voiko työkkäri napauttaa karenssin päälle jos kieltäytyy vuokratöistä? entäpä jos itse lopettaa vuokratyön? itse viikon ollu töissä ja työnkuva ihan erilaista mitä luvattiin,sekä työpäivät pitkiä vaikka tietyistä syistä en todellakaan sitä halunnut.mitään päivämääriä ei ole työsopimuksessa vaan työn tilaaja voi potkia minut pellolle millon tahtoo.saanko karenssia jos lähden itse tuolta nykimään?
karenssia vuokratöistä kieltäytymisessä sekä jos itse lopettaa?
5
456
Vastaukset
- Aina karenssi..
Mistä tahansa työstä kieltäytymisestä saa automaattisen karenssin.
Samoin jos itse eroaa töistä.
Noista asioista ei edes neuvotella työkkärissä, vaan karenssi tulee aina. - 123321
jos itse eroaa ja menee muuanne töihin niin eipä mitään karenssia tule
- ~cis~
Miksi ihmiset ilmoittautuu vuokratyöfirmoihin töihin? Ei niiden listoille ole pakko mennä.
Karenssi varmaankin tulee, jos Työkkäri tai Kela saa tiedon työstä kieltäytymisestä tai vuokratyösuhteen lopettamisesta. Mutta jos on useammassa paikassa osa-aikaisena ja hakee soviteltua jo muutenkin, niin kukaan ei kysele perään, jos lakkaa yhdessä paikassa käymästä. - rfrrgtyyuyuu
Juttuhan menee niin, että jos esim. työkkäri antaa työnhakijalle työhönottokutsun ja työnhakija ei hae tai ota vastaan töitä, niin karanssi pamahtaa!
- faktaa.
Sinut voidaan pakottaa vuokratyöhön saat esim 500 eur/kk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868