(ei otsikkoa)

anti-gootti

gootit on saatanaa palvovia perkeleitä

10

1400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel

no ei mun tietääkseni...en ite oo mikää gootti mut silti...ei ne oo....! mä en tietty oo iha 100 % varma mut luulisin et ne ei oo...
      no gootit vai mitä että ette oo...?

• Mortus

...(ks. otsikko)...

• gootti
        Mortus kirjoitti:

...(ks. otsikko)...

gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa.

• angel
        gootti kirjoitti:

gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa.

niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)

• Mile
        angel kirjoitti:

niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)

Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.

• Synkkä mies
        Mile kirjoitti:

Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.

Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.

• Antti Gootti
        Synkkä mies kirjoitti:

Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.

Sä olet vaan hullu. Mikä helvetin puoligootti??? Tuntuu kyllä siltä, että useimmat täällä ovat puoliksi apinoita. "Pidän päällä normaaleja vaatteita." Määrittele normaali? Verkkarit ja "Kyllä suomalaisen miehen vartalo on kaunis"-paita? Elämänkevät. Eiköhän kaikki ole mielentilasta kiinni. Ja jos sitä pitää kysellä niin pikkaisen ihmetyttää. Lokerointi on hanurista. Mutta kai sitä aina pitää olla jokin, ei vaan minä.

• ansata

KYLLÄ MÄ AINAKIN PALVON SAATANAA! LUCIFER RULES! No just joo... Mieti vähän. Ja miks me muka oltais jotain perkeleitä (=demoneita)? En ymmärrä filosofiaasi...

• heretic-a

Ei helvetti mikä provo. Itse olen metallisti, pukeudun goottityylisesti. En halua käyttää itsestäni nimitystä gootti, koska en ole mikään teinigootti. Kuuntelen metallia, pukeudun mustaan, leveitä helmoja, korsetteja, leveitä hihoja, yms...

Silti, mistä ihmeestä nuo idiootit ovat saaneet päähänsä, että mustaan pukeutujat palvovat saatanaa?

Minä olen pakana, goottimetallisti, enkä ole koskaan saatananpalvojaa peilissä nähnytkään.

Häpeäisitte, typerykset.

• Gootti_

Itte oon gootti-tyylinen enkä palvo ketään muuta kuin itteeni.:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe