Mitä mieltä miehet ovat, jos naisella on pisamoita kesäisin? Oma silmää ne häiritsee ja jotenkin saa naaman näyttämään likaiselle ja epätasaiselle. Onneks kuitenkin talveksi häviää melkein näkymättömiin :)
Pisamat!
72
5117
Vastaukset
- kelpaa mulle
tykkään pisamoista.
kauniitahan ne on ,varsinkin punapäillä
Miten pisamat pois - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTI4NTc2NyZhaWQ9MjQ1ODMyNTI
- kohtalokasheikkous
Punapäiset tytöt joilla on pisamia on mun heikkous. Aika kohtalokkaaksi on se mielen heikkous osoittautunut vuosien varrella
- treteaq32wwes
No en mä niitä pisamoita nainut, vaan naisen... Ei mitään väliä.
- PiSaMa
Ompas ihana kuulla, että ne miellyttää :) Voi siis olla ylpeä luonnostaan punertavanvaaleista hiuksista ja pisamoista, vaikka ne välillä silmään pistävätkin :)
- Korkkionkija? ;)
"Oma silmää ne häiritsee ja jotenkin saa naaman näyttämään likaiselle ja epätasaiselle. "
Aloituksessa oli tuo ^
Ja...
"Voi siis olla ylpeä luonnostaan punertavanvaaleista hiuksista ja pisamoista, vaikka ne välillä silmään pistävätkin :) "
Kalastelua? :) No jos vähän välillä.
Ja oma mielipiteeni : Ne on mukavan näkoisiä eivätkä todellakaan rumia. Miehelle ne ei ehkä sovi mutta naisesta ne tekee mielestäni "söpömmän" näköisen. Ja joo, oon nainen :) (en omista pisamia, harmi!)
- kiopjolö
Ei miellytä omaa silmääni, kuten sanoit; näyttävät likaisilta ja vaikea saada pois naamasta.
Ei sovi kuin korkeintaan oikeasti punahiuksiselle. - rumia ovat
Minustakin pisamat ovat rumia ja näyttävät likatahroilta. Itselleni tuli niitä lapsena kesäisin naamaan, mutta onneksi enää nykyisin juurikaan, kun käytän lähes ympäri vuoden 50-suojakertoimista kasvovoidetta, enkä koskaan ota aurinkoa. Kovin pisamaiset myös näyttävät vanhoilta, koska ihmisen iho tulee epätasaisen väriseksi vanhana, kun iho pigmentoituu.
- 4+15
Tässä kysyttiin miesten mielipidettä.
- PisaMoi
Pisamat on aivan mielettömän ihania!
Pidän todella todella paljon pisamaisista mimmeistä. Liittyy varmasti siihen, että ovat yleensäkin muutoinkin sellaisia silmääni viehättävän "värisiä", punapigmenttisiä, vihreäsilmäisiä, usein jotenkin sellaisia "haltiamaisia" :)- hihhihhihih
minähän se tuossa kuvauksessa, itse tykkään pismista myös miehillä =)
- Huohhh
Pisamat ovat seksikkäitä, eikä ainoastaan punapäillä.
- Aikuinen Mies
Oikein ihanat ja herttaiset
- ....
Tykkään.
- zxcvjk45
Pisamat on ihan ok, molemmilla sukupuolilla.
- Tykkäään!!!
Pisamat ovat ihania, jos niitä on sillein sopivasti vähän kasvoilla. Jos taas niitä pisamia on ihan joka paikassa ja kasvot ihan mustanaan niitä, niin sitten en pidä, mutta tämä on VAIN minun mielipiteeni :) Sellaiset naiset, joilla niitä pisamia on hieman kasvoilla ovat yleensä muutenkin hyvin kauniita - kauniit vihertävät silmät, sopivasti ruskettuva iho...
- huom
"Sellaiset naiset, joilla niitä pisamia on hieman kasvoilla ovat yleensä muutenkin hyvin kauniita - kauniit vihertävät silmät, sopivasti ruskettuva iho..."
Pisamaisten ihmisten iho on usein arka auringolle, eikä rusketu, vaan palaa. - Kyllä oon nähnyt!
huom kirjoitti:
"Sellaiset naiset, joilla niitä pisamia on hieman kasvoilla ovat yleensä muutenkin hyvin kauniita - kauniit vihertävät silmät, sopivasti ruskettuva iho..."
Pisamaisten ihmisten iho on usein arka auringolle, eikä rusketu, vaan palaa.Tämä koskee varmaan niitä, jotka ovat muutenkin kovin punapigmenttisiä... Ja niitä pisamia PALJON! Mutta kyllä minä olen ainakin tavannut hyvin ruskettuvia naisia, joilla on somasti muutamia pisamia nenällä! Jotenkin heidän ihonsa on muutenkin sellainen kaunis... En osaa selittää, mutta kyllä ruskettuu!
- yleensä kivoja
Tällainen on kaunista:
http://www.usernetsite.com/society/there-are-two-basic-types-of-freckles-simple-freckles-and-sunburn-freckles/beautiful-woman-with-freckles-.jpg (saavat olla erottuvampiakin)
Tällainen taas ei:
http://www.frecklesonlips.com/wp-content/uploads/2012/05/what-are-freckles.jpg- nojooo
Mun mielestä tuo jälkimmäinenkin on ihan kaunis.
- ......
nojooo kirjoitti:
Mun mielestä tuo jälkimmäinenkin on ihan kaunis.
Ilman noita läikkiä varmaan olis.
- ....
Herrajumala mitä idiootteja! Kuka sitä pigmenttiään voi vaihtaa. Eiköhän niitä mieltymyksiä ole monenlaisia. Kuvaa kyllä yleissivistyksen tasoa tällä palstalla.
- herranjumala itelles
Öö, kyseessä tosiaan taitaa olla IHANNEnainen palsta? Ja aloittaja juuri tiedusteli toisten mielipidettä (mieltymystä) aiheesta. Sivistynyt ihminen tietää, mitä eroa on ihanteilla ja vaatimuksilla sekä antaa tilaa toisten (hulluillekin) mielipiteille, joten etköhän juuri itsekin tullut todistaneeksi palstan sivistyksen tasoa.
- Miksi suuttua?
herranjumala itelles kirjoitti:
Öö, kyseessä tosiaan taitaa olla IHANNEnainen palsta? Ja aloittaja juuri tiedusteli toisten mielipidettä (mieltymystä) aiheesta. Sivistynyt ihminen tietää, mitä eroa on ihanteilla ja vaatimuksilla sekä antaa tilaa toisten (hulluillekin) mielipiteille, joten etköhän juuri itsekin tullut todistaneeksi palstan sivistyksen tasoa.
Näinpä, kannattaa muistaa että makuja on todella monia! :) Eli jos joku ei pidä juuri vaikka näistä pisamista, joku toinen tykkää taas niistä todella paljon, näin se vaan on. Ei kaikkia voi aina miellyttää, eikä tarvitsekaan.
- PiSaMa
Hurjan paljon tullut positiivista palautetta pisamoista :) Hienoa!
Tuo on kyllä totta, että palaa helposti, kun on niin paljon punapigmenttiä, mutta kyllä se väri siitä on tasaantunut aina ruskeaksi. Tosin koskaan se rusketus ei ole ollut minun kohdallani kovin silmiinpistävä, vaikka kuinka paljon olisin auringossa ollut, vaan sellainen sopivan päivettynyt :) - vvcxvcxvxcvxvvcx
Söpöjä jos niitä ei ole liikaa ja ilmenee ainoastaan kausittain. Jos naama on täynnä pisamia jatkuvasti niin ei mielestäni kovin kaunista. Ei tosin sovi mielestäni kaikkien ihmisten kasvoihin, mutta yleensä vain heillä on niitä, joille ne sopii.
- fdrtgynjhbgvfdc
Kausittain? Onko ne enemmän rumia talvella, kuin kesällä sitten?
- vaaleapuhdasiho
Pisamat ovat rumia ja tekevät ihosta epätasaisen näköisen. vanhemmiten pisamat valtaavat usein koko naaman. Kauneusihanne on tasainen, vaalea iho jossa ei ole pigmettihäiriöitä.
Jos oikein säälimätön nyt olen kommentissani, niin pisamat ovat mielestäni geenivirhe.
Ps. pisamoita= pisamia.- HirveetVirheet
Sä ja sun aivot on tässä maailmassa yks geenivirhe.
- kg,gjjgj,h
Eppäilen vahvasti että pisamat valtaisivat koko naaman vanhemmiten ainakaan allekirjoittaneella, pikemminkin päinvastoin. Kakarana ne näkyivät paljon paremmin kun ehti olla enemmän ulkona, just kevättalvella ja keväällä kun näytti että aurinko iskee niihin pisamiin eikä muuten niinkään päivety. Aikuisena on töitä ja muuta puuhaa silloin ja pisamat ehtii ilmestyä vasta kesällä kun jo muutenkin ruskettuu eivätkä ne erotu niin hyvin. Onpa minulla lähisukulainenkin joka kertoi että hänellä oli lapsena pisamia mutta ei ole enää. Mutta saa nähdä miten käy jos tässä eläkeikään asti päästään ja kiireet loppuu. Onnekseni tämä "geenivirheeni" ei minua itseäni häiritse ollenkaan, en edes mieti tai huomaa koko asiaa vaikka niitä taitaa olla muutama talvellakin.
- Omituinen maku
Rumia??? Kuten kauneuspilkut ja korutkin? Pikemmin ovat luonnon omia koristuksia, jotka elävöittävät kasvoja. Katso esim. juuri "yleensä kivoja":n eka linkki. Uh! Tasainen symmetria on tylsää ja mitäänsanomatonta
Siinä olet oikeassa, että joillakin ne vanhemmiten leviävät.
- Skin Protection
Geenivirhe? :D typerintä mitä olen kuullut! ja tiesitkö muuten että YHDELLÄKÄÄN ihmisellä ei ole tasainen virheetöntä ihoa? Ei edes maailman tähdillä, heidän ihonsa paklataan sillä tavalla että jopa akne saadaan peitettyä :D Esimerkkejä aknesta k ärsivistä julkkisnaisista on Keira Knightley ja Cameron Diaz. Ainiin eipäs unohdeta photoshoppia ;P Miksiköhän niiden mallien ja julkkisten iho näyttää kuvissa niin l uonnottoman täydelliseltä, virheettömältä ja tasaiselta? No photoshopin ansiosta tietysti! Se on totta että joillakin ihmisillä se iho on vaan parempi kuin toisilla, mutta täydellisen näppylätöntä, pisamatonta, tasaista ihoa ja täyddellisen pigmentin omaavaa ihoa ei löydy keneltäkään ihmiseltä. Iho vaatii hyvää hoitoa ja sen avulla voi pitää näpyt kurissa, ja vähentää rasvaisuutta tai kuivuutta. Että se on vain inhimillistä jos naamassa on muutama pieni näppylä tai pienen pieniä kesakoita/ pisamia.
- niinpä niin
Keira Knightley ja Cameron Diaz eivät minusta ole kovinkaan kauniita, toisella ihmeelliset botox-huulet ja toisella muuten vain ihmeelliset (= ei kauniit) kasvot.
- janni30
Mä oon vaaleaihoinen, en juurikaan rusketu, iho on aina maidonvalkonen ja naama täynnä pisamia, samoin olkapäät kesäsin. Hiukset vaaleat ja luonnonkiharat. Silmät vihreät. Ei haittaa minua ollenkaan ja olen ylpeä itsestäni.
- ei pisamiii
yök pisamia en tykkää jollekin ne näyttää kivoilta, onneksi itselläni ei ole pisamia, jossakin vaiheessa halusin pisamia mut sit kun kuulin kun mun pari kaverii jolla on pisamii valitti aina kuinka epä varmoja ne on ja kuinka paljon ne on saanut haukkuja pisamista niin ajattelin etten halukkaan pisamia onneksi mulla ei niitä oo ja ihoni on tasainen. :D
- ..........
Aiemmin pidit pisamoista, mutta sitten kaverit sano, että ne ei oo kivoja, niin nyt et enää pidäkään. Kokeilisit joskus muodostaa oman mielipiteen ilman kavereiden apua.
- pisamaface
Mulla on pisamia vähän poskipäissä sekä nenän varres ja miehet onki niihin ollu aina ihan hulluna. Ehkä se on kun ne on niin harvinaiset. siniset silmät, vaaleat hiukset, hymykuopat, pisamat ovat piirteeni ja kauniiksi on haukuttu eli eipä kai sit ne pisamat mua rumentanu ole. 35 elämäni vuotta olen jo niiden kanssa eläny ja aina vain kehuja niistä saanu. Jostain syystä mun elämääni on tullut monia pisamista hullaantuneita miehiä. kaippa niitäkin on jotka pisamia vihaa, mutta mun elämääni ei sellaisia ole tullut tai ainakaan mulle ääneen ei asiaa ole kukaan sanonu. :)
- pisamaface
pisamaface kirjoitti:
Mulla on pisamia vähän poskipäissä sekä nenän varres ja miehet onki niihin ollu aina ihan hulluna. Ehkä se on kun ne on niin harvinaiset. siniset silmät, vaaleat hiukset, hymykuopat, pisamat ovat piirteeni ja kauniiksi on haukuttu eli eipä kai sit ne pisamat mua rumentanu ole. 35 elämäni vuotta olen jo niiden kanssa eläny ja aina vain kehuja niistä saanu. Jostain syystä mun elämääni on tullut monia pisamista hullaantuneita miehiä. kaippa niitäkin on jotka pisamia vihaa, mutta mun elämääni ei sellaisia ole tullut tai ainakaan mulle ääneen ei asiaa ole kukaan sanonu. :)
Ja tosiaan pisamat häviää pimeään vuoden aikaan ainakin mulla lähes näkymättömiin. Auringon tullessa takkaisin keväisin ja kesäisin niin naamani pisamat jälleen tulee tummemmiksi ja näkyvämmiksi.
Luomet naamassa on sitten ihan eri asia kuin pisamat. älkää niihin sekoittako pisamia. Luomet ei haalene talvi ja syksy aikaan vaan pysyy aina yhtä tummina.
Pisamat ovat sellainen erikoisuus että ne vaalenee ja tummenee auringon valon mukaan. On vähän sellainen taikakasvot ;)
- iholtaan kaunis
Photoshoppaan naamani aina aamulla ennen ulos lähtöä.
- jvvv1
pisamat tekee jotenki söpönnäköisen =)
- pisama4
Oon 16, juuri siinä pahimmassa iässä... en pidä pisamistani yhtään... lupuisin niistä hinnalla millä hyvänsä... heitän meikki voidetta joka pv nii paljo ettei ne näy... ja silti näkyy... täytyisi olla iloinen siitä mitä on muttei osaa:(
- sadsadsad1
sama... itse olen blondi, vihreäsilmäinen ja omistan paljon pisamia. harmikseni, koska ilman niitä olisin mielestäni kaunis:(
Itsellä ainakin näin keväällä se totuus niistä pisamoista naamassa iskee vasten kasvoja, kun tulee ensimmäiset aurinkoiset kelit, niin heti niitä ilmestyy naamaan ja mille ne näyttääkään ihan valkoisessa ihossa talven jälkeen? Mut onneks tän kevätjärkytyksen jälkeen niihin ei sit kiinnitä huomioo, kun silmä tottuu taas aika nopsaan. Onhan ne kulkeneet mukana lapsesta asti, vaikka välillä onkin se tunne, että kun ne sais jollain saippualla pestyä pois :) Vaikka omista pisamoistani en tykkääkään, niin en pidä rumina muiden pisamoita. Tuntuu vaan, että kaikille muille ne käy muttei itselleen. Tämä on kai ihan normaalia.. Ehkä?
- niin söpöä
Pisamat on söpöjä. Etenkin siis punapäisillä tytöillä. Kauneinta mitä tiedän on jos tytöllä on tuuheat punaiset hiukset ja jonkinverran pisamia
- Eräs mies
Lyhyesti sanottuna, pisamat naisella on seksikkäät :-)
- Pisamat on kivoja
Pisamat on kivoja ja suorastaan ärsyttää kun usein naiset/tytöt joilla on pisamia häpeävät niitä ja peittelevät niitä kaiken maailman meikki litkuilla. Ei yleensä auta vaikka kuinka rukoilisi ja vakuuttelisi että ne ovat juuri ne joka erottaa heidät muista tuoden ulkonäköön persoonallisuutta johon yleensä juuri ihastutaan.
Onneksi pisamilla varustetut sentään kotona eivät meikkaa niitä piiloon vaan niitä saa ihastella mielin määrin?
No naisilla ja tytöillä on muutenkin ihmeellinen tarve sotkea naamansa kaiken maailman litkuilla joiden seurauksena heistä lukee muovisen näköisiä joissa ei ole enään yhtään mitään persoonallista.- Kesän_ratsastaja_76
Hassu saitti. Kauneushan on katsoja silmissä. Ihmiset ovat erilaisia onneksi. Tämä kysely on jatkunut vuoden päivät. Toinen toisiaan herjaten. Pieni ilon pilleri on ollut itse saitin avaaja, joka on ammentanut positiivisista vastauksista energiaa jättäen toivottavasti ikävät omaan arvoonsa.
Tämä olisi kantsinut järjestää mielipidekyselynä. Halusin kirjoittaa koska mielestäni pisamat naisella ovat aivan älyttömän upeita ja ihania. Tärkeämpää tietysti ovat luonne, eleet ja ilmeet :) niihin rakastuu, pisamiin ehkä ihastuu.
Aurinkoista kevättä pisama ;) - PiSaMa-Aloittaja
Kesän_ratsastaja_76 kirjoitti:
Hassu saitti. Kauneushan on katsoja silmissä. Ihmiset ovat erilaisia onneksi. Tämä kysely on jatkunut vuoden päivät. Toinen toisiaan herjaten. Pieni ilon pilleri on ollut itse saitin avaaja, joka on ammentanut positiivisista vastauksista energiaa jättäen toivottavasti ikävät omaan arvoonsa.
Tämä olisi kantsinut järjestää mielipidekyselynä. Halusin kirjoittaa koska mielestäni pisamat naisella ovat aivan älyttömän upeita ja ihania. Tärkeämpää tietysti ovat luonne, eleet ja ilmeet :) niihin rakastuu, pisamiin ehkä ihastuu.
Aurinkoista kevättä pisama ;)Olipas hassua löytää tämä vanha keskustelu tuosta ensimmäisten joukosta vielä :) Olin jo unohtanut koko viestiketjun. Mukavaa edelleen, että ihmiset tykkää (ainakin suurinosa) ja kuulee positiivista palautetta :) Kesän_ratsastajalle myös aurinkoista kevättä, sekä muillekin :) Nyt pihalle hankkimaan taas muutama pisama lisää, kun aurinkokin näyttää paistelevan tuolta pilvien lomasta :)
- ylivoimaista
PiSaMa-Aloittaja kirjoitti:
Olipas hassua löytää tämä vanha keskustelu tuosta ensimmäisten joukosta vielä :) Olin jo unohtanut koko viestiketjun. Mukavaa edelleen, että ihmiset tykkää (ainakin suurinosa) ja kuulee positiivista palautetta :) Kesän_ratsastajalle myös aurinkoista kevättä, sekä muillekin :) Nyt pihalle hankkimaan taas muutama pisama lisää, kun aurinkokin näyttää paistelevan tuolta pilvien lomasta :)
Pisamat ja punainen tukka ja tussu on parhautta, tykkään niiko hullu puurosta.
- G-kupittaa
Pisamainen kauka-aukko, jossa nähtävillä G-kuppisten rintojen vako..oooh.
- yökköyöks
Juu täällä toinen pisamavammanen.
Vihaan naamaani kesäisin. - Rehellinen mielipide
Mielipidettä kysytään, ja ne jotka on tykänny pisamista saa plussan ja ne jotka ei, saavat miinuksen. No mitäpä tähän sitten konsensuksen nimissä vastaamaan: voi että ne ovat upeita.
- munmielipide.
Pisamat on jotain luokkaa ylellisempää kauneutta jota ei jokaiselle ole suotu, ei tarvi kilon pakkelikerrosta vetää naamaan että jollekin näyttisi.
www.avatv.fi/kauneusjahyvinvointi/artikkeli.shtml/pilkkuja-pitkin-naamaa---piilotatko-pisamat/2010/02/1047155- Korkea-asteista
Hyvin sanottu. Ne ovat tosiaan jotain korkeamman asteen kauneutta :)
- Söpöläisiä ovat
Olen tehnyt havannoin että pisamat yhdistyvät usein söpöihin kasvoihin. Onkohan koskaan tutkittu, onko pisanaamaisilla naisilla korkeammat estrogeenitasot? Se selittäisi pisamakasvojen tavallista feminiinisemmät piirteet.
- asiaselevä
Kunhan ei oo kokonaamassa ja semmosia tumman tummia.
Kyl vähän saa olla, kun kerran itsellänikin on. Ovat jonkin asteinen heikkous minulle kyllä.
- hjenna1
Toivottavasti jonkun mielestä pisamat sopivat myös muille kuin punatukkaisille..Minulla on tummat hiukset (luonnostaankin melko tummat) ja tummat kulmat ja ruskean vihreät silmät ja pisamia nenänvarressa (nenässä) ja poskipäissä. Itse pidän niistä muuten, mutta nenästä ne tahtovat vähä liikaa jo kasvaa yhteen :D
- Mie__vaan
Sopii ne pisamat myös muille. Brunettekin kaunistuu pisamista.
- Hurraa teerenpilkut
Olen pisamainen viisikymppinen nainen, tukka luonnostaan maantienvärinen ja vaalennan sitä jonkun verran. Olen aina rakastanut pisamiani, minua ne eivät ainakaan vanhenna, vaan antavat tyttömäisyyttä. Ja muistakaahan, pisamat eivät viihdy huonossa ja rasvaisessa ihossa, vaan pisamaisten iho on puhdas ja kaunis. Aika moni teini varmasti valitsisi mieluummin pisamat kuin aknen?
- solsikke
Täällä kesakkoinen brunette (vihreät silmät). Pienet, pyöreät pilkut ovat siis tummia kesät talvet, auringolla ei vaikutusta. Näitä ystäviä on jonkin verran poskipäissä ja nenässä ja parhaimmillaan ne nuorentavat (hyvä), pahimmillaan saavat näyttämään Peppi PItkätossulta (ei hyvä). Ja tottakai oma mies luonnehtii niitä sanoilla "aika villin näköiset". Onneksi on kosmetiikka :-p.
- Mie__vaan
Et siis halua näyttää villiltä?
Musta aikuinen peppipitkätossu olisi ihannenainen.
- 20+3
Ei pysty ymmärtämään, pisamat kaunistaa naista älyttömästi miehellä ei ehkä toimi
- rthyjukmnh
Pian ne pisamat taas tulee! Ensiviikon aurinkoisia kelejä odotellessa.
- Luolamadonna
Pisamat ovat tosi hauskoja, tyttömäisiä ja luovat sellaisen illuusion, että puhuja on ikään kuin kevyesti otettava. Vaikka puhuttu aihe liikkuisi kuinka vakavissa sfääreissä tahansa, niin tällaisen naisen suusta se kuulostaisi lähinnä vain koomiselta, ja että ajateltaisiin, että voi tuotakin hassua. Niin söötti mutta infantiili. Tilannetta vain pahentaisi suhteellisen hyvä ulkonäkö, sillä se jos mikä olisi jo lähellä inhimillistä tragediaa. Voisin kuvitella sen lähentelevän ihmisoikeuksien tärväämistä ja äänioikeuden peruuttamista. Jos vielä lisätään katastrofikeitokseen hassu nasaali ääni, niin meillä on valmis soppa komiikkaan, sirkusmaisuuteen ja hassun hauskaan uutisten loppukevennykseen.
(Hihitystä)- Luolamadonna
Niin siis että tämä on vain löyhästi todellisuuteen nojaava provo.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Niin siis että tämä on vain löyhästi todellisuuteen nojaava provo.
(Reps)Oikeasti olen huolestunut pisamien puolesta. Pisama poskipäällä on kuin hätähuuto täydellisyyteen ja kaikkivoipaisuuteen. Pisama edustaa vähemmistöä, rajattua massaa, jolla ei ole valtavirrassa sijaa.
Pisama on aikuisuuden kynnyksellä voimatta ylittää sitä rajaa, jonka puomia (rimaa) nostetaan heti, kun pisama sitä yrittää.
Pisamaa dissataan.
(Naurua)
Pisamat on tosi kivat naisella. Itse ainakin tykkään. Vielä kun tukka olis kunnon porkkananvärinen luonnostaan, niin olisin myyty.
Tosin nuo nyt on vain yks juttu, ei se varsinainen kriteeri.- redhai
Tukan lisäksi muukin karvoitus porkkanan värinen, täydellistä.
Punapäät pisamiensa kanssa on kyllä luokkaa ylellisempää kauneutta.
- 1114
Kauniita ovat, todella kauniita. Saavat jka kerran polvet aivan veltoiksi.
- Anonyymi
Eikä mitään perkeleen pisamia. Jo pienenä kattelin niitä "yöks"-meiningillä, kun näin niitä Peppi Pitkätossulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872