e-pillerit ja hankala vatsa

minä vaan

Käytän yaz- e-pillereitä. Mutta minulla on jo pitkään ollut todella hankala vatsa. Ummetusta jatkuvasti niin, että ulostan ehkä n. kerran viikossa ja silloin se tulee vaikeana ripulina, minkä johdosta joudun ottamaan aina uuden pillerin, mikäli edellinen ei ole kerennyt imeytyä.
Mietin nyt, että viisainta on varmaan ottaa yksi pillerilaatta ns. varalaataksi mistä aina otan uuden pillerin, kuten ohje sanookin, mutta toisaalta, jos tätä jatkuu koko loppuelämän niin viisainta voisi olla vaihtaa suoraan toiseen ehkäisymenetelmään, mutta mielellään jokin helppo mikä soveltuu naisille jotka eivät ole vielä synnyttäneet ja varmuus on samaa luokkaa kuin pillereissä. Mielipiteitä?

1

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoooohh

No ensinnäkin lähtisin selvittämään, mikä vatsassasi on vikana. Eihän tuollainen ole normaalia/terveellistä, että ulostaa vain kerran viikossa. Ja onko silloin oikeasti "vaikeaa ripulia" eli että ulostat tyyliin melkein vettä useamman kerran päivässä? Ei nyt kuulosta jotenkin loogiselta, että ensin on muka ummetusta viikon ja sitten ripuloit yhtäkkiä. Ummetukseenkin on hoitokeinoja...
      (Pelkkä löysä uloste ei ole ripulia! Uusi e-pilleri pitää ottaa vain, jos oikeasti on huoli siitä, että ripulin takia sen hormonit ei ole ehtinyt imeytymään.)

Ehkäisyrengas voisi olla soveltuva menetelmä kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe