Kokemuksia ja ajatuksia näin 1,5 vuoden jälkeen.

Charlie Brown

Olen 30 kymppinen mies, olen pitänyt nettiprofiilia noin 1,5 vuotta toiminnassa täällä suomi24:ssa.
Pidän kuvani esillä, sillä se avaa enemmän ovia yhteydenotoille.
Saan välillä yhteydenottoja ja välillä teen niitä itse.
Olen kirjoitellut noin 40 naisen kanssa. Käynyt treffeillä 14 naisen kanssa.
3 naisen kanssa olen käynyt 2:lla treffeillä. Toistaiseksi vastaan on tullut vain 1, jonka kanssa olisin voinut alkaa vakavasti seurustelemaan.
Omaksi harmikseni juttu ei ottanut tuulta purjeisiin.

Olen rauhallinen, asiallinen, kohtelias ja olen aina tarjonnut naiselle treffeillä kahvit, ruuat, leffaliput yms. Välittämättä siitä vaikka näen, että tämä tarina ei jatku sen pidemmälle.

Muista vieläkin millainen olin ensimmäisillä treffeillä ja millainen olen nyt. Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Se ujo, hermostunut, hiljainen ja epävarmasti pukeutuva poika on menneen talven lumia. Nykyään olen itse varmuus, pukeudun ja käyttäydyn kuin herrasmies treffeillä.

Itse asiassa vaikka aikaa on kulunut jo 1,5 vuotta niin en ole laisinkaan harmissani ettei ole vielä kolahtanut. Olen tavannut mielenkiintoisia ihmisiä ja saanut arvokasta kokemusta. Olen välillä saanut niin makeat naurut jälkeenpäin toisen tai omista kommelluksista treffeillä. Naurullahan on tunnetusti parantava vaikutus. Itse asiassa taidan elääkin muutaman vuoden pitempää näillä nauruilla:)

Nytkin kirjoittelen kahden eri naisen kanssa. Molemmat ovat minun ikäisiä erittäin kiinnostavia naisia. Sopivat minun ihanne-kriteereihin.
Molemmissa tosin on samaa ominaisuutta havaittavissa. Kirjoittelevat kyllä ja ihan kauniisti, mutta vain minun aloitteesta. Tälle löytyy selkeä selitys. En nimittäin ole ainoa herra joiden kanssa kirjoittelevat.
Jos nyt lopettaisin kirjoittelun ja odottaisin heidän aloitetta.
Todennäköisesti sitä ei koskaan tulisi.

Eli onhan tässä arvon herrat sellainen terve kilpajuoksu päällä kokoajan. Nopeat syövät hitaat meiningillä. Muutenkin olen huomannut, että kaikki ikähaarukassa 24-32v. olevat naiset joiden kanssa olen kirjoitellut ja tavannut. Ovat olleet hyvin passiviisia eli odottavat mieheltä aloitteita. Vai yksi poikkeus on ollut tänä aikana. Hän oli alle 20v. vuotias ja pidin häntä jotenkin hyvin outolintuna. Hänen kanssa roolit ikään kuin vaihtuivat päikseen. Minä olin se passiivinen mies ja hän oli se aloitteen tekevä nainen. Itse asiassa se oli jopa asteen häiritsevää, koska olen tottunut olemaan aloitteen tekijä. Hänen kanssa meni vähän niin kuin plasmat sekaisin:)

Monta kertaa naurattaa nämä naisten aloitteellisuudesta valittamisviestit täällä keskustelupalstalla. Näin se homma menee ja eikä siinä auta valittaminen.
Olen myöskin saanut mykkäkoulua naisilta. Jos toinen ei kirjoita tai lopettaa kirjoittelun niin se on hänen valintansa. Kyllähän se ottaa päähän mutta niin kuin kalastustermiä käyttäen "eikun uutta matoa koukkuun".

Uskon että se oikea tulee vielä vastaan joku päivä. Joko täällä netissä tai tuolla maailmalla. En ota siitä stressiä. Olen muutenkin tälläinen yksineläjä ja tottunut olemaan omissa oloissa.

Ei muutakuin tsemppiä ja mukavaa kesää kaikille deittaaja-tovereille.

Jos joku haluaa jakaa kokemuksia niin siitä vain, mielelläni luen niitä! :)

1

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omatkokemukset

25-vuotias mies.

Yhteydenottoja tulee, otan myös yhteyttä. En oo kuitenkaan supliikkimies, vaan muhun pitäis tutustua rauhassa. Tähän homma sitten kaatuu, koska valinnanvaraahan on naisilla vaikka kuinka paljon.

Olisin kuitenkin se fiksuin valinta varmaan monelle näistä naisista.

Nettideittailu ei oo passiivisia ihmisiä varten. Tää on ku vuoristoradassa oltais.
      Sopii hyvin tietylle ihmistyypille, ei minulle. Yhden naisen vielä tapaan, sitten keskityn uran tekemiseen, jos ei tule mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3293
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2965
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2232
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1675
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1604
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      10
      1538
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1438
    8. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1378
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1361
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1335
    Aihe