Täällä on ajoittain käyty keskustelu mitenkä saa tyttöystävän/vaimon. Näillä henkilöillä ilmeisesti on kavereita.
Mitenkä sitten kun on tyttöystävä/vaimo, mutta ei kavereita?
Ihan sama vaikka olisi vuosia käynyt samalla salilla niin nipin napin moikataan kenenkään kanssa. Kavereita olisi kiva saada, siis kavereita eikä mitään hintti juttuja.
Jos saisi asiallisia vastauksia eikä niitä aivottomia, onko kakkaa pyllyssä juttuja.
Miten kavereita?
3
74
Vastaukset
- Sbat-74
Mä oon käyny noin 10 vuotta ja silti moikkaan vain muutamaa henkilöä ja henkilökuntaa. On iso sali. Roinareita nyt en moikkais muutenkaan. Tyttöystävää mulla ei ole, eikä oikein kavereitakaan. Yksinkin pärjää, mutta onhan se yksinäistä välillä.
- -Janne.
Kun menet naimisiin, niin kavereilla ei ole enää merkitystä. Siinäpä se.
Elämän onni on saada kumppani jonka kanssa elää ja kokea. Salijutut on vain murto-osa elämää.- dfsdfsdfsdfsdf
Mitä tapahtui "kavereita ei jätetä" periaatteelle? Sun kaltaiset tossun alla elävät nössöt on surullinen näky. Kyllä kavereita saa ja pitää miehellä olla naimisiinmenon jälkeenkin. Onneksi oma vaimoni on tätä mieltä, ja patistaa salille, baariin ja retkille jätkien kanssa silloin kun ei huvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770