Nainen, minne ensi-treffeille?

JokaMiehenOikeus

Tapaat tuntemattoman miehen arkisessa tilanteessa, juttelette 10 minuuttia, ja hän pyytää puhelinnumeroasi. Annat numeron ja mies soittaa/tekstaa sinulle ja ehdottaa tapaamista.

Minne miehen kannattaisi ehdottaa ensitreffejä? Elokuviin ja omaan kotiin kutsumista ei tarvitse ehdottaa, eiköhän jokainen tiedä että ovat huonoja. Puhutaan 20-30v. nuorista aikuisista joten ei myöskään "tanssiparketille". :-)

Eli minne minä vien tuntemattoman naisen ensitreffeille?

5

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukulintu

Voitte käydä treffeillä vaikka kahvilla/kaakaolla tai kävelyllä. Noi mulla ainaki tulee ekana mieleen. Voitte myös käydä puistossa piknikillä jos ilma suosii :) Jos jotain erikoista niin hohtokeilaaminen voi myös olla ihan kivaa.

Älä stressaa tuota paikanvalintaa niin paljon, tarkoitushan on kummiskin tutustua toiseen paremmin.

• kohta25n

Mun mielestä ensitreffeillä kannattaa aina tehä jotain muutakin kun vain istua ravintolassa/baarissa. Sillä tavalla se tutustuminen on jotenkin luontevampaa, eikä kokoajan pyöri mielessä se, että tässä nyt haastatellaan/tehdään vaikutusta potentiaaliseen kumppaniin.
      Stand up -komiikka takasi yhet ihan loistavat ensitreffit. Voisin myös innostua jos mies tarjoutuisi viemään vaikka seinäkiipeilemään. Kesällä minigolf vois olla aika kivaa kans. :)

• nainen_parikymbänen

Itse varmaan lähtisin mieluiten juuri kahville, mutta en syömään ekoilla treffeillä, muuten koko ajan pohdin miten tyhmältä näytän ruokaa pureskellessani ja sotken kuitenkin.. kahvittelun jälkeen voisi käydä vaikka just kävelemässä ja hakea vaikka jäätelöt ja sotkea sitten vaikka niillä.. :) jotain ihan sellasta perus arkista settiä, ei mitään ihmeellisiä ns. "treffipaikkoja" kuten elokuvat, baari yms.

• JokaMiehenOikeus

Hyviä ehdotuksia kiitos... yksi tuttava oli vienyt nyk. tyttöystävänsä ekoilla treffeillä raflaan ja 90e lasku jonka oli vielä itse maksanut. Itse en tod. noin tekisi, mutta ilmeisesti puree joihinkin ta sitten heillä vaan klikkas hyvin.

Seinäkiipeilemään voisin todellakin naisen viedä koska pidän siitä itse, mutta hänen pitää silloin hallita perusteet jos meinaa muita varmistaa, joten ei kaikkien kanssa onnistu.

Mitä muita tuollasia "tekemistä sisältäviä" paikkoja on? Minigolf oli hyvä, meinaan kyllä käyttää! Sopivan rento laji ja samalla hidastempoinen jolloin saa juteltua (ja mahdollisuus aina vaihtaa aihetta itse golfaukseen jos juttu ei luista).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4164
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3587
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3309
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2830
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2309
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2248
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2042
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1554
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1500
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1486
    Aihe