Olen muutaman kuukauden ajan tapaillut turkkilaista miestä. Kaikki on mennyt hyvin, olen rakas jne, kunnes nyt, muutamien päivien aikana on tullut eteen ongelma ja se on raha. Hän on laittanut paljon rahaa turkkiin, perheelleen(omien sanojensa mukaan). Nyt hän tarvitsisi taas rahaa, kysyi minulta lainaa ja kun vastasin, ettei minulla ole sellaista summaa lainata, suuttui minulle ja sanoi, ettei hän usko minua.
Luin eräältä toiselta palstalta, että jos naisella ei ole rahaa tai jos nainen ei ole varakas, rakkaus lentää ikkunasta ulos.
Kaverini on naimisissa turkkilaisen miehen kanssa ja hänen miehensä sanoi, että kuullostaa oudolta, että minulle suututaan kun minulla ei ole rahaa lainata.
Ja uskomattomalta tämä minustakin tuntuu. Onko kellään tämmöisestä mitään kokemusta?
Suhde turkkilaiseen mieheen
5
267
Vastaukset
- kaikki tekee sitä
Turkinmiehet on kaikki samanlaisia rahan naukujia ,kannatta pysyä kaukana.
- Ei naukunut
Jos jollain toisella palstalla niin luki, niin totta se on. Keskustelupalstoilla kaikki kirjoitettu on totta.
Oma kokemukseni turkkilaisen romanssini kanssa kuitenkin oli, että rahasta tuli riitaa, koska en saanut maksaa mitään. Hän todellakin antoi omista rahoistaan perheelleen ja muille läheisilleen. Se on yleistä siinä kulttuurissa. - minarakkastaaasinuo
turkkilaisessa eikä tietääkseni muihinkaan musukulttuureihin kuulu että nainen maksaisi miehen ostokset tai lähettäisi miehen perheelle rahaa, se kertoo vain siitä että mies on valinnut sinut rahan takia kun ajatelut rikkaaksi ja sitten jos rahan tulo loppuu tai muuten vaan mennään muiden naisten perään, epätoivoisto touhua mutta mitäpäs nämä miehet eivät perheensä vuoksi tekisi?
joku vierasmaalainen nainen ei siinä paljoa merkkaa kun mies tarvitsee rahaa ja perhe on köyhä, eihän mies pääse koskaan oman maalaisenkaan kanssa naimisiin jos ei joko tee kovasti töitä tai lainaa rahaa suominaiselta että saa ne kalliit häät kultalahjoineen järjestettyä oman maalaiselle neitsytvaimolle, voi uskokaa jo niin säästytte paljolta näiden pleijereiden näpeissä. - kuullottaako?
Mitä on kuullostaa?
Kuulostaa kirjoitetaan kuulostaa.- Benim
Uuuuupssssss, tuli yksi L-kirjain liikaa... hyvä kun kuullottaako huomasi virheen...
Kiitokset vastauksista. Saapi mun puolesta mies olla rauhassa. Kokemus se oli tämäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872