niksejä

niksejä vailla

Hei!
Kaipaisin niksejä nopeaan mutta terveelliseen lauhdutukseen. Olen vielä nuori, mutta silti hyvin lihava. Haluan niksejä eri dieetteihin, jotka toimivat. Lisäksi haluan ns. "kanaperseen" ja reisien läskit pois. Olen nyt puottanut 10kg , mutta nyt painonpudotus on laskenut ja vähän aikaa sitten aloin taas kaivata herkkuja ja laiskottelua.. Vosiiko joku auttaa :) Kiitos

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Jojo

Nopeaa ja terveellistä laihdutusta ei ole olemassakaan. Mitä nopeammin kilot lähtevät, sitä nopeammin ne tulevat myös takaisin, kun kitukuurin lopettaa.

Olet päässyt laihdutuksessa hyvään alkuun, jatka samaan malliin! Herkkujen kaipuu saattaa kieliä siitä, että syöt liian vähän. Jos liikunta kyllästyttää, sinun kannattaa ehkä joko hellittää tahtia tai vaihtaa lajia. Yleensä liian suuret ja äkilliset muutokset eivät jää pysyviksi, parempaan tulokseen pääsee, kun vähitellen muuttaa tapojaan parempaan päin.

• Tsemppiä! :)

Vanha Jojo on oikeessa siinä mielestäni, että nopeaa ja terveellistä laihdustusta ei olemassakaan.. Vaikka itse olenkin tällä hetkellä pussikuurilla ja siitä jatkan normaalia laihdutusta myöhemmin, niin ei ehkä ole se terveellisin tapa, vaikka laihdutus olisikin nopeampaa.

Mutta riippuu vähän siitä kuurista, että tulevatko ne kilot takaisin. Jos jatkaa samoja tapoja, mitkä johtivat lihomiseen, niin varmasti tulevat takaisin ihan minkä tahansa laihdutuksen jälkeen. Tiedän tämän omalla kohdallani, koska olen useamman kerran ja useammalla eri tavalla laihduttanut ja aina ne ovat tulleet takaisin.
      Lisäksi aina laihduttaessa se laihdutusvauhti hidastuu jossain vaiheessa, oli se sitten mikä tahansa.

Olet nyt jo päässyt hyvään tulokseen ja jos olet tehnyt sen terveellisen painonpudotuksen ja liikunnan avulla. Kaikista parasta on, jos vain pystyt jatkamaan samaan tyyliin ja hyväksyt sen, että painonpudotus hidastuu. Tai jos se on hidastunut dramaattisesti, niin teetkö nyt jotain täysin erilaista kuin laihdutuksen alussa? Joku tsemppiryhmä vois myös olla hyvä.

Se, että tekee mieli makeaa on ihan normaalia. Niin minunkin tekee. Kun palaan normilaihdutukseen, aion -jälleen kerran - yrittää sitä, että mikään ei ole kiellettyä, kunhan se pysyy kohtuudessa. Ajattelinkin siksi mennä syksyllä johonkin painonhallintaryhmään. En haluaisi enää kertaakaan laihduttaa suurta määrää kiloja. Ehkä joku sellainen olis sullekin hyvä?

• younger

Tähän mennessä laihdutus on tapahtunut muuttamalla liikunnan ja ruoan määrää. Olen nyt saanut kaverin mukaan ja tämä tuntuu auttavan laihdutuksen suhteen, tuemme toinen toisiamme :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe