Pahin feidaus mitä sulle on tehty?

rawr--

Ihan mielenkiinnosta avaan tälläisen keskusteluaiheen! Ootko järjestäny bileet ja kaikki on luvannu tulla, mutta loppujen lopuks ei ookkaan tullu ketään? Lupasko Minna olla sun kanssa, mutta menikö sittenkin Liisalle, eikä sulle jaksanu ilmottaa? Tai mitä hyvänsä.

Itelläkin näitä on, mutta en juuri nyt muista mitään kovin pahaa...


Aikoinaan yläasteikäsinä alettiin viettään kesällä sellasella pienellä porukalla viikonloppuja yhdessä... Aina sovittiin yhdessä, että koska nähdään ja missä nähdään. Yhtenä perjantaina ihmettelin, että eikö me tänään mennäkkään kun kukaan ei ollu multa kysynyt, mutta seuraavana päivänä sitten sain kuulla kautta rantain miten kivaa oli taas ollu. Tän jälkeen otin etäisyyttä porukkaan aika kunnolla.


Yksi juhannus meni ihan pieleen, meidän piti olla kaveriporukalla yhdessä, mutta sitten just the päivänä kun soiteltiin niin toiset kaverit tekikin toista ja toiset toista ja itse olin yksin kotona. Olin tuolloin ehkä 17-vuotias niin voitte vaan kuvitella miten pahalta tuntui olla yksin kotosalla tyyliin pikkuveljen kanssa kun muut kaverit pitää kivaa.

12

4507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonttu6

      oo oon joutunu feidatuks :(. kerran vanhat luokka kaverit kutsu ulos tapaa kaikki yhes. no menin ja syötiin. meijän pitäs pitää hauskaa ni mitä ne tekee?? ne menee shoppailee. no odotin kaupan ees ja odotin ja odotin.....soitan ja kaveri sanoo: joo siis mä oon jo kotona ja kaikki muut lähti jo''. MITÄ ihmettä!! miss vaihees ne meni tost mun ohi!! oikeesti siin näkee miten paskamaisii ja itsekkäit noi sun, niin sanotut '' KAVERIT '' ON! jotenki tosi masentavaa ja ärsyttävää ku kaveri nauraa asialle. :( kuvitelkaa et ei ees viittiny soittaa tai tekstata!!??

    • samma här

      Mulla löytyy monta tarinaa noista... Yksi pahimmasta oli kyllä yks uusivuosi. Oltiin suunniteltu parin kaverin kanssa että ollaan sillon yhdessä. Tarkkoja suunnitelmia ei ollut, mutta pääasia oli, että mennään yhdessä. Sovittiin, että soitellaan kun on itsensä saanut valmiiksi iltaa varten. Sain meikattua ym. ja aloin soittelemaan eikä kumpikaan vastannut puheluihin tai tekstiviestiin. Siinä sitten istuin yksin kotona täydet tällingit päällä, eikä minnekään minne mennä. Kyllä itketti... Kuulin seuraavalla viikolla, että he oli saaneet kutsun heidän yhteiseltä tuttavalta, mutta he eivät saaneet ottaa sinne ketään mukaan kun oli muutenkin liikaa vieraita tulossa. Oltiin samalla luokalla ja seuraavat kuukaudet ennen työharjoittelua ja kesää olivat todella kiusalliset koko luokalle kun kaikki sai tietää mitä oli tapahtunut. En koskaan saanut anteekspyyntöä kuulla, enkä ole heidän kanssa puhunut sen jälkeen... He kyllä yritti olla niinkuin mitään ei ollut tapahtunut, mutta tämä järjestely ei mulle oikein sopinut..

      • Pahoillaan123

        Ikävä tapaus. Alkoi oikein harmittaa kun luin tuon, jotkut ei osaa sitten yhtään ottaa muita huomioon.


    • meijuhei

      No ei ehkä mitään noin pahoja ollut, mutta mulla oli yks kaveri joka oli aina 30min vähintään myöhässä. Yleensä tunnin, joskus parikin. Noh, yks kerta soitin sitten että "No missä olet, oltiiin sovittu nähä viideltä?" Tyyppi vastas että on just lähdössä (asui 30min matkan päässä tapaamispaikalta). Sanoin sitten sille että turha tulla, koska minä lähden kotiin. Ei tullu sen jälkeen myöhässä, vaikka ei enää useasti nähtykään...

    • hebbaj

      Mulla on kans ollu tollainen kaveri joka oli aina myöhässä. Kun olin aikaini huomautellut siitä ja varoittanut että joku päivä en oo odottamas häntä niin sit tein sen kun hän oli myöhässä, lähdin kotiin ilmoittamatta hänelle siitä. Sen jälkeen kaveri on ollut ajoissa.

      • PohmJp

        Myöhästelystä muistui mieleen:
        Oltiin armeijassa 1965 Sodankylässä. Yksi kaveri aina myöhästyi ja rangaistus armeijan tavan mukaan tuli kaikille. Taisi olla joulun ja uudenvuoden välillä joskus. Otettiin autohallilla kaveria käsipuolista kiinni ja vietiin paloletkun liittimen alle. Liitin kauluksesta sisään ja hana auki niin kauaksi, että vesi tuli saapasvarsista ulos. Sitten kaveri sai kävellä parisataa metriä Lapin pakkasessa kasarmille vaihtamaan kuivaa ylle.

        Ei myöhästynyt enää kertaakaan.


    • Kekdkdkkddk

      Tää henkilö on mun paras kaveri ja hän feidaa mua nii monta kertaa aina, aina ku meen ovel hakee häntä, aina vanhemmat ovel ja väittää että muka nukkuu tai ei oo kotona. Eilen meidän piti mennä keskustaan mutta, kun yritin lähettää viestei tms ei vastausta ei mitään ja on tehy tän saman monta kertaa tänä vuonna. Kyllä itkettää kun tekee tällee mulle, en enää pysty luottaa häneen kunnolla, en edes tiedä olemmeko parhaita kavereita..

    • Vituttaaa

      (Tiedän vanha keskustelu, mut mua ei kiinnosta. Pakko purkaa johonki tää)

      Tämä ihana tarina alkaa siitä kuinka ystäväni kysyy voinko mä olla. No mä vastasin "joo". Eilen mä olin ihan siinä uskossa, että hän on minun kanssani koulun jälkeen. Mä sit jossain vaiheessa menin siihen sen lähelle ihan vaan, koska siinä nyt oli mun toinenkin ystävä. Ilmeisesti hän ei huomannu mua tai oli muuten vaa myrtsinä. Mä kuulin kuinka ne puhu siitä että ne menee 3 kaupungille koulun jälkeen (kolmannella tarkotan toista kaveria) mä siinä hetken kuuntelin ja lähin pois. Ja vielä semmonen juttu, että hän ei kertonu ite koskaan menevänsä sittenkin kaupungille koulun jälkeen. Se jonka kanssa hän oli puhunut kysyi mua sit sinne iltapäivällä, eipä huvittanu mennä. Sanoin että ei oo rahaa bussiin, vaikka oikeestihan mulla oli repussa bussikortti jossa oli 20e rahaa. Tänään hän vielä kysyi voinko olla vastasin "en enää tänään eilen olisin voinut" ihan vaan, koska vittuilu on hyvin mukavata.

    • Pukamalla.muinoin

      Ei harmainta aavistusta mitä tuo feidaus tarkoittaa. Asiayhteyteen saattaisi kuulua tämä:
      Olin irtisanoutunut viimeisen päälle vittumaisesta työpaikasta. Esinahat järjestivät läksiäiseni naapuritalossa. Kaikki muut oli kutsuttu sinne vaan ei minua.
      Sitten kun olivat juhlineet riittävästi ja läksivät koteihinsa, niin vein ainakin yhden juhlijan noin 35 kilometrin päähän kotiinsa.
      Tarkoitus oli hienovaraisesti vittuilla näin, mutta en tiedä huomasivatko mitään...

    • HiHeIsNisu

      Piti päästä pelaamaan lolsua ja kaveri veti ns. tuplafeidit. Feidas siis mut ja yhen toisen kaverin. Tosi paljon jäi harmittaa. Tätä tapahtuu usein.

    • Anonyymi

      Tämä ei ole niin paha mutta silti ihan perseestä kun tämä vain toistuu toistuu ja toistuu.

      Esim kaverini kysyy pelaamaan jotain videopeliä. Vastaan että kyllä se sopii. Noh sitten silloin kun meidän olisi tarkoitus pelata kahdestaan, niin soitan hänelle ja sanon et tuu pelaa, niin se onki pelaamas toista videopeliä, eikä vastaa koska hänellä on älä häiritse tila päällä ja puhelin äänettömällä. Pelaan siinä vit*uuntuneena tunnin ja sit kaveri vastaa ja sanoo et ei jaksa tul.

      Pointti siis: Kaveri ITSE pyytää, mutta lopulta ei tee eikä edes ilmoita että ei kansallaan ja pelaa itse toista peliä kavereittensa kanssa. Mitä tehdä?

    • Anonyymi

      Intistä lähtiessä päätettiin palkita kouluttajaa. Siviilit päällä pois lähtiessä annettiin molemmille pullo hienossa pakkauksessa. Toisessa oli konjakkia, toisessa vissyä. Valitettavasti ei nähty pakkausten avaamista. Myöhempi väki kertoi, että viesti meni perille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe