Onko ulkonäköäsi koskaan kehuttu

muut kuin läheiset

Onko kukaan ulkopuolinen koskaan kehunu miltä näytät?

35

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaajaajaa***

Jos naiset ovat sanoneet, että "ompa sulla tummat silmät" niin liekö se kehu?

• N

Ei nouse myssyyn jokainen omallainen yksilö.

• N

Tuskin.

• f234t43ty34y3y

Jotkut nuoret "pissis" tytöt joskus sanoivat kun nousin polkupyörän selkään "aika tiukka peppu"

Tuollainen jäi mieleen kyllä.

• näillä mennään

No, ei todellakaan!!!! Lisää pituutta heti - tai ainakin isommat tuopit! Joski koskenkorva raikastaa paremmin hengityksen, antaa sulavan käytöksen JA POISTAA SUIPPOHARTIAT.

• On.

• yksi mies

Kyllä on. Varsinkin takapuoli ja silmät saavat usein huomiota.

• täysin nolla

Rumaksi on haukuttu aina, mut ei se mitään. En ole vihainen.

• ,...,

Joskus jopa on..kasvoja ja erinäisiä kehonosia Harvemmin kyl.

• blondie*

joo kuulen monta kertaa kuukaudessa kehuja ulkonäöstäni tuntemattomilta ihmisiltä, ja en tarkoita missään baarissa tai netissä tavattuja.

piristävää oli, kun hotellin aamiaisbuffassa, jossa olin päivän töissä eräs asiakas tuli sanomaan oletpa kaunis :) vähemmän piristävää on, kun 2x tämän kuukauden aikana random miehet ovat tulleet julkisissa liikennevälineissä puristamaan takapuoltani.
      joka tapauksessa naisten on helppo muuntautua kauniiksi, vaikka he ovat taviksia. itse olen värjännyt hiukset blondiksi, hankkinut kestoripset ja kulmakarvojen kestopigmentoinnin, olen hoikka ja pukeudun naisellisesti.

• m26

Kroppaa kyllä ja usein, kasvoja ei.

• 3q897

up

• Aman

On, monesti ja varsinkin ex-anopit...

• Hämärän rajoilta

Mitä voittaa, jos edes lähisukulaiset eivät ole kehuneet?

• 4+20

Katselin juuri kuvia juhlista missä olin, ei helvetti nyt ymmärrän itsekin miksi en ikinä saa kasvoista kehuja... masentavaa.. kuvat tuo aina takaisin maanpinnalle kun näkee totuuden, peilit valehtelee.

• mies32

Enpä tiedä mikä valehtelee. Minäkin yleensä vihaan itseäni kuvissa, peilistä jopa rakastin nuorena. Kehuja on kuitenkin tullut, joten eivät ne kuvatkaan ihan koko totuus voi olla.

• Ikisinkku M
        mies32 kirjoitti:

Enpä tiedä mikä valehtelee. Minäkin yleensä vihaan itseäni kuvissa, peilistä jopa rakastin nuorena. Kehuja on kuitenkin tullut, joten eivät ne kuvatkaan ihan koko totuus voi olla.

Enpä minäkään mielestäni kovin kummoiselta kuvissa näytä mutta kun niitä kehuja kuitenkin toisinaan ropisee tyyliin "onpa hyvännäköinen mies" niin kaitpa se on uskottava mieluummin siihen muiden objektiiviseen näkemykseen ja vältellä kameraa.

• elämä on

On kehunut. Minusta se on aika tympeetä pidemmän päälle.

• Onhan tuota aina joskus mutta yleisimmät kehut ovat,että olen mukava ja fiksu nainen. :)

• Naikkonen

Kehutaan tosi usein. Kasvoja, kroppaa, hiuksia, sääriä jne. Olen 35v, pitkä, tumma, hoikka nainen.

• Aina välil.

• Näin on

Kyllä on, useinkin. Kiva on kohteliaisuuksia kuulla vaikka omasta mielestä ei sen kummempi ole kuin muutkaan.

• M-33

Monesti kuullut, niin naisilta kuin miehiltä.

• Ihan tavallinen

Kritiikkiä ennemmin, mutta kuitenkin sillä ulkonäöllä on tili tienattu eli kymmen vuotta ammattimallina. Joten ne klassisen mallinmitat täyttyy yhä.

Kaunis, suhteellinen käsite. Kauneus on katsoja silmässä. Mallimaailmassa kun se pienikin virhe saa aika ison roolin tai oma ulkonäkö ei vastaa haettua.

Ulkomuodon kehuminen ei oikein edes tunnu hyvältä, lähinnä ärsyttää. Ainakin se ulkomuoto estää tai vähintään vaikeuttaa aidon ihmissuhteen löytymistä.

Ne jotka tulevat luokseni ovat yleensä joko humalassa tai hyvin pinnallisia ihmisiä, joita kiinnostaa pelkästää minun ulkonäköni. Siksi katselen rauhassa netistä ihmistä ilman kuvaa, haluan että minuun tutustutaan ihmisenä eikä ulkokuorella ole väliä. Haluan löytää ihmisen.

Putkiherneiset miehet kun ajattelevat niin pinnallisia asioita kuin ulkonäkö, joten ei kiitos niille.

• Sinkun epätodellisuu

Sinkkuelämän Kiho tuli vastaan yksi päivä ja kehui niin prkl! Antoi käsisuudelman ja sanoi " Hey baby, you are hot woman" ohhhhh pyörryin siihen ja se oli menoa täällä helsingissä, Kun tuli vierailemaan valkokankaalta oh tänne. Sitten naps sarja pyöri loppumistaan ja kiho läks:DD

• No ei todellakaan ole kehuttu ulkonäköä. Urheilu suorituksia on kehuttu ainoastaan nuorempana.

• Jack Dempsey

No ei nyt sentään.

• trskele

Ainoa mitä muistan oli se kun eräs kreikkalainen sanoi huonolla englanninkielellä minua kauniiksi.

• No ei todellakaan!

Koskaan 35 ikävuoteni aikana ei nainen ole kehunut ulkonäköäni. Murrosiässä rumuuteni oli vuoden kaksi pienoinen ongelma. Kuitenkin yläasteella varmistui myös että olen aivan perkeleesti älykkäämpi kuin keskivertojamppa eikä minulla sen jälkeen ole ollut itsetunto-ongelmia laisinkaan.

Muutenkin aika neitimäiseltä ellei jopa hintahtavalta kuulostaa semmoinen mies, joka tarvitsisi kehuja ulkonäöstään. Mies ansaitsee kunnioituksen teoillaan, nainen ulkonäöllään, näin se on aina ollut.

• aimäävai

Joo ja se on aina vaan käsittämätöntä.
      Sen mä ymmärrän kun rakastunut mies puhuu tollasia, rakkaushan on jos ei sokeutta niin ainakin pahasti likinäköisyyttä aiheuttava tila, mutta että sivulliset -se on loputtoman kummallista.

Yleensä sitä on vaan että what? ok? mutta yks tilanne oli jotenkin sellanen että siitä tuli vaan hyvä mieli eikä tajunnu ees ihmetellä. Tuntematon mies tuli kadulla vastaan, kattoa napitti ja yhtäkkiä suli isoon hymyyn ja henkäisi että "ihana nainen". Se oli suloista :)

• peikkoatm

Ei ole vakissaan naisilta tuota kuulenut. Ymmärrettävää toki kun katsoo itseään peilistä

• on kehuttu...

On kyllä kehuttu useinkin. Joskus se on jopa hämmentävää, koska miehet harvoin saavat käsittääkseni palautetta ulkonäöstään. Yleensä kehutaan silmiä tai kasvoja ylipäätään. Yleensä vain jossain julkisessa tilassa tuntemattomat ihmiset jäävät tuijottamaan.

• Kyllähän niitä kohteliaisuuksia tulee aina silloin tällöin. Viime aikoina olen saanut kehuja myös miehiltä, jotka ihmettelevät nuorekasta olemustani, jos tietävät ikäni.

• 12+8

Nuorempana silloin tällöin kehuttiin söpöksi, myöhemmin komeaksi. Viime vuosina muutama on kehunut munaani.

• Ei niin kaunis

Mä en ole käsittääkseni mitenkään erityisen kaunis nainen, ja tiedän joidenkin jopa pitäneen mua rumana. Silti on ollut yks mies, joka piti mua ihan lumoavan kauniina. No, eihän sitä enempää tarvitsis ollakaan, mutta suhde kyseisen miehen kanssa ei kuitenkaan onnistunut. On ollut pari muutakin, jotka on sanoneet jotain positiivista mun ulkonäöstä, siis sellaista, jotka todennäköisesti ovat oikeasti olleet sitä mieltä. Sitten on monta sellaista, jotka ovat sanoneet jotain kaunista vain seksiä saadakseen.

Sitten on ollut useitakin sellaisia kokemuksia nettitreffeillä, että mies ilmeisesti kuvan perusteella on pitänyt mua kelvollisena, ja juttujeni perusteella kai jotenkin jo ihastunutkin, mutta sitten olen silminnähden kuitenkin ollut pettymys tavatessa. Ne on vaikeita tilanteita. Tosin samaa on tapahtunut toisinkin päin. Yksi pysähtyneestä tilanteesta otettu kaksiulotteinen kuva kun jättää paljon kertomatta, ja voi valehdellakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7965
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      2340
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2216
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1462
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1301
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      173
      1260
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1240
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1107
    Aihe