Ikääntyvän ihon hoito

Anti-age

Moi kaikki 40 naiset. Toivottavasti teitäkin tällä palstalla käy... Miten hoidatte hipiäänne? Pärjäsin melko pitkälle ilman isompia ikääntymisen merkkejä, mutta nyt on myönnettävä, ettei tästä enää nuorruta. Olen ottanut vähän liikaa aurinkoa nuorempana, mutta muuten kohdellut ihoani melko hyvin. Vielä en kauneuskirurgiaa tarvitse, enkä kyllä muutenkaan ole sitä harkinnut, mutta ihan nuoria tässä ei enää olla.

Mitä silmänympärysvoiteita käytätte, ja oletteko löytäneet hyvää kiinteyttävää kasvovoidetta? Oletteko yleensäkään rypistyneet pahasti? Itselläni alka ikä näkyä silmänympäryksistä, ja pintaryppyjä alkaa olla yhä enenevässä määrin.

56

15506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä 40+

      Mulle riittä pelkkä perusvoide kasvoihin.

      Yleensä töiden jälkeen putsaan Nivean Body Milkillä kasvot ja siten sitä voidetta jää hyvin kasvoihin.

      Olen 47 vuotias ja omistan aika vähän ryppyjä. Ryppyjä kun ilmenee, niin aika hitaasti niitä tulee lisää.

      Ei se vaarallista ole, kunhan muistaa, ettei laita puuteria tai värivoidetta "ryppyjen päälle korostamaan.

      • perusvoide_riittää

        Myös tutkimusten mukaan edulliset, tavalliset kosteusvoiteet ovat yhtä tehokkaita vähentämään ryppyjä kuin kalliit anti-age voiteet. Paras anti-age voide vähentää ryppyjä 10% 3kk käytön jälkeen, joka on niin vähän ettei sitä pelkästään silmämääräisesti mitenkään huomaa.


    • Hyvät naiset. Tottakai voit laittaa meikkivoidetta ja puuteria, kunhan sinulla on oikeanlaiset tuotteet. Muistakaa että yksi ikääntymisen merkki on epätasainen ihonväri.
      Kaiken a ja o on hyvä puhdistus ja kosteutus. En suosittelisi vartalovoidetta meikin poistoon, kasvoille tarkoitettuja tuotteita lötyy hintahaarukalla 5-70€, ja nyt siis puhutaan puhdistuksesta.
      Ikääntymisen merkkejä ovat ryppyjen ja epätasaisen ihonvärin lisäksi veltostunut iho. Kosmetiikkasarjoilta löytyy tehokkaita tuotteita, tosin hintakin nousee tehokkuuden myötä. Voisit hyvin aloittaa "ensimmäisiin ikääntymisen merkkeihin" tarkoitetuilla tuotteilla vaikka ne ovatkin suositeltu n. 25v ja siitä ylöspäin. Pikkuhiljaa voit valita tehokkaampia tuotteita ja todeta kuinka kauniin ihon voit saada sitä hoitamalla :)
      p.s muistakaa HYVÄ aurinkosuoja kasvoille, kaulalle ja decolletelle,

      • Minä 40+

        Tuskin sulla on vääntöä siihen miksi vatalovoidetta ei voisi käyttää kasvoihin meikin poistoon.

        Itse olen aina käyttänyt varalovoidetta myös kasvoihin, en omista erikseen mitään kasvovoidetta yms.
        Sitä paitsi tuossa Nivea Body Milkissä on manteliöljyä joka tekee hyvää iholle, mutta en sitä levitä koko vartaloon, koska se ei nopeasti kuivu, vaan Nivea Body Lotionia levitän vartalooni suihkun jälkeen.

        Minulla ainakin puuteri ja värivoide korostaa juonteita, joten en laita korostamaan.

        Minä kun en ole koskaan totutellut minun ihoani mihinkään kalliisiin mönjään, joten ihoni ei edes huuda niitä eikä tarvitse.


      • babyfeissi
        Minä 40+ kirjoitti:

        Tuskin sulla on vääntöä siihen miksi vatalovoidetta ei voisi käyttää kasvoihin meikin poistoon.

        Itse olen aina käyttänyt varalovoidetta myös kasvoihin, en omista erikseen mitään kasvovoidetta yms.
        Sitä paitsi tuossa Nivea Body Milkissä on manteliöljyä joka tekee hyvää iholle, mutta en sitä levitä koko vartaloon, koska se ei nopeasti kuivu, vaan Nivea Body Lotionia levitän vartalooni suihkun jälkeen.

        Minulla ainakin puuteri ja värivoide korostaa juonteita, joten en laita korostamaan.

        Minä kun en ole koskaan totutellut minun ihoani mihinkään kalliisiin mönjään, joten ihoni ei edes huuda niitä eikä tarvitse.

        minä mikroneulaan kasvot 1 kk välein, iho heleä ja sileä, hienon hienoja ryppyjä tietysti jo on, ikää jo 55v, mutta en koskaan ota aurinkoa, kaula ja dekolteekin kiinteät ja rypyttömät. Enkä tuhlaa kalliisiin tökötteihin, apteekin Bellavitaa ja A-voidetta aina käyttänyt.


      • Minä 40+
        babyfeissi kirjoitti:

        minä mikroneulaan kasvot 1 kk välein, iho heleä ja sileä, hienon hienoja ryppyjä tietysti jo on, ikää jo 55v, mutta en koskaan ota aurinkoa, kaula ja dekolteekin kiinteät ja rypyttömät. Enkä tuhlaa kalliisiin tökötteihin, apteekin Bellavitaa ja A-voidetta aina käyttänyt.

        En minäkään ota kovasti aurinkoa. Minulla kaula ja dekolte-alue on ihan normaali.

        Minä testasin kerran Bellavitaa ja ei se mitenkään vaikuttanut minun kasvoihin, joten päätin jatkaa Nivean käyttämistä kasvoihin. Bellavitassa on kuulemma A-vitaamiinia, mutta kun juon päivittäin porkkanamehua saan hyvin betakaroteenia, eikä kasvot ole kalpeat. ;)


      • beetakaroteenei
        Minä 40+ kirjoitti:

        En minäkään ota kovasti aurinkoa. Minulla kaula ja dekolte-alue on ihan normaali.

        Minä testasin kerran Bellavitaa ja ei se mitenkään vaikuttanut minun kasvoihin, joten päätin jatkaa Nivean käyttämistä kasvoihin. Bellavitassa on kuulemma A-vitaamiinia, mutta kun juon päivittäin porkkanamehua saan hyvin betakaroteenia, eikä kasvot ole kalpeat. ;)

        http://hyvinvointishop.com/rusketus-ja-ulkonako

        Tossa on juttua rusketuksesta ja ihosta, liittyen myös betakaroteeniin


    • viiskytkolme v

      Hyvä voide suun juonteille ja silmänympäryksille on Louis Widmerin Eye Contour Cream, saa apteekista. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen.

      • nyt näin

        Käytän vaihtelevasti Lumenen 40 tuotteita ja joskus apteekin Eucerin-sarjaa...Olen käynyt pari kertaa laserhoidossa ja teen myös itselleni dermorollerilla mikroneulausta.Minua luullaan nuoremmaksi vaikka olen 46v.Aurinkoa en ota ja juon paljon vettä...


    • kesänvalo

      Itse käytän BiON tuotesarjan tuotteita ikääntyvälle iholle.. mm youthful eyes peptideä silmänympäryksiin ja collagen seerumia kasvoihin, näistä tuotteista kunniamaininta.
      Rypyt on siloittunut, kasvot on kosteutetut ja raikkaat. Moni työkaverikin huomattautanut, että näytänpä fressiltäja nuorekkaalta. Netistä olen tilannut tuotteet, ennen ostin kosmetologiltani. Aurinkoista kesää kaikille!

      • !

        Huijausta... :D


      • kuiva_nahka

      • kurtttu

        Tilasin Softskin linimenttiä, jota olen käyttänyt noin 3 viikkoa aamuin . Tulokset ovat hämmästyttäviä. Joudun nyt, 60-kymppisenä näyttämään henkkarin ostaessani lähikaupasta tupakkaa ja keskiolutta. Suosittelen..


    • Valokeiju

      Iho pysyy parhaimpana kun sille ei tee yhtään mitään. Lähes kaikissa voiteissa silikooni on aineosa joka saa ihon tuntuaan miellyttävältä. Itse silikooni kuitenkaan ei ole hyvä iholle, vaan tukkii huokoset ja pilaa ihon ajan mittaan, puutereista ym. puhumattakaan. Sama homma pätee shamppoihin, silikkoonilla ei kannata pilata päänahkaa.
      Ihoa ravitsevia voiteita ei myöskään ole todellisuudessa olemassa. Ravitsemus tulee hoitaa aivan muuta kautta. Ravinnolla on tiedettävästi vaikutusta ihan kaikkeen. Auringolta suojautuminen esim. hatulla hidastaa ihon vanhenemista.

      • Life is

        Totta aivan oikein ..Olen 54v mies ja viikko sitten taas eräs testaaja kysyi.Tulisitko testiin missä maistellaan eräitä tuotteita ja niiden vaikutsta 30-45 vuotiaiden valintoihin) "ja sinähän olet 40kymppinen".No en tupakoi en ota aurinkoa/suojaudun asiallisesti.Treenaan ja syön terveellisesti hyvää itse tehtyä ruokaa 700-800g hedelmiä,juureksia ja vihanneksia joka päivä..


      • cvxc

        Nykyään tuotelinjaus on mennyt siihen suuntaan, että yhä enemmän suositaan luonnonkosmetiikkaa, etenkin selektiivistä, joten silikoneja enää harvemmin löytyy. Kuluttajat ovat tämän kyllä tajunneet.

        Olet aika väärässä tuossa "ihoa ravitsevia voiteita ei myöskään todellisuudessa ole olemassa" - väitteessäsi. Totta hitossa on! Olen itse saanut ihoni parhaimpaan kuntoon koko elämäni aikana eräillä tuotteilla ja kun aloin kiinnittämään enemmän huomiota ihoni tarpeisiin, enkä haksahtanut mainoslauseisiin. Oman ihon tarpeet tulisi tietää, siitä se ihonhoito lähtee.

        Ja miksi lääkäritkään suosittelisi A-vitamiini voiteita vaikkapa leikkausarpiin? Niin, ne ravitsevat ihoa, sillä a-vitamiini edistää ihon luonnollista uuusiutumisprosessia, joten on parempi mahdollisuus, että arpea ei jää näkyviin ollenkaan, jos ihoa hoitaa.

        Siinä olet oikeassa, että ravinnolla on suuri merkitys. Niin on ihon hoidollakin.


    • EluKKa

      Rohkenisin väittää, että tupakointi ja auringonotto ovat ne pahimmat ja kun ne ovat päässeet aiheuttamaan tuhoa, ei siihen enää mikään rasva auta. Yhtälailla geeniperimä vaikuttaa.
      Joillakin on ohut ja kuiva iho, johon ryppyjä tulee helposti hoidosta huolimatta. Toisilla taas on paksu ja rasvainen iho, johon ryppyjä ei juurikaan synny. Itse kuulun valitettavasti tuohon ensimmäiseen ryhmään ja tupakkaakin tuli vedettyä 17 vuotta...

      • 7+16

        Minä 56v akka ja tupakoinut 44 vuotta. Naama lähes rypytön vieläkin, mitä nyt silmäkulmissa "naururyppyjä". Kalliita puhdistusaineita ja rasvoja en ole koskaan käyttänyt, vaan olen pessyt ihan vedellä ja jollakin saippualla, viimeiset n. 20 vuotta LactoLinella ja vedellä.
        Vuosikausia käytin Yves Rocherin erästä voidetta, mutta se lopetettiin, jonka jälkeen kokeilin monenlaista rasvaa sillä seurauksella että iho oli aina huonon näköinen ja hilseili poskipäistä varsinkin talvella.
        Lidlin tulon jälkeen olen käyttänyt sieltä saatavaa Isereen AntiWrinkle voidetta (100 ml:n tuubi maksaa alle 4 €), eikä hilseily- ym. ongelmia ole enää ollut
        Silmänympärysvoiteita aikoinaan kokeilin jos jonkinlaisia, mutta niistä ei ollut mitään hyötyä, luomet vaan turposi ja silmiä kirveli, vaikka piti olla kiinteyttävää.
        Itse olen naamaani tyytyväinen, eikä mun enää tässä iässä tarvii kakskymppiseltä näyttääkään, tosin ukot tuolla tansseissa väittää mua nelikymppiseks.


    • Botoxilla.

      Ja kauneusleikkauksilla,niillä ikääntyvien kasvoja hoidetaan. Niveat ja salvat voi hieroa,sanonko minne?

    • Eve

      Hei! Ihoa on hoidettava hellävaraisesti, joten suosittelen aloeverapohjaisia ihonhoitotuotteita. Itse olen käyttänyt niitä jo vuosia.
      Nyt 63 vuotiaana ihoni ei paljasta ikääni ... :o)
      Kerron mielelläni lisää, jos laitat mailia osoitteeseen [email protected]

      Monipuolisen hyvinvoinnin asialla

    • ryppynen 40v

      Voiteet eivät auta jos on tupakalla, viinalla ja auringolla ihonsa pilannut. Geenit vaikuttavat myös paljon.

    • whiorpw

      Yksi voide auttaa, nimittäin lääkärin määräyksellä apteekista saatava Avitcid. Se on nimenomaan ihon valovaurioiden hoitoon.

      Sitä käyttäessä pitää suojata iho todella hyvin auringolta. Voide kuorii ihon voimakkaasti, joten naama saattaa punoitella kovastikin jonkin aikaa.

      Tämä on muuten ainoa voide, joka ihan oikeasti auttaa rypppyihinkin!

    • kampaaja75

      Oletko kokeillut luonnonkosmetiikkaa? Suosittelen sertifioituja sarjoja, löytyy sarjoja jotka eivät ole kallitakaan, mutta ovat luotettavia. Luonnonkosmetiikassa ei puhuta juurikaan anti-age tai suurista lupauksista vaan pikemminkin siellä kehoitetaan suojaamaan ihoa luonnontuoaat kuulaan ja hotteilla jne.
      Itse sain neuvon, juo enemmän vettä, ja vesi antaa kosteutta sekä iholle että hiuksille. Pari litraa päivässä ja sen lisäksi kahikuppia kohden aina lasillinen vettä. Aika edullinen ihon ja hiusten hoitotapa :)

      Itse siirryin luonnonkosmetiikkaan melkein kokonaan pari kuukautta sitten, iho-ongelmien (kutina ym.) takia, ja nyt ei ihoni enää reagoi niin herkästi.
      Luonnonkosmetiikkaan siirtyminen vie aikaa pari viikkoa, jotta iho tasaantuu. Iho saattaa hilseillä ja kuoriutia, se samalla uudistuu ja puhdistuu ja totuttautuu imeytyviin aineisiin. Saat kuulaan ja hoidetun ihon.
      Toki ihonhoidossa on paljon kyse ennaltaehkäisyssä.
      Itse olen hieman alle 40v ja aina käyttänyt kosmetiikkaa halpaa ja kallista etsien omaa sarjaani, nyt olen omani löytänyt :)

    • 46v.

      Minun suosikki sarjani on Sensai, tolkuttoman kallis, mutta tehokasta.
      Olen kokeillut monia niin halpoja kuin kalliitakin sarjoja.
      Luonnonkosmetiikasta olen löytänyt vartalolle hyviä tuotteita.... kasvojen iholle en niinkään. (joistakin olen saanut näppyjä ja jopa allergiaa)
      Sensailla on monia ihania voiteita ja seerumeja. Kaksoispuhdistus on ihana idea, jolla viimeisetkin "hiki"näpyt lähtivät otsalta.
      Ostan tuotteeni pääasiassa laivalta halvemmalla.
      Suosittelen :)

    • tuuuuuuuuli

      Täällä toinen Sensai-addikti, vasta 25-vuotias, mutta ikääntymisen ennaltaehkäisy kannattaa aloittaa jo tässä iässä :)

      • Tyytyväinen

        Olen 52v. Ja olen käyttänyt bm-tuotteita, bm-gel, optiretin, bm päivä/yövoide. Seerumia pieni tippa silmänympärysiholle.


      • Beritta
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Olen 52v. Ja olen käyttänyt bm-tuotteita, bm-gel, optiretin, bm päivä/yövoide. Seerumia pieni tippa silmänympärysiholle.

        Olen kohta 60-vuotias. Olen myös käyttänyt BM Optiretin-voidetta ja todennut sen hyväksi. Alussa sitä pitää laittaa hiukan varovasti, kun siinä on A-vitamiinia, että iho tottuu siihen. (Ainakin apteekin myyjä suositteli näin.) Nyt välillä olen käyttänyt muitakin voiteita, kun olen saanut niitä lahjaksi, mutta ajattelin mennä huomenna ostamaan taas BM:n voidetta ja kokeilla lisäksi Anti-Age BM Geeliä, jota on mainostettu ja kehuttu paljon. (Olen kai mainoksen orja...)
        Lisäksi olen syönyt Tohtori Tolosen Carnosin forte-tabletteja, koska karnosiini vaikuttaa erityisesti ihoon, aivoihin ja hermostoon. Monet kehuvat ihoani, koska ei ole ryppyjä kuin vähän silmien alla.
        Aloin käyttämään tällaisia tuotteita, kun nuorempana tuli "grillattua" aika paljon etelän kuumassa auringossa ja muutenkin palvoin aurinkoa paljon. Lisäksi 17- vuotiaana poltin naamani alppiaurinkolampun loisteessa, kun otin "hoitoa" heti ensikerralla puolituntia, vaikka olisi pitänyt aloitaa 1-2 minuutilla. Kasvoni paloivat niin pahoin, että koko iho kuoriutui pois; jäljelle jäi vaalenpunainen "uusi" iho.
        Eli nykyisin kohtelen ihoani hellemmin enkä ota aurinkoa, koska pelkään - ryppyjen lisäksi - myös melanoomaa.


    • miukjiuk

      Entäs Verisuoniperäisiin luomiin, onko mitään apua? olen vatsa 21-v. ja pidän siitä, ettei tarvitsisi liikoja meikkailla. Mutta silmät, joiden ympärys on melkein ruskea/oranssi, kaipaa väriä, etten näytä kajahtaneelta :D

    • anselmi-muori

      En ole minäkään koskaan juurikaan kiinnittänyt ihon- tai kauneudenhoitoon. Kun 50 v rajapyykki kaatui, huomasin harmaiden hiusten lisäksi järkyttäviä juonteita ja roikkuvan naaman. Ihmettelin ystäväni (minua vanhemman :D) kasvojenkohotusta, ja sain tietää sen perustuvan Anti Aging tuotteiden käyttöön.

      Sain itsekin häneltä puolikkaan kasvohoidon, jolloin toinen puoli naamasta oli kiinteä, melkoisen rypytön, pehmeä ja vähemmän roikkuva kuin toinen puoli. Täytyy myöntää, että olin myyty. Hankin itselleni ko tuotteet ja olen enemmän kuin tyytyväinen: voin tehdä milloin ja kuinka usein vain kotonani kasvohoidon itse ja säästää kalliit Spa-hoitomaksut. Lisäksi hankin vempeleen, jolla olen saanut selluliitit katoamaan ja vatsanahan kiinteytymään.

      Viimeksi hankin firman ravintolisiä, joiden avulla olen todella saanut nuoruuteni takaisin: jaksan touhuta, krooninen väsymys ja varmaan jonkin sortin masennus ovat tiessään ja nukun yöni heräämättä - tämä oli aiemmin melkoinen ongelma. Ihme kyllä: myös paino on lähtenyt putoamaan!

      Nämä tuotteet ovat 100 % luonnonmukaisia ja niiden kehittely perustuu tieteelliseen tutkimukseen. KAikkea löytyy: kokonaisvaltaista kasvojen hoitoa, apua akneen ja hiustenlähtöön ym.ym.ym. Ainoa "ongelma" on se, että niitä ei saa kaupoista. Tuotteiden myynti perustuu verkostomyyntiin. Tämän vuoksi piti firmaa tutkia todella tarkkaan: epäileväisenä akateemisena asiantuntijana en itse olisi lähtenyt mukaan ilman tarkkoja selvityksiä.

      Tämä firma on luokiteltu luottoluokkaan 5A1 ja se oli USA:n 5. luotetuini 2010 (Forbes)! Tämä meinaa, että se on luotetumpi kuin Apple. Tuotteiden takana on paljon tutkijoita. Niiden teho perustuu geeniteknologisiin tutkimuksiin eivätkä ne ole eläimillä testattuja, ellei laki näin vaadi.

      Jos haluat tietää lisää tai hankkia näitä, laita minulle viestiä, niin kerron mielelläni enemmän: [email protected]

      Hyvän videon löysin mm. täältä: http://www.youtube.com/watch?v=sKcXLHYQNFg&feature=related

      Ja voit tehdä itse haun galvanic spa tai ageLoc

    • anselmi-muori

      Vielä lisäystä edelliseen: Sisaren tyttären akne saatiin hoidettua tämän sarjan hoitoaineilla viikossa. Neidin itsetunto kohosi huimasti ... Samoin oman lapsen rankat repeämät kehossa (2 metrinen muksu kasvanut huikeaa kyytiä) saatiin vaalenemaan jo yhden hoitokerran jälkeen. Tosin herra ei halua käyttää tätä sännöllisesti, joten pitempiaikainen "tutkimus" ei ainakaan n yt onnistu. Näillä voidaan siis vaikuttaa ihon epätasaiseen väriin tasoittavasti noin muutenkin

      Ravintolisät saivat pojan kuntoilun myös tehokkaammaksi, kun keho sai helposti ne aineet, joita se tarvitsee. Näitä hän jo suostuukin käyttämään!

      Eli tuotteet sopivat ehdottomasti myös nuoremmille.

    • jvslörw

      Jopas on myyntipuhe.

    • 5+6
    • 15+20
    • 19+14
    • rii1

      Oma lempituotesarjani on luonnonkosmetiikkasarja Italiasta, Idea Toscana Prima Spremitura BIO, josta Anti-age voide ja silmänympärysvoide ovat jatkuvassa käytössä. Tilasin nettikaupasta www.maisonprovence.fi mutta ilmeisesti myös apteekeissa saatavana.

    • Parantunut
    • uudestisyntynyt

      Löysin noin vuosi sitten Mary Kayn Timewise -sarjan ja se on ollut parasta mitä olen ikinä kokeillut. Suosittelen kaikille! Puhdistusaineen saa noin 40 eurolla ja kosteusvoide maksaa saman verran. Sarjaan kuuluu myös hyvät kuorintatuotteet ja silmänympärysvoide. Ei mielestäni mikään suuri rahallinen uhraus siihen nähden millaisia tuloksia ne oikeasti on saaneet ihollani aikaan.

    • Ullamaija--

      Sivelen kenkäplankkia naamaan. Se poistaa rypyt yhdessä yössä!

    • Mimmiliini3
    • Ihosta

      V 10 Plus tuotteet! Olen saanut niistä loistavan avun: http://goo.gl/xgoGD1
      Seerumeeta on kahta eri kokoa ja niistä löytää avun kaikkiin mahdollisiin iho-ongelmiin. Lisäksi puhdistustuotteet ja kosteuttavat tuotteet ovat aivan loistava. LX silmänympärysvoide: http://goo.gl/OE18gq vaalentaa ja vähentää silmäympärysihon turvotusta. Ja sitten tietty tuo naistenlehtien palstoilta tuttu Okinawa kasvonaamio http://goo.gl/dZsRor on yön ylikin kasvoille jätettävä kosteuttaja. Siitä olen saanut ison avun kuivalle iholleni! Aivan loistotuotteita, erityisesti 35 iholle.

    • Apteekkikosmetologi

      Komppaan kosmetologina edellistä V10Plus tuotesarjan kehujaa!

    • Skorpioni42

      Itse olen kärsinyt aknesta lähes koko elämäni ja sen vuoksi olen pessyt ja "hoitanut" ihoani hyvin vahvoilla tuotteilla, ja ehkä juuri tästä syystä ihoni muuttui todella herkäksi. Nykyisin käytän vain herkän ihon hoitotuotteita, kuten esimerkiksi Erisania ja nyt uutta L300-sarjan anti age-tuotteita, joihin olen tyytyväinen. Kokemuksieni perusteella tuotteen kallis hinta ei takaa laatua, on todettu, että halvat markettimerkit ovat monesti luotettavampia kuin kallimmat laatusarjat. Ota selvää tuotesisällöstä ja tee ostopäätös sen perusteella. Vältä allergisoivia ainesosia, esim. väri-ja hajusteaineita, koska ihosi ei ole tottunut kosmeettisiin tuotteisiin. Hommaa itsellesi kunnon putsari, kasvovesi, päivävoide, yövoide ja halutessasi seerumi ja silmänympärystuote. Voit kuoria kasvosi kerran tai pari viikossa ja kuorinnan jälkeen voit laittaa ihotyypillesi sopivan naamion. Vain kokeilemalla löydät oikeat tuotteet ja itsellesi sopivat rutiinit ihonhoidossa. Ehkä sinulle riittää vain kunnollinen puhdistus ja kosteutus... Tsemppiä etsimiseen!

      • hymyhyytyy

        Miksi kaulan iho kutiaa voimakkaasti mikroneulauksen jälkeen? Otsan neulaus aivastuttaa aivan tolkuttomasti. Muutenkin kivulias toimenpide. Irvistellen tämän kuitenkin teen kerran kuukaudessa.


    • Anne753

      Itse olen tykännyt tukea kotimaista ja käyttää luomua. Tuo uusi Rimita Triple oli kyllä hyvä anti aging voide.

    • Martta30

      Liputan kyllä Nu Skin tuotteiden puolesta. Ja nimenomaan galvanic spa laiteen puolesta. Oon edustajana kyseisessä firmassa mikäli haluat lisätietoja ja ennen ja jälkeen kuvia 😊

      • munmielipide

        Ei vaikuta kovin luotettavalta, en tiedä miksi, mutta tämä vain minun mielipide.


    • kosteusjaravitsemus

      Mikä on kokemuksenne mukaan erittäin kosteuttava ja ravitseva kasvonaamio? Pitäs olla kohtuuhintainenkin, mieluummin halpa.

      • runsaasti_vitamiineja

        Dermalogica multivitamin power recovery masque.
        Siitä on tuntuvaa hyötyä myös ikääntyville miehille pari kertaa kuussa käytettynä, ei ainoastaan naisten tuote.


    • nsbeauty

      Minä tykästyin myös Nu Skinin tuotteisiin ja lähdin sen takia toimintaan mukaan. Jos tuotteet kiinnostaa ja haluat ne edullisemmin tilata itse, niin rohkeasti kirjoita minulle [email protected]

    • seerumit_testissä
    • ikääntymistä_edistävät

      Ylen tiedeuutisen mukaan anti-age voiteet ja hyaluronihappoa sisältävät kosteuttavat ja turvottavat voiteet ja seerumit eivät edes hidasta ryppyyntymistä, vaan saavat ihon ryppyyntymään normaalia nopeammin.

      http://yle.fi/uutiset/3-8018810

      "Ryppyvoide voi rypistää ihoa entisestään

      Kasvoja siloittavien anti ageing -voiteiden teho perustuu usein siihen, että ainesosat turvottavat ihon pintaa. Voiteen käytön lopettamisen jälkeen turvotus lakkaa ja iho saattaa näyttää aikaisempaa ryppyisemmältä. Voidekierteelle altistavat kuivattavat pesu- ja kuorintaaineet."

    • tinttaraa

      Hei! sinun ikäryhmällesi löytyy Oriflamelta vaikka kuinka erilaisia ihonhoitotuotteita. Hintakin pysyy asiallisena ;) mikäli kiinnostaa kuulla näistä lisää niin laitatko minulle sähköpostia: [email protected]

    • OReilly
    • Piia43-vuotias

      Käytän arganöljyä silmänympärysiholle ja lisään sitä pari tippaa myös kasvovoiteeseen. Lue kyseisestä öljystä, ehkä kiinnostut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe