olen pysyvä ikisinkku

että tällaista vaan

Se taitaa olla kohtaloni, sillä ne (äärimmäisen harvat) miehet, jotka ovat osoittaneet mitään kiinnostusta viime aikoina minua kohtaan, ovat olleet luonteeltaan, olemukseltaan ja ulkonäöltään sellaisia, että usein jo ensitapaamisella olen pystynyt sanomaan 100% varmasti, että tuossa ihmisessä en huomaa mitään sellaista, mihin voisin ihastua. Ja lopuista harvoista miehistä olen pian voinut todeta, että minulla ja kyseisellä miehellä ei ole kerta kaikkiaan mitään yhteistä.

Eli ilmeisesti ulkonäköni ja luonteeni eivät siis oikein täsmää keskenään ja annan itsestäni vääränlaisen vaikutelman. (Ja ilmeisesti antamani vaikutelma on "tuo nainen on epätoivoinen ja huolii ihan kenet tahansa"; sen verran surkeita tapauksia ja ihme hyypiöitä on koittanut tulla iskemään minua).

Ehkä olen nirso ja ehkä minulla on liian suuret vaatimukset, mutta elän sitten mieluummin koko elämäni ilman parisuhdetta, jos en kykene löytämään miestä, jota rakastan ja joka myös rakastaa minua.

15

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole sitten yksin

93% naisista on just sunlaisia jotka ei hyväksy miestä joka on vähän erilaisen näköinen kun oma ihannemies.

• ap.

Mielenkiintoinen kommentti, etenkin kun ottaa huomioon että en sanallakaan maininnut minkälaista miestä etsin.

"93% naisista on just sunlaisia jotka ei hyväksy miestä joka on vähän erilaisen näköinen kun oma ihannemies."

Ja vastaavasti voin todeta, että 93 % miehistä ei hyväksy suhteeseen naista, joka on vähän erilaisen näköinen kuin oma ihannenainen.

(Miten muuten määritellään liiallinen nirsous, kun välillä vahvasti tulee sellainen mielikuva, että sitä ilmeisestikin pitäisi huolia ihan kuka mies tahansa, tämän luonteesta ja muista ominaisuuksista piittaamatta, että ei pidettäisi liian nirsona.)

• ...........
        ap. kirjoitti:

Mielenkiintoinen kommentti, etenkin kun ottaa huomioon että en sanallakaan maininnut minkälaista miestä etsin.

"93% naisista on just sunlaisia jotka ei hyväksy miestä joka on vähän erilaisen näköinen kun oma ihannemies."

Ja vastaavasti voin todeta, että 93 % miehistä ei hyväksy suhteeseen naista, joka on vähän erilaisen näköinen kuin oma ihannenainen.

(Miten muuten määritellään liiallinen nirsous, kun välillä vahvasti tulee sellainen mielikuva, että sitä ilmeisestikin pitäisi huolia ihan kuka mies tahansa, tämän luonteesta ja muista ominaisuuksista piittaamatta, että ei pidettäisi liian nirsona.)

"Ja vastaavasti voin todeta, että 93 % miehistä ei hyväksy suhteeseen naista, joka on vähän erilaisen näköinen kuin oma ihannenainen."

Eihän tuo voi pitää paikkaansa, kun sinuakin lähestytään. Vai tarkoitatko että olet ihannenainen ja sen vuoksi ikisinkku. Tämä onkin mielenkiintoinen ihmistyyppi, johon tälläkin palstalla monesti törmää: nainen, joka on sinkku, koska on liian täydellinen.

Toinen juttu on tuo, että odotellaan että se oma ihannemies tulee ja iskee. Ei ihmekään, että tuolla pelillä et sitä omaa ihannettasi löydä. Ei töitäkään löydä niin, että odotellaan, että työnantajat soittelee ja tarjoaa sitä unelmatyötä.

Ehkä olisi nyt syytä katsoa siihen kuuluisaan peiliin ja todeta, että et ehkä olekaan niin täydellinen kuin kuvittelet ja alkaa aktiivisesti lähestymään niitä miehiä, jotka sinua kiinnostavat. Jos olisit niin ihana tapaus kuin varmasti kuvittelet, niin eiköhän ne ihanat miehetkin sinua lähestyisi.

• ap. kirjoitti:

Liiallisen nirsouden voisi määritellä niin, ettei kukaan niistä, jolle sinä kelpaisit, kelpaa sinulle. Vai yksinkertaistinko liikaa?

• se rumin
        ap. kirjoitti:

Miksi suomessa on niin paljon sinkkuja. Koska naiset on nirsoja ja niille naamavärkki on kaikkien tärkein kriteeri. Rumaa miestä kukaan nainen ei halua vaikka nainen olis itse ruma

• ihmettelen vaan...
        se rumin kirjoitti:

Miksi suomessa on niin paljon sinkkuja. Koska naiset on nirsoja ja niille naamavärkki on kaikkien tärkein kriteeri. Rumaa miestä kukaan nainen ei halua vaikka nainen olis itse ruma

"Miksi suomessa on niin paljon sinkkuja. Koska naiset on nirsoja ja niille naamavärkki on kaikkien tärkein kriteeri. Rumaa miestä kukaan nainen ei halua vaikka nainen olis itse ruma "

Millä perusteella se on muka aina nainen, joka on nirso eikä ymmärrä omaa tasoaan ?

Ihan yhtä lailla miehet osaavat sen nirsouden ja kranttuilun taidon ja yrittävät liian korkeatasoisia naisia, eivätkä vilkaisekaan niitä naisia, jotka heidät kelpuuttaisivat eli siis ovat oikeasti heidän tasoaan.

• "Se taitaa olla kohtaloni, sillä ne (äärimmäisen harvat) miehet, jotka ovat osoittaneet mitään kiinnostusta viime aikoina minua kohtaan"

Mitäpäs, jos sinäkin tyttö pieni heräisit 2012 vuodelle ja osoittaisit kiinnostustasi miehiin, joihin koet vetoa?

Tai voithan sä täällä valitella vaikka seuraavat 20 vuotta. Ihan sama mulle.

• ap.

"Mitäpäs, jos sinäkin tyttö pieni heräisit 2012 vuodelle ja osoittaisit kiinnostustasi miehiin, joihin koet vetoa? "

Koska olen ihan varma siitä, että jos minä tekisin aloitteen, niin miehet pötkivät pakoon, ja en viitsi nolata itseäni kyseisenlaisella tapahtumalla. (Siis miehet kääntävät katseensa äkkiä toiseen suuntaan, jos edes yritän flirttailla, joten aloitteita ei kannattane edes harkita)

Ja sitäpaitsi, eikö aloitteellinen ja liian innokas nainen ole miehelle mitä suurin turn-off.

• Kiva:)
        ap. kirjoitti:

"Mitäpäs, jos sinäkin tyttö pieni heräisit 2012 vuodelle ja osoittaisit kiinnostustasi miehiin, joihin koet vetoa? "

Koska olen ihan varma siitä, että jos minä tekisin aloitteen, niin miehet pötkivät pakoon, ja en viitsi nolata itseäni kyseisenlaisella tapahtumalla. (Siis miehet kääntävät katseensa äkkiä toiseen suuntaan, jos edes yritän flirttailla, joten aloitteita ei kannattane edes harkita)

Ja sitäpaitsi, eikö aloitteellinen ja liian innokas nainen ole miehelle mitä suurin turn-off.

No ei varmasti. On kuule monta kivaa miestä, jolle on hiukka iso kynnys itsellä ruveta toimintaan....pelko siitä kuin kävis?

• ap. kirjoitti:

"Ja sitäpaitsi, eikö aloitteellinen ja liian innokas nainen ole miehelle mitä suurin turn-off."

Ei todellakaan! Harmi ettet pidä hieman ujommista miehistä.

Ikisinkkuus on oma valintasi, jos et tee mitään sen eteen.

• ............
        ap. kirjoitti:

Etpä taida vain hyväksyä tasoisiasi miehiä. Jos flirttailu aiheuttaa noin suurta torjuntaa, niin yrität selvästi liian korkeatasoisia miehiä.

Ja miesten lähestyminenhän ei tarkoita samaa kuin liika innokkuus, paitsi jos lähestyt liian innokkaasti. Kyllähän aikuinen tervejärkinen ihminen osaa kommunikoida toisten aikuisten tervejärkisten ihmisten kanssa ilman että tarvitsee olla munissa kiinni ja puskaan kaatamassa, vai onko tuollainen liian vaikeaa sinulle?

• yksi nainen

Ap, mä olen ihan samassa tilanteessa oleva nainen. Omasta mielestäni en ole mitenkään erityisen nirso, sillä en vaadi mitään huikeata ulkonäköä kunhan nyt on siisti ja ihmisen näköinen, miehen ei myöskään tarvitse olla rikas eikä mitään muutakaan ihmeellistä. Ihan tavallinen, normaalia elämää elävä mies kelpaisi. Mutta minä en tunnu kelpaavan heille. Jonkin verran ylipainoa löytyy, joten se on varmaan yksi tekijä, toinen on varmaankin lievä ujouteni miesten seurassa. En osaa flirttailla, vaan menen vähän puihin kiinnostavan miehen läsnäollessa. Ainoat miehet jotka minua lähestyvät, ovat jotain rapajuoppoja.

En ole myöskään koskaan käsittänyt, miksi pitäisi ottaa ihan kuka tahansa vain siksi, ettei olisi yksin. Kyllä sitä toista ihmistä kohtaan nyt JOTAIn pitäisi tuntea, vaikken mitään ylimaallista rakkautta odotakaan. Mutta se tunne, että tuntuu hyvältä olla tämän ihmisen seurassa, se on mulle kyllä ihan välttämätön. Jos en sitä tunnetta saa, niin sitten olen mieluummin yksin. Onneksi mulla on sentään ihania ystäviä ja muuten aktiivinen elämä.

• täysin nolla

No niihin rapajuoppihin ne naiset lopulta rakastuu ja sinäkin vielä sellaisen löydät.
        Olen aika normaali, en juo useinkaan, harrastan urheilua, en ole rikas mut pärjään omillani. Siltin olen tehnyt miljoona aloitetta mut naiset ei ole kiinnostunut. Mulla ei ole edes yhtään naisystävää tai muitakaan ystäviä ja mistäköhän se johtuu. Mun naamasta se johtuu. En ole sen näköinen et naiset kiinnostuis. En varmasti ole niitä mulkuimpia miehiä luonteeltani et siitä se ei varmasti johdu. Jäljelle jää ulkonäkö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3546
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe