Mitenköhän niuhoja nuo autoliikkeiden rahoitukset ovat uuteen työpaikkaan. Olen ollut vasta n. 1kk töissä ja sitä ennen opiskellut. Olis melkein pakko saada uusi auto kun on tuota työmatkaa sen verran. Kehtaanko lähteä edes kyselemään?
Autorahoitus ja uusi työpaikka
6
570
Vastaukset
- pankista!
jos vakituinen niin sulla on mahdollisuus. Helpommalla pääset ku meet isin kans pankkiin ja otat lainan. Itse sain aikoinaan 2000 euroa ilman takaajaa.
- kepa84
valitettavasti ei ole enää isiä jonka kanssa mennä pankkiin. Äiti kyllä on, mutta siitä ei ole takajaaksi :)
- ei rahoitusta
Osta sillä ekalla tilillä 350 euron leimattu Opel Astra ja koita pärjätä 6kk niin pääset taas vaihtamaan.
- rtynaetmntem
Tuskin rahoituksesta saat lainaa,,,,jos sulla vaki työpaikka mene pankkiin ja hae sieltä autolaina.
Luottotiedot kunnossa ja säännölliset tulot,,siinä se mitä vaativat pankissa,,,lainaa saat varmasti,,,,tietysti halvemmalla jos jotain vakuutta olis panna peliin.
Korko ilman vakuutta jotain 6%:n-8% luokkaa - kokeile.....
Muistelen, että 3 kk työsuhdetta vaatiivat, mutta tekeevät poikkeuksen, jos saat työnantajalta todistuksen, että työsuhde on jatkuva.
- enhaluavelkaa
Jotenkin epäilen että kuukauden työsuhteella vielä mitään lainoja saisi, meidänkin työpaikalla on käynyt paljon nuoria kokeilemassa työntekoa muutaman kuukauden ajan ja ottaneet sitten loparit.
Itse kun tulin tähän työpaikkaan 2006 niin pankki kutsui tapaamiseen jo kuukauden-parin jälkeen ja olisivat kovin halunneet asuntolainaa mulle tarjota, en kuitenkaan itse luottanut tuossa vaiheessa vielä työn pysyvyyteen joten kieltäydyin. Nyt olen ollut vakituisena pian 6 vuotta, asuntolainaa en ole siltikään ottanut mutta ostin uuden auton tässä välillä käteisellä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275