(ei otsikkoa)

anti-gootti

gootit on saatanaa palvovia perkeleitä

10

1487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel

no ei mun tietääkseni...en ite oo mikää gootti mut silti...ei ne oo....! mä en tietty oo iha 100 % varma mut luulisin et ne ei oo...
      no gootit vai mitä että ette oo...?

• Mortus

...(ks. otsikko)...

• gootti
        Mortus kirjoitti:

...(ks. otsikko)...

gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa.

• angel
        gootti kirjoitti:

gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa.

niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)

• Mile
        angel kirjoitti:

niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)

Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.

• Synkkä mies
        Mile kirjoitti:

Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.

Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.

• Antti Gootti
        Synkkä mies kirjoitti:

Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.

Sä olet vaan hullu. Mikä helvetin puoligootti??? Tuntuu kyllä siltä, että useimmat täällä ovat puoliksi apinoita. "Pidän päällä normaaleja vaatteita." Määrittele normaali? Verkkarit ja "Kyllä suomalaisen miehen vartalo on kaunis"-paita? Elämänkevät. Eiköhän kaikki ole mielentilasta kiinni. Ja jos sitä pitää kysellä niin pikkaisen ihmetyttää. Lokerointi on hanurista. Mutta kai sitä aina pitää olla jokin, ei vaan minä.

• ansata

KYLLÄ MÄ AINAKIN PALVON SAATANAA! LUCIFER RULES! No just joo... Mieti vähän. Ja miks me muka oltais jotain perkeleitä (=demoneita)? En ymmärrä filosofiaasi...

• heretic-a

Ei helvetti mikä provo. Itse olen metallisti, pukeudun goottityylisesti. En halua käyttää itsestäni nimitystä gootti, koska en ole mikään teinigootti. Kuuntelen metallia, pukeudun mustaan, leveitä helmoja, korsetteja, leveitä hihoja, yms...

Silti, mistä ihmeestä nuo idiootit ovat saaneet päähänsä, että mustaan pukeutujat palvovat saatanaa?

Minä olen pakana, goottimetallisti, enkä ole koskaan saatananpalvojaa peilissä nähnytkään.

Häpeäisitte, typerykset.

• Gootti_

Itte oon gootti-tyylinen enkä palvo ketään muuta kuin itteeni.:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5612
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      68
      2661
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1766
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1733
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1488
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe