Palstalla ja muillakin palstoilla ja tietysti livessä ja kaikkialla, kaikkein fundamentalistisimmat ja jyrkimmät uskovat ovat aina ensimmäisinä kivittämässä toisia. Homoutta ja homojakin vastaan hyökkäävät usein. He uskovat että Jumala rankaisee suomea alkavalla sodalla jne.
Nämä kireät uskovat ovat pingottaneet piponsa liian kiereälle. Luultavasti kaikkein lähemmäs heistä osuu se analyysi että nämä ihmiset ovat elämäänsä kyllästyneitä tai katkeria. Uskon avulla he saavat purkaa pahaa oloansa muihin tuomitsemalla ja olemalla jyrkkiä. Vetoavat vain raamattuun ja saavat luvan kanssa ilkeillä ihmisille ja paiskoa kiviä. Ehkä muutamat heistä korottavat itseään siten että kivittelevät muita.
Viestini heille on se, että hankkikaa elämä tai menkää parantolaan.
Kireimmät uskovat - hankkikaa ELÄMÄ!
20
67
Vastaukset
elämä uusi sanoi :
Viestini heille on se, että hankkikaa elämä tai menkää parantolaan.
If (Form1.grid1.RowCount > 1) Then
Dim privaatti1 As New person, FileNum1, FileNum2 As Integer
Dim uusi As String, position As Long
uusi = Application.StartupPath "\temppi"
position = Form1.record_No.Text 'Poistettavan tietueen paikka
Dim viimerivi As Long
viimerivi = Form1.grid1.RowCount
If (position = 1) Then
'Ei tehdä mitään
End If
FileNum1 = FreeFile()
FileOpen(FileNum1, file, OpenMode.Random, OpenAccess.Read, , Len(privaatti1))
FileNum2 = FreeFile()
FileOpen(FileNum2, uusi, OpenMode.Random, OpenAccess.Write, , Len(privaatti1))
Do While Not EOF(FileNum1)
If ((Loc(FileNum1) position - 1)) Then
FileGet(FileNum1, privaatti1, )
FilePut(FileNum2, privaatti1, )
Else
FileGet(FileNum1, privaatti1, )
End If
Loop
FileClose(FileNum1)
FileClose(FileNum2)
Kill(file)
Rename(uusi, file)
If (position = 1) Then
Form1.grid1.RowCount = 1
End If
Dim n As Long
fill_grid1(file)
n = FindLastRecordNo(file) - 1
Form1.tietueita1.Text = n.ToString- 56888558
siis mitä tekstiä tuo nyt on? en ymmärrä yhtään. jotain koodausta?
- Mirka...
Olisko koodi Delphiä?
56888558 kirjoitti:
siis mitä tekstiä tuo nyt on? en ymmärrä yhtään. jotain koodausta?
56888558 sanoi :
iis mitä tekstiä tuo nyt on? en ymmärrä yhtään. jotain koodausta?
Olisko koodi Delphiä?
pertsa2012 kirjoitti:
Mirka... sanoi :
Olisko koodi Delphiä?
Mirka . .. kirjoitti:
Visual Basic = Delphi
MIRKA SANOI :
Visual Basic = Delphi
Delphi on Borland Internationalin kehittämä Visual Basicin TAPAINEN “visuaalinen” sovelluskehitin. Suurimpana erona Visual Basiciin on käytetty ohjelmointikieli: Borland Object Pascal. Borland nousi aikanaan pinnalle nimenomaan Turbo Pascal -kääntäjänsä avulla. Delphi on Turbo Pascalista edelleen kehitetty tuote. Erityisen hyvä Delphi on tietokantoihin liittyvässä ohjelmoinnissa. Myös yleisenä ohjelmankehitysvälineenä se on erinomainen. Suurin puute on välineen toimiminen vain yhdessä laiteympäristössä.Mirka . .. kirjoitti:
Visual Basic = Delphi
Pascal > Turbo Pascal > Delphi. VB juontaa taas juurensa MS:n Quick-Basicista. Delphi on, kuten jo Turbo Pascal rakenteellinen olio-pohjainen ohjelmointikieli joksi taas VB:tä ei voi sanoa vaikka joitakin alkeellisia olio-ominaisuuksia nykyisin sisältääkin.
- pålleeeee
John 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Te ateistit ja homot, hankkikaa itsellenne elämän tarkoitus ja sisältö. - Mirka...
Kireimpiä uskiksia sanotaan ääriuskiksiksi.
- EL.a .K:IM
Mirka...
Mä olen kireä vain pakoputkestani. Se tulee säilyttämään neitsyytensä.
- YAK-42
Konstit on monet! Nyt täällä joku kertanikillä kirjoittava ateistitrolli yrittää käännyttää uskovia toisiaan vastaan.
Olemme eilen luomassani kaavassa kohdassa neljä = leikki alkaa kyllästyttää trolleja ja yritetään saada koko palsta "kuivamaan".
Piiri pieni pyörii:
1. Ensin häiriköt roskaavat palstaa minkä ehtivät.
2. Sitten uskovat väistyvät syrjemmälle ja antavat häiriköiden peuhata vähän aikaa keskenään.
3. Leikki alkaa kyllästyttää, kun palstalla ei ole ketään, jonka kanssa saisi kunnon riitaa aikaan.
4. Ruvetaan valittamaa, että palsta on vastenmielinen tai se pitää sulkea.
5. Ainakin osa häiriköistä lähtee etsimään parempia apajia muualta.
6. Uskovat alkavat taas kirjoitella.
6. Ja taas häirikötkin alkavat lisääntyä, kun mahdollisuudet riitelyyn paranevat.
jne.- yksi kristitty
Tunnet huonosti tätä palstaa. Olet kai ollut täällä liian vähän aikaa. Sinulle tämä on ateistien ja kristittyjen välinen taistelutanner. Monille uskoville tämä taas on "oikeauskoisten" ja "vääräuskoisten" välinen sotanäyttämö, riipumatta siitä, onko tuo "oikeauskoinen" liberaali, fundamentalisti vai mikä. Täällä käydään sotia monella rintamalla. Tuo aloittaja tosin saattoi olla ateisti tai liberaalikristitty.
Luulet ehkä, että täällä on lauma nuoria, jopa teini-ikäisiä ateisteja, jotka eivät tunne kristinuskoa. Ei todellakaan ole. Jos palstan olemassaolon aikana tänne on joku tuollainen teini-ikäinen eksynyt, se on ollut suuri poikkeus.
Täällä ei ole iso lauma ateisteja, vaan yksi supertrolli, joka kirjoittaa lukuisilla ateistinimimerkeillä, eikä hän ole nuori. Hän on taitava esittämään erilaisia ihmisiä. Tiedän hänet ja henkilöllisyytensä muilta palstoilta (moi!). Aitojakin toki on jokunen.
Tänne kirjoittaville ateisteille kristinusko ei ole vieras, vaan joko heidät on kasvatettu siihen, mutta heidän kuvansa siitä on kielteinen, tai sitten he ovat oppineet tuntemaan sitä myöhemmin.
Tällä palstalla ei ole kristinuskoa tuntematonta väkeä. Käytännössä jokaisella on siitä oma selvä näkemyksensä.
- epäuskoisten ies
Ateismi on minun tietämistäni uskonnoista kaikista kirein.
Se on myös kaikista hulluin uskonto.
Kristus- uskoiset elävät levossa ja rauhassa, mutta eivät he epäuskoisten kanssa samaa iestä tule vetämään ikinä, se on päivänselvä asia.Varmasti onkin hullu uskonto idiootille, joka sen uskonnoksi luokittelee. Siinä kun ei ole oppia, dogmaa, jumalia eikä mitään, vaan on vain sana, joka kuvastaa tilaa ilman jumaluskoa.
Onko se esim. minun vikani jos vihaat ateisteja?
Älä viitsi kuitenkaan yleistää, sillä tiedän useita kristittyjä, jotka vetävät minun kanssani samaa köyttä(ies on aika väkivaltainen juttu).
Mietipä vähän "epäuskoisten ies".
On ateisti vaikkapa Thaimaassa. En pidä itse sitä ollenkaan "hulluna", vaan todella järkevänä. Miksi pitäsi väkisin uskoa buddhalaisten jumaliin?
Ja miksi pitäisi uskoa väkisin Israelin Jumalaan? Ei ateismi niin hullua ole. Uskonnot ne hullumpia ovat. Uskovaisuus tekee kireäksi, eikä ajatuksen juoksukaan kulje. Siksi ateistitkaan eivät mielellään tule vetämään samaa iestä teidän kanssanne.- Logoksen mukana
Jumala ei pakota ketään, ole ihan rauhassa ateisti vaikka Taka-Hindustanissa! Kyllä meillä ajatus juoksee ja hyvin juokseekin, kun on yhteys kaiken tiedon- lähteeseen kunnossa, toisin on avaruuspölyihin uskovien kanssa ja vielä pahemmin niillä, jotka eivät usko edes niihin. Ei ole alkuperää missään!
Uskovat eivät muuten ole kireitä! Olet ennakkoluuloinen! Luultavasti et tunne ainuttakaan uskovaa!
"Minun ikeeni on sopiva ja kuormani keveä!"
Jeesus nasaretulainen
- Logoksen mukana
Uskovat eivät kivitä ketään. Uskomme perustuu Raamatun sanaan ja siellä sanotaan niinkuin sanotaan. Sana tuomitsee. Kehoitat meitä uskovia hankkimaan uuden elämän, minkä ,siinä tapauksessa? Mehän uskomme Jeesukseen ja hän sanoo:"Jolla on minut, hänellä on elämä itsessään!" Lisäksi:"Minä olen tie TOTUUS ja ELÄMÄ."
Minä olen uskova mutta en ollenkaan elämääni kyllästynyt enkä katkera,vaan katsoisin ,että jaan elämääni muillekin ihan konkreettisesti rahan muodossa olettamatta ollenkaan , että saajat ovat uskiksia, meni kelle meni!
Minun viestini sinulle on:hanki sinä se ainoa elämä, sillä ilman sitä sinä olet jo kuollut! Eläminen on jotain muuta kuin olla hengissä!
Jo kuolleelle ei auta edes parantola, ja todella elävät eivät sitä tarvitse!Teistit eli uskovat kivittävät jopa kirjaimellisesti, Suomessa lähinnä kuvainnollisesti.
Se kuuluvatko nämä uskovat juuri sinun hyväksymääsi 'aitojen oikeiden uskovien'-jengiin on aika yhdentekevää.
Minä elän juuri nyt sitä ainoaa elämääni. Toista ei ole näköpiirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422672Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382387- 352084
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471756- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391345- 361146