Laitatko kylppärin oven lukkoon

vaikka asut yksin

Kun käyt wc:ssä niin lukitsetko oven vaikka olet yksin?

Onkohan ovi auki kovan luokan yksinasujan merkki...

17

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

No en tietenkään laita. Laittaako joku?

• Aina lukkoon

se menee ihan refleksinä ovea sulkiessa...

• 25
        Aina lukkoon kirjoitti:

se menee ihan refleksinä ovea sulkiessa...

Jos on kunnon lukko niin aina kiinni. Eri asia joissain mörskissä joissa ei uskalla jumiutumisen ollessa hyvin mahdollinen!!

• ,....,

En lukitse enkä edes laita kiinni. Muutenkin pidän vessanoven aina vähän raollaan: tapa joka on jäänyt ajalta jolloin minulla oli kissoja. Kissojen hiekka-astia oli wc:ssä.

• realismus

Sama täällä, ne nostavat metelin ja aloittavat armottovan raapimisen oven takana, jos yritänkin sulkea sitä.

• vanha sinkku

En kylppärin ovea, vaan ulko-oven laitan lukkoon. Jos on isohätä ja jos sattuu varas tulemaan sillä aikaa, niin eihän sitä kerkeä housut kintuissa mihinkään. :)

• No en tietenkään laita...

• sänkimies

minusta on jo hiukan hätävarjelun liioittelua laittaa ovi lukkoon jos on yksin kotona

• sherlock john holmes

Entä jos on ennen asunut yhdessä ja nyt yksin?

• HC-yksinasuja

En koskaan edes sulje ovea, joka toimii ylimääräisenä vaatenaulakkona ja pyyhetankona.

• Mulla kuivuu ovenkahvoissa usein pyykkiä

• 26

Kiinni kyllä mutta en lukkoon. Luulen, että joskus aiemmin se saattoi tulla lukittuakin. Refleksihän tuosta jo kehittyy useimmille jo lapsuus-/nuoruusaikana.

• Zipper Man

Anta laita edes housuista vetoketjua kiinni. Olen supersinkku!

• Sulla on kotona vaatteet päällä. Vai että super.

• hc-sinkku

En edes viitsi käydä vessassa, mitä järkeä siinä olisi? Kusen alleni. Olen supersinkku!

• poolöö

mites wc-pöntön kansi? Laitatteko renkaan, kannen vai ei mitään? Itse ovi lukkoon ja rengas, kehittynyt refleksi vuosien mittaan

• Shit Storm

Jos vetää vessan kansi ylhäällä niin paska-atomit lentelee pitkin huonetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      315
      5585
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      74
      5119
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4186
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3861
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3524
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      106
      3187
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      79
      3051
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2207
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2148
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2098
    Aihe