(ei otsikkoa)

anti-gootti

gootit on saatanaa palvovia perkeleitä

10

622

Vastaukset

• no ei mun tietääkseni...en ite oo mikää gootti mut silti...ei ne oo....! mä en tietty oo iha 100 % varma mut luulisin et ne ei oo...
    no gootit vai mitä että ette oo...?

• ...(ks. otsikko)...

• Mortus kirjoitti:

...(ks. otsikko)...

gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa.

• gootti kirjoitti:

gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa.

niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)

• angel kirjoitti:

niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)

Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.

• Mile kirjoitti:

Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.

Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.

• Synkkä mies kirjoitti:

Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.

Sä olet vaan hullu. Mikä helvetin puoligootti??? Tuntuu kyllä siltä, että useimmat täällä ovat puoliksi apinoita. "Pidän päällä normaaleja vaatteita." Määrittele normaali? Verkkarit ja "Kyllä suomalaisen miehen vartalo on kaunis"-paita? Elämänkevät. Eiköhän kaikki ole mielentilasta kiinni. Ja jos sitä pitää kysellä niin pikkaisen ihmetyttää. Lokerointi on hanurista. Mutta kai sitä aina pitää olla jokin, ei vaan minä.

• KYLLÄ MÄ AINAKIN PALVON SAATANAA! LUCIFER RULES! No just joo... Mieti vähän. Ja miks me muka oltais jotain perkeleitä (=demoneita)? En ymmärrä filosofiaasi...

• Ei helvetti mikä provo. Itse olen metallisti, pukeudun goottityylisesti. En halua käyttää itsestäni nimitystä gootti, koska en ole mikään teinigootti. Kuuntelen metallia, pukeudun mustaan, leveitä helmoja, korsetteja, leveitä hihoja, yms...

Silti, mistä ihmeestä nuo idiootit ovat saaneet päähänsä, että mustaan pukeutujat palvovat saatanaa?

Minä olen pakana, goottimetallisti, enkä ole koskaan saatananpalvojaa peilissä nähnytkään.

Häpeäisitte, typerykset.

• Itte oon gootti-tyylinen enkä palvo ketään muuta kuin itteeni.:D

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    127
    3932
  2. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    91
    3722
  3. Coronavirus-hysteria

Mihinkähän mittakaavoihin tuo hysteria pääsee? Luuletteko, että kohta vaikkapa bussilastillinen tyhjenee jonkun yskäistyä seuraavassa etapissa? Entä m
    Maailman menoa
    80
    2148
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    30
    1036
  5. Tampereella tapetaan.

Keski-ikäinen mies löytyi murhattuna Tampereella – verta vuotava tekijä karkuteillä, poliisi varoittaa vaarallisuudesta
    Tampere
    31
    451