gootit on saatanaa palvovia perkeleitä
(ei otsikkoa)
10
1449
Vastaukset
- angel
no ei mun tietääkseni...en ite oo mikää gootti mut silti...ei ne oo....! mä en tietty oo iha 100 % varma mut luulisin et ne ei oo...
no gootit vai mitä että ette oo...?- Mortus
...(ks. otsikko)...
- gootti
Mortus kirjoitti:
...(ks. otsikko)...
gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa. - angel
gootti kirjoitti:
gootti EI palvo saatanaa. Gootilla ja saatananpalvonnalla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Tummaan/mustaan pukeutuminen ei aina tarkoita satananpalvontaa.niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)
- Mile
angel kirjoitti:
niinpä...mä en tiiä miks 'puolustelen' teitä gootteja ku en ite oo...mut pidän tyylistänne...=)
Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.
- Synkkä mies
Mile kirjoitti:
Mä olen kai jotenkin tavallaan puoliksi gootti ja tiedän kyl sen verran et gooteilla ei ole tekemistä minkään uskonnon kanssa vaikka pentoja ja ristejä käyttävätkin.
Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.
- Antti Gootti
Synkkä mies kirjoitti:
Taidan minäkin olla jonkinlainen puoligootti, sillä kuuntelen oikeastaan vain synkänpuoleista musiikkia, enimmäkseen electro-indrustialia tyyliin Hocico, Wumpscut, Suicidecommando ja kaikkea vastaavaa ja minulla on tapana piirellä synkän puoleisia kuvia jotka yleensä kuvaavat synkkää taistelutannerta jonka yllä leijuu musta savusumu ja taivas hehkuu punaisena. Tosin olen täysin ateisti ja minulta ei taida löytyä mitään uskontoon liittyvää ja pidän päällä normaaleja vaatteita.
Sä olet vaan hullu. Mikä helvetin puoligootti??? Tuntuu kyllä siltä, että useimmat täällä ovat puoliksi apinoita. "Pidän päällä normaaleja vaatteita." Määrittele normaali? Verkkarit ja "Kyllä suomalaisen miehen vartalo on kaunis"-paita? Elämänkevät. Eiköhän kaikki ole mielentilasta kiinni. Ja jos sitä pitää kysellä niin pikkaisen ihmetyttää. Lokerointi on hanurista. Mutta kai sitä aina pitää olla jokin, ei vaan minä.
- ansata
KYLLÄ MÄ AINAKIN PALVON SAATANAA! LUCIFER RULES! No just joo... Mieti vähän. Ja miks me muka oltais jotain perkeleitä (=demoneita)? En ymmärrä filosofiaasi...
- heretic-a
Ei helvetti mikä provo. Itse olen metallisti, pukeudun goottityylisesti. En halua käyttää itsestäni nimitystä gootti, koska en ole mikään teinigootti. Kuuntelen metallia, pukeudun mustaan, leveitä helmoja, korsetteja, leveitä hihoja, yms...
Silti, mistä ihmeestä nuo idiootit ovat saaneet päähänsä, että mustaan pukeutujat palvovat saatanaa?
Minä olen pakana, goottimetallisti, enkä ole koskaan saatananpalvojaa peilissä nähnytkään.
Häpeäisitte, typerykset.
- Gootti_
Itte oon gootti-tyylinen enkä palvo ketään muuta kuin itteeni.:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2463342Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3642992Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,202008Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.821861Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e651788Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591662MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131553- 1251512
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4851429Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11414