jolloin niiden kanssa jaksaa vielä leikkiä. Moni haluaisi varmaan viimeistään eläkeiässä olla jo puolison kanssa kahdestaan ilman "teinejä"..
Väitän että ne jotka haluavat lapsia sitoutuvat/valitsevat kumppanin viimeistään 35-40 v. Itsekin olen 35 v. äijä ja haluaisin lapsia mutta elämäntilanne ei ole vielä sopiva. Itselleni olen asettanut tavoitteen puolison/perheen saamiseksi 5-vuotta. Mikäli en löydä ketään 40 v mennessä tulen melko varmasti elämään elämäni "onnellisesti" sinkkuna ja harrastamaan irtosuhteita jos iskee himot...
T. Eräs vaan vaan ei varas.Olen nelikymppinen nainen ja olen itsekin samaa mieltä, että lapset olisi pitänyt tehdä jo ennen kuin neljäkymppiä tulee mittariin. Ja minulla niitä siis ei ole..Elämä on vain mennyt niin. Jos nyt jostain syystä löytäisin "elämäni miehen" joka haluaisi heti perustaa perheen kanssani (hah) niin en kylllä välttämättä alkaisi lapsentekoon. Olisin jo yli 60 v. kun lapsi olisi parikymppinen..Eli ei kiitos. Ja voipi olla, että en raskaaksi niin helposti tulisikaan. "Vappuheilankin" kanssa onneksi tuli käytettyä kondomia.
- 20v 60v
,...., kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen ja olen itsekin samaa mieltä, että lapset olisi pitänyt tehdä jo ennen kuin neljäkymppiä tulee mittariin. Ja minulla niitä siis ei ole..Elämä on vain mennyt niin. Jos nyt jostain syystä löytäisin "elämäni miehen" joka haluaisi heti perustaa perheen kanssani (hah) niin en kylllä välttämättä alkaisi lapsentekoon. Olisin jo yli 60 v. kun lapsi olisi parikymppinen..Eli ei kiitos. Ja voipi olla, että en raskaaksi niin helposti tulisikaan. "Vappuheilankin" kanssa onneksi tuli käytettyä kondomia.
Mikä siinä, jos lapsi on 20 v ja ite olisi 60v.....tuskin mitään hävettävää!
- ,....,
20v 60v kirjoitti:
Mikä siinä, jos lapsi on 20 v ja ite olisi 60v.....tuskin mitään hävettävää!
Ei kai siinä mitään hävettävää olekaan, mutta..Niin no en tiedä. Kyllä mulla on yksi työkaveri jolla on parikymppinen poika. Välillä hänellä on pojastaan huolta, että miten poika pärjää. Mutta toisaalta tuntuu itse jotenkin nuortuneen ja "reipastuneen" mitä vertaan aiempiin vuosiin.
Mutta en mä nelikymppisenä jaksaisi varmaan pientä lasta samalla tavalla kuin joskus nuorempana olisin jaksanut. Jos on vaikka koliikkilapsi joka valvottaa yöt tms. - ,....,
,...., kirjoitti:
Ei kai siinä mitään hävettävää olekaan, mutta..Niin no en tiedä. Kyllä mulla on yksi työkaveri jolla on parikymppinen poika. Välillä hänellä on pojastaan huolta, että miten poika pärjää. Mutta toisaalta tuntuu itse jotenkin nuortuneen ja "reipastuneen" mitä vertaan aiempiin vuosiin.
Mutta en mä nelikymppisenä jaksaisi varmaan pientä lasta samalla tavalla kuin joskus nuorempana olisin jaksanut. Jos on vaikka koliikkilapsi joka valvottaa yöt tms.Niin siis se työkaverini on yli 60.
- 20 v 60 v
,...., kirjoitti:
Niin siis se työkaverini on yli 60.
Ei kannata suhtautua jo etukäteen negatiivisesti. Tiiä vaikka kuinka piristäsi. Tuo koliikkikin aika harvinaista. En tiiä kuin yhdellä olleen.
- ,....,
20 v 60 v kirjoitti:
Ei kannata suhtautua jo etukäteen negatiivisesti. Tiiä vaikka kuinka piristäsi. Tuo koliikkikin aika harvinaista. En tiiä kuin yhdellä olleen.
En mäkään taida tietää kuin yhden koliikkivauvan, mun kummipoikani. Hänen äitinsä oli kyllä silloin 24 v. mutta yksinhuoltaja..ja väsynyt.
- 20 v 60 v
,...., kirjoitti:
En mäkään taida tietää kuin yhden koliikkivauvan, mun kummipoikani. Hänen äitinsä oli kyllä silloin 24 v. mutta yksinhuoltaja..ja väsynyt.
Tuossa vois tulla mukavasti väriä elämää kun lapsi tulisi.
Ei pelkästään vaippojen vaihtoa jne.
No ainahan tietysti on mahollista adoptoida. Onko käyny mielessä? - 20 v 60 v
20 v 60 v kirjoitti:
Tuossa vois tulla mukavasti väriä elämää kun lapsi tulisi.
Ei pelkästään vaippojen vaihtoa jne.
No ainahan tietysti on mahollista adoptoida. Onko käyny mielessä?Tietysti riskialtistahan yli 40 v naisille on ja ymmärrän valinnan olla "tekemättä lapsia".
- 2 2
entä jos ei ole sitä koskaan saanut niin tietääkö minkä menettää mistä jää paitsi
- niksnaks¨
Kyllä se varsin valaisevaa tietysti on, kun käy jotain tankkia nussimassa.
Kannattaa se ainakin kerran elämässään sutasta, niin tietää mitä ikävöidä, heh:)
- kannattaako tyytyä
entä jos oman tasoista ei löydy
- petofi
Tässä ketjussa mennään itse asian ytimeen. Kaikenlaiset "olen jo 22v eikä mulla ole koskaan ollut ketään joten jään varmasti yksin"-jutut dominoivat tätä palstaa. Kun aletaan puhua 40 ihmisistä, jotka vastentahtoisesti ovat olleet sinkkuja aina niin silloin asiaan ei ole olemassa mitään yksinkertaista selitystä.
Todennäköisesti tuon ikäiset ihmiset, jotka ovat aina olleet sinkkuja ovat kehittäneet sellaisen ajatusmaailman, että heille ei vaan kuulu suhde. Jos tuollaista ajatusmaailmaa ei ole kehittänyt niin elämä totta tosiaankin on ankeaa.- Teinimies 42v
Kyllä minulle vaan edelleen kuuluu neitsytteinipillu, ilman sitä en ala mitään! Olenhan edelleen kokematon kuin teinipoika.
- .45M
Oletko katkera naisettomuudestasi, helpottaako tuska koskaan, helpottaako läheisyydenkaipuu?
Olen, helpottaa jos on muuta ajattelemista/tekemistä, ei.
Kaikkein karmeinta on kuitenkin se että en ole ruma vaan yhä komeaksikin kehuttu ja varmastikin olisin saanut naisen kuin naisen nuorempanakin jos vain olisin halunnut. Mutta ilmeisesti naiset eivät halunneet/halua minua joten tässä sitä nyt ollaan.- ,....,
"Kaikkein karmeinta on kuitenkin se että en ole ruma vaan yhä komeaksikin kehuttu ja varmastikin olisin saanut naisen kuin naisen nuorempanakin jos vain olisin halunnut. Mutta ilmeisesti naiset eivät halunneet/halua minua joten tässä sitä nyt ollaan."
Tässä yhtälössä ei nyt joku täsmää..Toinen lause kumoaa ensimmäisen, joten tulos on pyöreä 0.
- Asiaa pohtineena
Väitän, että mahdollinen tuska helpottaa silloin, kun on mennyt läheisyydenkaipuun läpi eli niin pitkälle, ettei enää tajua kaipaavansa läheisyyttä tai muutenkaan toista ihmistä. On yksinkertaisesti täysin sinut tilanteen, olosuhteiden ja itsensä kanssa. Joskus nimittäin luovuttaminen voi olla paras tie onneen. Sit yhtäkkiä voi tulla se WOW, jossa sydän avautuu, egomieli alkaa väistyä ja sydämestä tuleva rakkaus alkaa ottaa tilaa entistä enemmän elämässä. Mut ei näissä jutuissa oikein toista voi neuvoa, sillä jokaisella meistä on se oma tie kuljettavana.
Väitän kuitenkin, että sinkkuna on ihanampi ja parempi olla kuin parisuhteessa, joka ei loppupeleissä olekaan puhtaaseen rakkauteen perustuva vaan kenties hetken mielijohteeseen (uskon näitä olevan monia). Toisaalta kypsymme kukin eri tahtia tässä elämässä ja joku saattaa tosiaan oikeasti rakastua vasta 70v, kun joku nopsa taas 20v. Oman tilanteensa hyväksyminen on varmasti paras vaihtoehto, joka tuottaa eniten onnea.- Mikä rakkaus?
Miehet haluaa seksiä ja kaikkein vähiten vasta 70-kymppisinä jos paikat edes toimii enää silloin. Seksistähän syntyvät ne rakkauden hedelmätkin.
Naiset eivät seksiä ilmeisesti halua. Tai ainakin kaikkein vähiten.
Siis, rakkaus=no sex.
Pain but no sexual gain.
Sex is pure pleasure, love is just agony.
Masokisteja ovat mielestäni naiset joten ei ihme että miehensä ovat sadisteja.
- sdafasdfsdfdsafsdafa
Itselläni helpottaa, kun tiedän ettei kukaan kelpaa minulle pelkästään sillä, että on vain nainen. Kun haluan naisen olevan myös ihmisenä minulle oikea, voin jo ymmärtää, ettei niitä minunkaltaiselleni pilvin pimein voi olla. Eipä siitä voi katkerakaan olla, ettei toiset ihmiset ole juuri sellaisia kuin mitä minä heidän haluaisin olevan. Useimmat elävät vain omaa elämäänsä ja minä olen heille pelkkä tuntematon ohikulkija. Eivät he ole täällä minua palvelemassa. Ja jos minulle joku sopisi, hän on osannut piiloutua todella hyvin tai on aivan yhtä surkea etsimään kuin minäkin.
Useimmille pareille en ole lainkaan kateellinen, sillä tiedän, että he ovat yhdessä vain sen kanssa, kenetkä sattuivat baarista matkaansa saamaan. En tietenkään sano, etteikö se olisi heille juuri parasta, jos se kerta heistä siltä tuntuu. Minulle se olisi kuitenkin tyytymistä ja itsestä luopumista, ei todellisen rakkauden löytämistä. - yks yksin
Olen nainen, joka ei ole löytänyt kumppania. Tosi surullista, koska se on tarkoittanut myös lapsettomaksi jäämistä. Tosin olisin voinut olla yhdessä muutaman miehen kanssa, mutta kun en tykännyt heistä. Mietin kyllä tosissani, voisinko ottaa vastuulleni sellaisen miehen onnen, josta en oikeasti välittänyt. Tulin siihen tulokseen, että en voi. Siten nuo muutamat elämässäni olleet miehet pääsivät etsimään naista, joka aidosti rakastaisi. Lopulta he löysivätkin puolisonsa.
On raskasta elää ilman rakasta ihmistä, aitoa rakkautta. Tosin niin kauan kuin on elämää on toivoa siitä, että vielä se mies löytyy.- Myös yksin
yks yksin......vielä meillä on toivoa.....tavataan sitten vanhainkodissa:)
- kysyn vaan
Miksi ruma mies ei kelpaa vaikka olis muuten hyvä mies. Ei ole alkoholisti, ei tupakoi, ei lyö naista, osaa siivota, tiskata ja laittaa ruokaa, urheilee parikin kertaa viikos. Edes rumalle naiselle ei kelpaa ruma mies??
- sadgh
Koska pillusta on suurempi kysyntä kuin tarjonta.
- m34v...
Näin miehen näkökulmasta nainen joka "jää" yksin niin tulee väkisin mieleen, jotta voisko sitten sitä omaa vaatimustasoa tiputtaa että löytyisi kumppani.
-
Eli onko rima liian korkealla ja näkeekö itsensä jotenkin turhankin korkealla.
Fakta on niin että kyllä naisen on helpompi löytää mies, kuin miehen löytää nainen.
Ei sitä minkään väkivaltaisen juopon kanssa tarvi elää, kyllä niitä kunnollisiakin on.- täysin nolla
joo , mut nainen ottaa aina sen väkivaltaisen juopon vaikka mukaviakin miehiä on tarjolla.
- 647647467
Perheen voi myös saada adoptoimalla. Ehkei miehelle kuitenkaan niin helposti. Oli dokumentti tv:ssä miten britti mies joka oli yksin osti vuokrakohdun amerikkalaisesta naisesta, ja hän sai sitä kautta kolme poikaa. Raha tietty vaihtoi saajaa, mut isä oli iloinen.
Mut suurin syy suomalaisten yksinäisyyteen on nirsous: naiset ovat nirsoja suom. miestä kohtaan, ja suomalaiset miehet ovat nirsoja ulkomaalaista naista kohtaan. Virosta voisi löytyä vapaita naisia, tai muualta itä-euroopsta. Olen kuullut että Kuubasta voisi löytyä mustaihoisia naisia suomalaiselle. Toki heillä voi jo olla muutama lapsi tehtynä, mutta jos on ikävä ihmisseuraa, ja perhe-elämää, niin mikset lähde lomalle Kuubaan?
Usin puolison löytää koulusta tai työstä tai harrastuksesta. Kokeile eri harrastuksia, etenkin missä on paljon sinkkunaisia, vanhempiakin.Kielikurssit, kirkko (on muuten täynnä sinkkunaisia), eri seurakunnat (miehen puute on näissä hirveä!!).Tule sitten kertomaan ettei onnistanut! - 25
Kokoajan naisia syytetään nirsoudesta, mutta mitä hyötyä/iloa/järkeä naiselle olisi ryhtyä suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota hän ei halua ja jolle hän ei syty?
Itse olen todennut, että niin kauan kuin en saa parisuhdetta, joka kohottaisi elämäni laatua tai pitäisi sen tason edes ennallaan, ei ole mitään järkeä ryhtyä suhteeseen yhtään kenenkään kanssa. En laskea tasoa, yksin parempi.- Pistä jakoon vaan
Ei suhteeseen tarvitsekaan ruveta, riittää että antaa pillua. Kun sitä pillua nyt kuitenkin jaetaan muutenkin horohaarat levällään aivan älyvapailla perusteilla valituille panopelipelleille, niin ei siinä yksi edes vähän vastenmielisempikään nussija enää missään tunnu. Täälähän aina hoetaan ettei järvi soutamalla kulu, joten mitä kitiset.
- 25
Pistä jakoon vaan kirjoitti:
Ei suhteeseen tarvitsekaan ruveta, riittää että antaa pillua. Kun sitä pillua nyt kuitenkin jaetaan muutenkin horohaarat levällään aivan älyvapailla perusteilla valituille panopelipelleille, niin ei siinä yksi edes vähän vastenmielisempikään nussija enää missään tunnu. Täälähän aina hoetaan ettei järvi soutamalla kulu, joten mitä kitiset.
En ajattele seksistä niin vanhanaikaisesti, että nainen on antaja ja mies saaja. Jos pelkästä seksistä on kyse, niin ehdottomasti varsinkin silloin minun pitää olla saajan, eikä antajan osassa. Silloin seuraksi kelpaavat vain komeat ja taitavat, eivät mitkään rumat tumpelot. Laatua, kokoa, kestoa, taitoa ja varsinkin nautintoa pitää löytyä.
- Nainen vaan antaa
25 kirjoitti:
En ajattele seksistä niin vanhanaikaisesti, että nainen on antaja ja mies saaja. Jos pelkästä seksistä on kyse, niin ehdottomasti varsinkin silloin minun pitää olla saajan, eikä antajan osassa. Silloin seuraksi kelpaavat vain komeat ja taitavat, eivät mitkään rumat tumpelot. Laatua, kokoa, kestoa, taitoa ja varsinkin nautintoa pitää löytyä.
Tämä oli ilmeisesti vitsi, eihän naisella ole mitään oikeita seksihaluja kuten miehellä. Nainen vaan makaa haarat levällään kun mies nylkyttää ja ähkii pillukiiman vallassa. Siksi naiselle on samantekevää kuka panija on. Miehen sen sijaan pitää kiihottua naisen ulkonäöstä niin että muna seisoo, muuten ei pysty nussimaan.
- 25
Nainen vaan antaa kirjoitti:
Tämä oli ilmeisesti vitsi, eihän naisella ole mitään oikeita seksihaluja kuten miehellä. Nainen vaan makaa haarat levällään kun mies nylkyttää ja ähkii pillukiiman vallassa. Siksi naiselle on samantekevää kuka panija on. Miehen sen sijaan pitää kiihottua naisen ulkonäöstä niin että muna seisoo, muuten ei pysty nussimaan.
Älä ihmettele, kun tuolla asenteella joudut elämään ilman naista ja seksiä. Sinullehan riittää pumpattava barbara, et sinä todellista naista tarvitse etkä varsinkaan ansaitse. Opiskele hieman, miten nainen pidetään tyytyväisenä, kun ei sinulla tunnu siitä olevan mitään käsitystä.
- ile010101
Pitää olla tiikerin verta niin pärjää.
JOOOOs totta puhutaan, niin kyllä naisen pitää kiihottaa miestä, muuten ei kyllä toimi, paitsi puolittain.
Eli joss ruma nainen haluaa minulta, on täysi mahdottomuus, naiset eivät ilmeisesti aina ymmärrä että miehenkin pitää kiihottua, ei se ruma naama auta, tai liijan ylimielinen asenne, wolaa.
Kuunnelkaa ja nauttikaa
http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg - Äiti60
Jos ei löydy elämänkumppania niin, tehkää lapsia vaikka yksin, naiset. Lapset ovat elämän suola ja on ihanaa olla äiti ja ehkä vielä mummo sitä ei voita mikään.
- Ilman jäänyt
Väestörekisterikeskuksen mukaan suomessa on naisia n.100 000 enemmän kuin miehiä. Veikkaisin, että suomalaiset miehet ovat myös parisuhteessa ulkomaalaisen naisen kanssa yleisemmin, kuin naiset ulkomaalaisen miehen. Ilmankos olen jäänyt ilman miestä, kun ei niitä riitä kaikille.
- Mummo ja ukki
Taitaa ne Väestörekisterikeskuksen 100 000 olla mummoja ikäluokkaa 80
- Tilastohai
Aika erikoinen veikkaus, ainakin itselläni on paljon enemmän havaintoja ulkomaalaisen miehen kanssa seurustelevista / avioituneista naisista kuin ulkomaista seuraa löytäneistä miehistä. Mielenkiintoista tässä on, että ne ulkomaalaiset puolisot haetaan täysin eri suunnilta: ulkomaalaiset miehet lännestä ja etelästä, ulkomaalaiset naiset idästä.
Ja kuten joku jo totesi, tuo naisten enemmistö on mummoikäluokkia. Nuoremmissa ikäryhmissä miehiä on enemmän, koska poikia syntyy enemmän.
- worldlander
Naiset jotka suht ok näköisiä ja jäävät ilman miestä ovat persoonallisuushäiriöisiä tai muuten nupissa heittää. Kaikki täyspäiset naiset kyllä kumppanin löytää, jos eivät ole ihan hanurista päällisin puolin.
Kun on suht ok näköinen nainen, niin on baarissakin varaa valita.
Suht ok näköisillä miehillä taas jää se vaihtoehto, että otetaan mitä saadaan. Usein jää saamatta ja sit ollaan ilman.
Toisilla jää sit lopulta kokonaan väliin, kun liian ronkeliks heittäytyy.
Täytyy vaan toimia silloin kun on se hetki, sillä se voi jäädä viimeiseksi.- myötäeläjäatmvajukki
Miehillä nuo persoonallisuushäiriöt ja mt-ongelmat ovat huomattavasti yleisimpiä. Eli siis naiset eivät huoli hulluja. ja kaksi hullua ei pärjää tai kelpaa toisilleen. Joku aina erehtyy kuitenkin ja otsikoissa uusi perhesurma tai elämä pilalla vaikka alkoholisoituneen narsistin kanssa. Miehillä on yliedustus äärilaidoissa ( matala/korkea äo, pahimmat mt-ongelmat ja väkivaltaisuus ja holtittomuus ja elämänhallinann puute), kun naiset ovat "tavallisempia" ja harvemmin niin moniongelmaisia. Kuitenkin juuri nämä miehuuden kukkasetkin etsivät sitä teiniprinsessaa ja hokevat pakkomielteitään palstoilla 24/7. Miehillä on myös korkeampi kynnys mennä hoitoon ( pakkohoito lienee osalle ainoa vaihtoehto, mielisairaalan näistä asukeista yli 80% on miehiä, sama kai vangeista) ja osaa pärjää vain nipin napin ilman ammattiapua kotona ja hakee sitä täydellistä naista pelastajakseen arjelta. Tyhjän päällä, so to speak. Toki naisissakin löytyy samoja, mutta paljon heppoisemmat perusteet riittävät siihen, että naisen elämä ei ole raiteillaan. Miehillä kaikkea sekoilua ymmäretään NIIN paljon paremmin ja sekainen kotikin vain odottaa naisen taitavaa kättä ( äidinkin kelpaa).
- Naisten syytä taas
myötäeläjäatmvajukki kirjoitti:
Miehillä nuo persoonallisuushäiriöt ja mt-ongelmat ovat huomattavasti yleisimpiä. Eli siis naiset eivät huoli hulluja. ja kaksi hullua ei pärjää tai kelpaa toisilleen. Joku aina erehtyy kuitenkin ja otsikoissa uusi perhesurma tai elämä pilalla vaikka alkoholisoituneen narsistin kanssa. Miehillä on yliedustus äärilaidoissa ( matala/korkea äo, pahimmat mt-ongelmat ja väkivaltaisuus ja holtittomuus ja elämänhallinann puute), kun naiset ovat "tavallisempia" ja harvemmin niin moniongelmaisia. Kuitenkin juuri nämä miehuuden kukkasetkin etsivät sitä teiniprinsessaa ja hokevat pakkomielteitään palstoilla 24/7. Miehillä on myös korkeampi kynnys mennä hoitoon ( pakkohoito lienee osalle ainoa vaihtoehto, mielisairaalan näistä asukeista yli 80% on miehiä, sama kai vangeista) ja osaa pärjää vain nipin napin ilman ammattiapua kotona ja hakee sitä täydellistä naista pelastajakseen arjelta. Tyhjän päällä, so to speak. Toki naisissakin löytyy samoja, mutta paljon heppoisemmat perusteet riittävät siihen, että naisen elämä ei ole raiteillaan. Miehillä kaikkea sekoilua ymmäretään NIIN paljon paremmin ja sekainen kotikin vain odottaa naisen taitavaa kättä ( äidinkin kelpaa).
No kuka käskee palkita pillulla sitä holtittomuutta ja elämänhallinnan puutetta, naisten omaa syytä.
- worldlander
myötäeläjäatmvajukki kirjoitti:
Mulla ei niin kokemusta pers.paattimiehistä kumppanina, heteromies kun olen.
Sen vuoksi pers.paattinaiset ovat enemmän suurennuslasin alla.
No oli paatti kuin paatti, niin välimatkaa kannattaa ottaa ja äkkiä!
- khhgdfjbchj
Hei! En ole kohdannut rakkauttani vieläkään vaikka 2 avioliittoa jo ja 2 lasta. Lapset ihania ja ne hoitanut itse. Sen oikean toivon yhä kohtaavani.
- Anonyymi
Äiti rakastaa poikaansa, vaikka hän olisi jo miehen ikäinen.
Siihen rakkauteen pitää tyytyä.- Anonyymi
mä en ole tuntenut sitäkään en tunne sitä kun toiset välittävät minusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380