Meillä on kolme alle viisi vuotiasta lasta. Kaikki aika vapaa-aikoineen menee laste kanssa. Seksiä ei olla harrastettu kohta vuoteen. Voimat on mennyt. Miten muut jaksatte pienten lasten kanssa pyörittää arkea ja hoitaa parisuhdetta?
perhehelvetti
11
2073
Vastaukset
- mk
Ihme mies ett äoelt vielä sen naisen kanssa koska itte en olsii edes kuukautta ilman ja toisin asian naisen kyllä selväksi.
- ......
Meillä mies viettää kaiken ajan vapaa-aikoineen muualla, kuin perheensä tai lasten kanssa... seksiä ei ole ollut kohta kahteen vuoteen. Mulla huono itsetunto muuttuneen kropan takia ja miehellä muuten vaan mennyt kiinnostus... Työnarkomania vie voiton. Minä olen loppu ja kypsä. Emme puhu mistään, mitään yhteyttä ei enää ole. Emme koskaan vietä kahden kesken aikaa. Kaksi pientä lasta vievät voimani. Ja miestäkin koitan parhaani mukaan passata, vaikka vastineeksi en saa majoitusta kummempaa, vaikka mies vaatii koko ajan enemmän.. Yksin hoidan lapset 24/7.
Väärän miehen valitsin...- mk
Jätäppä ne lapset viikoksi miehen hoidettavaksi ja lähde lomalle jhonkin ja kännykkä kiinni niin voi miehesi oppia arvostamaan laastenhoitoa tai sitten ei.
- .
No ota ero.
- kuolemanväsynytmies
Vois olla hyvä jos pystyisi puhumaan noista kumppanin kanssa, mutta ainakana meilä se ei onnistu :/
- mk
Kerrot ihan asiallisesti vaimollesi että tämä meidän suhde ei toimi ja jos suhdetta ei saada toimimaan niin on ihan turha jatkaa ja kerrot että parisuhteeseen kuuluu seksi että silleen ja silloin kun lapset nukkumassa ja laitat vaimosi kuutelemaan ja keskutelemaan niin hyvä tulee että silleen.
- ed
miks niitä kersoja pitää vääntää vuoden-kahden välein,kun ei kerta jakseta hoitaa?!!!
- metsä vastaa
miehestäni ei oo mitään hyätyy kotiakun tulee komenteleen liikaa niin perhehelvetti alkaa. isommat rääkyy pienin herää. käskin jo latoa ja lähtee mutta en patistellut kun ainut mikä hyöty niin puolittaa vuokran. lähti tosin oma-alotteisesti eikä varmaan iltoja tule enää häiritseen maleksikoot muualla. rahaa tosin ei anna mihinkään eikä isompaa asuntoa hommaa. kotona ei tee mitään enkä kyllä rakastakaan häntä tunteella petihommista ei tuu mitään itsetuntoni on huono. olen sairastellut ja lapset olleet vaativia sekä kaikki lopputuloksena väsyttää ja stressaa niin että eilen meinasin lähteä mutta mihnkäs penskat sitten.
- Tahdon asia
Aloittajalle: meillä tuli 3 lasta neljässä vuodessa ja vielä rakennettiin siinä rytäkässä. Seksiä on ollut koko ajan, lapsivuodeajat (6 viikkoa) sektioiden ja vuotojen vuoksi oltu ilman. Vauva-aikoina seksiväli saattoi olla joskus parikin viikkoa, mutta jokainen sen vauva-ajan kokenut varmasti tietää miksi.
Meillä lapset eivät tule vanhempien makuuhuoneeseen, se
on yksi seksiä yllä pitävä asia. Makuuhuoneen ovessa on lukko, jolloin rentoutuminen seksin aikana on mahdollista. Ja lasten nukkumaanmenon jälkeen on hetki sitä omaa aikaa...
Parisuhteen eteen on tehtävä töitä, kuten aina sanotaan, ja käytännön järjestelyillä hoitaa asiat niin, että se parisuhde on mahdollista. Ja meillä ainakin sitä väsymystä on siedettävä, jos haluaa seksielämäänsä ylläpitää.
Toki lapset ovat erilaisia ja toisilla voi olla syynsä valvottaa enemmän kuin toisilla. Meillä on myös valvottu ja heräilty lasten kanssa ja väliin nukuttu lasten vieressä, mutta kyllä heräilyjenkin väliin aina jonkin yhteisen hetken saa mahdutettua.
- gg
mk
Jätäppä ne lapset viikoksi miehen hoidettavaksi ja lähde lomalle jhonkin ja kännykkä kiinni niin voi miehesi oppia arvostamaan laastenhoitoa tai sitten ei.
Jos meillä tekisi näin, sen viikon vauvamme itkisi suurimman osan ajasta, koska isä on sitä mieltä että on hyvä vain antaa vauvan huutaa, ja joskus vain mennä lohdutteleen. Sekä vauva olisi nälässä myös, koska isä ei jaksa olla kärsivällinen syöttämisessä ja toruu vain kovalla äänellä jos tulee sotkua, ja siitähän vauva alkaa taas itkeen. Isä ei koskaan ole nukuttanut lasta siis 1 vuotias vauva on. Tosi vähän on vauvaamme hoitanut, minä teen siis oikeastaan kaiken. Oikeastaan ainut mitä hän tekee on vauvan kanssa on leikkiminen. Tuskin isä mitään rutiineja päivässäkään pitäisi.- mk
Itse olin 2-3 vuotiaan lapsen kanssa kotona kun naiseni meni vanhempain vapaalta kesken töihin -90 luvun laman aikana kun itellä ei ollut töitä ja vuoden olin ja sitten löytyi työpaikka ja kivaa oli lapsen kanssa ja tyttäreni on ihmettellyt asiaa jälkeen päin mutta minulla on tytäreeni hyvät välit että silleen. Kun lapsi tulee niin kärsivällisyyttä tarvitaan ja pienet sotkut ei haittaa että sileen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328