gootit on saatanaa palvovia perkeleitä
(ei otsikkoa)
10
1456
Vastaukset
- angel
no ei mun tietääkseni...en ite oo mikää gootti mut silti...ei ne oo....! mä en tietty oo iha 100 % varma mut luulisin et ne ei oo...
no gootit vai mitä että ette oo...?- Mortus
...(ks. otsikko)...
- gootti
Mortus kirjoitti:
...(ks. otsikko)...
gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa. - angel
gootti kirjoitti:
gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa.niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)
- Mile
angel kirjoitti:
niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)
Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.
- Synkkä mies
Mile kirjoitti:
Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.
Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.
- Antti Gootti
Synkkä mies kirjoitti:
Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.
Sä olet vaan hullu. Mikä helvetin puoligootti??? Tuntuu kyllä siltä, että useimmat täällä ovat puoliksi apinoita. "Pidän päällä normaaleja vaatteita." Määrittele normaali? Verkkarit ja "Kyllä suomalaisen miehen vartalo on kaunis"-paita? Elämänkevät. Eiköhän kaikki ole mielentilasta kiinni. Ja jos sitä pitää kysellä niin pikkaisen ihmetyttää. Lokerointi on hanurista. Mutta kai sitä aina pitää olla jokin, ei vaan minä.
- ansata
KYLLÄ MÄ AINAKIN PALVON SAATANAA! LUCIFER RULES! No just joo... Mieti vähän. Ja miks me muka oltais jotain perkeleitä (=demoneita)? En ymmärrä filosofiaasi...
- heretic-a
Ei helvetti mikä provo. Itse olen metallisti, pukeudun goottityylisesti. En halua käyttää itsestäni nimitystä gootti, koska en ole mikään teinigootti. Kuuntelen metallia, pukeudun mustaan, leveitä helmoja, korsetteja, leveitä hihoja, yms...
Silti, mistä ihmeestä nuo idiootit ovat saaneet päähänsä, että mustaan pukeutujat palvovat saatanaa?
Minä olen pakana, goottimetallisti, enkä ole koskaan saatananpalvojaa peilissä nähnytkään.
Häpeäisitte, typerykset.
- Gootti_
Itte oon gootti-tyylinen enkä palvo ketään muuta kuin itteeni.:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366607Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r524656Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004441Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli74229Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393723Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173628Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683606Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233511SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713283Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532425