Mistä niitä sinkkumiehiä oikein löytää?

MillaM.

kyselee 40 nainen… Näillä palstoilla annetaan ymmärtää että naiselle seuranlöytäminen on kuin sormen napsautus joten neuvokaa nyt mua jolle se ei sitä ole.

En tykkää käydä baareissa enkä halua enää toista baarikärpästä löytääkään, yksi sellainen on ollut jo ja vietin monta vuotta odotellen häntä kotiin. Ja silloin harvoin kun lähden, olen niin iloinen ystävieni seurasta etten muista miehiä katsellakaan. Yksin mua taas ei saa mihinkään yökerhoon tai karaokepubiin istumaan.

Harrastuksistako? Joogaa, jumppaa, bodypumpia (pelkkiä naisia), uimahallista (kaikki uivat rataa keskittyneesti eestaas), kuntosalilta (no joo oma hikinen olemukseni ei ole ehkä sillä hetkellä edustuskunnossa). En metsästä enkä kalasta enkä aio aloittaakaan. Lenkkipolulla vastaan tulee lähinnä pariskuntia sauvakävelemässä, naisporukoita tai kovaa ohi pinkovia miehiä, mutta en ala siellä ketään kamppailemaan. Tanssilavalta, ei kun ensiksi pitäisi mennä tanssikurssille ja sinne taas tarvitaan pari.

Muualta yhteiskunnastako? En kuulu kirkkoon joten mitkään seurakuntakerhot tms. ei käy. Kirjasto on lukemista etsiviä varten. Työpaikalla on vain naisia ja pari eläkeikää lähestyvää miesjohtajaa. Puoluepolitiikka? ei kiitos.

Entäs kauppareissulta? ei taida kiireisessä kassajonossa tuttavuuden hierominen onnistua. Vanhempainillat ja harrastuskenttien laidalla seisominen on jo taaksejäänyttä elämää. Teatterit, konsertit yms. ne on niin kalliita että siellä keskitytään itse esitykseen. Kansalaisopisto? Osaisipa valita oikean kurssin josta sinkkumiehen löytäisi.

Olen kuullut että vapaita miehiä on pilvin pimein mutta mistä sellaisen tuolla kadulla tunnistaa? Villi päiväuneni on luomulihakset työnteolla kasvattanut, ihanasti päivettynyt kirvesmies mutta ei sitä nyt ihan kuitenkaan voi mennä rakennustyömaille notkumaan ja silmää vinkkailemaan. 40-50 v. miehet on kiinnostuneita moottoripyöristään mutta kun en niissä piireissä pyöri niin en nyt kenenkään autotalliin lähde tuppautumaan.

Ja viimeisenä tietenkin: netistäkö? Kokeiltu on sitäkin, profiilien lukeminen ja viestien kirjoittaminen on aikaa vievää hommaa ja tähän mennessä vain tyhjää on jäänyt käteen. Treffeille asti en ole päässyt kun viestikumppani on jo hävinnyt kuin tuhka tuuleen.

En ole (ihan) esteri-epätoivoinen tämän asian kanssa, viihdyn kyllä yksinänikin ja elämässäni on paljon sisältöä muutenkin. Mutta en voi kieltää, etteikö välillä tule mieleen että olisi kiva tykätä ja olla tykätty, olla jonkun kainalossa ja herätä aamulla yhteiseen päivään. Joten vinkkejä, niitä asiallisia mieluummin, kiitos!

121

3751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävättäresi mies

      Vamppaa ystävättäresi mies....ei tarvitse kaukaa etsiä.
      Helppoa kuin heinän teko;P

    • mustispeppers

      Ihan samoilla linjoilla olen, ei ole helppoa löytää miestä. Ehkä sitten pitäisi tosiaan luopua noista rimoista ja mennä baariin ja ottaa se juoppo sieltä, mutta kun en kestä katsella mitään juoppoa. Pitäisi olla terveelliset elämäntavat, siis sellaiset kuin itsellä on. Mulle ei esim. kukaan mies ole koskaan tehnyt aloitetta, aina saanut nuoruudesta lähtien olla se seinäruusu, sama on myös tanssilavoilla, yleensä kyllä ne pariskunnat hinkkaa menee siellä. Niin ei ole kovin ruusuinen kuva itsestä, itsetuntoa olen yrittänyt vain pönkittää, etten varmastikaan ole mikään paska ihminen. Mutta koska miesten elämä on sen verran ulkonäkökeskeistä, olen tämän seikan laittanut syyksi sinkkuuteeni. En sitten tiedä, mitä pitäisi tehdä, jossei tällä ulkonäöllä kelpaa. Netissä ne yhteydet loppuu siihen, kun lähettää kuvansa :DD Että kyllä sieltäkin sitä prinsessaa haetaan, vaikkei oma ulkonäkö ihan anna siihen riittäisi :P

      • No tottakai! Ulkonäkö määrää KAIKKIEN parisuhteiden syntymisen. Etkö vielä sitä tiennyt? Näin se on nykyään. Pinnallisuus määrää kaiken. Jos olet ruma, lihava niin et varmasti saa ketään. Ja kuitenkin itsekin haluat sellaisen hyvännäköisen komean ja vähän lihaksiakin omaavan miehen, joten ulkonäkö se sinunkin valintasi ratkaiseen hyvin pitkälle, vaikka ei olisi omakaan ulkonäkö kunnossa. Näin se on kaikilla. Myös minulla. Haluan kauniin hoikan naisen. Jos en saa, niin mielummin yksin. Toki sitten tuon ulkonäkökynnyksen jälkeen vaikuttaa muutkin asiat. Mutta jos ulkonäkö ei ole kunnossa, niin se jää heti alkuunsa siihen. Näin jokaisella ihmisellä.
        Tietty raha, tai joku muu poikkeuksellinen avu voi auttaa parisuhteeseen pääsemista, mutta nämä ovat poikkeuksia.

        Nykyään kaikki parisuhteet määräytyvät ulkonäöllisten asioiden perusteella puhtaasti. Esikarsinta parinvalinnassa on AINA ulkonäkö. Sen jälkeen tulevat muut seikat.

        Joten parasta vaan rumien (itsenikin) tottua elämänmittaiseen yksinäisyyteen. Näin se vaan menee nykypäivänä. Brutaali kylmä fakta. Pitää keksiä muuta tekemistä elämäänsä ja tukahduttaa ja kieltää seksuaalisuutensa. Se on turha ominaisuus.


      • mustispeppers
        solitudeman1977 kirjoitti:

        No tottakai! Ulkonäkö määrää KAIKKIEN parisuhteiden syntymisen. Etkö vielä sitä tiennyt? Näin se on nykyään. Pinnallisuus määrää kaiken. Jos olet ruma, lihava niin et varmasti saa ketään. Ja kuitenkin itsekin haluat sellaisen hyvännäköisen komean ja vähän lihaksiakin omaavan miehen, joten ulkonäkö se sinunkin valintasi ratkaiseen hyvin pitkälle, vaikka ei olisi omakaan ulkonäkö kunnossa. Näin se on kaikilla. Myös minulla. Haluan kauniin hoikan naisen. Jos en saa, niin mielummin yksin. Toki sitten tuon ulkonäkökynnyksen jälkeen vaikuttaa muutkin asiat. Mutta jos ulkonäkö ei ole kunnossa, niin se jää heti alkuunsa siihen. Näin jokaisella ihmisellä.
        Tietty raha, tai joku muu poikkeuksellinen avu voi auttaa parisuhteeseen pääsemista, mutta nämä ovat poikkeuksia.

        Nykyään kaikki parisuhteet määräytyvät ulkonäöllisten asioiden perusteella puhtaasti. Esikarsinta parinvalinnassa on AINA ulkonäkö. Sen jälkeen tulevat muut seikat.

        Joten parasta vaan rumien (itsenikin) tottua elämänmittaiseen yksinäisyyteen. Näin se vaan menee nykypäivänä. Brutaali kylmä fakta. Pitää keksiä muuta tekemistä elämäänsä ja tukahduttaa ja kieltää seksuaalisuutensa. Se on turha ominaisuus.

        Tervelliset elämäntavat on vähän eri juttu kuin hyvännäköisen komea ja vähän lihaksiakin omaavan mies, mutta jos noin ajattelet, niin kai se sitten niin on. Itselle terveelliset elämäntavat on hieman muutakin ja myös pyörempi voi elää terveellisesti. Pidän liikunnasta, tykkään syödä terveellistä ravintoa, en käytä pahemmin alkoa, mutten kyllä halua mitään absolutistiakaan. Olen seurustellut ekan kerran sellaisen kanssa ja jessus sitä tuomitsemista, kun itse tahdoin nauttia lasillisen vinkkua.


      • mustispeppers kirjoitti:

        Tervelliset elämäntavat on vähän eri juttu kuin hyvännäköisen komea ja vähän lihaksiakin omaavan mies, mutta jos noin ajattelet, niin kai se sitten niin on. Itselle terveelliset elämäntavat on hieman muutakin ja myös pyörempi voi elää terveellisesti. Pidän liikunnasta, tykkään syödä terveellistä ravintoa, en käytä pahemmin alkoa, mutten kyllä halua mitään absolutistiakaan. Olen seurustellut ekan kerran sellaisen kanssa ja jessus sitä tuomitsemista, kun itse tahdoin nauttia lasillisen vinkkua.

        "Tervelliset elämäntavat on vähän eri juttu kuin hyvännäköisen komea ja vähän lihaksiakin omaavan mies,.."

        Mitä höpiset? En tuonut missään jotenkin kilpailevaan asetelmaan terveellisiä elämäntapoja ja ulkonäköä.

        Mutta jos joku mies jolla on terveelliset elämäntavat ja on ruma, niin rumuus estää suhteeseen pääsyn. Sillei kyllä voin ajatella. Mutta ulkonäkö ensin ja sitten jos niillä hyvännäköisillä esikarsinnasta päässeillä on terveelliset elämäntavat niin sellainen pääsee eteenpäin valinnassa.

        Mutta ulkonäkö ensin. Näin se menee normaalisti kaikilla.


      • Arkki-ATM
        mustispeppers kirjoitti:

        Tervelliset elämäntavat on vähän eri juttu kuin hyvännäköisen komea ja vähän lihaksiakin omaavan mies, mutta jos noin ajattelet, niin kai se sitten niin on. Itselle terveelliset elämäntavat on hieman muutakin ja myös pyörempi voi elää terveellisesti. Pidän liikunnasta, tykkään syödä terveellistä ravintoa, en käytä pahemmin alkoa, mutten kyllä halua mitään absolutistiakaan. Olen seurustellut ekan kerran sellaisen kanssa ja jessus sitä tuomitsemista, kun itse tahdoin nauttia lasillisen vinkkua.

        Absolutistina toteaisin, että minä en katso mitä muut juovat, saati että kommentoisin sitä. Jostain syystä muilla sen sijaan on usein tarve yrittää juottaa minulle viinaa, siksikin baareissa käynti on tympeää. (Ennen oli myös paljon mummoja, joille ei millään meinannut mennä kaaliin että joku ei juo kahvia, mutta nykyään siihen on totuttu.)


      • mustispeppers
        Arkki-ATM kirjoitti:

        Absolutistina toteaisin, että minä en katso mitä muut juovat, saati että kommentoisin sitä. Jostain syystä muilla sen sijaan on usein tarve yrittää juottaa minulle viinaa, siksikin baareissa käynti on tympeää. (Ennen oli myös paljon mummoja, joille ei millään meinannut mennä kaaliin että joku ei juo kahvia, mutta nykyään siihen on totuttu.)

        Jos aivan alkumetreillä tekee selväksi, että saattaa lasillisen silloin tällöin ottaa ja jos se tuntuu itsestä pahalta, niin pitäisi jättää nainen väliin. Nyt ei kuitenkaan kohdallani ollut siitä kyse, että joka viikonloppu edes joisin tuon lasillisen. En minäkään tuomitse tupakanpolttoa, jos ilmoitan, etten halua tupakoivaa, niin se on sitten selväksi tehtävä. Toki tupakoitavuus ei ole ihan turn off, mutta astmasena ihmisenä se hankaloittaa elämääni.


      • Arkki-ATM
        mustispeppers kirjoitti:

        Jos aivan alkumetreillä tekee selväksi, että saattaa lasillisen silloin tällöin ottaa ja jos se tuntuu itsestä pahalta, niin pitäisi jättää nainen väliin. Nyt ei kuitenkaan kohdallani ollut siitä kyse, että joka viikonloppu edes joisin tuon lasillisen. En minäkään tuomitse tupakanpolttoa, jos ilmoitan, etten halua tupakoivaa, niin se on sitten selväksi tehtävä. Toki tupakoitavuus ei ole ihan turn off, mutta astmasena ihmisenä se hankaloittaa elämääni.

        Minä olen mieluummin juopon kuin tupakoitsijan seurassa, koska juopon lähellä pystyn sentään hengittämään. Jostain syystä elämäni harvat naiskokelaat ovat yleensä olleet ketjupolttajia, eli alemman tason naisia. (Minulle tupakoiva nainen on aina ATN, vaikka olisi Nobel-palkittu kaunis perijätär.) Eikä ole edes astmaa.


      • Dildis

        Miksi baarista pitäisi aina ottaa se juoppo?


      • ATM vastoin tahtoaan
        mustispeppers kirjoitti:

        Tervelliset elämäntavat on vähän eri juttu kuin hyvännäköisen komea ja vähän lihaksiakin omaavan mies, mutta jos noin ajattelet, niin kai se sitten niin on. Itselle terveelliset elämäntavat on hieman muutakin ja myös pyörempi voi elää terveellisesti. Pidän liikunnasta, tykkään syödä terveellistä ravintoa, en käytä pahemmin alkoa, mutten kyllä halua mitään absolutistiakaan. Olen seurustellut ekan kerran sellaisen kanssa ja jessus sitä tuomitsemista, kun itse tahdoin nauttia lasillisen vinkkua.

        Miten sä pakotit sen miehen seukkaamaan kanssasi? Siis mieshän ei omasta tahdosta tullut vai miten sen ilmaisitkaan.

        Mistä sut vois tulla hakeen? Sulla on ihan kohdallaan tuo ajattelu. Olen nakannut riman meneen jo aikoja sitten. Katson ihmistä ihmisenä ja pidän sisintä tärkeenä. Olen havainnut, että keskustelu on ainut järkevä tapa tutustua toiseen. Kun vielä keskustelee ilman näköyhteyttä aluksi, niin näkee parhaiten sen henkisen yhteyden. Ilman tuota henkisyyttä ei suhteella ole mitään toivoa pidempiaikaiseksi.

        Vasta kun pari on toisilleen keskustelukumppanit kannattaa alkaa harkita sitä kemioiden yhteensopivuuden merkitystä.


      • realismus
        solitudeman1977 kirjoitti:

        No tottakai! Ulkonäkö määrää KAIKKIEN parisuhteiden syntymisen. Etkö vielä sitä tiennyt? Näin se on nykyään. Pinnallisuus määrää kaiken. Jos olet ruma, lihava niin et varmasti saa ketään. Ja kuitenkin itsekin haluat sellaisen hyvännäköisen komean ja vähän lihaksiakin omaavan miehen, joten ulkonäkö se sinunkin valintasi ratkaiseen hyvin pitkälle, vaikka ei olisi omakaan ulkonäkö kunnossa. Näin se on kaikilla. Myös minulla. Haluan kauniin hoikan naisen. Jos en saa, niin mielummin yksin. Toki sitten tuon ulkonäkökynnyksen jälkeen vaikuttaa muutkin asiat. Mutta jos ulkonäkö ei ole kunnossa, niin se jää heti alkuunsa siihen. Näin jokaisella ihmisellä.
        Tietty raha, tai joku muu poikkeuksellinen avu voi auttaa parisuhteeseen pääsemista, mutta nämä ovat poikkeuksia.

        Nykyään kaikki parisuhteet määräytyvät ulkonäöllisten asioiden perusteella puhtaasti. Esikarsinta parinvalinnassa on AINA ulkonäkö. Sen jälkeen tulevat muut seikat.

        Joten parasta vaan rumien (itsenikin) tottua elämänmittaiseen yksinäisyyteen. Näin se vaan menee nykypäivänä. Brutaali kylmä fakta. Pitää keksiä muuta tekemistä elämäänsä ja tukahduttaa ja kieltää seksuaalisuutensa. Se on turha ominaisuus.

        Näinhän tämä on, mutta myös käänteisesti. Tapani Tavallinen lähtee äkkiä karkuun minut tavattuaan. Pitää löytää Eräs Eriskummallinen. Mieluimmin ulkomaalainen, suomalaisesta sakista ei saa.


      • N30
        ATM vastoin tahtoaan kirjoitti:

        Miten sä pakotit sen miehen seukkaamaan kanssasi? Siis mieshän ei omasta tahdosta tullut vai miten sen ilmaisitkaan.

        Mistä sut vois tulla hakeen? Sulla on ihan kohdallaan tuo ajattelu. Olen nakannut riman meneen jo aikoja sitten. Katson ihmistä ihmisenä ja pidän sisintä tärkeenä. Olen havainnut, että keskustelu on ainut järkevä tapa tutustua toiseen. Kun vielä keskustelee ilman näköyhteyttä aluksi, niin näkee parhaiten sen henkisen yhteyden. Ilman tuota henkisyyttä ei suhteella ole mitään toivoa pidempiaikaiseksi.

        Vasta kun pari on toisilleen keskustelukumppanit kannattaa alkaa harkita sitä kemioiden yhteensopivuuden merkitystä.

        Tuo on niin totta.


      • Anonyymi
        solitudeman1977 kirjoitti:

        "Tervelliset elämäntavat on vähän eri juttu kuin hyvännäköisen komea ja vähän lihaksiakin omaavan mies,.."

        Mitä höpiset? En tuonut missään jotenkin kilpailevaan asetelmaan terveellisiä elämäntapoja ja ulkonäköä.

        Mutta jos joku mies jolla on terveelliset elämäntavat ja on ruma, niin rumuus estää suhteeseen pääsyn. Sillei kyllä voin ajatella. Mutta ulkonäkö ensin ja sitten jos niillä hyvännäköisillä esikarsinnasta päässeillä on terveelliset elämäntavat niin sellainen pääsee eteenpäin valinnassa.

        Mutta ulkonäkö ensin. Näin se menee normaalisti kaikilla.

        Lue,sarjakuvia Baarissa.
        Lauantaina,aamuisin.
        Baaritiskillä.Eiköhän.
        Ujoimatkin.Poikamiehet.
        Kiinostu.Sinusta.
        Voit,myös.kokeilla.
        Tätä.Tilaa.Pöytätäyteen-
        Juotavaa.Ja,poistut.
        Lähikauppaan.Varaat-
        Pesutuvastavuoron.
        Siinä.Ehkä.Yksinkertaainen.
        Vinkki,edelliseen.Verrattuna.
        Oletan.


    • AikuinenNainen47

      Ihan samaa olen itsekseni ihmetellyt, että missä niihin fiksuihin ja mukaviin miehiin voi oikein törmätä, kun baarielämä ei niin kauheasti kiinnosta ja tällaisesta pikkukaupungista ei ainakaan mitään baareista löydä, vain ne epätoivoset jotka sielä joka viikonloppu kännäävät. Ulkonäkö ei voi este, kun siitä olen kehuja saanut (ihan selvin päin olevilta miehiltä ja naisiltakin, omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen). En ole epätoivoinen minäkään, mutta olishan se kiva, kun olis joku, jonka kanssa vois tehdä kaikkea hauskaa; lenkkeillä, käydä matseissa, leffoissa ym. ja vaan olla.

      • realismus

        Ongelmani on juuri tuo: kaikkea hauskaa "lenkkeillä, käydä matseissa" Voi V, EVVK, ja lisäksi suomalaiset miehet haluavat raahata naisensa MÖKILLE. Jos vielä jaksan tehdä profiilin, siiitä tulee todella negatiivinen. EN tule mökille, en saunaan, en laavuun, en syö makkaraa enkä katso urheilua. Paree olla yksin


      • 18+3
        realismus kirjoitti:

        Ongelmani on juuri tuo: kaikkea hauskaa "lenkkeillä, käydä matseissa" Voi V, EVVK, ja lisäksi suomalaiset miehet haluavat raahata naisensa MÖKILLE. Jos vielä jaksan tehdä profiilin, siiitä tulee todella negatiivinen. EN tule mökille, en saunaan, en laavuun, en syö makkaraa enkä katso urheilua. Paree olla yksin

        Mitä vikaa laavussa on?? Mä olen yrittänyt saada miehiä innostumaan sinne, muttei vain onnistu.... Yksikin helvatan "suuri retkeilijä" sai makkaratikusta aikaan semmoisen keihään... Piti oikein kädestä pitäen opettaa että miten nuotio tehdään; armeijan käynyt mies! Eikö siellä mitään nykyään opeteta? :D


    • jos nainen

      on ateisti niin se pudottaa hänet kiinnostusasteikolla nollaan.

    • 30+ mies

      En osaa sanoa muuta kuin että mielestäni on kumman yleinen harhaluulo että naisten olemus ei ole kuntosalilla riittävän edustava. Missään muualla ei näe niin hyvännäköisiä naisia kuin kuntosalilla. Hikisyys ja mahdollinen meikittömyys ei todellakaan haittaa yhtään mitään.

      • Tästä täytyy olla samaa mieltä.


      • Niin nehän kuuluvat tavallaan yhtälöön, kuitenkin siellä oletetaan jotain muutakin tekevän kuin koreilevan edustavana. Luonnollista että tehdessä treeniä tulee hiki.


      • Kunnon mies
        discovery-74 kirjoitti:

        Tästä täytyy olla samaa mieltä.

        Komppaan teitä


    • 45

      En usko, että sinkkumiehiä on edes olemassa niin paljon kuin väitetään. Ainakin täällä maaseututaajamissa miehet ovat joko tukevasti parisuhteessa eläviä tai rappiolla alkon vuoksi. Tilannetta kuvaa hyvin n. 30 asunnon taloyhtiö. Eronneita, sinkkuja, yksinhuoltajia, leskiä iältään 20-75v. naisia on 20, nuoria pariskuntia lapsineen 7. Keski-ikäisia pareja 3. Miehiä, jotka asuisivat yksin, ei ole.

      • sillitrooli

        Minkä takia maaseututaajaman mies asuisi rivitalossa/ kerrostalossa, jossa on varmaan lähinnä kolmioita ja neliöitä?


      • 45
        sillitrooli kirjoitti:

        Minkä takia maaseututaajaman mies asuisi rivitalossa/ kerrostalossa, jossa on varmaan lähinnä kolmioita ja neliöitä?

        Tarkennataan vielä huoneistokoot eli 1-3 h k s.


      • Yksinäinen mies

        Meidän taloyhtössä aiat ovat aivan toisin. Täällä suurin osa ovat eläkeläisiä tai yksin eläviä eläkeiä kynnyksellä olevia naisia.

        Muutama nuori pariskunta täänne on uskaltanut muuttaa.

        Itse 40 olen yksin täällä maaseudulla joka kaipaa rinnalleen kauniinpaa seuraa. Baareista en ole sitä löytänyt enkä enää jaksa etsiäkkään.


      • mustispeppers
        Yksinäinen mies kirjoitti:

        Meidän taloyhtössä aiat ovat aivan toisin. Täällä suurin osa ovat eläkeläisiä tai yksin eläviä eläkeiä kynnyksellä olevia naisia.

        Muutama nuori pariskunta täänne on uskaltanut muuttaa.

        Itse 40 olen yksin täällä maaseudulla joka kaipaa rinnalleen kauniinpaa seuraa. Baareista en ole sitä löytänyt enkä enää jaksa etsiäkkään.

        Sama juttu, eläkeläistalossa mäkin asustelen, tai onhan tossa toi 4-kymppinen juoppo vieressä, kiitos ei. Mieluummin soittelen sille poliiseista seuraa naapuriin kuin omaan kotiini.


      • realismus
        sillitrooli kirjoitti:

        Minkä takia maaseututaajaman mies asuisi rivitalossa/ kerrostalossa, jossa on varmaan lähinnä kolmioita ja neliöitä?

        Öh, miksi oletat yksinäisen henkilön haluavan asua kenkälaatikossa? No tietty kolmio asettaa sisustuksellisia haasteita :D


      • Poksuko

        Miksei olisi olemassa ? Aidot sinkkumiehet eivät välttämättä pidä melua itsestään, saati tule kotoa hakemaan. Enkä usko että se asuinpaikka juurikaan vaikuttaa siihen, millaisia sinkkuja kylällä liikkuu. Kyllä täällä kaupungissakin on monenlaista sukankuluttajaa siviilisäätyyn katsomatta. Niitä alkoholiin meneviäkin näyttää löytyvän niin sinkuista, kuin eronneista saati parisuhteessa elävistä.

        Muutenkaan alkoholin käyttö ei ole mikään sukupuoleen tai siviilisäätyyn sidottu juttu. Alkoholille persot ihmiset juovat. Vastaavasti on myös ihmisiä, joiden kohdalla alkoholi ei hallitse elämää saati aiheuta suuria tuntemuksia. Jokainen itse päättää, mitä ja kuinka paljon juo, tai yhtä hyvin on juomatta.


    • 2+17

      Saman olen todennut kuin sinäkin... Aikoinaan kun tuli ensimmäisellä kierroksella valittua päin honkia, niin nyt on sitten vähän hankalampaa. Kun ei millään viitsisi toistaa samoja virheitä kuin aikaisemmin; eli se lasiin tuijottaja saa jäädä katselemaan sinne tuoppinsa pohjaan. Ei juuri huvita käydä baareissa, kun ei sieltä viitsi mitään örveltäjää kotiin kantaa, tanssipaikoilla ei ikäisiäni miehiä juuri ole. Kyllä ne hyvät on varattu aika päivää sitten ja jos ja kun vapautuvat niin etsivät mieluusti jotain parikymppistä seuraa.

      Harrastuksen puolesta aisan tekee ongelmalliseksi sekin, etten oikein voi vetää vaellusreissulla mitään lihapullaa perässäni, vaan miehen pitäisi jollakin lailla olla sekä fyysisesti että psyykkisesti kunnossa.

      Alle kolmikymppisen pojan sais helposti ja toisaalta yli 50v ukon... Mutta ei siihen oikein mitään mielenkiintoa riitä. Olen pikkuhiljaa hyväksymässä sen tosiasian että "parasta ennen" on todellakin ohi ja suuntaan tarmoni ja aikani opiskeluun, työhön ja harrastuksiin. Yrittäjänä ei ole ongelmia ajankäytön suhteen, onneksi :) Mutta ei sille mitään voi, tää elämä menee nyt näin, eikä se huonosti mene tälläkään tavalla! Tai sitten pitää vain odottaa, että ikää tulee kymmenen vuotta lisää mittariin, viidenkympin hujakoilla saa sitten 25 vuotiaan kesäkollin :) Tai ehkä ei... ;) Jos ottaiskin koiran!? Siitä sais uskollisen kaverin myös metsäpoluille ja vois opettaa sisäsiistiksi :D

      • thaDaa

        "Alle kolmikymppisen pojan sais helposti ja toisaalta yli 50v ukon"

        Saman olen huomannut. Pojat eivät kiinnosta, töissä saan kuunnella tarpeeksi heidän juttujaan. Suurempi tarjokasryhmä ovat kuitenkin kuuttakymppiä lähentelevät, naimisissa olevat ukot isoine mahoineen. Koska kunnostaan huolehtivat vanhemmat miehet eivät samalla tavoin tyrkytä itseään, e naiselta vaadita tahdonvoimaa valita yksinoloa.


      • Poksuko

        "Harrastuksen puolesta aisan tekee ongelmalliseksi sekin, etten oikein voi vetää vaellusreissulla mitään lihapullaa perässäni, vaan miehen pitäisi jollakin lailla olla sekä fyysisesti että psyykkisesti kunnossa. "

        Mikset laita ilmoitukseesi painorajaa, niin ne "lihapullat" eivät ainakaan ota yhteyttä ? :D Tiedän ainakin omakohtaisesti sanoa, että pelkkään painoindeksiin ei miestä valittaessa kannata sokeasti tuijottaa. Se ei välttämättä kerro totuutta, jos mies on vähänkin harteikkaampaa sorttia, ja harrastanut aktiivista arkiliikuntaa siinä määrin, että jonnekin päin kehoa on ajan saatossa saattanut kiertyä myös lihasta.

        "Ootko kokeillu marja/sienimetsästä syksyllä?"

        Itikoita siellä on ainakin, ja viime kesänä tuli bongattua myös yksi maa-ampiaisten pesä - tosin välittömällä palautteella :( Se on toki voinut todeta, että marjametsältä itseä nuorempaa sukupolvea en ole kertaakaan tavannut. Nuorempi sukupolvi taitaa mennä paniikkiin, jos joutuu olemaan hetken ilman kännykkää ja pleikkaria sekä joutuisi käymään marjametsällä :D Itse olen tykännyt ainakin käydä poimimassa itse marjat pakkaseen. Silloin ainakin tietää, mistä marjat ovat peräisin, eikä joudu niin helposti torikusetusten, kuten pilaantuneita marjoja myyvien torikauppiaiden källien kohteeksi...


    • MillaM.

      Kiitos kommenteista, vinkkejä ei nyt kyllä suorastaan sadellut, enkä sitä kaverin miestäkään halua.

      Ulkonäkö näyttää nousevan kyllä arvoon arvaamattomaan. Olen normaalipainoinen ja -näköinen ja netissä kun olen kuvan antanut, on kirjoittelu jatkunut senkin jälkeen joten kai se naama on vähintään siedettävä ollut. Ei ainakaan kukaan ole haukkunut.

      Tällä kirvesmies-lauseella halusin sanoa sitä ettei minulla ole pitkää vaatimuslistaa vaan tavallinen, yleisen ammattikunnan edustaja olisi suorastaan toivottava, koska en ole korkeakoulutettu itsekään.

      Mutta mutta, kysymykseni ei ollut kuitenkaan niistä kriteereistä vaan vinkkejä missä muualla voisi tavata vapaita miehiä kuin baarissa.

      • Harmaa karhu

        Ootko kokeillu marja/sienimetsästä syksyllä?


      • mustispeppers
        Harmaa karhu kirjoitti:

        Ootko kokeillu marja/sienimetsästä syksyllä?

        Minä olen, olin metsässä YKSIN viime syksynä, keräsin ties kuinka monta litraa marjoja, enkä nähnyt yhden yhtäkään miestä. Kävin aamusta, päivällä tai illalla. Kävin suositulla metsäpaikalla, kun en osaa muuallekaan mennä, on siellä nuotiopaikat sun muut. Jokusen yksinäisen kanssaihmisen näin, siis nuoren naisen, samoissa puuhissa. Kauniimpiakin olivat ja yksin sankoineen lähtivät pois :P


      • sillitrooli
        mustispeppers kirjoitti:

        Minä olen, olin metsässä YKSIN viime syksynä, keräsin ties kuinka monta litraa marjoja, enkä nähnyt yhden yhtäkään miestä. Kävin aamusta, päivällä tai illalla. Kävin suositulla metsäpaikalla, kun en osaa muuallekaan mennä, on siellä nuotiopaikat sun muut. Jokusen yksinäisen kanssaihmisen näin, siis nuoren naisen, samoissa puuhissa. Kauniimpiakin olivat ja yksin sankoineen lähtivät pois :P

        Olisit merkannut marjastusreviirisi, niin joku metsästäjämies olisi voinut sinut jäljittää.


      • NEUVON SUA
        mustispeppers kirjoitti:

        Minä olen, olin metsässä YKSIN viime syksynä, keräsin ties kuinka monta litraa marjoja, enkä nähnyt yhden yhtäkään miestä. Kävin aamusta, päivällä tai illalla. Kävin suositulla metsäpaikalla, kun en osaa muuallekaan mennä, on siellä nuotiopaikat sun muut. Jokusen yksinäisen kanssaihmisen näin, siis nuoren naisen, samoissa puuhissa. Kauniimpiakin olivat ja yksin sankoineen lähtivät pois :P

        Laitapa ilmoitus tuonne Suomi24-treffisivuille. Sitten vaan valkkaat niistä muutamasta sadasta mieskanditaatista parhaannäköisen :D


      • mustispeppers
        NEUVON SUA kirjoitti:

        Laitapa ilmoitus tuonne Suomi24-treffisivuille. Sitten vaan valkkaat niistä muutamasta sadasta mieskanditaatista parhaannäköisen :D

        Ai mää vai? Oli mulla ilmoitus, mutta poistin sen tarpeettomana :))


      • ex-konna

        Hepskukkuu täällä olis tarjolla sinkkumies,ei kaljamahaa,normipainoinen sinisilmä.ja lihastaki on senverran et on kommentoitu:jotai olet kyllä treenannu.rankka fyysinen työ varmaan?alkovapaa,tupakoimaton,pidän eläimistä,luonnosta,liikunnasta.miltäs kuulostaa arvon daamit?miinusta on toi ikä 50v,vai onko miinus?


    • Ikuisesti yksin...

      Eipä sinulla AP ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä nykimään hihasta jotain kiinnostavan oloista miestä missä ikinä tämän sitten bongaatkaan.

    • MillaM.

      Enpä ole koskaan kuullut sinkkumiehen kyykkivän mustikkametsässä. Mutta ehdotus oli kyllä ihana joten tulkaa kaikki vapaat miehet metsään marjoja poimimaan :)

      Treffi-ilmoituksen olen laittanutkin eikä sinne viestejä tule satoja eikä kymmeniäkään. Kirjoitellutkin olen mutta tähän asti kaikki ovat hävinneet vähin äänin jonnekin.

      Mutta taitaa siis muutama muukin sinkkunainen pähkäillä saman asian kanssa. Vapaita, seuraa etsiviä miehiä ja naisia on, mutta miten ne saadaan oikeaan paikkaan oikeaan aikaan? Siinäpä se...

      • "Enpä ole koskaan kuullut sinkkumiehen kyykkivän mustikkametsässä."
        Minäpä olen siellä käynyt monia kertoja ja puolukassakin useasti on tullut käytyä jne. Eikä ole ollut ketään muita siellä seurana, kuin hyttysiä ja muita luonnoneläimiä. Että semmottii kumoan väittämän ettei semmoisia ole.


      • mustispeppers

        En minäkään ole miehiä marjametsässä nähnyt, tai jos olen, on siinä mukana vaimo ja pari mukulaa. Taitaa kuitenkin tuo marjastus olla naisten hommia enimmäkseen. Ens syksynä en mene metsään, muuta kuin parin litran verran. Ne viimesyksyiset kun edelleen tuntuu olevan tuolla pakkasessa :( Ei oo pahemmin tullut syötyä. Mutta jos sinne notskille menis norkoomaan ja odottelemaan "saalista" :DD


      • poikamies Etelä-Suom
        mustispeppers kirjoitti:

        En minäkään ole miehiä marjametsässä nähnyt, tai jos olen, on siinä mukana vaimo ja pari mukulaa. Taitaa kuitenkin tuo marjastus olla naisten hommia enimmäkseen. Ens syksynä en mene metsään, muuta kuin parin litran verran. Ne viimesyksyiset kun edelleen tuntuu olevan tuolla pakkasessa :( Ei oo pahemmin tullut syötyä. Mutta jos sinne notskille menis norkoomaan ja odottelemaan "saalista" :DD

        Mitä marjoja sulla on pakkasessa? Muut kuin puolukat voit lähettää mulle ettei mene roskiin.


      • mustispeppers
        poikamies Etelä-Suom kirjoitti:

        Mitä marjoja sulla on pakkasessa? Muut kuin puolukat voit lähettää mulle ettei mene roskiin.

        Mustikoita, en oo tehnyt inventaariota, joten en tiedä, paljonko niitä oikein onkaan :D Mulle iski viime syksynä vauhtisokeus ja keräsin yli tarpeitteni. Yleensä kerään sen verran, mitä talvella syön.


      • mustispeppers
        mustispeppers kirjoitti:

        Mustikoita, en oo tehnyt inventaariota, joten en tiedä, paljonko niitä oikein onkaan :D Mulle iski viime syksynä vauhtisokeus ja keräsin yli tarpeitteni. Yleensä kerään sen verran, mitä talvella syön.

        Ainiin ja kai siellä niitä puolukoitakin pari litraa on, vadelmat on syöty :) Mansikkahilloa löytyy kans, pitäis urakoida se vekka.


      • poikamies Etelä-Suom
        mustispeppers kirjoitti:

        Ainiin ja kai siellä niitä puolukoitakin pari litraa on, vadelmat on syöty :) Mansikkahilloa löytyy kans, pitäis urakoida se vekka.

        Jos pyydät kiltisti niin suostun vastaanottamaan ne mustikat ja hoitamaan ne pois.


      • mustispeppers
        poikamies Etelä-Suom kirjoitti:

        Jos pyydät kiltisti niin suostun vastaanottamaan ne mustikat ja hoitamaan ne pois.

        Sano osoite, niin laitan paketin tulemaan ;))


      • Noksu3310
        mustispeppers kirjoitti:

        Sano osoite, niin laitan paketin tulemaan ;))

        Ootko muuten kokeillu lähikaupan ilmoitustaulua....vois löytyä mies nopeesti...siihen vaan yhteystiedot


      • mustispeppers
        Noksu3310 kirjoitti:

        Ootko muuten kokeillu lähikaupan ilmoitustaulua....vois löytyä mies nopeesti...siihen vaan yhteystiedot

        Varminta olis vaan laittaa naapurin osoite ja katella, millaista sakkia siellä alkaa ravata :P


      • mustispeppers
        poikamies Etelä-Suom kirjoitti:

        Jos pyydät kiltisti niin suostun vastaanottamaan ne mustikat ja hoitamaan ne pois.

        Työkaveri oli nopeempi osoitteensa antamisessa :) Hän sai 5 litraa, mulle jäi vissiin samankokoinen määrä vielä urakoitavaksi.


      • Syötkös?
        mustispeppers kirjoitti:

        Työkaveri oli nopeempi osoitteensa antamisessa :) Hän sai 5 litraa, mulle jäi vissiin samankokoinen määrä vielä urakoitavaksi.

        Mustikoita ja talkkunoita=.....


      • Ilmoitustaulu
        mustispeppers kirjoitti:

        Varminta olis vaan laittaa naapurin osoite ja katella, millaista sakkia siellä alkaa ravata :P

        Naapuriinhan vois mennä komeitakin uroksia....oisit ihan huulipyöreenä?


      • Mustis...
        Ilmoitustaulu kirjoitti:

        Naapuriinhan vois mennä komeitakin uroksia....oisit ihan huulipyöreenä?

        siellä naapurissa tuntuu vain miehet muutenkin pyörivän :P


      • mustis...
        Syötkös? kirjoitti:

        Mustikoita ja talkkunoita=.....

        en :)) Mustikat rahka on parempaa.


      • Ilmoitustaulu
        Mustis... kirjoitti:

        siellä naapurissa tuntuu vain miehet muutenkin pyörivän :P

        Ei sitten erehy koskaan sun oven taas vahingossa tulemaan;P


      • Syötkös?
        mustis... kirjoitti:

        en :)) Mustikat rahka on parempaa.

        "Pyöräytätkö"....niin tuun syömään;)


      • mustispeppers
        Ilmoitustaulu kirjoitti:

        Ei sitten erehy koskaan sun oven taas vahingossa tulemaan;P

        Ei paitsi tämän juopon naapurin viikonloppupuhteisiin tuntuu kuuluvan turhaankoputtelu mun ovella. Nyt mulla on nollatoleranssi asian suhteen ja taas saa kurvata sinivalkoinen auto pihaan :) Mä en moikkaa naapuria, meillä meni välit siinä vaiheessa, kun hän paljasti itsensä ikkunani alta muna kourassa.


      • mustispeppers
        Syötkös? kirjoitti:

        "Pyöräytätkö"....niin tuun syömään;)

        :DD Missäs kaukana asut?


      • Syötkös?
        mustispeppers kirjoitti:

        :DD Missäs kaukana asut?

        Ootko jo kaikki kerennyt syödä;)
        Ettei neidillä olis vaan muut mielessä ja yrittäis vaan houkutella mustikoilla:)


      • Nelikymppinen mies

        Itse kyllä käyn metsästä poimimassa talveksi tarvittavat mustikat, mutta eihän siinä mene kuin vajaa pari tuntia koko reissussa, kun ei sankollista enempää tarvitse. Sieniäkin kyllä poimin (lähinnä kanttarellejä), mutta en oikein välitä mausta. Onneksi kuitenkin löytyy tuttavia, joille sienet kelpaavat :)

        Metsässä kävely on usein miten ihan mukavaa, kunhan hirvikärpäsiä ei ole liikaa. Tosin eniten viihdyn kyllä kalastamassa, veneessä tai rannalla. Hyvää hyötyliikuntaahan tuossa tulee ja periaatteena voi pitää, että mitään ruokaa ei osteta, jonka voi itsekin hankkia :D


    • M-1

      Niinpä, pariutuminen ei ole helppoa.
      Heitetään sitten pallo toisinpäin, eli omia kokemuksia eri treffipalstoilta että Hgin yöstä.

      Jos haen naisseuraa vaikka oma ikäni -10v tai 5v haarukalla ja itseni pituista tai lyhyempää, voin saada 100 profiilia, jotka vastaavat hakukriteeriä. Valitettavasti niistä vain 15 hyväksyy meikäläisen pituisen henkilön kumppanikseen. Ne muut etsivät n. 20cm itseään pidempiä kumppaneita. Sitten niistä 15:sta 10 hakee sellaisilla kriteereillä muuten vaan, että forget them. 5:lle lähetän sitten viestin, niin yksi vastaa ja käydään kahveilla. Hänkin oli muuten valehdellut ikänsä.

      Aika monet naispuoleiset deittiseuran hakijat hakevat kumppania, joka on kuin hän:
      http://www.imdb.com/video/sc reenplay/vi3530819353/

      Jos olet realisti, kun haet näin, niin voisi homma toimiakin:
      http://www.imdb.com/video/sc reenplay/vi3547596569/

      Myönnän meissä miehissäkin olevan monia tolloja nettisurfaajia, mutta myös fiksuja.

      Ja kapakassa? Sieltä löytyy yleensä vain yhden illan (ei edes yön) seuraa. Tuskin mitään älykästä juttuseuraa. Siitäkin on pari poikkeusta, mutta he vain vahvistivat säännön.

      Ja niille mustikanpoimijoille, tähän saakka olen poiminut omani pakastealtaasta. Samoin kalani tiskiltä, en merestä, vaikka osaan laittaa madon koukkuun :-)

    • sinkkumies––

      nyt jos sateet loppuvat ja lämpötila nousee yli 20 °C, käy rannalla etsiskelemässä yksin loikoilevia miehiä

      • lapsiperheitä rannal

        Rannalta? No siellä nyt ei takuulla ole yli 35v miehiä ellei niillä ole vaimo ja lapset mukana. Ranta on täynnä nuoria ja lapsiperheitä. ja niitä yksinäisiä naisia.


    • Epätoiv sink.

      Täällä olisi yksi.

    • ismo laitela

      Turvekylvystä.

      • karheeja

        Turvesuolta!!!


    • nettivastaajista

      Tää on kokeillut nettiäkin, mutta siellä kummakseni tulee viestejä tyyliin "Mitä kuuluu". Parisanaisia tyhjiä viestejä, ei itsensä esittelyä, ei ainuttakaan vapaasti kirjoitettua lausetta tai ajatusta. Miten sitä voi kiinnostua kenestäkään kun toinen ei kerro itsestään mitään, ei yhtään "paljasta" kuka ja mikä on miehiään.
      En jaksa enää olla se viesteilyn vetäjä, joka haastattaa ja jututtaa kuin lasta.

      • mystiikkaa

        Samaa mieltä!!! Aloitin tuosta juuri keskustelun neittideitti-palstalla ja niin pännii!!! Kysele sie, mie vastaan.. Joojoo, sellasta parisuhdetta juuri haen.

        Alkuperäiselle: täällä kans yksi onneton sinkku, joka ihmettelee, että missä oman ikäiset miehet luuraa. Tuntuu, et joka paikassa on vaan 10 vuotta nuorempia tai vanhempia tyyppejä. Ei ne kaikki meidän ikäiset voi olla onnellisesti parisuhteessa, koska sinkkuja on kuitenkin hyvin paljon tässä Suomen maassa. Tämä on mysteeri, joka jää ilmeisesti ikuiseksi arvoitukseksi.


    • jhgfq

      "Näillä palstoilla annetaan ymmärtää että naiselle seuranlöytäminen on kuin sormen napsautus joten neuvokaa nyt mua jolle se ei sitä ole."

      Se ei valitettavasti koske sinua. Se koskee nuoria naisia. Nuorista sinkuista suurin osa on miehiä ja siksi miesten on kilpailtava nuorten naisten suosiosta ja nuoret naiset saavat valkkailla parhaat päältä.
      Mutta mitä vanhemmiksi tullaan, sitä suurempi osuus sinkuista on naisia. Siksi roolit kääntyvät ja miehistä tulee niitä valkkailijoita ja naisten on kilpailtava toisten naisten kanssa mikäli he haluavat löytää hyvän miehen.

      Eli muuta neuvoa en osaa antaa kuin sen, että älä vitkastele sen miehen etsimisen kanssa. Se nimittäin menee vaikeammaksi mitä vanhemmaksi tulet.

      Seksiseuraa sinullekin luulisi kuitenkin löytyvän hetkessä, kunhan pistät ilmoituksen iskuriin.

    • tuoppienkeräilijä

      Se mies saattaa löytyä ihan mistä vaan. Itse jo olin luovuttamassa koko etsimistouhun. Ystäväni soitteli tässä muutama viikko sitten ja pyysi minua avukseen erääseen tapahtumaan siivoilemaan juhlijoiden jälkiä. Lähdin mukaan koska parempaakaan tekemistä ei ollut ja päivä oli todella kaunis keväinen päivä. Siivosin sitten niin hyvin, että samalla siivosin sieltä miehen mukaani :) tässä ollaan nyt pari viikkoa tapailtu. Eli se sinkkumies saattaa piileskellä ihan missä vaan.... :)

    • toivoa on

      Mulla ei ole sinänsä neuvoja antaa, kun olen itsekin sinkku. Harrastuksista voi tuurilla jonkun napata, mutta kyllä se muuten on ihan arpapeliä. Olen lakannut katselemasta, mutta en ole kuitenkaan toivosta luopunut. Varmaan joku joskus kohdalle sattuu, sopiva.
      Turvallisin vaihtoehto on mielestäni tutustua kavereiden kautta, mulla vaan ei ole sellaisia kavereita, joilla olisi mun ikäisiä sinkkukavereita.

      Jos asustat pks:lla, niin mulla olisi sulle tiedossa mahdollisesti sopiva kaveri.

    • Kirjeenvaihto etanapostilla? :-)

      • Ja tiedän tuttavia jotka ovat löytäneet sen oma mussunsa mm. tansseista, retkiltä, kylpylälomalta, sekakuorosta ja kursseilta.


      • ja...
        teevadit kirjoitti:

        Ja tiedän tuttavia jotka ovat löytäneet sen oma mussunsa mm. tansseista, retkiltä, kylpylälomalta, sekakuorosta ja kursseilta.

        minkähän ikäisistä on kyse?


    • dkjfnsdjknfm

      Suuntaa katse 30-40 v miehiin. Kyllä siellä sinkkuja löytyy ja voin itsekin kolmekymppisenä sanoa, että monet nelikymppiset naiset olisivat mieleen. Ehkä teillä on se perinteinen nirsous vaihde päällä :)

    • Mikke org

      minulla on ongelma. luulen olevani maailman paras rumpali ja uskon, että minulla kasvaa sarvet otsaani.

    • aku1 aku

      Eiköhän niitä ole riittävästi suomi24 treffipalstoilla.Kue ei ole kauhea rakaan miehiä.

    • MillaM.

      Onnea sinulle tuoppienkeräilijä!

      Tämä ikäkysymys on kummallinen: 40 v. miehiä ei kiinnosta 40 v. naiset, se on tullut nyt selväksi. Mutta miksi 30-40 v. miehiä kiinnostaisi? Ja sitten toisaalla nelikymppiset naiset luokitellaan jo ikälopuiksi jotka ei kelpaa kellekään...

      Ei mulla mitään alle neljäkymppisiä miehiä vastaan ole, olen vaan tottunut ajattelemaan ettei vanhempi nainen ole kiinnostava ja että jossain vaiheessa niille kuitenkin tulee lastenteko mieleen ja itsellä se aika on jo eletty ja lapset aikuistumassa. Toisaalta kun ajattelee niin naisenhan pitäisi ottaa nuorempi mies koska nainen elää pitempään niin ei tulisi kamalan pitkää yksinäistä vanhuutta.

      Aku1 aku: kokeiltu on mutta niin ne kaikki viestittelijät ainakin 40-ikäluokassa on hävinneet hiljaa jonnekin. Kirjoittelu on, niinkuin edellä oli muutama esimerkki, naisen tekemiä kysymyksiä ja miehen lyhyitä vastauksia...

      Täällä ilmoittautui myös muutama sinkkumies: kertokaas nyt vinkiksi missä teihin voisi törmätä oikeassa elämässä, siitähän tässä keskustelussa alunperin oli kysymys :)

      • niko690

        täs sulle milla.numero jos on aikaa vapaille miehille?.t.nico.0404669201.ja muille asiallisille naisille jotka hakevat oikeeta seuraa!!.


      • F1 .....
        niko690 kirjoitti:

        täs sulle milla.numero jos on aikaa vapaille miehille?.t.nico.0404669201.ja muille asiallisille naisille jotka hakevat oikeeta seuraa!!.

        Oisko ite rooosperi?


      • Yksinäinen mies

        "Täällä ilmoittautui myös muutama sinkkumies: kertokaas nyt vinkiksi missä teihin voisi törmätä oikeassa elämässä, siitähän tässä keskustelussa alunperin oli kysymys :) "

        Samanlaisen kysymyksen haluaisin heittää teille sinkkunaisille. Mistä teidät löytäisi?

        Ravintoloissa en tykkää luuhata, enkä tanssitaitoa omaa. Aina minua kehoitetaan juuri noista paikoista etsimään itselleni nais seuraa.

        Kun elämässä on saanut kokea monia koviakin pettymyksiä niin miehenkin itseluottamus uuden suhteen löytämiseksi todella vaikeaa 40 miehenä.

        Koska en asu keskellä kaupunkia enkä pahemmin viihdy kaupungin jatkuvassa kiirellisessä menossa olen aikapaljon omissa oloissani täällä maaseudun rauhassa.

        Silloin kun uskaltautuu tulemaan kaupungin hälinenkeskelle ja haluaisi saada muihin ihmiseen kontakteja joudun vain sivusta seuraamaan kun muilla on hauskaa.

        Koska olen muulta suomesta tänne Turun kupeeseen muuttanut ei minulla ole täällä ystäviä joiden kanssa läheteä viettämään haskaa ja näin saada ehkä paremmin kontakteja teihin naispuolisiin sinkkuihin.


    • M-1.2

      ma-to käyn harrastamassa liikuntaa eri paikoissa.
      La käyn yleensä kirjastossa lukemassa lyhyesti lehtiä, Cafe Crustumista hakemassa bagelia. Sitten kesäisin vietän la-su jossain kallion kolossa nauttimassa auringosta ja kirjasta.
      to-la tulee kesäiltaisin käytyä keikoilla.
      Kokeile sitä jutun heittoa kassa jonossa, lupaan hymyillä ja vastata. Tunnistat B&J- tai HD-jäätelöstä.

    • Hevonen666

      Keikoilta. Vähemmän alkoholisteja, enemmän harrastajia. Itse en muulloin viihdy baareissa.

    • ei pappaa eikä pojua

      Entäs kun on juuri täyttänyt 50? Tämä vasta toivotonta onkin. Olen aina ollut sitä mieltä, että en kehtaisi nuorempaa miestä ottaa. Näyttäisin itse vieläkin vanhemmalta. Toisaalta kun katselee vanhempia pariskuntia, niin usein rouva on vielä vetreän näköinen ja miehellä jo toinen jalka haudassa. Pitäisikö siis sittenkin edes se 5 vuotta nuorempi hyväksyä?

    • mies miettimässä

      Lukematta muiden kirjoittamia vastauksia ni omasta kokemuksestani sanoisin että sen kumppanin voi löytää mistä tahansa. Kyllä se naisille on huomattavasti helpompaa.

      Itse olen etsiskellyt seuraa ja elämänkumppania netistä ja kaikista paikoista missä ihmisiin törmää, myös mukaanlukien kirkot, koska olen valtuutettu. Prätkä löytyy motskaritytöille, bemari löytyy hienohelmoille ja maatila hevostytöille. Meillä muutamia vuoksramökkejä joten ihmisiin tulee oltua yhteydessä ja sosiaalisia taitojakin löytyy. Oma yritys löytyy niille jotka sellaista arvostaa ja olen vakituisessa vieraassa työssä jotka sellaista tykkää. Iso perintö on tulossa sellaisille mainittakoon jotka tykkää että takamettää ois hyvä olla. Tämän lisäksi harrastelen rennon vapaamuotisesti erinäisiä pieniä asia, kuten matkustelua kotimaassa, elämysseikkailuja, käyn joskus hölkkäilemässä kaverin kanssa, salilla, aina kirkkovenesoutuja myöden on menoa monenlaista. Baareissakin käyn satunnaisesti.

      Ulkoisesti on kaikki kunnossa ja sisäisesti asiat erinomaisesti. Eipä vaan sitä oikeaa löydy, eikä edes mukavia seuralaisia.

      Se kun on itsestä kiinni. Aivan kuten sullakin.
      Yritys ei riitä, pitää olla tahto ja pitää olla jotakin annettavaa, jotakin mitä jakaa. Jos on vaan minä itse ni sillä ei pärjää pitkälle

      Tulisi olla kiinostunut toisista ihmisistä, olla yrittämättä liikaa ja kun kohtaa mukavan ihmisen ni osoittaa hänelle että olen sinusta kiiinostunut.

      Kummallisinta ihmissuhteissa on se että kun joku vaikka eroaa, ni usein hänelläonkin jo uusi kiikarissa, eli ilmeisen paljon sinkut vehtailee varattujen kanssa ja se tuottaa tulosta.

      Itse suhtaudun elämään huumorintajulla, huolettomasti, mutta vastuullisesti. Minut kenties koetaan aika tosikkona ja toisaalta minulla ei ole mitään sellaisia ongelmia joihin joku nainen voisi turvautua kokien olevansa samanarvoinen. Ihmiset joilla on ongelmia hakee seuralaisekseen ihmisiä joilla on myös ongelmia. Minulla kun ei ole mitään ongelmia, kuten ei sinullakaan, ni siksi meidän tulisi tutustua! Mut sit ongelmaksi muodostuisi se että se kävisi liian helposti. Et varmaan usko että se voisin olla minä, kun olen netissä.

      • risusavottaan

        Missä päin Suomea se takamettä on ja minkäs verran herralla on ikää? :)


      • mies miettimässä
        risusavottaan kirjoitti:

        Missä päin Suomea se takamettä on ja minkäs verran herralla on ikää? :)

        Järvi-suomi, alle 200km isolle kirkolle. Ikää on silleen että 30v synttärikakkua ois alettava syksyllä vatkaamaan.
        Kiitos kiinostuksestasi! Retiisin simmeniä voi halutessaan käydä kylvämässä osoitteesen [email protected]


      • risusavottaan
        mies miettimässä kirjoitti:

        Järvi-suomi, alle 200km isolle kirkolle. Ikää on silleen että 30v synttärikakkua ois alettava syksyllä vatkaamaan.
        Kiitos kiinostuksestasi! Retiisin simmeniä voi halutessaan käydä kylvämässä osoitteesen [email protected]

        Hitsiläinen, ei osunu lottovoitto kohdalle :((


    • arska35

      heip.. soittele tai text.. olen 35v mies... 0417778014

    • Sinkkumies...

      Ei mistään.

    • rumamies

      Mua ei löydy mistään kun kukaan ei halua tutustua muhun. Kaikki pissaliisat on samanlaisia ennakkoluuloisia torttunaamoja et ei mitään rajaa

    • mikaxy

      Vinkki:

      netissä kommunikoidessasi: anna AINA oma puhelinnumerosi: eivät ainakaan kaikki miehetkään pidä loputtomasta näppäilystä nettiselaimeen, joka harvemmin kuitenkaan johtaa treffeille.

      Itse olen valtavalla määrällä yrittämistä tavannut suomi24 treffeiltä YHDEN naisen, oli nimimerkki "Pui", 19v, kotoisin Thamaasta, oli Suomessa vierailulla tapaamassa isosiskoaan, jolla on suomalainen aviomies.

      Tapasimme Pasilan asemalla, mutta eipä tainnut Puitakaan sitten tositarkoituksella kiinnostaa.

      Ja jos pelkää numeron joutumista mahd. puhelinhäiriköiden käsiin, siihen ongelmaan on helppo ratkaisu: osta kioskilta prepaid -liittymä ja toinen puhelin, niin voit tuon toisen "deittailupuhelimen" suljettuna kun haluat esim. nukkua rauhassa.

      ÄLÄ kutenkaan pidä sitä turhaan suljettuna, eihän siitä muuten mitään iloa ole kenellekään !

      huom: operaattoreista yksi on ylivoimaisesti muita halvempi ja myös reilumpi !

      EN voi tässä kertoa, koska ylläpito todennäköisesti katsoisi sen mainonnaksi, vaikka kyse on kuluttajavalistuksesta !

      Mutta sanottakoon tämä: kun valitset sekä operaattorin että liittymätyypin oikein, niin puhelinlaskusi kuukaudessa on:

      a) alle 1 euro, jos et soita mihinkään koko kuukautena.

      b) alle 32 euroa, jos puhut joka päivä itse soittamiasi puheluita koko hereilläoloaikasi mihin tahansa kotimaan normaalihintaisiin matkapuhelimiin ja/tai lankapuhelimiin siitä riippumatta, minkä operaattorin verkossa nuo kohdenumerot ovat.

      c) alle 17 euroa, jos toimit kuten kohdassa b, mutta soitat vain joka toinen päivä (muina päivinä et soita mihinkään).

      d) niiltä päiviltä, joina soitat puheluita, joiden yhteispituus jää alle 14 minuutin, maksat puheluista 6,9 senttiä / min.

      Puhelimessa puhuminen on siis todella halpaa, kun valitsee liittymänsä oikein.

      Fiksu ei huoli myöskään liittymää, jossa maksetaan koko minuutista kun soitat kaverille, ja katkaiset puhelun heti kun kuulet "puhelu ohjautui vastaajaan", eli puhelun kesto alle 5 sekuntia.

      Eräät operaattorit tosiaan pyöristävät puhelun laskutusta varten ylöspäin täyteen minuuttiin, jotkut vieläpä veloittavat erillisen aloitusmaksun, mutta fiksu käyttäjä ei ota tällaista liittymää ja vaihtaa kilpailijalle, jos on jo tuollainen liittymä.

      Mutta toki, jos nainen ajattelee "en maksa senttiäkään ylimääräistä deittailusta" ja silti ei uskalla antaa numeroaan, niin itsepähän tekee deittailun vaikeaksi.

      Itse olen päättänyt, että jos olen ensi syksynä sinkku, niin lähden vaimonhakureissulle ulkomaille vielä tämän vuoden aikana.

      Luonteeltani olen hellä ja rakastava, mutta sitähän naiset eivät osaa arvostaa, kun haluavat ehdottomasti pitkän ja kookkaan miehen, itse olen siis 170 cm / 60 kg.

    • realismus

      Jos kaikkea olet koettanut ja vain tuhkaa jäänyt käteen, niin ei enää vinkkejä löydy, valitan. Etsivä löytää, kolkuttavalle avataan, sanotaan Sanassa, mutta oma muistikuvani kertoo, että vasta etsimisen lopetettua alkoi liikehdintä.

      Netti on kätevä kenttä, pitää vain olla kyllin paksunahkainen ollakseen loukkaantumatta naaleista.Itse en ole löytänyt vielä kuin lippalakki-kalju-lenkkitossu -hiippareita, mutta tähän ikään on oppinut kärsivällisyyttä, katson, mikä hidalgo on tulossa heinäkuussa, mikäli sekin pettymys, suljen sivun ja teen naalit!

    • Ohi on

      Ei 40 mummon pidä enää mitään miesjuttuja miettiä. Seuraksi riittää hyvin kissa, sukkapuikot, keinutuoli ja raamattu.

    • MillaM.

      Ohi on: osa vinkeistäsi onkin jo hyvässä käytössä, löytyy koira, sukkapuikot ja varmaan raamattukin jostain, tosin en sitä lue. Kiikkustuoli olis kiva mut ei mahdu olohuoneeseen...

      Tästä tuli ihan mielenkiintoinen ketju marjastus- yms. vinkkeineen mutta edelleen tuntuu että on todella silkkaa sattumaa että jossain harrastuksissa tai vastaantulevissa ihmisissä sattuisi kohtaamaan itselleen sopivan, oikeassa elämäntilanteessa olevan ihmisen. Pitäisi kenties olla keskellä päivää alkoholivapaita sinkkutapaamisia, niin kaikki me baarienvälttelijät voitaisiin kohdata toisemme?

      Poistin profiilini jokin aika sitten, mutta uskon kyllä että netin kauttakin voi tutustua, onhan näitä onnellisia tarinoita kuultu. Jos nyt jollakulla on halua viestitellä uusmaalaiselle 40 sinkkunaiselle niin osoite on [email protected]

      • mies miettimässä

        Sanosin kyllä kokemuksesta että seuranhakupalveluista ei löydä sitä oikeaa. Seuraa hakevat ne ihmiset joilla on ongelmia. Jos sun ainoa todellinen ongelma elämässä on vain se että et oikein löydä sopivaa mut muuten on kaikki ok, ni paremman kumppanin löydät "lennossa" kadulta. Lupaat vaan itsellesi että kun koet jonkun miehen joka on vapaa tai varattu ni olet hänelle ystävällinen ja katsot häntä merkitsevästi kun sinusta siltä tuntuu ja olet silloin tehnyt sen aloitteen mitä sulla on tehtävissä.

        Tämä tulee tapahtua missä tahansa milloin tahansa, just sille kenelle haluat, myös niille miehille joista et ole varma mut ensivaikutelma on ok.

        Älä salaa liiaksi elämääsi. Jos etsit miesseuraa älä koe että saisit kimppuusi ahdistelijan, koska selvinpäin arkena luoduista kontakteista joissa sinä olet tehnyt katseellasi aloitteen tai muutoin sanonut merkitsevän kauniisti jollekin miehelle jotakin on häviävän pieni todennäköisyys että hän olisi häirikkö.

        Siksi on vastuutonta salata puhelinnumeronsa, osoitteensa tai elämänsä tai fb profiilinsa. Reilulla ihmisellä ei ole elämässää mitään erityistä salattavaa, vaan kuka tahansa utelias saa tirkistelllä yleisesti julkisia asioita ja vaikka soittaa omaan kännykkääsi ja kysellä huomispäivän säätä.

        Jos miehiä pelkää, pitää etsiä naisseuraa.
        Epämukavalle miestuttavalle on tehtävä yhdellä kertaa niin selkeäksi "ei kuule kiinosta" että asiasta ei tarvitse keskustella joka kerta kun hänet tapaa. Joitakin naisia miehet kiertää ja ihnoaa. Inhottaville ihmisille tulee olla inhottava. Mukaville ihmisille tulee olla mukava.
        Pidä itsestäsi huolta ja mieti keinoja jolla teet elämästäsi mahdollisimman miellyttävää. Harrasta liikuntaa josta tykkäät, syö terveellisiä ruokia jotka maistuu hyvältä. Ehkä joku muukin huomaa et elämäsi on mukavan tasaista ja seesteistä ja haluaa liittyä seuraasi ja jos sulla ei oo muuta annettavaa ni hyvät peruspilarit elämään.
        niin sen luulisi menevän.
        Mut aloite on lähdettävä itseltä ja kuinka monta iskua sä oletkaan missannut kun et oo älynny et joku flirttailee sulle.
        Pyri siihen että just haluamasi mies lähestyy sua.

        eikä kai siinä mitään väärää ole että mukavassa miesseurassa voi vähän paljastaa naisellisia avuja ja vastaavasti kun on vähän ikvämpiä tyyppejä ni pellit kii ja tissivaot piiloon.
        Kyllä kehollakin voi flirttailla.?
        rakkaudessa on kaikki sallittua, jos haluaa jonkun tietyn ni joskus joutuu tekemään asioiden eteen asioita jotka nopeuttavat tapahtumien etenemistä. Sen naiset osaa, ehkä sä et?


      • risusavottaan
        mies miettimässä kirjoitti:

        Sanosin kyllä kokemuksesta että seuranhakupalveluista ei löydä sitä oikeaa. Seuraa hakevat ne ihmiset joilla on ongelmia. Jos sun ainoa todellinen ongelma elämässä on vain se että et oikein löydä sopivaa mut muuten on kaikki ok, ni paremman kumppanin löydät "lennossa" kadulta. Lupaat vaan itsellesi että kun koet jonkun miehen joka on vapaa tai varattu ni olet hänelle ystävällinen ja katsot häntä merkitsevästi kun sinusta siltä tuntuu ja olet silloin tehnyt sen aloitteen mitä sulla on tehtävissä.

        Tämä tulee tapahtua missä tahansa milloin tahansa, just sille kenelle haluat, myös niille miehille joista et ole varma mut ensivaikutelma on ok.

        Älä salaa liiaksi elämääsi. Jos etsit miesseuraa älä koe että saisit kimppuusi ahdistelijan, koska selvinpäin arkena luoduista kontakteista joissa sinä olet tehnyt katseellasi aloitteen tai muutoin sanonut merkitsevän kauniisti jollekin miehelle jotakin on häviävän pieni todennäköisyys että hän olisi häirikkö.

        Siksi on vastuutonta salata puhelinnumeronsa, osoitteensa tai elämänsä tai fb profiilinsa. Reilulla ihmisellä ei ole elämässää mitään erityistä salattavaa, vaan kuka tahansa utelias saa tirkistelllä yleisesti julkisia asioita ja vaikka soittaa omaan kännykkääsi ja kysellä huomispäivän säätä.

        Jos miehiä pelkää, pitää etsiä naisseuraa.
        Epämukavalle miestuttavalle on tehtävä yhdellä kertaa niin selkeäksi "ei kuule kiinosta" että asiasta ei tarvitse keskustella joka kerta kun hänet tapaa. Joitakin naisia miehet kiertää ja ihnoaa. Inhottaville ihmisille tulee olla inhottava. Mukaville ihmisille tulee olla mukava.
        Pidä itsestäsi huolta ja mieti keinoja jolla teet elämästäsi mahdollisimman miellyttävää. Harrasta liikuntaa josta tykkäät, syö terveellisiä ruokia jotka maistuu hyvältä. Ehkä joku muukin huomaa et elämäsi on mukavan tasaista ja seesteistä ja haluaa liittyä seuraasi ja jos sulla ei oo muuta annettavaa ni hyvät peruspilarit elämään.
        niin sen luulisi menevän.
        Mut aloite on lähdettävä itseltä ja kuinka monta iskua sä oletkaan missannut kun et oo älynny et joku flirttailee sulle.
        Pyri siihen että just haluamasi mies lähestyy sua.

        eikä kai siinä mitään väärää ole että mukavassa miesseurassa voi vähän paljastaa naisellisia avuja ja vastaavasti kun on vähän ikvämpiä tyyppejä ni pellit kii ja tissivaot piiloon.
        Kyllä kehollakin voi flirttailla.?
        rakkaudessa on kaikki sallittua, jos haluaa jonkun tietyn ni joskus joutuu tekemään asioiden eteen asioita jotka nopeuttavat tapahtumien etenemistä. Sen naiset osaa, ehkä sä et?

        Jos jos ja jos, niin olisit potentiaalinen kumppaniehdokas.
        (heittelee retiisinsiemeniä kasvimaalle) .. :))


    • Mä kiristän nutturani ja haen ne sukkapuikot :)

    • nikco690

      HUH.EI MUUTA VOI SANOO KUN ET.OOTTE JA VAAN TYKKÄÄTTE HAKATA KONETTA!JA SIT VALITATTE.KUN EI saa seuraa miehista esim.milla ym.ym. vaikka annoin numeron mikä on salainen.et voi vähän kysellä ja ehkä sopia jotain...on näemmä vaikeeta irrottaa sormet koneesta=)t.nico35.tos teille naisille vie mun känny numero!0404669201..niconaisille vaan kiitos!=)

    • Yksinäisyyden vanki

      Samaa vikaa täällä, tosin sillä erotuksella, että olen mies. Täällä Millalle siis yksi mies muiden joukosta.
      Juon jonkin verran, mutta harrastan liikuntaa ja valokuvaan paljon. Rakastan luontoa upeine maisemineen ja eläimineen.
      En käy baareissa kuin pakon edestä, koska en itsekään koe viihtyväni siellä. Koti-illat kullanmussukka kainalossa ovat jo pelkässä ajatusmielessä kuin kuvitteellista haavetta, mutta toivossa on kai helpoin elää.

      Päivä kerrallaan...

      • MillaM.

        En ole absolutisti, mutta alkoholittomat sinkkutreffit olisi vaan vastakohta baarien ja yökerhojen humalahakuiselle seuranetsinnälle josta en ole kiinnostunut.


      • 6+2

        Ai Sinun laisiasi Miehiä on siis olemassa?? No, en nyt viitsi tunkea väliin kun ketju on Millan... Ehkä sattuu minunkin polulleni tai pitkoksille joku kaunis päivä, tai ei sen tarvitse olla edes kaunis päivä, voi se olla sumuinenkin :) Omalla tavallaan viehättää sekin :)


    • robcat

      Minulla sama ongelma.Kaipaan vain naista ystäväksi,en bilehilettä joita löytyy yllättävän helposti näinkin vanhalle äijälle.kirjoittaminen hankalaa kosketusnäytöllä.

    • yks vaan

      mä en ikin veisi naista mihinkään kalja kuppilaan treffeille. Edellisen kerran vein naisen veneilemään ja yhteen saareen picnikille

    • Anonyymi

      Siellähän ne K kaupassa tai. Ässässä käy niinkuin muutkin. Mutta kun suomalaiset ovat niin arkoja puhumaan.

    • Anonyymi

      Olen sinkku mies ja viihdyn suurimman osan päivästä kotona.
      Kotityöt joutuu tekeen itse, mut muuten olen yleensä pelaamassa tietokoneella tai pelikonsolilla.
      Ulkoilen, siis kaupassa käyn pyörällä ja kun käyn lenkillä, niin pyöräilen, pyöräilen ympäri vuoden ja kesällä tulee pyöräiltyä myös maastossa.
      Baareissa en käy, enkä oikeen missään muuallakaan enää.
      Ennen koronaa kävin seurakunnan tilaisuuksissa ja jossain muualla kokoontumisissa, mut enää ei kiinnosta käydä missään muualla, kuin pyöräilemässä ja olla kotona.
      Et sä mua löydä.

    • Anonyymi

      Et ole 40 vaan jo lähes 50 kurttu. silmänräpäys meni

    • Anonyymi

      Kumppani löytyy kun juo viinaa ja käy yökerhossa bilettämässä.

      Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja voi löytää kumppanin. Raitis on yksin kotona ja yksin jää.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Jo en mä usko että sitä mistään hautajaisista löytää. mutta ethän sä enää hautajaisissa käykään vaan pyöräilet. Mä pyöräilen kans enkä ketään löytäny, mutta hautajaisissa en oo käyny. Paitsi isän ja mummon, mutta niissä nyt ei ainakaan.

    • Anonyymi

      Ajattelin lähteä junanradalle pyöräileen. Sileää raidetta pitkin on hyvä pyöräillä.

    • Anonyymi

      itse näin miehenä voin sanoa... koko ikäni olen joutunut kuulemaan naisilta että jos ei olis tuota omaa kultaa niin ottaisin ... tai että en etsi sinunlaistasi jne ni voitte vaan uskoa attei enää jaksa kuunnella eikä edes yrittää enää ollenkaan

    • Anonyymi

      Ei ainakaan tältä palstalta. Täällä on vain huorittelevia mt-ongelmaisia jämämiehiä.

      • Anonyymi

        En huorittele, eikä ole mt-ongelmia, ei myöskään muita diagnooseja. Terve kuin pukki.


    • Anonyymi

      Marianne Sinku

    • Anonyymi

      30-45 vuotiassa on noin 500000 miestä tällähetkellä
      Noin 2 miljoonaa on joko 0- 20 (kakarat ) tai
      Yli sen 45 eli liikaa ikää .....
      En usko että joku ikärejuttu pelastaa jokasen sinkun yksinäisyydestä...
      Niitä olis nyt tarjolla ... öyli 50 v sinkkupatuja ...

      Sinkkuja tuosta määrästä on se 200000 kpl
      Muilla on läyny faksi... On perhettä ja suhdetta

      Sitä täydelistä haaveiltua sopivas ikää edustaa varmaan se 20000 kpl koko suomes
      Joista pitää vielä karsia väärän kokoiset ja luonteiset pois ... vaihtoehdot tais jäädä 200

      josta vain 5 oli mitenkään sopivaa yksilöä ja sitä täydestä rakasta ja kumppania ei löytynyt ...

      Vääränlaisia perään kyselijä miehiä on tuhansia...

      Näin minulla eräällä parinvuoden päästä 40 naisella .

      Kun tiedän mikä tarjonta on en esimerkiksi mee deittiäppeihin ...
      Niis on samat naamat ilman rakasta joka palvelussa ja äpissä
      Täs vähä faktaa siitä miten helppoa naisen on löytää mies ...
      Ei se oo jokaiselle naiselle helppoa ...
      Ei saa yleistää naisia jonkinlaseksi ....

      Niille on kyllä jotka ovat
      Hoikkia ... maks 160m ja vaaleita ...
      Koulutettuja ja töissä...
      Mieluusti malleja tai muoti tai muulla näkyvällä alalla missä on paljon sosiaalisia verkostoja ...
      Niille on varmasti ...
      Mutta meitä muunlaisia naisia on jotka rakkautta etsii ... meille ei ole ..
      Ei olla niitä josta ihan kilpaillaan...

      Sitte ihmetellään miksi ihmiset on yksin ...
      Sinkkuja .
      Niitä vaihtoehtoja joita etsitään parisuhteeseen ja rakkaaksi on tarjolla saatavilla oikeasti vähän ...
      Netti on luonut harhan että kaikille on helposti joku saatavilla jossain ...Ei ole ...

      Ja be upeat ihmiset deittiäpeisdä on maksettuja kumppanuuksia..
      Eli tekeen bisnestä äpeisdä eikä etsimässä rakasta että sovelukset myi .
      Deittiäppit ei oikeasti auta joikasta vaan mieluusti ovat vain rahanteon välineitä ...

      Jotku löytää joo mutta ei kaikki ...
      Itselle kävi todella huono tuuri .
      No sopeudun .. Oon ollu yksin koko elämän alkupään nii. Ei täs oo mitää uutta ...
      Mut mitä minäkin luulin ...

      Blokkaan kaiken romanttisen viihteen ja rakkaustarinat ja muut ..
      Samoinkun muistutukset siitä et joillakin on rakas ja perhe ...
      Minäkin olisin ne halunnut niin kovin mutta oon vääränlainen niitä löytämään ja saamaan
      Vastentahtoinen ikisinkkuus
      ei se osa mitä minä toivoin ja elämältä halusin ...
      Mut sen osan minä elettäväkseni sain ...

      On paha mieli
      Toivon silti että muilla käy parempi tuuri ja löytyy se oikee rakas vielä jostakin .Mä en enää etsi .
      Oon mettäny kaiken toivoni löytää enää rakasta

      Pian rupsahneelta ja ikälopulta sinkku Naiselta .
      Sydän tässä hajoaa enkä enää tiedä miten jaksan elää kun tää on niin surulista

    • Anonyymi

      Tässä iässä miehiä on kolmenlaisia:

      Jättöpalat eivät ole koskaan seurustelleet. He ei hanskaa naisia millään tasolla.

      Pariutuneet ovat jo suhteessa, heillä on suhde siinä kuosissa että siihen voi luottaa ja se on se miten ollaan.

      Parisuhteista erkaantuneet ovat alkaneet elää omaa elämäänsä, erillisenä eivätkä he enää juurikaan etsi seuraa itselleen. Miehellä on tässä vaiheessa ollut 2-3 pidempää suhdetta ja jos ne eivät ole toimineet mies ei enää yksinkertaisesti etsi uutta. On aivan sama onko syy ollut naisissa vai miehessä vai molemmissa; johtopäätös suhteista on sama jokatapauksessa. Ei ole vaivan arvoinen.

      Olen vapaa mies, seurusteluni seurustellut enkä aktiivisesti pyri edistämään mitään uuden suhteen syntyä. En suhtaudu naisiin negatiivisesti, mutta en tarjoa mitään tarttumapintaakaan, minua ei saa innostumaan tai "treffihalukkaaksi" oikein millään keinolla, onneksi tätä helpottaa se että naiset odottavat itse sitä validaatiota ja miehen aktiivisuutta jolloin ei tarvi vaivautua, kun ei itse toimi naista kohti niin saa olla rauhassa.

      Naisille neuvon että katsokaa ketkä haluavat olla kanssasi ja tarjoutuvat suhteeseen - netissä tai sen ulkopuolella- ja yksinkertaisesti valkkaat siitä joukosta jonkun.

    • Anonyymi

      Oikein joku kauhuillallinen, joku feministi nainen tapaa illalisella jonkun korkan klanin ihmisen mukavalla aterialla, illallisella...

    • Anonyymi

      mitä sinisempi silmä ,oejeöö' pm sot' leövpttp,ava,åo pm kpjtptejt'voom-


      Mutta jooh niin... jooh olen yrittänyt ja toivottavasti tehdä iloisia asioita tytöille paljonkin palstalla... koska älykkyyteni on niin korkeampaaa heh

      Tahallisesti siis hauskoja juttuja tytöillekin.

    • Anonyymi

      oikeasti pitäiai lukwa hieno pirtkä kiejoirua.... irawäni cähän runrwin MIWRIRYRRÄÄ WRRÄ MIRWN tuo haaveilja jotain.... en tiedä.

      Tosiaan niin mukava lukea juttuja kun on laitettu kappalejakoja, ...

    • Anonyymi

      Olet nyt vaan vähän epätoivoinen, mutta jos jaksat vain jatkaa etsimistä niin kyllä se oikea sieltä vielä vastaan tulee ennemmin tai myöhemmin. Hätäily ei kannata!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe