Mieheni mielestä olen lihottanut itseni muodottomaksi enkä enää kelpaa hänelle sängyssä. Muuten kyllä väittää yhä rakastavansa.
Olen 45-vuotias nainen, useamman pienen lapsen äiti. Yli 10 vuoden yhdessäolon aikana olen säännöllisesti ulkoillut kaksi kertaa päivässä. Muuta liikuntaa en ehdi harrastaa. Viimeisen lapseni jälkeen olen kyllä lihonut 4 kg mutta painoindeksini on edelleen hyvissä rajoissa ollen 21,9. Mieheni on minua yli 10 vuotta vanhempi. Suurimman osan yhdessäolostamme hän on ollut varsin ylipainoinen (BMI yli 36) kunnes nyt keväällä päätti alkaa liikkumaan. Tämän kuntoiluinnostuksen myötä minä en enää kelpaa hänelle, vaan olen muuttunut läskiksi. Missä vika ja onko kellään kokemusta vastaavasta?
Liian lihava vaimoksi?
212
10584
Vastaukset
- ...........
Mitä IHMETTÄ.
Joko sä olet nyt ymmärtänyt miehesi sanomiset ihan väärin ja vääristelet hänen sanojaan, tai sitten olet yhdessä ku-si-pään kanssa.
Siis BMI 21,9 on täysin normaali. TÄYSIN NORMAALI. Riippuu toki pituudestasi ja kehosi "mallista", mutta moni tuon BMI:n omaava on ihan hoikka.
En tiedä, onko miehelläsi kihahtanut hattuun hänen oma laihtumisensa ja siksi kiusaa sinua ilman syytä.. Kuulostaa silti enemmänkin siltä, että hän nauttii sinun kiusaamisesta ja sortamisesta!
Itse en kuuntelisi tuollaista hetkeäkään! Tuo on niin loukkaavaa! HETI vaihtoon tuollainen mies, joka hoikkaa naistaan haukkuu läskiksi. Muutenkin tosi tunteetonta omaa kumppania haukkua. Huhhuh.
Mutta toisaalta taas - onko miehesi sanonut sinulle oikeasti sanatarkasti niin, että sinä olet LÄSKI? Ettet vain nyt suurentelisi hänen sanomisiaan? Jos hän on sanonut vaikka niin, että nyt kun hän on alkanut liikkumaan niin ehkä sunkin kannattaisi, niin se ei ole yhtäkuin 'läski'. Eli sanoppa nyt kuule ihan sanatarkasti, mitä sun miehesi sanoi sulle..
Jos oikeasti sanoi läskiksi, niin sitten: mitä sellaisen idiottin kanssa vielä teet? Noloa SULLE kuunnella tuollaista, kun voisit heittää sen veke.- Vääristynyt minäkuva
Painoindeksihän lasketaan painon suhde pituuteen.. Eli pituudella ei ole väliä..
Ja nimenomaa jos on tikkujalat ja normaalit suomalaiset B kupin tissit mutta on kuitenkin keskivartaloon eli mahaan kerääntynyt massaa eniten niin voihan siinä "läskiltä" näyttää/tuntua siltä.
Ja topikin kirjoittajalle:
Kaverini on ennen raskautta ollut pyöreä ja runsaskuppikokoinen, raskauden jälkeen kuppikoko pieneni, maha kasvoi, mutta jalat on hyvän malliset edelleen.
Hänen miehensä on atleettinen, tykkää käydä salilla ja puristelee mahaansa sanoen että hän on läski (peukalon paksuinen rasvamakkara tulee mahasta kun tämä sitä puristaa). Mies ei kuitenkaan pidä vaimoaan lihavana, vähän pyöreänä mutta ymmärtää sen johtuvan lapsen saannista. Ja vaimo on hänelle juuri hyvän kokoinen.
Eli oletko varma että miehesi pitää vaan itseään lihavana, johtuen vääristyneestä minäkuvasta? - 5:n lapsen äiti
Vääristynyt minäkuva kirjoitti:
Painoindeksihän lasketaan painon suhde pituuteen.. Eli pituudella ei ole väliä..
Ja nimenomaa jos on tikkujalat ja normaalit suomalaiset B kupin tissit mutta on kuitenkin keskivartaloon eli mahaan kerääntynyt massaa eniten niin voihan siinä "läskiltä" näyttää/tuntua siltä.
Kaverini on ennen raskautta ollut pyöreä ja runsaskuppikokoinen, raskauden jälkeen kuppikoko pieneni, maha kasvoi, mutta jalat on hyvän malliset edelleen.
Hänen miehensä on atleettinen, tykkää käydä salilla ja puristelee mahaansa sanoen että hän on läski (peukalon paksuinen rasvamakkara tulee mahasta kun tämä sitä puristaa). Mies ei kuitenkaan pidä vaimoaan lihavana, vähän pyöreänä mutta ymmärtää sen johtuvan lapsen saannista. Ja vaimo on hänelle juuri hyvän kokoinen.
Eli oletko varma että miehesi pitää vaan itseään lihavana, johtuen vääristyneestä minäkuvasta?Lapsen saanti ei lihota, vaan ylensyönti.
- hyvän mallinen korva
Vääristynyt minäkuva kirjoitti:
Eli oletko varma että miehesi pitää vaan itseään lihavana, johtuen vääristyneestä minäkuvasta?ymmärtää sen johtuvan lapsen saannista,eli täällä taas lietsotaan tätä sanomaa että kaikkienn pitäis olla tai vähintäänkin palvoa laihuutta tai hoikkuutta??
- Fantastista
5:n lapsen äiti kirjoitti:
Lapsen saanti ei lihota, vaan ylensyönti.
Jellonapullo päivässälaihduttaa!
Olemma tämä åimeässb toisillemme kertoneet! - Erilainen nuori
5:n lapsen äidille. Ihmiset ovat yksilöitä. Jos sinä et liho lapsien saannista, niin olet sitä tyyppiä. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. Minä lihoin kilon viikossa, vaikka loppuaikoina söin pelkkiä tomaatteja. Kaiken kaikkiaan paino nousi 36 kg.
En muutenkaan ole herkkusuu. En syö sipsejä, en pullia, en makeisia. Syön mielestäni ihan terveellistä ruokaa: keittoja, salaatteja, kanaa ja kalaa. Mutta jokainen tiputettu gramma on todella suuren työn takana. Pitää olla alle 1000 kcal dieetillä ja liikkua lisäksi paljon, että laihdun. - Itse kannan kehoni
Erilainen nuori kirjoitti:
5:n lapsen äidille. Ihmiset ovat yksilöitä. Jos sinä et liho lapsien saannista, niin olet sitä tyyppiä. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. Minä lihoin kilon viikossa, vaikka loppuaikoina söin pelkkiä tomaatteja. Kaiken kaikkiaan paino nousi 36 kg.
En muutenkaan ole herkkusuu. En syö sipsejä, en pullia, en makeisia. Syön mielestäni ihan terveellistä ruokaa: keittoja, salaatteja, kanaa ja kalaa. Mutta jokainen tiputettu gramma on todella suuren työn takana. Pitää olla alle 1000 kcal dieetillä ja liikkua lisäksi paljon, että laihdun.Mullakin 5 lasta ja jokaisen mukana tuli kiloja ja synnyttyä vatsanahka vain aina lisää virui ja virui. Toisilla taas ei edes huomaa että ois lasta tehnytkään. Minä en kuulu siihen kastiin mutta eipä kai täällä ihmisarvoa saisi mitata hoikkuudella. Kyllä pulleampikin on yhtä hyvä ihminen.
- irsku
Tottakai lasten saanti lihottaa ...Hormoonit. On olemassa kuitenkin onnekkaita naisia
- Toinen nainenko syy
Miehelläsi on kiikarissa toinen nainen . Siksi hän v-ttuilee sinulle . Ja siksi hän on alkanut laihduttamaan .
- Sosiaali elättää !
Itse kannan kehoni kirjoitti:
Mullakin 5 lasta ja jokaisen mukana tuli kiloja ja synnyttyä vatsanahka vain aina lisää virui ja virui. Toisilla taas ei edes huomaa että ois lasta tehnytkään. Minä en kuulu siihen kastiin mutta eipä kai täällä ihmisarvoa saisi mitata hoikkuudella. Kyllä pulleampikin on yhtä hyvä ihminen.
TYHMÄÄ TEHDÄ 5 LASTA SUOMEEN KÄRSIMÄÄN . JA JO 2 LAPSESTAKIN NÄKEE MINKÄLAISIA PERILLISIÄ SAA !
- Käytä Järkeä
Sosiaali elättää ! kirjoitti:
TYHMÄÄ TEHDÄ 5 LASTA SUOMEEN KÄRSIMÄÄN . JA JO 2 LAPSESTAKIN NÄKEE MINKÄLAISIA PERILLISIÄ SAA !
Se on varmaan muiden oma asia kuinka monta lasta halutaan perheeseen, sun mielipide ei ole ainoo ja oikee :)
- raivostunut
Heitä se läski pihalle!
- kaamoskaappi
Elämä on raakaa.Läskit jää junasta
kaamoskaappi kirjoitti:
Minäkin jään junasta mielelläni ja ajan limusiinilla vaikka sitä massaa onkin kertynyt.
- sinne
kaamoskaappi kirjoitti:
Olen itsekkin pyöree muutamakilo ylimääräistä muodokas xl kokonen nainen ja sanonsen että moni mies tykkää muodokkaista naisista eikä riuku ruipelot ole mistään kotosi minä olen ylpee omista muodoistani ja sanon sinulle että miehelläsi on menny kusipäähän hän kuvittelee olevansa komea vartaloinen ei ruipelo mies ole komee vaan miehen pitää näyttää mieheltä eikä kukkakepiltä sano sille että kuka kehtaa rankakasan päälle hypätä
- jumatsuikka
sinne kirjoitti:
Olen itsekkin pyöree muutamakilo ylimääräistä muodokas xl kokonen nainen ja sanonsen että moni mies tykkää muodokkaista naisista eikä riuku ruipelot ole mistään kotosi minä olen ylpee omista muodoistani ja sanon sinulle että miehelläsi on menny kusipäähän hän kuvittelee olevansa komea vartaloinen ei ruipelo mies ole komee vaan miehen pitää näyttää mieheltä eikä kukkakepiltä sano sille että kuka kehtaa rankakasan päälle hypätä
XL EI OLE MUODOKAS. Muodokas sana on kokenut suuren inflaation.
Nykyään selvästi ylipainoiset on muodokkaita. Mudokkaat on normaalipainoisia ja hoikat on haukuttavan laihoja :( Kurvit sisäänpäin ja läski ulospäin.
Mut on sul kyl outo ukko kun alkaa 10v jälkeen haittaan :D. Olisiko aloitusteksti joku tunnemyrsky väärinkäsityksestä.
Eikä tuommosen takia kannattaa jättää yhteisiä vuosia taakse! Herkässä on näköjään erot joillakin. - Tällä lailla
Työeläkeläinen kirjoitti:
Minäkin jään junasta mielelläni ja ajan limusiinilla vaikka sitä massaa onkin kertynyt.
- rentola
Tuollainen ukko heti kierätykseen,jos toista rakastaa ei siinä kilot ole esteenä
- entinen talipallo
sinne kirjoitti:
Mikä sinä xl kokoinen olet haukkumaan hoikkaa kukkakepiksi. Tykkäätkö että sinua haukutaan talipalloksi? On eri asia olla laiha, hoikka, roteva, tukeva, lihava. Laihathan voivat vähän lihoa, mutta hoikkakin on hyvä. Miehet eivät tykkää lihavista, joku poikkeava mies kenties. Katsoppa vaikka tansseissa haetaanko lihavia naisia. Ei haeta, vaan jäävät seinäruusuiksi, nuo talipallot.
- Normiini
sinne kirjoitti:
Aika taitava olet, kun ei makkarasormi kertaakaan hipaissut pisteen painiketta näppäimistössä.
Miltä näyttää mies? Kaltaiseltasi muodokkalta (taitaa pallo olla ainoa muotosi) vuorelta, joka sohvan vallatessaan oikeasti valtaa sen? - hoikahkjo
sinne kirjoitti:
ihmettelen tuota hoikkuusrasisimia. Miks lihavia ei saa sanoo lihavaksi, mut hoikkia haukutaan sen kun ehditään. Lihavuus on terveysriski.
sinne kirjoitti:
se totta että moni tykkää muodokaisista naisista. mä ainakin pidän siitä että on mitä pitääis hyvänä =)
- J. Turpanen
kaamoskaappi kirjoitti:
Pöh, ite oon Ns. Riski, ylipainoakin on seassa, turpaan vaan hernekeppejä.
- Muodokas tanssija
entinen talipallo kirjoitti:
Mikä sinä xl kokoinen olet haukkumaan hoikkaa kukkakepiksi. Tykkäätkö että sinua haukutaan talipalloksi? On eri asia olla laiha, hoikka, roteva, tukeva, lihava. Laihathan voivat vähän lihoa, mutta hoikkakin on hyvä. Miehet eivät tykkää lihavista, joku poikkeava mies kenties. Katsoppa vaikka tansseissa haetaanko lihavia naisia. Ei haeta, vaan jäävät seinäruusuiksi, nuo talipallot.
Hahhahahahhahahahhaaaaa! Entinen talipallo olet täysin väärässä! Olen pyöreämpi nainen ja minua haetaan tansseissa tiuhaan tahtiin. Johtuisiko siitä, että osaan TANSSIA!!!?
- Lääkärin hoidossa
hoikahkjo kirjoitti:
ihmettelen tuota hoikkuusrasisimia. Miks lihavia ei saa sanoo lihavaksi, mut hoikkia haukutaan sen kun ehditään. Lihavuus on terveysriski.
Kysyin lääkäriltä. Hänen mielestään tupakointi, jatkuva alkoholin käyttö, stressi ja tiukka pipo ovat terveydelle paljon vaarallisempia kuin muutama liikakilo.
- irsku
Laiheelini ei voita minun läskiä
- irkkadirkka
Kaikki seinäruusut on naimisissa,kaunataret jää usein vain tanssipaikanruusuina loppun asti valitettavasti.
- 10+7
jumatsuikka kirjoitti:
Nykyään selvästi ylipainoiset on muodokkaita. Mudokkaat on normaalipainoisia ja hoikat on haukuttavan laihoja :( Kurvit sisäänpäin ja läski ulospäin.
Mut on sul kyl outo ukko kun alkaa 10v jälkeen haittaan :D. Olisiko aloitusteksti joku tunnemyrsky väärinkäsityksestä.
Eikä tuommosen takia kannattaa jättää yhteisiä vuosia taakse! Herkässä on näköjään erot joillakin.Aivan. Moni perustelee liikalihavuutta sillä, että "joku tykkää muodokkaasta!!!"...Tässä ei saa käsittää väärin, itse en piittaa vastaantulevasta niin paljon että alan seläntakana jauhamaan hänen painostaan....Mutta nykyaikana moni perustelee omaa lihavuuttaan juuri tällä...Varsinkin, kun jos sitä painoa on enemmän niin "kyllä moni tykkää!".
Muodokas "Ylipainoinen" on semmonen, jolla on oikeasti sitä muotoa. Esimerkiksi rinnoissa ja takapuolessa. Ei semmonen, jolla on 10 leukaa ja takamus roikkuu taipeissa...Se ei ole muodokkuutta, vaan liikalihavuutta joka on hengenvaarallista. - pullukat on vetäviä
Ei vainen pidä paikkaansa, yllättävän moni mies pitää pullukoista naisista. Tosin aika moni ei sitä kehtaa ihan helposti tunnustaa. Kysymys on pitkälti naisten välisestä nokittelusta. Ymmärrän kyllä että onhan se todella karmeeta epistä jos elämän nautintoihin luontevasti suhtautuva pyöreä nainen on yhtälailla haluttu miesten keskuudessa kun nainen joka tekee kaikkensa hoikkuuden etteen, kieltäytyy herkuista ja käyttää kaiken vapaa-aikansa itsensä rääkkäämiseen saleilla. Ok, kohtuu määrä liikuntaa on paikallaan, ei siis tarvii siitä alkaa vääntämään.
- Tytteli_89
jumatsuikka kirjoitti:
Eikä tuommosen takia kannattaa jättää yhteisiä vuosia taakse! Herkässä on näköjään erot joillakin.Sanoiko tuo kirjoittaja muka että XL = muodokas? Tietääkseni ei, vaan "muodokas xl kokonen nainen" eli siis että on muodokas ja kokoa XL, get it?
Monestikin menevät käsikädessä nämä, että kun on muotoja, pitää olla isommat vaatteet. Ei tartte olla ylipainoinen.
Ite oon ollu aina muodokas, ja esim. vaatteitten etsiminen on vaikeaa. Vyötäröni on kapea ja vartalon osat sopusuhtaiset toisiinsa nähden, vaikka minulla on ylipainoa.
Silloinkin kun ei ollut ylipainoa, jouduin käyttämään esim. housuissa L-kokoisia vaatteita. Nykyään koko on isompi.
Ei tarvitse ihmiset aina tarttua kärkkäästi, jos joku ylipainoinen sanoo olevansa hyvänmallinen. It's possible. Muodot saattavat korostua entisestään kun lihoo, vartalonmallihan ei juuri muutu painon mukaan.
Eli XL voi myös olla muodokas. Ei se ole synonyymi, mutta kyllä sitä voi ylipainoisenakin olla kauniin näköinen. - Kulttuurisidonnaisuu
Kulttuurikysymys. Luuletko että länsimainen kulttuuri on se ainut oikea tässä maailmassa?
Monessa kulttuurissa toivotaan esim. "rotevia" henkilöitä, alle sen meneviä ei välttämättä edes kelpuuteta vaimoiksi. - Anonyymi
sinne kirjoitti:
Et osaa kirjoittaa suomen kieltä. Kamalaa lukea tekstiä, jossa ei ole edes isoja kirjaimia lauseen alussa eikä välimerkkejä!
- 2fat4myhusband
Jos olisinkin yksin, niin lähtisin nostelemaan heti. Asiat kun eivät vaan ole niin yksinkertaisia, kun on jälkikasvua.
Suoraan siteerattuna miestäni:" Olet lihottanut itsesi muodottomaksi, näytät täti-ihmiseltä etkä enää sytytä minua!" Selvinpäin ja suoraan vasten kasvoja sanottu.
Omasta mielestäni olen todella perusnormaalikunnossa. Vauvamaha näkyy, mutta kun vatsalihasten välillä on 10 sentin aukko ja halvaustila, niin asialle ei voi tehdä muuta kuin kirurgisesti. En tietenkään ole sellainen timmi kakskymppinen personaltrainer, mihin ilmeisesti minua verrataan.
Ylläripyllärinarinalle sen verran, että aamulenkillä olen jo käynyt, mutta lie kohtuutonta koko päiväksi raahata koko lapsilaumaa äidin kuntokuurille...?- tazi
ha-haa, miehesi taitaa olla ihastunut johonkin toiseen ja laihdutaa nyt hurjasti. Seksistä kieltäytyminen on selkeä vinkki moisesta.
- bellebel
Eikö hälytyskellot koskaan sinulla soi??
Mies on ensinnäkin sua tahallaan alistava ja maan rakoon hyvää vauhtia vievä mulkku,kuka tahallaan haluaa loukata.Kuvitellaan että nyt olet vaikka laiha.Hän alkaa "hallita" eli keksiä susta muuta paskaa kuten ai oletko koskaan katsonut peiliin,vaatteet on rumat ja ennenkaikkea kaikki on rumaa.
Ja toikin että NYT ottaa asian puheeksi.on silti rakastunut suhun aiemmin koska lapsiakin on sinettinä(ulkonäköönkin),mutta ei rakasta enää,varmaan.
Jos hän noin röyhkeästi halveksuu sua,niin luuletko ettei hän ole valmis tekemään kaikkea muutakin esim.selän takana,jos siihen saa vaan tilaisuuksia.ja treenaa varmaan just siksi,että saisi vehdata esim.teinien kanssa.tämä on nähty.tai sitten vain on keksinyt tämän sairaan typerän alistusleikin(kiinnitä siihenkin huomio,ettet pysty laihtua,mutta ukko on siihen juuri saanut päähänpiston....sattumaa?).sano hänelle että pitää tyhjän päänsä kiinni,ja housunsa kiinni,muuten tulee ero.onkohan joku vaikka kehunut sua hänelle,ja heikkoitsetuntoinen meni kadeksi.miksi tollainen edes halusi lapsia kun ei osaa kantaa vastuuta ja raiskaa teidän viimeisenkin romantiikan. - kaiken kokenut
Kuulehan kyl nyt on aivan selvät merkit siitä et miehesi on ihastunut johonkin toiseen naiseen, eikä tämä ole ollenkaan harvinaista et syytetään kumppania ja hänen ulkonäköänsä kun itsellä on huono omatunto.
Älä suostu miksikään "sylkykupiksi" ota selvää missä mennään ja toimi. Et sinä ole ensimmäinen etkä varmasti viimeinenkään joka on joutunut ja joutuu tekemään valintoja jotka ovat kipeitä ja vaikeitakin. Tsemppiä sinulle ja muista jos et itse arvosta itseäsi ei sitä tee muutkaan. - saman kokenut
Olen tosi pahoillani, mutta ilmeisesti jo kuntoiluinnostus on johtunut ihastumisesta tai jopa suhteesta. Ilmeisesti suhde jatkuu, koska ei halua 'pettää' uutta rakastaan kanssasi. Tottakai kelpaat hoitamaan juoksevat asiat..
- Minä vaan
Lukekaa nyt urpot toi ap:n teksti uudestaan,hän sanoo painoindeksinsä olevan 21,9 mikä on normaalin/hoikan ihmisen indeksi,miksi ihmeessä te haukutte häntä lihavaksi kun ainakaan indeksin mukaan hän ei sitä ole?!
Taitaa alottajan miehellä olla jotain itsetunto-ongelmia ja haluaa purkaa omaa pahaa oloaan toiseen(nähny ittensä peilistä,joku kommentoinut hänen painoaan),ja tietysti onhan se mahdollista että kun sun mies on yhtä äkkiä alkanut huolehtiin itsestään että hän tosiaan on kiinnostunut toisesta/muista naisista,50 villitys?Mutta ehkä parempi niin,molemminpuolinen kunnioitus kuuluu suhteeseen ja hän ei selkeesti sua kunnioita.Itse en kuuntelisi tollasta,eikä sunkaan tarvi.Tsemppiä!! - 2fat4myhusband
tazi kirjoitti:
ha-haa, miehesi taitaa olla ihastunut johonkin toiseen ja laihdutaa nyt hurjasti. Seksistä kieltäytyminen on selkeä vinkki moisesta.
Tätä minäkin olen miettinyt. Asiasta kysyessäni joko kieltää jyrkästi, suuttuu tai alkaa epäillä minun tilannettani. Kuinka oppikirjaesimerkki uskottomuudesta?
- 14
Koeta kestää miehesi karppauksensumentamia aivoituksia jonkin aikaa, kunnes lapset kasvavat. Jos ei ole mies viisastunut, otat eron aikanaan. Olet reipas hieno nainen, varmasti kauniskin. Enempää pikkulasten äidiltä ei kukaan täysjärkinen saa vaatia, kuin mitä nyt jo olet ja teet.
Miehelle on tullut jokin juoksuaika ja on ehkä ihastunut toiseen. Kestämisiä! Etsi omia ystäviä, käy äiti-lapsijumpassa ja perhekerhoissa, älä unohda omia ystäviäsi ja sukuasi. Heitä vielä tarvitaan.- Entä sinun halusi?
En nyt viitsi puuttua toisten avioasioihin, mutta luulisi että se luonnekin on kehon lisäksi siellä sängyssä. Miten tuollaista epävarmaa pikkupoikaa voi aikuinen nainen haluta?
- palapeli77
Entä sinun halusi? kirjoitti:
En nyt viitsi puuttua toisten avioasioihin, mutta luulisi että se luonnekin on kehon lisäksi siellä sängyssä. Miten tuollaista epävarmaa pikkupoikaa voi aikuinen nainen haluta?
ja epävarmoille pikkupojille ja nrsisteille paras opetus lienee kun ylpeilee "röyhkeästi" hänen edessään ulkonäöllään ja pitää pokkansa.
- koulun pihalla
palapeli77 kirjoitti:
ja epävarmoille pikkupojille ja nrsisteille paras opetus lienee kun ylpeilee "röyhkeästi" hänen edessään ulkonäöllään ja pitää pokkansa.
KAIKKI on näköjään vaan kiinni siitä onko läski vai laiha!!!!!!vittu miten lapsellista!aletaan hei ulkonakin osoittelee muita kuin kypsymättömät lapset ja huudetaan aina läski!!!tätähän tää sen yhden kakaran osalta ainakin on..tsemppiä
- miksi pitäisi kestää
Minusta on naurettavaa pysyä avioliitossa vain lasten takia. Jos vanhemmat eivät ole onnellisia toistens kanssa, lapset kyllä huomaavat sen. Eteenkin jos mies haukkuu naista lasten kuullen. Saattaa antaa vääristynyttä kuvaa siitä, miten naisia saa kohdella jnejne.
Itsekin riitelevässä perheessä kasvaneena, olisin toivonut, että vanhempani olisivat eronneet jo ainakin 16 vuotta sitten. - 4youtoo
koulun pihalla kirjoitti:
KAIKKI on näköjään vaan kiinni siitä onko läski vai laiha!!!!!!vittu miten lapsellista!aletaan hei ulkonakin osoittelee muita kuin kypsymättömät lapset ja huudetaan aina läski!!!tätähän tää sen yhden kakaran osalta ainakin on..tsemppiä
hei uskoisin etta¨pitkänaikainen "ero" toisistanne,kun on useita pieniä lapsia,jotka aina nielaisevat aikaa ,huomion ja voimat niin ettei teillä ole yhteistä aikaa .harrastaa,tanssia tai pelata pelejä,jotka virkistäis ja muistuttas miksi olette yhdessä(hauska jakaa)
.minusta kuulostaa paremminkin miehesi loukkaantunelta-ehkä seurauksena siitä että sinulle lapsesi ovat se prioriteetti ja uhraat kaikkesi heihin, joten hän on ikäänkuin syrjäytetty ja katkeruudessa kuntolee ja haluaa uutta suhdetta ,jossa olisi sen päätekijä,olisiko aikasi tarkistaa mitenpaljon olet valmis uudellenjärjestämään aikasi ja löytämään sen yhteisensävelen(mikäli todella rakastatte toisianne) ja sitä myötä myös seksi alkaa kiinnostamaan-lihojen tai ilman kera.vaikka zumbaamaan yhdessä-iloista liikuntaa molemmille!!(lapsenvahtit on keksitty juuri tätä varten-parisuhdehoitoa)
- oikea nimi
Aivan hassu tilanne. Sinähän olet hoikka painoindeksin mukaan. Ja liikutkin paljon. Mikähän miehellä nyt on? Sinun painosi ei ole syynä torjuntaan. Yritä jutella miehen kanssa.
Eihän aloituksessa mitään liikunnasta mainittu. Ulkoilua 2 krt päivässä mikä voi tarkoittaa vaikka postilaatikolla käyntiä tai töihin polkemista. Ja silloin ei vielä tarvitse mikään atleetti olla.
Lihavakin voi olla normaalissa painossa kun kaikki lihakset ovat surkastuneet pois ja läski on tullut tilalle eli koko kroppa on aika saamarin huonossa hapessa.- surkastuneet?
ketusyatti kirjoitti:
Eihän aloituksessa mitään liikunnasta mainittu. Ulkoilua 2 krt päivässä mikä voi tarkoittaa vaikka postilaatikolla käyntiä tai töihin polkemista. Ja silloin ei vielä tarvitse mikään atleetti olla.
Lihavakin voi olla normaalissa painossa kun kaikki lihakset ovat surkastuneet pois ja läski on tullut tilalle eli koko kroppa on aika saamarin huonossa hapessa.Sinkkuviisautta parhaimmillaan. Meinaat että parin-kolmen vaippaikäisen mukelon nostelu ja kanniskelu, pukemiset ja riisumiset monet kerrat päivässä, rattaiden työntely ja ulkoleikkeihin osallistuminen on nollaliikuntaa? Arkikokemus kyllä osoittaa toista.
surkastuneet? kirjoitti:
Sinkkuviisautta parhaimmillaan. Meinaat että parin-kolmen vaippaikäisen mukelon nostelu ja kanniskelu, pukemiset ja riisumiset monet kerrat päivässä, rattaiden työntely ja ulkoleikkeihin osallistuminen on nollaliikuntaa? Arkikokemus kyllä osoittaa toista.
Niin kai sitä vaippaikäistäkin voi käyttää käsipainojen tai kahvakuulan korvikkeena. Kuinka pitkiä sarjoja sinä nillä oikeen teet vai teetkö ajan kanssa? Varsin hyvä jos niitä on sattunut tulemaan kaksi saman painoista niin voi tehä vaikka rinnallevedon ja pystypunnerruksen yhdistelmää kahdella mukelolla. Loppuun finisheriksi vaikka vetämään sitä vaunua jossain hiekkarannalla mukerot kyydissa ja polven tukilihakset saa kivasti töitä. Täytyy ehdottomasti koittaa.
- eiksjuu
ketusyatti kirjoitti:
Niin kai sitä vaippaikäistäkin voi käyttää käsipainojen tai kahvakuulan korvikkeena. Kuinka pitkiä sarjoja sinä nillä oikeen teet vai teetkö ajan kanssa? Varsin hyvä jos niitä on sattunut tulemaan kaksi saman painoista niin voi tehä vaikka rinnallevedon ja pystypunnerruksen yhdistelmää kahdella mukelolla. Loppuun finisheriksi vaikka vetämään sitä vaunua jossain hiekkarannalla mukerot kyydissa ja polven tukilihakset saa kivasti töitä. Täytyy ehdottomasti koittaa.
Kylläpä ovatkin lapset hyviä käsipainojen korvikkeita. Vastus lisääntyy päivä päivältä. Selkäreppusessa kun kanniskelet neljää lapsukaista vuorotellen, 15-25kg kerrrallansa. Syliin on myös päivittäin nosteltava. Vauvan nukutus ja röyhtäyttely vahvistaa jalkalihaksia. Ei pidä unohtaa myöskään sairaan vaippaikäisen hoitoa, esim. klo 24-06 kun kanniskelet nukkumaan kykenemätöntä vauvelia(8kg), tiedät reenissä olleesi. Potkivan ja kiukuttelevan mukelon pukeminen virkistää myös kivasti lihaksia vähän sieltä sun täältä.
- 2fat4myhusband
ketusyatti kirjoitti:
Lihavakin voi olla normaalissa painossa kun kaikki lihakset ovat surkastuneet pois ja läski on tullut tilalle eli koko kroppa on aika saamarin huonossa hapessa."lihavakin voi olla normaalissa painossa" ?? Mahtaako sinulla olla lihavuudella joku ihan uusi määritelmä?
Minulle ulkoilu tarkoittaa reipasta kävelyä aivan joka päivä. En ehkä ole ihan heikoimmassakaan hapessa kuin Cooperin testissäkin menee vielä 2500m pintaan..
- tsemppiä toivotan
Olisikohan kyse jostain muusta, kuin sinun lihavuudestasi, sillä bmi lukusi sanoo sinun olevan ihannepainossa, harva nainen on synnysysten jälkeen piukka ja kiinteälihainen.
Tuli mieleen, että olisikohan miehelläsi ihan puhtaat jauhot pussissa? - läski lähtee...
Naiset aina valittaa kun on tullut sitä ylimääräistä ym ym.. tehkää asialle jotain niin miehetkin kiinnostuis. Kyllä itsestään pitää huolta pitää, että vanhanakin jaksaa vielä itse tehdä asiat ilman muiden apua.
- maalaismummo
Siinä on taas yksi todellinen tauno. Kas kun ihmisen keho vanhetessaan tarttee lihaa luitten päälle ihan vaan suojaksi . Läskiäkin tulee jokaiselle tavis-liikkujalle.
Kyllä sitä pyöreänäkin jaksaa hommia tehdä. Sairaalloinen lihavuus on eri asia. - 2fat4myhusband
Paradoksaalista tilanteessani onkin juuri se, että lähes tälläisenä mieheni on minut muinoin valinnut. Vain vauvamahani on erilainen eikä enää palautunut kuopuksen syntymän jälkeen. Yritetty ont kyllätreenata useammankin trainerin avulla, mutta lopulta lääkärinlausunto asiasta varmisti asian toivottomuuden.
- 12+3
Mies hakee tekosyytä oikeuttaakseen pettämisen.
Minulta on myös revennyt vatsalihakset raskauden takia enkä aio kirurgiseen operaatioon sen takia mennä, kun kerran muuten on terve vatsa paitsi että timmiä siitä ei enää koskaan saa. Jos mies sen takia hylkää lastensa äidin niin joutaa mennä.- vatsasta
Ihan noin mielenkiinnosta: eikö se haittaa kun vatsalihakset on revenneet? Miten ne voi olla 10 cm repeämällä? Ei siis tosiaankaan ole tietoa. Mutta siis... Miten ne voi olla sitten enää vahvat ja toimivat, jos ne on hajalla?
Pääseekö siihen leikkaukseen julkisen kautta? - kengurumamma
Ei saa timmiä minunkaan vatsatani, kun kahteen kertaan on jouduttu avaamaan ja kiristivät siihen sitten toisella kerralla sellaisen kivan pienen pussin.
- 2fat4myhusband
vatsasta kirjoitti:
Ihan noin mielenkiinnosta: eikö se haittaa kun vatsalihakset on revenneet? Miten ne voi olla 10 cm repeämällä? Ei siis tosiaankaan ole tietoa. Mutta siis... Miten ne voi olla sitten enää vahvat ja toimivat, jos ne on hajalla?
Pääseekö siihen leikkaukseen julkisen kautta?No haittaa se siinä mielessä, että olo on kuin halvaantuneella. Jos yritän esim. tehdä perinteisiä vatsalihasliikkeitä, niin mitään muuta ei tapahdu kun pää ja olkapäät nousee hiukan. Navan alapuolella on sellainen alue, missä ei lihaksien päät kosketa toisiaan vaan mahaan jää aukko. Ylemmät vatsalihakset toimivat normaalista ja niitä voin treenillä harjoituttaa. Julkisen puolen mukaan ovat esteettinen ongelma, kun eivät vaivaa normaalia elämää eivätkä aiheuta kipua. Riskinä on vain jonkinlainen tyrämahdollisuus aukon kohdalla.
- 23
Mies on siis jo 55 v.? vai onko hän yhtäkkiä menettänyt kykynsä, siis tullut impotentiksi (testosteronin lasku tai verisunten ahtautuminen). Ja syyhän kyvyttömyyteen löytyy tietysti vaimosta, ja niistä kahdesta liikakilosta..
- Yksin jälkeen
yksin ;Ratkaisu ei ole syiden hakua toisistaan./hyväksyä puutteineen?Opetella elämään, että elämä voi tuoda muutoksia, ei pysytä samanlaisina kokoikää!-;
Olen kokenut saman ryöpyn ja syynä oli loukkaantumisen kautta kyvyn menetys kaverilla, josta kehkeytyi syyn kilpistäminen puutteiden haku kumppanista, jossa niitä sitten alkoikin löytyä aina tilanteeseen sopivia alkaen lihavuudesta aina taloudellisiin rahan käyttöön asti. Kestin sitä 5 v kunnes repesin etten pystynyt ottaan vastaan ja olemaan siinä puskurina enään.En kelvannut asian keskustelu-kumppaniksi kun asia oli lääkärin vastaanotolla esillä, vaan olin hänen kommenttiensa varassa ja se riitti. Seksualisesti se tarkoitti sitä, että erektio oli vain ositainen ja kestoltaan niin mahdoton suoritettavaksi, jotta se kilpistyi siihen, etten halua enää kuulema. Vieläpä kun pidätyskykyä ei lainkaan se tarkoitti myös sitä, että siinä sai toisen jopa pissan sisälle joka aiheutti tulehduksen. Jossa mukana toisen kertomatta jättäminen, että hän kantaa pakteeria hykenia syistä, jota yritettiin lääkkeillä saada hallintaan mm Hänen varsin karkea kielenkäyttönsä on saanut sellaisen aikaan etten uskalla uuteen suhteeseen ryhtyä.Kehoitin että etsii paremman kumppanin ja sopivamman niin hän kertoi, ettei kukaan toiseen yritykseen lähde seuraavan aamun jälkeen ei naista kuulema näe olin sen varoituksen hälle kylläkin kertonut miten siinä käy .
Näin kokemukset voi olla pikävaikutteisia ne kannattaisi keskustella pois ja jollei kunnioiteta toisiaan tai opita vaivojen tai hyväksymään muutoksia kehon osalta niin loppuu ihmiset joiden kanssa voi asua!!!
- rekisteröitymätön**
Luulen samaa kuin nimim"23" - miehellä ei enää ota eteen ja koettaa vyöryttää sen sinun niskaasi.
Säälittävää... Todellinen Mies menisi lääkäriin ja etsisi hoitoa, parhaimmillaan yhdessä sinun kanssasi, sinun ukkosi sen sijaan on kakara, joka ei ota vastuuta mistään vaan syyllistää sinua. Ällöttävää.
Kerro miehellesi, ettei sen pikkuinen lerppakulli sinua olisi enää kiinnostanutkaan ja hanki nuori, salskea rakastaja, joka osaa arvostaa hyvin säilynyttä äidinvartaloasi.
Miehesi ei ansaitse sinua, eikä tuollaisen sian pettäminen ole eettisesti mitenkään tuomittavaa. PIkemminkin runollista oikeutta.- myrkkyhammas
ehkei pettää kuitenkaan vaan asiat voi ratkaista oikeasti paljon herkullisemmin.PIkkupojan 55v,aisoihin saaminen ja näpsäytys tavoitteena,joka onnistuu vain näyttämällä että on itse vahva ja ylpeä itsestään ja EI KIINNOSTA.Ja jos sulla on jotain esim.dildoja niin laita ne piiloon ihmeessä,saat niillä vain enemmän lokaa niskaasi..
- 2fat4myhusband
Kiitokset kaikille asiallisesta pohdiskelusta.
Toinen suhde kieltämättä minullakin käynyt mielessä. Silloinhan olisi helppo lempata minut syrjään läskieni vuoksi.
Nyt kun tarkemmin asiaa pohdin, niin "23" voisi oikeastaan olla oikeilla jäljillä. Mieheni alkoi vuosi sitten syödä verenpaineläkkeitä. Oikeata lääkettä ja sopivaa vahvuutta jouduttiin hakemaan ennen kuin mitään vaikutusta paineiden putoamiseen oli. Voisiko tuolla lääkityksellä olla osuutta asiaan?
Mietin myös, josko mieheni on vielä sitä ikäpolvea, jolle kyvyttömyyden tunnustaminen saati siihen avun hakeminen on liian nöyryyttävää? Olisiko tällöin juuri niin kuin "rekisteröimätön" esitti helpompi sysätä syy minun niskaan ja luistaa todellisesta ongelmasta?
Jos hiukan ilkeäksi rupean, niin pikkasen tohdin epäillä, josko meidän isäntä enää kestäisikään nuoren ja kiinteän pimun kyydissä vaikka sellaista niin kovasti vällyihinsä tuntuukin kaipaavan =)- rekisteröitymätön**
olin aika tuohtunut puolestasi, ja nyt joudun ottamaan ehkä hieman hönkää takaisin:).
Jos tosiaan miehelläsi on erektio-ongelma, niin sitä voidaan hoitaa. verenpainelääkkeet ovat hyvin tyypillinen impotenssin syy. Verenpainelääkkeitä käyttävä ei voi myöskään käyttää viagran tyyppisiä potenssilääkkeitä, joten miehelläsi ei ole helppoa konstia "loukusta ulos".
Verenpainelääkkeet voivat impotenssin lisäksi aiheuttaa haluttomuutta.
Tietyn ikäpolven miehille potenssi on tosi arka asia ja sen menetys kirpaisee. Voi olla, että hän itsekin jollakin tasolla uskoo syyn olevan jossain itsensä ulkopuolella, kun ei ota eteen, eikä haluta, kuten ennen.
Naisille halun vaihtelu on tavallisempaa . luonnon kuukausittainen rytmi opettaa meille nuoresta alkaen, että joskus tekee enemmän mieli kuin toisena aikana, joskus ei haluta ollenkaan. Ja me tiedämme yleensä, että iso osa halusta on meissä itsessämme, hormonien kierrossa jne... mutta miehille tämä ei ole tuttua. Heille ei ehkä tule mieleenkään, että syy haluttomuuteen voi olla heissä itsessään.
Asian esiin ottaminen on vaikeaa - miehelle erektio-ongelmat ovat kipeä paikka ja mieluummin vältellään, syytellään ja vittuillaan kuin katsotaan totuutta silmiin.
Kakarahan mies on, kun sinua syyttää ja käytöksensä on todella, todella ällöttävää. Olet hänen lastensa äiti, ruumiisi hänen lihalleen antanut... jos siitä jokin jälki jää, sen pitäisi olla kaunista vaan.
Ehkämiehesi käytös on anteeksiantamatontakin... en tiedä. Jos kuitenkin sinussa on rakkautta ja halua vielä hänen ilkeytensä ja pikkusieluisuutensa jälkeen jatkaa yhdessä, hänen seksuaaliterveytensä on otettava puheeksi.
Kissa pöydälle vaan. Älä anna peräytymistietä ja mahdollisuutta vältellä totuutta. Puhukaa asiat halki ja sitten hänen on haettava apua. Selvästi erektio-ongelmat syövät häntä, kun kerran tuollaiseksi rupeaa, joten asialle on tehtävä jotain. seksiä voi olla ilman erektiotakin, mutta eihän miehet siihen usko... Viime kädessä esim. penispumppu auttaa saamaan toimivan erektion. - rekisteröitymätön**
rekisteröitymätön** kirjoitti:
olin aika tuohtunut puolestasi, ja nyt joudun ottamaan ehkä hieman hönkää takaisin:).
Jos tosiaan miehelläsi on erektio-ongelma, niin sitä voidaan hoitaa. verenpainelääkkeet ovat hyvin tyypillinen impotenssin syy. Verenpainelääkkeitä käyttävä ei voi myöskään käyttää viagran tyyppisiä potenssilääkkeitä, joten miehelläsi ei ole helppoa konstia "loukusta ulos".
Verenpainelääkkeet voivat impotenssin lisäksi aiheuttaa haluttomuutta.
Tietyn ikäpolven miehille potenssi on tosi arka asia ja sen menetys kirpaisee. Voi olla, että hän itsekin jollakin tasolla uskoo syyn olevan jossain itsensä ulkopuolella, kun ei ota eteen, eikä haluta, kuten ennen.
Naisille halun vaihtelu on tavallisempaa . luonnon kuukausittainen rytmi opettaa meille nuoresta alkaen, että joskus tekee enemmän mieli kuin toisena aikana, joskus ei haluta ollenkaan. Ja me tiedämme yleensä, että iso osa halusta on meissä itsessämme, hormonien kierrossa jne... mutta miehille tämä ei ole tuttua. Heille ei ehkä tule mieleenkään, että syy haluttomuuteen voi olla heissä itsessään.
Asian esiin ottaminen on vaikeaa - miehelle erektio-ongelmat ovat kipeä paikka ja mieluummin vältellään, syytellään ja vittuillaan kuin katsotaan totuutta silmiin.
Kakarahan mies on, kun sinua syyttää ja käytöksensä on todella, todella ällöttävää. Olet hänen lastensa äiti, ruumiisi hänen lihalleen antanut... jos siitä jokin jälki jää, sen pitäisi olla kaunista vaan.
Ehkämiehesi käytös on anteeksiantamatontakin... en tiedä. Jos kuitenkin sinussa on rakkautta ja halua vielä hänen ilkeytensä ja pikkusieluisuutensa jälkeen jatkaa yhdessä, hänen seksuaaliterveytensä on otettava puheeksi.
Kissa pöydälle vaan. Älä anna peräytymistietä ja mahdollisuutta vältellä totuutta. Puhukaa asiat halki ja sitten hänen on haettava apua. Selvästi erektio-ongelmat syövät häntä, kun kerran tuollaiseksi rupeaa, joten asialle on tehtävä jotain. seksiä voi olla ilman erektiotakin, mutta eihän miehet siihen usko... Viime kädessä esim. penispumppu auttaa saamaan toimivan erektion.Sekoitinpa sitten mielessäni penispumpun ja (pumpattavan) erektiotuen. Toinen ei tee mittään ja toinen on seksin apuväline. Siis erektiotuki oli se, mitä tarkoitin sanoa.
Voi toki penispumppuakin käyttää - sillä pumpataan erektio kovaksi ja sitten penisrenkaalla autetaan erektion pysyvyyttä.
Mutta joo, apuvälineitä on, jos miehellä vaan on halua kohdata ongelmansa ja tehdä niille jotain.
Jos taas ei keskustelu ja tosiasioiden myöntäminen ukkoa nappaa, niin se on voivoi. Sitten suosittelen, että annat äijän jäädä rypemään itsesääliinsä ja hankit sen nuoren rakastajan. - äippä :)
Tää on niin tuttu juttu mullekin mieheni sydänkohtauksen jälkeen. Kun ei enään kyennyt oikein mihinkään niin alkoi katelemaan pimuja netistä. No, kiinnihän se niistä jutuistaan jäi, mutta ei hän halunnut minua menettää ja sanoikin ettei hän ole ketään tapaamassa kunhan kirjottelee aikansa kuluksi (mitä se sitten miellä tarkoittaakaan). mutta sanoi suoraan ettei hän aijo lähteä itseään nolaamaan kenenkään pimun kanssa :)) MIEHET... :) Mieheni oli muuten saman ikäinen kuin aloittajan mies. Ei hän koskaan minua nimitellyt eikä haukkunut kuten aloittajan mies, mutta huomasin muuten tuon ilmiön että kuin ei enään toiminut vehkeet oikein niin sitten alko tää pimujen "vokottelu"...kai hän siitä sai itselleen jotain kiksejä. en tiedä. Miehillä kai vähän viiraa päässä varsinkin jos tulee tuollasia impotenssi ongelmia.
Sinuna kyllä tuollasen nimittelyn jälkeen heittäsin ukon pihalle. Törkeetä alkaa nimittelemään muutaman kilon tähden kun sä olet häntä sietänyt silloin kun hän on ollut kaikkea muuta kuin hoikassa kunnossa! Pistää oikein vihaksi!!! - nupi0
äippä :) kirjoitti:
Tää on niin tuttu juttu mullekin mieheni sydänkohtauksen jälkeen. Kun ei enään kyennyt oikein mihinkään niin alkoi katelemaan pimuja netistä. No, kiinnihän se niistä jutuistaan jäi, mutta ei hän halunnut minua menettää ja sanoikin ettei hän ole ketään tapaamassa kunhan kirjottelee aikansa kuluksi (mitä se sitten miellä tarkoittaakaan). mutta sanoi suoraan ettei hän aijo lähteä itseään nolaamaan kenenkään pimun kanssa :)) MIEHET... :) Mieheni oli muuten saman ikäinen kuin aloittajan mies. Ei hän koskaan minua nimitellyt eikä haukkunut kuten aloittajan mies, mutta huomasin muuten tuon ilmiön että kuin ei enään toiminut vehkeet oikein niin sitten alko tää pimujen "vokottelu"...kai hän siitä sai itselleen jotain kiksejä. en tiedä. Miehillä kai vähän viiraa päässä varsinkin jos tulee tuollasia impotenssi ongelmia.
Sinuna kyllä tuollasen nimittelyn jälkeen heittäsin ukon pihalle. Törkeetä alkaa nimittelemään muutaman kilon tähden kun sä olet häntä sietänyt silloin kun hän on ollut kaikkea muuta kuin hoikassa kunnossa! Pistää oikein vihaksi!!!no toivotaan että ne pimujen kattelemiset jäi..Pidän sua siltitodella sinisilmäisenä,jos luulet että kiinnijäätyään puhuu totta eikä valmis selän takana tilaisuuksien tullen vehtaamaan.Pidä silmällä tollaista edes
- kyselytunti
huomompi homma. Verenpaine lääkkeet syö kykyä. Viegraa ei lääkärit anna sellaisille potilaille.
Ota se ukkos puhuttele ja puhu asioiden oikeilla nimillä sille, kysele! - indeksi
olet selvästi läski ,indeksi pitäisi olla n.16 paikkeilla.miehesi on oikeassa,ei läskin kanssa kehtaa liikkua.
hän hakee solakamman salilta.
- Shuppiduppi
Se on varmaan tavannu toisen naisen, johon nyt sinua vertaa...
- jee huu haa guu
Taidat olla eka, joka tajuaa juonikuvion ja "sanoo" sen ääneen.
Onhan taas aihetta kerrakseen. Mitä tästä opimme, emme yhtään mitään :) - Varjo harhakuvien
Oi nuoruus lihastasiko onnesi löytyvän luulet?
- valitettavasti...
Ensimmäisenä tuli mieleen kuntoluintoilusta, että miehelläsi on toinen nainen ja haukkumisella sinua savustetaan suhteesta ulos.
- miirumaaru1000
Verenpainelääkkeet ovat nähtävästi syy haluttomuuteen. Ota rohkeasti asia esille miehesi kanssa. Lääkkeet voidaan vaihtaa. Menkää yhdessä juttelemaan asiasta lääkrille.
- 2fat4myhusband
Tyypilliseen suomalaiseen vanhahtavaan tapaan asiasta ei voi jutella enempää. Yhdessä lääkärille meno olisi julkinen häväistys.
- Nainen 67
Hei! Älä ole huolissasi kaikki järjestyy kyllä, jos sun mies on mennyt kanssasi naimisiin ja hän valittaa nyt sun liika kiloista. Ota hänestä eron- ei ole pakko kuunnella tollaista puhetta omasta rakasta. Kaikki ei ole vaan ulkonäöstä kiinni mun mielestän- se on sisäinen kauneus joka jokainen ihminen pitäsi katsella! Sinulla voi vielä tulla uusi rakas joka rakastaa sinua sellaisena kun olet. Ei ole pakko niellasta kaikenlaista puhetta ei edes omasta elämänkummppanista! Tsemmppiä sinulle. pidän peukkuja sinulle! Jokainen ihminen on arvokas jos et kelpp hänelle niin potkii pelolle vaan. On muita miehiä tässä.
- Virpi 70
Heti kans tuli mieleen että miehelläsi on toinen nainen, mutta ei uskalla tunnustaa. Haluaa vaan sinut suututtaa että lähtisit lasten kanssa. Ja näin miehesi saisi uuden, ehkä nuoremman ottaa hyvällä syyllä ku "vaimo otti mukalat ja lähti " :)
- horon jano ei sammu
Kannattaisiko edes pitää tollaista epäilyttävää silmällä??!Kaikkia tautejakin liikkeellä..Yksityisetsivän palkkaus voi tuntua kalliilta,mutta saattaa ollakin seen arvoista :)tekniset laitteet ym.mahdollisia.
- 79
Ei ole ihme, että nykyään erotaan niin helposti, jos täälläkin heti ollaan "neuvomassa", että lähteä nostelemaan. Ehkä ensimmäisenä pitäisi asioiasta keskustella moneen otteeseen ja jos ei ongelmiin löydy apua niin sitten haetaan ulkopuolista apua (en tarkoita vieraisiin menoa) ja sitten vasta aletaan miettimään eron mahdollisuutta jos mikään muu ei auta, varsinkin jos on yhteisiä lapsia. Tsemppiä aloittajalle!
- hassu nainen
Olet sinä aivan hullu kun hyväksyt miehen joka sinua haukkuu. Pidä vaan oma itsesi sellaisena kuin olet. Ei kannata miettiä, mitä joku älytön miehenretale puhuu. Etsi uusi!!!
- Naimisissa olevamies
Jos toinen pitää kunnostaan huolta ja toinen vähät välittää omastaan on se mielestäni jossain vaiheessa ihan ymmärrettävää että saattaa toista osapuolta, sinun tapauksessasi miestäsi, alkaa kyseinen asia harmittamaan että hän haluaakin näyttää hyvältä kun taas sinä vähät välität itsestäsi.
Omassa perheessäni on vastaava tilanne ollut jo jonkin aikaa, itse olen urheilullinen ja harrastan monipuolista liikuntaa erityisesti kuntosalilla ja vaimoni taas on pitkän aikaa vain lihonut ja lihonut ja makaa iltaisin sohvalla. Tästä johtuen ei itsessänikään enää vaimoni etenkään makuuhuoneen puolella herätä mitään haluja. Itselläni on tästä johtuen jo reilun vuoden jatkunut seksisuhde itseäni reilut 10 vuotta nuoremman kuntosalilla tapaamani hyväkroppaisen nuoren naisen kanssa.
Eli voit hyvin pitkälti syyttää tilanteestasi vain itseäsi.- vcfbvdf
Sinä mikään mies ole!
- ohuen ohutta
Kai ymmärrät ettei se sinunkaan kroppasi kauaa kelpaa sille 10 vee nuoremmalle.
Kyllä ihastuneet on sokeita. Veikkaan että itselläsikin juttu meni oikeasti käänteisesti, salilla tavattu muidu innosti kuntoiluun. Nyt kuvittelet kaiken energian lähtevän itsestäsi. Hah! Olet tyhjä kuori kun hän poistuu kuvioista. :D Kannattais varmaan se oma vaimo varovasti kannustaa salille yhdessä . Ala -arvoista mun mielestä pettää toista :/ . Mietippä omalle kohalle miltä tuntuisi jos vaimollasi olisi salasuhde sinun selkäsi takana . Ei seksi ja varsinkaan hyvä seksi ole aina siitä kiinni jos toisella on kiloja . Ehkäpä sohvalla makaaminen johtuu juuri siitä ettet huomioi ja rakasta häntä , hän on masentunut eikä tunne itseään enää naiseksi .
- asian vierestä
Eihän aloittajan tapauksessa tästä ollut kysymys. Aloittajahan on normaalivartaloinen ja 10 vuotta nuorempi kuin kyvytön miehensä.
- ei,et ole paras:)
no joudut vastuuseen ennemmin tai myöhemmin.
- tieto
ohuen ohutta kirjoitti:
Kai ymmärrät ettei se sinunkaan kroppasi kauaa kelpaa sille 10 vee nuoremmalle.
Kyllä ihastuneet on sokeita. Veikkaan että itselläsikin juttu meni oikeasti käänteisesti, salilla tavattu muidu innosti kuntoiluun. Nyt kuvittelet kaiken energian lähtevän itsestäsi. Hah! Olet tyhjä kuori kun hän poistuu kuvioista. :DKukapa järkevä nainen edes haluaisi tollasta pettäjä horoa omakseen,kun sama toistuisi...
Komppaan.Itse jaksan painaa viikottain aika rääkkiä ja ärsyttää tosissaan toisen laiskuus ja "teen huomenna" asenne. Ei juurikaan ole kyllä lihonut kun olen ehdottanut vähän raskaampaa liikuntaa. Olen myös suoraan hänelle sanonut etten laiskoja ruoki.
- elämän tarkoitus
kisu1970 kirjoitti:
Kannattais varmaan se oma vaimo varovasti kannustaa salille yhdessä . Ala -arvoista mun mielestä pettää toista :/ . Mietippä omalle kohalle miltä tuntuisi jos vaimollasi olisi salasuhde sinun selkäsi takana . Ei seksi ja varsinkaan hyvä seksi ole aina siitä kiinni jos toisella on kiloja . Ehkäpä sohvalla makaaminen johtuu juuri siitä ettet huomioi ja rakasta häntä , hän on masentunut eikä tunne itseään enää naiseksi .
"mies" on vaan täy runkku,eksyksiin mennyt pervo,kuka kattelee liikaa pornoleffoja,ei sitten keksinyt muutakaan
- alfomega
ketusyatti kirjoitti:
Komppaan.Itse jaksan painaa viikottain aika rääkkiä ja ärsyttää tosissaan toisen laiskuus ja "teen huomenna" asenne. Ei juurikaan ole kyllä lihonut kun olen ehdottanut vähän raskaampaa liikuntaa. Olen myös suoraan hänelle sanonut etten laiskoja ruoki.
Eikö sinun kannattaisi pariutua sellaisen ihmisen kanssa, jolla on samanlaiset kiinnostukset ja arvot?
Herää kysymys, missä vika on, jos suhtautuu kumppaniinsa halveksivasti. - Opettele rakkautta
Mikä ihme siinä on, että näissä keskusteluissa miehet alkavat aina vertailemaan omia, ihan erilaisia elämäntilanteitaan muka samanlaisina?
Naimisissa olevamies, aloittaja EI OLE sohvalla makaava hylje, vaan ihan normaalipainoinen ihminen, jolla on pieniä lapsia. Hän sanoo harrastavansa liikuntaa kaksi kertaa päivässä minkä lastenhoidolta voi. Eikö se sinusta ole ihan tarpeeksi normaalipainoiselle?
Mikä tässä nyt ei mene tajuntaan? Vai haluatko puolustella omaa pettämistäsi mollaamalla naisia? Taitaa olla huono omatunto.
Jätä vaimosi, niin hän saa tilaisuuden löytää oikean rakkauden elämäänsä.Se ei nimittäin ole timmistä kuntosalivartalosta kiinni.
Taitaa vaimosi lojua masentuneena sohvalla kun sinä et osaa rakastaa häntä. Eli pian timmi rakastajattaresikin muuttuu hylkeeksi vieressäsi rakkauden puutteessa. - oikein ämmä
ketusyatti kirjoitti:
Minua ei ainakaan MIEHENI ruoki ja se on selvä se.....saan olla niin laiska kun vaan itse haluan! Tosi rakkaus ei katso kokoa eikä muutakaan ulkonäköä JA jos se alkaa haittaamaan niin missä se rakkaus on?kuollut ja kuopattu kuuluu vastaus tuohon edellä olevaan kysymykseen!
Minun mieheni urheilee ja lenkkeilee ja usein seuranaan on minun omat ystävättäreni enkä todellakaan epäile pettämistä,villityksenään hänellä on moottoripyöränsä ja kehtaa siellä tarakalla kuljettaa vielä omaa tuhtia,laiskaa muijaansakkin.Kaikki selviää puhumalla parisuhteessa pitää puhua ja kertoa asiat suoraan jos mies loukkaa se pitää putkinäköisille kertoa yksiselitteisesti "hei muuten tuntuiko kivalta sanoa noin?olet nyt todella loukkaava." jos asiat eivät parene antaa ajan kulua ja jos ei sittenkään tunnu selkenevältä otetaan tiukemmat keinot käyttöön! Kosto on aina suloist aä olisin vastanut että joo nyt on mun salivuoro meenpä katteleen pullistelijoita samalla ja sä olet lapsenvahtina kiitos ei muuta;))tasapuolisuutta kehiin vaan. - 2fat4myhusband
Huomauttaisin kuitenkin, että vaikka mieheni onkin aloittanut kuntoilemisen, niin extrakiloja on vieläkin parikymmentä ja se kaikki eturepun kohdalla. Minä olen ja olen ollut aina se , joka perheessämme kannattaa terveellisiä elämäntapoja, terveellistä ruokaa ja myös korkki pysyy kiinni. Olen meillä myös se, joka jaksaa kantaaoman puolensa sohvasta tai pesukoneesta hengästymättä. Siinä mielessä meidän tilanteemme ei ehkä ole ihan verrattavissa?
- Yualle
Syötkö kuitenkin ihan normaalisti? Eli ei mene sipsejä, jäätelöä sun muuta roskaa hillittömiä määriä iltaisin esim. tv:tä katellessa?
Moinen mässyy saattaa tosiaan vaikuttaa kelpaamiseen. Sen on vähän niin kuin, että toinen joutuu katselemaan, kun syöt terveytesi kaivoon ja hän ei voi tehdä asialle mitään muuta kuin seurata vierestä...:(- ruutana
en tajuu näitä "miten paljon mässäät" ja "mitäs oot läski" kommentteja! se mikään läski oo jos viittisitte kirjottamansa viestit lukea niin tajuisitte sen kyllä. bmi matala ja jos painoa on tullu lisää 4kg niin EI TODELLAKAAN voi olla vaimon pulleroituneessa ulkomuodossa vika tässä tapauksessa. miehen korvienvälissä nyt on se ongelmapesä.
- Yualle
ruutana kirjoitti:
en tajuu näitä "miten paljon mässäät" ja "mitäs oot läski" kommentteja! se mikään läski oo jos viittisitte kirjottamansa viestit lukea niin tajuisitte sen kyllä. bmi matala ja jos painoa on tullu lisää 4kg niin EI TODELLAKAAN voi olla vaimon pulleroituneessa ulkomuodossa vika tässä tapauksessa. miehen korvienvälissä nyt on se ongelmapesä.
No vaikka olisikin hyvät bmi:t sun muut, mut silti mässyttäs, niin kyl se pahaa tekee, jos en ite mässää. Eikä voi olla vaikuttamatta ne lisäaineetkaan terveyteen, vaikka olisikin normaalimitoissa.
Täysin verrannollinen tilanteeseen, jossa ukkosi joisi joka iltaa salkullisen kaljaa ja itse et. Oisko se muka kivaa?
- Paksu bertta xO)
No eihän ne nyt liikakilot pitäs eroa aiheuttaa,paitsi nyky narsisteille,jotka nostaa kytkintä joka pikku asiasta..
Tunnen saman piston itsessäni kuin aloittaja..
Isäntä pysynyt kuoseissa koko ikänsä,meikä seilannut 20 kg haarukassa..
Nyt on taas tullut 5-7 kg lisää :( paska homma..
Ikävää ähkimistä,nyt tarttee ottaa itseä niskasta ja karistaa tuo 7 kiloa..
Se tuntuu, kun ottaa 7kg säkin kannettavaksi matkaansa,kuinka paljon on liikaa..
En ole kuitenkaan ihan tosi paksu ,mutta itteä potuttaa tämä olotila xO - 2fat4myhusband
Ajattelin hypätä junan alle, mutta juna jäisi vain kiinni läskeihini...
- 2fat4myhusband
Kiitos kun lainasit nimimerkkiäni!
Haistata pitkät moiselle . Hox ala pukeutumaan erilailla ,osta kunnon rintsikat ja avointa kaula-aukkoa jne leikkauta hiukset ja ..... sädehdi ! Olet varmasti kaunis juuri omana itsenäsi olipa muutama ylikilo tai ei kanna kaikki selkä suorana ja seksikkäänä
- jhgtrfdcx
miehelläsi on joku teinityttö syndrooma. Monet teinit ovat hoikkia, alipainoisia, bmi:ltään n. 16-20.. Se johtuu osin siitä, että he kasvavat ja keho kuluttaa hurjasti ja vielä kun lisätään ulkonäköpaineet & syömishäiriöt. Ei aikuiselta naiselta voi vaatia samaa!
Olet hoikka, todella hoikka verrattuna moniin muihin aikuisiin naisiin täällä Suomessa.
Tsemppiä hurjasti!- Sitruuna20v
Olen itse 20-vuotias ja bmi:ni on 22-23 enkä todellakaan ole lihava! Et varmasti ole sinäkään.. Jostain lehdestä vielä luin, että suomalaisten naisten keskipaino pituuteen katsomatta on n.67kg ja bmi n.24-27.
Kannattaisi nyt puhua sille miehelle, että mitä hän tarkoittaa tuolla läskillä/muodottomalla? Ja mistä moinen älytön käytös.. - tarhameininkiä
kuulostaa että "miestä" on koulukiusattu nyt ja haluaa purkaa toiseen.sama käyttäytymismalli on ainakin tarhaikäisillä eikä mies vaikuta paljoo vanhemmalta...
- 2fat4myhusband
tarhameininkiä kirjoitti:
kuulostaa että "miestä" on koulukiusattu nyt ja haluaa purkaa toiseen.sama käyttäytymismalli on ainakin tarhaikäisillä eikä mies vaikuta paljoo vanhemmalta...
Oisko osuutta sillä, että mieheni vanhempien kodissa naista ei arvostettu lainkaan ja puhekin oli sen mukaista?
- rtv6
Tuo BMI höpötys on siistiä! Mainio keskusteluaihe.
- rupsahtanut
Toivottavasti ei mies arvostele sinua lasten aikana, kun lapsesi oppivat tuollasen ikävän käyttäytymismallin.
Epäilen miehesi ihastuneen johonkin naiseen tai jopa alkaneen suhteen jonkun naisen kanssa ja jotta ei kokisi huonoa omaatuntoa yrittää arvostella sinua. Voi myös olla tuo syy, että on erektiovaikeuksia tullut iän myötä...tiedä sitten kumpiko vaiko molemmat syyt tai joku muu syy....
Missään nimessä syy ei voi olla muutaman kilon lihomisessa... - lykkyä tykö
Kuulostaa ehkä vähän siltä, että miehesi on tainnut löytää jonkun toisen, jos hänelle on yhtäkkiä tullut joku liikuntapuumi ja tarve huolehtia itsestään. Yrittää laittaa asian sinun syyksesi, jotta voi paremmalla itsetunnolla tapailla uutta rakastaan.
Kyllästynyt perhe-elämään ja ei pidä sinua enää naisena ja rakastajana, vaan ainoastaan lastensa äitinä ja emona. Minulle mies jopa itse kerran myönsi, ettei voi pitää minua minään rakastajanaan, vaan pelkkänä äitinä ja ystävänä. Arvaa vain kuinka tämä loukkasi ja mitkä epäilykset minulle heräsi. - Miettikää
Ehkä suurin syy on sinun itsetunnossa, ja siinä ettet enää rakasta omaa aviopuolisoasi.
- jou82
Juu mitä nyt tässä lueskelin aiemmat viestit niin kyllä se vika siinä miehessä on.
Jos nuo haukkumiset on tulleet ihan puskilta niin kovin kuulostaa siltä että rakastaja sillä on jossain. Ja helppoa eroa kaipailee.
Toki haluttomuuskin voi olla kyseessä, lääkkeistä johtuva.
Onko mieheni muuttunut muuten? No ulkoisesti ilmeisesti jos on laihduttanut ja innostunut hyvinvoinnista. Mutta siis henkisesti? Suhtautuminen riitatilanteissa, lasten kiukutteluihin reagointi yms.
Välttelevä käytös.
Jos tällästä muuttumista on tapahtunut niin veikkaan että kuvioissa on toinen nainen.
...
Ja sitten siitä eroamisesta. Miksi sitä paheksutaan?
Itse olen eronnut. Ja joskus äitini sitä kommentoi että HÄN OIS VOINU EROTA TUHAT JA SATA KERTAA, muttei eronnut (koska on niin täydellinen ihminen).
VÄlillä meinaan sanoa äidille että ois varmaan ollu meille lapsille parempi että oisit eronnut niin oltais saata tasapainonen lapsuus. Eikä ois tarvinnu sietää isän riehumisia. sitä rasitetta nyt vaan täytyy kantaa mukana ja yrittää olla itse viisaampi...
Niin onko se lapsille oikeasti oikein että he näkevät kuinka naista kohdellaan? siis että saa haukkua (solvata, lyödä, mitätöidä...).
sitä voi kukin miettiä.
ps. muutaman kilon ylipaino on 3-5kiloa ja silloin ollaan vielä M-L kokosia...Xl kokonen ihminen on muutaman kerran muutaman kilon ylipainoinen. Nainen ota ero koko miehestä ja rakenna uusi elämä!
- näi o
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, ett kevään villityksessä ukkos on löytänyt uuden rakkaan ja käyttää nyt alhaista keinoa heittää sut pihalle liitosta eli haukkuu liian läskiksi itselleen. Uusi eukko sillä on katottuna jo valmiiks ja haluua vaihtaa uuteen.. vanha kierrätykseen!
- oivoivoi
Kaikki viittaa siihen , että miehesi ruoho näyttää nyt vihreämmältä aidan toisella puolella.
- PL
tää on provo, tai sitten miehelläsi on vikaa päässä
ja miksi kysyt sitä täällä, kun BMI on normaali - flame on
Katkeraa itkua naiselta, joka on saanut rehellisen miehen. Joskus vain on niin, että ehkä miehesi ei olekaan kusipää, vaan sinä olet ihan oikeasti lihava.
Miehesi on selkeästi ja rehellisesti ilmoittanut, mistä kiikastaa. Sen sijaan, että olisit tehnyt niin kuin päinvastaisessa tilanteessa olisit häneltä odottanut (eli omista niskavilloista kiinni ja tilannetta korjaamaan) valitsetkin ajatella, että miehessä on jokin vika, kun ei kaltaisesi omalla tavallaan täydellinen naikkonen nyt kelpaakaan.
Yksikään mies ei ajattelisi tilanteessasi samoin. Pyyhi krokotiilinkyyneleesi ja käy hommiin, niin ehkä olosi parantuu ja miehesikin jaksaa jälleen syttyä sinusta.- 2fat4myhusband
Voisin ehkä ajatellakin hiukan kiinteytymistä, mutta mitä sitten? Onko minulla sen jälkeen liian iso nenä vai liikaa ryppyjä? En halua lähteä tavoittelemaan jotain, mikä kumpuaa jostain muusta kun todellisesta tarpeesta.
- 17+14
Kuihtuu kaunein kukkanenkin sitä ei voi estää, mut läski se on ikuista se pysyy säilyy kestää.
- totuusAloittajalle!
Unohtakaa BMI:t! Paita pois ja läskien kanssa peilin eteen. Jos vatsa roikkuu sivusta ja edestä ja saat ihroista kiinni, peppu pursuaa läskeistä ja on isohkö löllö lättänä, reidet nesteisen läskiset ja saat kunnolla kiinni läskeistä vaikka jännität reisiä, rinnat roikkuvat muodottomat pussit, niin ei muuta kuin ruokavalio kuntoon ja salille mars mars! Lihaskuntotreeni on tehokkain tapa muokata kroppaa, toki ruokavalio on kaiken a ja o, treenata voi 14x vkossa aamut illat mutta tuloksia ei tule jos et syö oikein. Alkuperäinen kirjoittaja on selvästi löllykkä kun ei edes miehelle kelpaa sänkyyn. Tosin se ei ole mitään uutta. Ns. läski ei kyllä sytytä makkarin puolella ei sitten mitenkään. Pieni peppu, terhakat pienet rinnat ja hoikka kroppa josta näkee että syödään terveellisesti ja liikutaan säännöllisesti on parasta. Tällöin on kosiminen lähellä. Se herättää miesten seksuaaliset halut aivan eri tavalla.
Lapset on vaan tekosyy. Juoksurattaat ostoon ja lenkille lasten kanssa. Ruokavalio kuntoon personal trainerin avustuksella. Salille pääsee kun mies vahtii lapsia tai sitten laittaa lapsiparkkiin siksi aikaa salilla. Pari kertaa viikossa rauhallista kävelyä on yhtä tyhjän kanssa, jos kehonkoostumusta miettii. Järjestely kysymyksiä vaan.
Alta 30minuutissa on mahdollista suorittaa niin tehokas treeni, että rasvat tirisee silmissä. Googlettaa HIIT. Aineenvaihduntaan boosti seuraavaksi päiväksi asti. Tähän kun yhdistää puhtaan ruokavalion niin tuloksia tulee.- kingking
haha,erektioko on nykyään siitä kiinni,että tietää onko mahassa syötynä juuri salaatti vai hamppari!ahahhahhaha
- omegalfa
Tähän lisäisin, että _välttäkää_ kuin ruttoa sellaisia miehiä, joiden sukupuolinen halu riippuu tietynlaisesta vartalosta tai muusta vastaavasta. Sellainen mies on kieroutuneen ajatusmaailmansa vanki eikä pysty välittämään kenestäkään vilpittömästi. Kyse on vain omista himoista ja niiden tyydyttämisestä, ei _koskaan_ toisen osapuolen arvostamisesta tai kunnioittamisesta ihmisenä.
Viisas nainen ottaa tämän onkeensa, mutta tyhmä yrittää miellyttää henkisesti kieroutunutta ja sokean itsekeskeistä miestä.
C'est la vie. - yksvaan1
omegalfa kirjoitti:
Tähän lisäisin, että _välttäkää_ kuin ruttoa sellaisia miehiä, joiden sukupuolinen halu riippuu tietynlaisesta vartalosta tai muusta vastaavasta. Sellainen mies on kieroutuneen ajatusmaailmansa vanki eikä pysty välittämään kenestäkään vilpittömästi. Kyse on vain omista himoista ja niiden tyydyttämisestä, ei _koskaan_ toisen osapuolen arvostamisesta tai kunnioittamisesta ihmisenä.
Viisas nainen ottaa tämän onkeensa, mutta tyhmä yrittää miellyttää henkisesti kieroutunutta ja sokean itsekeskeistä miestä.
C'est la vie.Totta joka sana,mutta ikävä kyllä varsinkin tytöt oppii vasta kantapään kautta..kuten jos joku mies lupaa jättää vaimonsa ja pääseekö hän nyt sänkyyn kuitenkin vieraan kanssa ym.
- Yualle
omegalfa kirjoitti:
C'est la vie.Arvostan ja kunnioitan terveyttä, jota kanssaihminen ei ole mennyt omilla toimillaan pilaamaan. Onko siinä jotain väärää? Minun on täysin mahdotonta ottaa toisen aikuisen ihmisen syömisistä ja liikkumisista vastuuta, kyllä sen pitää lähteä siitä ihmisestä itsestään!!!!
Tietenkin tilanne on toisenlainen, jos ne hampparit, sipsit ja jäätelöt on joku toinen tunkenut sen pullukoituneen suuhun. Tällöin vikaa on myös siinä tunkijassakin.
- EiSytyei..
Minullakin kävi mielessä, että nyt ei ole kyse siitä, että oletko bmi:n puolesta lihava/hoikka/laiha, vaan siitä miltä näytät ilman vaatteita. Roikkuva vatsa, löysä nahka, selluliitti ja makkarat on kammottavaa katsottavaa ja valitettavasti niitä esiintyy myös normaalipainoisilla ja hoikilla vanhemmilla ihmisillä. Karu fakta..
- hÄipätLaihiksella
Voi hellanlettas.Oli lihava tai laiha niin pääasia kunhan itse on tyytyväinen.
"Lapset on vaan tekosyy. Juoksurattaat ostoon ja lenkille lasten kanssa. Ruokavalio kuntoon personal trainerin avustuksella. Salille pääsee kun mies vahtii lapsia tai sitten laittaa lapsiparkkiin siksi aikaa salilla. Pari kertaa viikossa rauhallista kävelyä on yhtä tyhjän kanssa, jos kehonkoostumusta miettii. Järjestely kysymyksiä vaan."
Miehethän tunnetusti vahtii lapsia ja ai niin siis sehän on pääasia että vartalo on myös äideillä kunnossa että voi sitte levittää haarat vain baaritiskilläkin halukkaille kun ei kotona enää saa kun mies ei pidä halukkaana.Että voi naiset olla tyhmiä!*hohohhhooo*Kyllä se pill. on siallakin ja ei sitä naamaa siinä tarvita. - Niskasta kiinni.....
Tässä on klassinen esimerkki naisen logiikasta. Mies ei enää halua seksiä ja nainen kysyy mikä on vikana. Jos mies ei kerro, hän on itsekäs mulkero joka ei haluakaan ratkaista koko ongelmaa. Parasta heittää mies pihalle. Jos mies kertoo rehellisesti, että naisen lihonnut ulkomuoto ei saa enää erektiota aikaan, niin mies on taas itsekäs mulkero. Parasta heittää mies pihalle.
Turha tarttua BMI:hin, sillä sen normaalipainon skaalakin on aika laaja. Nuoret seksikkäät pojat ja tytöt ovat myös aina muka auttamattomasti alipainoisia.
"No pitääkö tässä muka olla joku langanlaiha?" kysytään... no ei tarvitse olla, mutta jos läski vyötäröllä ei kiihota, niin se ei kiihota. Penis ei saa erektiota jos kumppani tuntuu vastenmieliseltä ja väkisin silmät kiinni poppakonsteilla ei oikein jaksaisi.
Tätä suomalaista yhteiskuntaa vaivaa aivomato, jonkinlainen sairaus, harha, joka antaa luvan olla vähän pullukka. Ei muka ole tervettä olla lian hoikka yms. höpön höpöä. Rasvaan, ylipainoon, sydän- ja verisuonitauteihin tämä kansa kuolee, ei anoreksiaan. Samanlainen aivomato on tämä "liikunta". Eli siihen halutaan ympätä kaikki mitä päivän aikana tekee. "kyllä mä kävin ulkoilemassa pihalla" ja "kyllä mä vähän tossa lehtiä haravoin". Paskapuheet sikseen... tuota kutsutaan elämiseksi, ei liikunnaksi. Liikuntaa on se, missä tulee totisesti hiki ja maitohapot. Se on sitä kun lähdetään juoksemaan lenkkiä, pelaamaan sulkista tai käymään spinnigissä.
Sama aivomato antaa luvan valehdella ettei ole aikaa. Aikaa saa menemään juuri siihen mihin sitä haluaa menevän. Jos tahto löytyy, löytyy samalla myös aikaa. Jos et mitään muuta aikaa keksi, niin kysy esimieheltäsi, että voisitko joskus lähteä puoli tuntia/tunnin aikaisemmin töistä, jotta saisit urheiltua ja tiputettua ylipainoa. Veikkaan että aika moni pomo voisi sanoa, että joo lähdetään tällä liikenteeseen. Mutta kuten kaikki tietävät, niin tahdosta tässä on kyse, ei ajanpuutteesta.
Ja tämä ei ole millään tavalla suunnattu vain naisille. Kaljamahaiset miehet ovat ihan samanlaisia. Se aivomato pitää vain saada tapetuksi, eli:
1. Hyväksyä olevansa pyöreä, lihava, läski yms.
2. Hyväksyä se, että liikunta on LIIKUNTAA. Ei kotitöitä tai ulkoilua.
3. Hyväksyä se, että liikuntaa ei estä ajanpuute, vaan oma motivaatio.- omegalfa
Jos miehen seksuaalinen halu riippuu kiloista ja makkaroista vyötäröllä, kyse on luultavasti pornoaddiktiosta. Olkaamme rehellisiä. Ilman pornoa ja jatkuvaa kuvavirtaa muokatuista vartaloista, mies pystyy seksiin niin kauan kuin oma fysiikka mahdollistaa sen..
Yllä oleva viesti muuten kuvastaa hyvin joko pornosta tai viihdebisneksen mielikuvamaailmasta pöhöttyneen ihmisen ajatusmaailmaa: "jos läski vyötäröllä ei kiihota, niin se ei kiihota. Penis ei saa erektiota jos kumppani tuntuu vastenmieliseltä ja väkisin silmät kiinni poppakonsteilla ei oikein jaksaisi." Jos ei kiihota, ongelma on psykologinen. Uros ei tarvitse naisen astumiseen erityisiä kiihokkeita kuten tietynlaisia tissejä, tietynlaista vartaloa, tietynlaisia vaatteita tai tietynlaista häpykarvoitusta. Koska useimmat naiset eivät ole miestään mitätöiviä, psykologisen ongelman aiheuttaja ei yleensä ole kumppanissa. - Niskasta kiinni.....
omegalfa kirjoitti:
Jos miehen seksuaalinen halu riippuu kiloista ja makkaroista vyötäröllä, kyse on luultavasti pornoaddiktiosta. Olkaamme rehellisiä. Ilman pornoa ja jatkuvaa kuvavirtaa muokatuista vartaloista, mies pystyy seksiin niin kauan kuin oma fysiikka mahdollistaa sen..
Yllä oleva viesti muuten kuvastaa hyvin joko pornosta tai viihdebisneksen mielikuvamaailmasta pöhöttyneen ihmisen ajatusmaailmaa: "jos läski vyötäröllä ei kiihota, niin se ei kiihota. Penis ei saa erektiota jos kumppani tuntuu vastenmieliseltä ja väkisin silmät kiinni poppakonsteilla ei oikein jaksaisi." Jos ei kiihota, ongelma on psykologinen. Uros ei tarvitse naisen astumiseen erityisiä kiihokkeita kuten tietynlaisia tissejä, tietynlaista vartaloa, tietynlaisia vaatteita tai tietynlaista häpykarvoitusta. Koska useimmat naiset eivät ole miestään mitätöiviä, psykologisen ongelman aiheuttaja ei yleensä ole kumppanissa.Eli aivomato vaivaa sinuakin. Se on siis MIEHEN vika jos ei paneta, koska se nyt vaan kuuluu panettaa. Jos sulle tarjotaan Kiinassa koiraa syötäväksi, se on sinun vika kun ei maistu, koska sen nyt vaan pitää ruoan maistua.
Aivomato saa sinut ajattelemaan, että saa olla läski tai plösö. Se on ihan ok. Se on ihan kiva se. On normaalia olla plösö. On jopa naisellista olla läskiä, että "saa jotain mistä ottaa kiinni". Ja silti hyvin harva mies kiihottuu lihavista... tai varmaan muuten mainitsemasi pornokin ihan tarkotuksella ja tahallaan tehtäisiin lihavien naisten näyttelemänä.
Etkö muka tajua? Aivomato se on.... - *Kukka*
Ihan näin pienenä sivuhuomautuksena voisin kertoa, että tutkimusten mukaan BMI taulukolla lievän ylipainon haarukkaan osuvat ihmiset elävät keskimäärin pisimpään. Ja painotan tuota sanaa lievän. Reilu ylipaino vie hautaan samaa tahtia kuin alipainokin.
Se mikä on kaunista ja seksikästä on vain ajan trendeistä kiinni. Se mikä on oikeasti terveellistä ja ihmiselle hyvästä on ihan toinen tarina. - kyllästyttää...
Niskasta kiinni..... kirjoitti:
Eli aivomato vaivaa sinuakin. Se on siis MIEHEN vika jos ei paneta, koska se nyt vaan kuuluu panettaa. Jos sulle tarjotaan Kiinassa koiraa syötäväksi, se on sinun vika kun ei maistu, koska sen nyt vaan pitää ruoan maistua.
Aivomato saa sinut ajattelemaan, että saa olla läski tai plösö. Se on ihan ok. Se on ihan kiva se. On normaalia olla plösö. On jopa naisellista olla läskiä, että "saa jotain mistä ottaa kiinni". Ja silti hyvin harva mies kiihottuu lihavista... tai varmaan muuten mainitsemasi pornokin ihan tarkotuksella ja tahallaan tehtäisiin lihavien naisten näyttelemänä.
Etkö muka tajua? Aivomato se on....toivottavasti osaisit muutakin sanoja kuin plösö ja porno....
- äitykät
Miksi te lihavat naiset laitatte LAPSEN SAAMISEN ylipainon syyksi?????
Ei se lapsi laita sitä ruokaa teidän suuhunne ....sitten keksitään kaikenlaista lässy lässyn juttua että raskaus lihotti ja nyt mies ei rakasta..
jokaisella on aikaa harrastaa liikuntaa jos on motivaatiota..
lapset mummulaan tai rattaisiin nukkumaan ja lenkille.
jos et halua laihduttaa on turha valittaa täällä ....jos taas olet tyytväinen elämääsi -älä välitä mitä mies sanoo HEITÄ PIHALLE JOS EI MIELLYTÄ..- lenkille siitä
haha olen samaa mieltä !! vaikka miinusta onkin saanut... varmaan niiltä naisilta jotka omaavat sen löllykkä mahosen ! Ihan perhanan turha vinkua ja itkeä palstoilla lihavuudesta missään muodossa jos ei osaa itse asialle mitään tehdä......
- kuu-ukko on syylline
Miehesi on päättänyt laihtua, ja hänelle on avautumassa uudet hoikemmat naismarkkinat. Olisi häneltä "uhraus" olla käyttämättä tilaisuus hyväksi.
Sinun täytyy hyväksyä se, ettei kukaan lihota sinua, vaan sinä ajaudut ruokapöytään lihottamaan itseäsi, itsekurin puutteen takia.
Kalorimäärät ja hiilihydraatit, siinäpä ne vanhat perinteiset syyt lihoamiselle, EIKÄ lapset, raskaus tai kuu-ukko marssissa.
Kerrompa sinulle tässä samalla pienen salaisuuden: laihduin vuodessa 16 kiloa karppaamalla, harrastamatta liikuntaa lainkaan, istuin itseasiassa sohvalla ja roikuin läppäri sylissä netissä. Olen itseasiassa aina inhonnut liikuntaa... - omegalfa
Lihavien joukossa on usein jopa enemmän pinnallisia ihmisiä kuin ei-lihavien joukossa. Tämän huomaa muun muassa siitä, että jotkut lihavat eivät ikimaailmassa kelpuuttaisi edes vähän ylipainoista kumppanikseen. Toiseksi sen huomaa siinä, että laihtunut lihava alkaa usein pitää itseään erinomaisena heti, kun on parikymmentä kiloa kevyempi.
Ihmisen pinnallisuuden voi päätellä monista pienistä asioista jo kauan ennen kuin se rävähtää silmille... - hjvg6
Jos et kelpaa niin eikös se ole ihan sama mistä syystä? Älä mieti läskejäsi, vaan hyväksy, että se on nyt ohi ja etsi mies, jolle läskisi kelpaa. Sellaiset fetissit on tavallisia perversioita vai mitä lie.
- naikkonen
Höpö höpö... Tuli näitä kommentteja lukiessani mieleen että aloittaja varmastikin kaipaisi muunlaisia neuvoja kuin "miehesi on mulkero, jätä se". Toki jos kyse on toisesta naisesta niin sitten... Mutta kun monesti asiat ei ole niin kuin mikä ensimmäisenä tulee mieleen!
Varmasti rakastat miestäsi, ja nimenomaan häntä etkä ulkonäköä, kun itseäsi ei ole haitannut tämä huomattava ylipainokaan. Tuli mieleen, että oletko siis itse ollut samanpainoinen jo pidempään eikä viime aikoina ole ollut muutoksia painossa/ulkonäössä... Kuulostaa kyllä siltä että miehelläsi tämä ongelma nyt on eikä vain saa sanottua mikä on, ja voihan olla että asia (potenssiongelmat) on niin kipeä aihe ettei halua sitä itselleenkään myöntää vaan mieluummin sitten vaikka syyttää sinua. Eikös ihmisluonto toimi näin... Joten en nyt suoralta kädeltä lähtisi miestäsi mulkeroksi leimaamaan vaikka onhan tuo inhottavaa sinua kohtaan! Ymmärrystä tilanne varmasti vaatii... Ja naisellista viisautta :)
Voisiko tämä kuntoiluinnostus johtua juuri tästä verenpainelääkityksestä ja potenssiongelmista? Jos mies on itsekin niitä säikähtänyt ja päättänyt tehdä asialle jotain. Mies voi olla todella peloissaan tällaisen tilanteen kohdatessa ja tästä johtuen vaikuttaa menneen kovastikin sekaisin :) Niin kummallisia ovat nuo otukset :) Tietysti lapsellista ja pelkurimaista sysätä syytä sinun niskoillesi mutta toivon että sinulla riittää ymmärrystä miestäsi kohtaan. Tämä on nyt sitä huonoa aikaa jolloin rakkaudelta vaaditaan paljon, joskus jopa liikaa.
En osaa neuvoa, miten tämä asia tulisi hoitaa, itse ehkä sanoisin miehelleni hänen huomauttaessaan "läskeistäni" (joita sinulla todellisuudessa tuskin on!) että "kuule kulta, kyllä mä tiedän mikä sulla oikeasti mättää, ja rakastan sua edelleen silti, kyllä me tästä selvitään!"- Niskasta kiinni.....
On mahdollista että mies verhoaa impotentti-sairautensa jonkin verhon taakse, oli se sitten toisen lihavuus tai väärän väriset hiukset. Mutta ei voida poissulkea sitä, että mies puhuu täysin totta. Eli hän kiihottuu kyllä hoikemmista naisista, mutta läski on turn off.
- kaukaa viisas
alapa laittaa 20-30 e syrjään joka ikinen päivä varmuuden vuoksi sukanvarteen, jos ero tulee niin on vähän omaa rahaa ja jos ei tule niin on jotain tuhlattavaa eräänä päivänä :)
Eihän aloittaja missään vaiheessa kirjoita, että mies olisi juossut vieraissa. MIes on haluton ja siihen saattaa olla syynä esim. joku sairauskin, ei välttämättä toinen nainen.
Jos et ole tyytyväinen kehoosi, niin tee jotain. Liiku enemmän ja syö vähemmän ja mikäs kesällä parhainta kun tuoreet kotimaiset hedelmät, marjat ja vihannekset.
Sitten kun olet tyytyväinen itse, uutta hepenettä kehiin, kosmetologi ja kampaaja jne. eiköhän se ukkokin ala virkistymään..
Tälle yhdelle sanasepolle.. Naisen vartalo on yksilöllinen, mikä on normaali ja mikä ei.
Kyllä XL naiset voivat olla muodokkaita, riippuu paljolti ruumiiinrakenteesta millainen on. Joillain on rinnat ja toisella ei. Samoin vyötärön, lantion ja pepun suhteen.
Itse olen muodokas ja ryhdikäs XL-Nainen, en siis LÄSKI. MIehet ovat kiinnostuneita eri ikä- ja kokoluokissa, joten ottajia on joka lähtöön. Että silleen....- 31
siis 22 indeksikö muka LÄSKI XDDD? Haloo? Mikä huippumalli sun miehelles oikeen kelpaa, kun ei toi indeksi kelpaa xDD?? Sil on selvästi jokin ruuvi aivois löystyny laihtuessaan kun ei enää sen läskit pidä sen ruuveja aivoissa kiinni xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hahahahahahahaaaaa xDDD Tää oli kyl iha paras vitsi koko suomi24:lla ei vittu kun repesin tohon xDDDDDDDD- LIIAN LÄSKI VITSI XD
Tajusin juuri kaksi asiaa:
1 oma indeksini on 21 ja itse olen LIHOAMISKUURILLA :D. En ole tyytyväinen kehooni, koska koen olevani laiha.
2. tajusin ettei tämä palsta perustukkaan välttämättä faktoihin, IHAN VARMANA joku pistäny huviksi ja härnäykseksi lukijoille päivän vitsin ja halunnu antaa sillä hyvän mielen :DDDDDD
- Gimuli
Potku perseeseen äijjälle !
- nainen30v_
Hirveetä kritisointia, että miehessä vika jos nainen lihoo ja ei enää kiihota/seiso. Entäs jos mies kerää 50-100 kiloa lisää vyötärölle/muualle niin vieläkö se oma vaimo on ihan liekeissä miehestään? Ai jos 100 kiloa, niin ei?
Eli onko olemassa joku tietty kilomäärä, jonka jälkeen lihominen ei olekaan enää hyväksyttävää? Tämähän on ihan väärässä sen ajatuksen kanssa, että kumppaniaan tulee rakastaa (ja sen kanssa sekstailla), oli tilanne mikä tahansa.
Jos asia menee väittelyksi jostain kilomäärästä, niin se on ihan semantiikkaa, kaikki ovat ihan yhtä pinnallisia. Se on ihan sama onko 10 kiloa liikaa, vai 100 kiloa liikaa. Pohjimmiltaan kyse on ihan samasta. Eli et kiihotu kumppanistasi ja arvosta häntä sellaisena kuin hän on. Teillä on myös eri arvot asian suhteen.
Olen ollut samassa tilanteessa. Kaksi seksitöntä vuotta ja suhde kuoli.- Niskasta kiinni.....
Se on juuri näin. Miten voi syyttää puolisoa jos hän kertoo avoimen rehellisesti että liika lihavuus ei kiihota. Ei ihminen edes päätä itse sitä mikä häntä kiihottaa - valitettavasti (esim. fetissit, homoseksuaalisuus, pedofilia).
On jokseenkin sairas ajatusmaailma, että kun kerran on ihastunut ja rakastunut johonkin, niin tämä saa muuttua miten paljon haluaa ja rakkauden tulee säilyä. Biologia se miehen ja naisen yhteen ajaa, eikä sen puuttuessa sitä pieni ihmismieli voi muuttaa. - skcmsdklcnmk
Niskasta kiinni..... kirjoitti:
Se on juuri näin. Miten voi syyttää puolisoa jos hän kertoo avoimen rehellisesti että liika lihavuus ei kiihota. Ei ihminen edes päätä itse sitä mikä häntä kiihottaa - valitettavasti (esim. fetissit, homoseksuaalisuus, pedofilia).
On jokseenkin sairas ajatusmaailma, että kun kerran on ihastunut ja rakastunut johonkin, niin tämä saa muuttua miten paljon haluaa ja rakkauden tulee säilyä. Biologia se miehen ja naisen yhteen ajaa, eikä sen puuttuessa sitä pieni ihmismieli voi muuttaa.niin no eippä niin.Mutta kummasti sitä vaan naiset jaksaa niitä ukkojen läskejä katsoa ja seksiäkin harrastaa siitä huolimatta ja pitää läppensä kii:)Kyllä me naisetkin tykätään timmistä lihasta mutta kun toisesta tykkää niin ei me niitä läskejä kyllä lasketa.
- Fysiikka
skcmsdklcnmk kirjoitti:
niin no eippä niin.Mutta kummasti sitä vaan naiset jaksaa niitä ukkojen läskejä katsoa ja seksiäkin harrastaa siitä huolimatta ja pitää läppensä kii:)Kyllä me naisetkin tykätään timmistä lihasta mutta kun toisesta tykkää niin ei me niitä läskejä kyllä lasketa.
Pitää muistaa sekin ero, että mekaanisesti mies ei pysty yhdyntään, jos ei kiihotu (=ei seiso) naisestaan. Naisella ei ole tätä ongelmaa miehensä suhteen, oli mies millainen tahansa.
- Bitsi
Rakkaus ei ole kiloista *****kiinni ! Jos rakastut ja rakastat niin kumppsnidi kilot eivät sinua häiritse eikä sekään seisooko vai ei,kiihottaako vai ei jos olet oikeasti sitoutunut parisuuhteessasi elämään niin kaikki muu on ****tun haileeta rakkauden rinnalla!
Olen itse elänyt parisuhteessa ylä -ja alamäkineen jo 19-vuotta joten suattaapi ollaa niinkin et tiiän mistä puhun ja eeleen me kaksi vaan mennä pössyytellään yhressä! Te sitoutumiskammoiset etsitte joka asiasta tekosyytä millä lähteä suhteesta heti kun tulee pienikin ongelma oho akka lihos par kiloo niin se on Moro sano manselaiset joopa joo ja ei ukollekaan kengän kuvaa persauksiin sen takia et hää on nyt vahingosa lihonut sen muutaman ramman vasemmasta korvanlehrestä herra anna kaikki kestää nää nykyajan vaatimukset vaikken vanha vielä olekkaan !Ja me olemme YHDESSÄ tehneet päätöksen laihtua se on sit ihan sama jos vaan toinen liikkuu mutta ruokavalio on tarkka! Olen ihan ruokavaliolla laihuttanut joskus ennennii ja niin aion nytkin tehä ja teemme laihduttamisen vaan terveydellisistä syistä emme haluist ja himois jne... - 2fat4myhusband
Fysiikka kirjoitti:
Pitää muistaa sekin ero, että mekaanisesti mies ei pysty yhdyntään, jos ei kiihotu (=ei seiso) naisestaan. Naisella ei ole tätä ongelmaa miehensä suhteen, oli mies millainen tahansa.
Niinpä! Itse oikeastaan olisin ollut iloinen siitä, että "ongelman" takia seksi olisikin vaihteeksi voinut olla jotain muuta kuin sitä aktikeskeistä toimintaa. Mieheni toimii kuitenkin on-off-nappulalla eli kaikki tai ei mitään, liekö juuri sen toisen naisen takia?
- yyyuuuuuuuuuuuuuu
Oma ukko sanoi läskiksi,sitten puolittaisella? anoreksilla laihdutin nopeeta 19kg,sitten kun olin läähellä normaalia,en ihan,niin haluskin että syön.eiköhän se puhu puolestaan
Miksi te ette yhdessä ala sitten kuntoilemaan ja laihduttamaan? Jos toinen pulleampi on jo homman aloittanut niin mukaan vaan kuntoilemaan.
- Ylpee XL
Kokoni on L/XL ja tanssiin haetaan aina kun jossain liikun mieheni kanssa tai tyttöporukassa.. "Läskit" on ympäri vartaloa mistä suurin osa rinnoissa sekä takamuksessa, eivät vyötäröllä. Tiedostan kyllä että tästä minun rehevyydestä suurin osa on extraa. Useita miehiä kyllä viehättää ulkonäköni juuri tällaisena..Ehkä johtuu siitä että pidän läskini kuosissa ja ulkonäöstäni hyvää huolta! Pukeudun kauniisti jne..
Seksikkääksi on kehuttu, olin läski tai en :)
Eiköhän sen mehen päässä nyt liiku jokin muu vaiva kuin normaalipainoisen vaimonsa ulkonäkö.. - huh.
Painossasi ei ole mitään vikaa. Itse painan enemmän varmaan suhteessa, miehesi on superpinnallinen. Joku raja se on pinnallisuudella. Jos näkee kaikki "läskinä", lienee joku häiriö hahmottamisessa. Ja arvoissa.
Relatkaa miehet edes joskus. Laihoja naisia on ihan liikaa, ei ole mitään lihaa luun ympärillä. Kohtuus.. - Ylläpidon provoja
Lisää muodottomaksi lihonneita naisia:
Taylor Smith BM! 22
http://tinyurl.com/c56ukv6
Shakira BMI 22-23
http://tinyurl.com/cj8f9kr- .--.
Se on ihan eri näköinen nainen, jos on ikänsä tanssinut BMI 23 (Shakira), kuin ikänsä sohvalla lösöttänyt Suomi-maatuska.
Jos on 10kg lihaksen tilalla 10kg läskiä, niin voi olla kuvissa pientä eroa...
- Diipadaapa!
Joo tottakai on varmaan ihastunut toiseen osta vaan se sipsipussi ja suklaalevy illalle ja kattele salkkareita niin kuin ennenkin. Ei tosiaan kannata ressata liikkumista se mies on sika, sika, sika...
- just.
Ei naisten tarvitse syödä mitään erityistä "lihoakseen". Aineenvaihdunta voi olla hidas. Aloittaja on sitäpaitsi sopivan kokoinen.
- just.
just. kirjoitti:
Ei naisten tarvitse syödä mitään erityistä "lihoakseen". Aineenvaihdunta voi olla hidas. Aloittaja on sitäpaitsi sopivan kokoinen.
Tai ei naisilla hidas, muttei nopea aineenvaihdunta. Rasvan suhteen.
- Naiset, naiset..
Pakko sanoo että itse en ainakaan sekaantuisi kehenkään joka kyselee neuvoja täältä oli sitten laiha tai pulska.
- nainen etsii...
Täytyy sitten vaan vaihtaa otat oikein lihavan miehen, ehkä se ei morkkaa...
- fat but good
xl KOKO JA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVAAAAAAAAAAAN tyytyväinen, jee niin se menee....
- 11+7
Jos suhteenne on rakennettu ulkonäön päälle, niin aika huteralla pohjalla se on, sillä ulkonäkö muuttuu iän myötä, kuntoili miten paljon tahansa. Tilanteesi ei ole mitenkään epätavallinen, sillä jokaiselle ihmiselle on jo lapsuudessa iskostettu mieleen käsikirjoitus elämälle ajatusten muodossa. Nuo ajatukset sisältävät miten tässä suuressa teatterissa tulee esittää kunnon miestä ja hienoa naista, ja myös miltä sopivan partnerin tulee näyttää.
Koska tämä ajatusoppi alkoi jo niin varhain, ihminen uskoo olevansa se henkilö joksi hänet kasvatettiin, eli toisin sanoen hän on tiedoton roolistaan. Parisuhteisiin tämä vaikuttaa siten, että niistä hyvin usein tulee valmiin kaavan mukaista näyttelyä, eli teatteria, ja siksi aitoa läheisyyttä on erittäin vaikea saavuttaa. Ihminen kokee läheisyyden puuttuvan, mutta koska ei ymmärrä missä ongelma on, hän pyrkii mielyttämään toisia saadakseen edes jonkinlaista hyväksyntää elämälleen.
Tutustu uuteen elämänfilosofiseen kirjaan Alkuajatus - Elämän pieni käsikirja (Hannu 2010). Kirjan avulla oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään, ja kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi ja siksi sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaan tiedottomuudesta, eikä sitä edes huomaa, eli henkilö esittää roolia huomaamattaan. Ajatuksia paljastaessa tietoisuus omasta itsestä kasvaa koko ajan aina kunnes tuo opittu rooli on kadonnut kokonaan, jolloin jäljelle jää aito oma itse. Tällöin myös valinnat alkavat tapahtumaan omasta tahdosta, ja tuloksena on elämä jota alunperin tahtoi.
Kirjasta lisää täällä www.alkuajatus.org - ufoakka
Hei miehesi on sinua 10 vuotta vanhempi ja kohta vanha ukko. Hän yrittää nyt muka näyttää nuoremmalta. Se osoittaa, että hänellä on huono itsetunto ja purkaa sen nyt sinuun. Haistata peet tuommoiselle ja ala hankkia hänelle paikkaa "vanhainkodista". Sama juttu kun entiset tupakoitsijat jotka ovat lopettaneet ja tekee niin hirveesti mieli vetää savut. Mutta kun on niin hienoa, että on päässyt eroon. Semmonen ihminen on kokoajan v:...uilemassa tupakoitsijoille. Kyse on vain kateudesta. Eli miehelläsi on alemmuuskompleksi ja on kateellinen, kun olet nuorempi, muodokkaampi ja rypyttömämpi kuin hän. Jos hän on laihduttanut paljon niin ryppyjä on tullut myöskin. Tyhmä äijä. Jospa häneltä on kyky haihtunut urheilun myötä. Käske ostaa Viagraa.
- Lääkäri
Ei se Viagra mikään ihmelääke ole. Jos ei tee mieli omaa naista, niin Viagra auttaa samanverran kuin burana tässä asiassa, eli ei mitään.
- 2fat4myhusband
Kiitos, tuo sai suupieleni hymyyn!
Elä masennu missää nimessä. Teillä on useita lapsia; oleta näin. Ielä on 2 tärppiä käyny ja molemmat on menny viemäri laitokseen ja osan levitin pellolle.
Myö jokkaine on luotu tänne kahe immeise nussiman tuloksena. Elämässä sattuu kaiken laista.Terv. Pekka savosta ei tenavia, mutta haaveissa.- cjjcnjncvjn
Mikä sika!Tee sinä niin että sanot että ukko alappas sinä kaitsemaan lapsia ja mene sinä käymään salilla .Sitten kun olet fitti ja fab niin mieti halutko koko ukkoa.Itse kyllä sanoisin ukolle ihan suoraan että minä olen sinun läskejäsi katsonut koko piennen iän ja kun sinä olet viisi minuuttia fittinä niin minä en enää kelpaa:haista vittu!
- hoikka,,,
ylipaino on oma vika ja ruman näköistä. Sinun pitää laihduttaa. On ihan oikein että mies heitttä sinut pihalle.
- 145kgiharamummo
pruiiiiks ohohohoho pruiiiiiks ohohoho-sanoo aloittajan miehen alapää ja tän sivun läskiksihaukkujien hoikkien alapäät kans.
- Ei syytä huoleen
Tuommoinen vastaava kokemus todellakin löytyy joten ei syytä huoleen vielä. Nimeä en juuri nyt muista mutta onhan tuollainen vallan yleistä eikä suinkaan tavatonta.
- normaali nainen
Mitä te miehet täällä jankutatte läskeistä? Ihminen jonka painoindeksi on 21,9 EI OLE LÄSKI, hän on normaalipainoinen eikä vielä lähelläkään ylipainon rajaa. Kyllä se painoindeksi jotain kertoo, ei sitä muuten käytettäisi. Ja mitä te oikein jankutatte liikkumattomuudesta, aloittaja LIIKKUU 2 KERTAA PÄIVÄSSÄ.
Ihminen jolla on täysin normaali painoindeksi ja joka liikkuu joka päivä EI voi olla mikään muodottoman lihava möhkäle, millaiseksi täällä kirjoittelevat miehet näyttävät aloittajan kuvittelevan. Jos sellaisen ihmisen muodottoman lihavana möhkäleenä näkee, on kyse katsojan vääristyneistä käsityksistä. Suomalaisista miehistä jo yli puolet on ylipainoisia, se on suurempi prosentti kuin naisilla. Jos aloittajan painoindeksin omaava ja säännöllisesti liikkuva ihminen on läski, niin silloin valtaosa suomalaisista miehistä on superläskejä, hyperläskejä. Todennäköisesti myös useimmat täällä kirjoittavista aloittajaa parjaavista miehistä. Aloittajan mies nyt ainakin.
Kyse onkin nyt siis siitä että aloittajan miehellä on kohtuuttomat vaatimukset sille miltä aikuisen naisen tulisi näyttää. Mies ilmeisestikin vertaa tätä teinivartaloon. Nelikymppinen nainen, vaikka olisi kuinka timmi ei voi olla yhtä kiinteä kuin nuori tyttö, koska iho veltostuu vanhemmiten. Lisäksi teinit ovat vielä kehittymättömiä, joten he ovat luonnollisesti sirompia ja hennonpia kuin aikuiset naiset. Tämänkään vuoksi aikuisella naisella ei voi olla, vaikka hän olisi suorastaan laiha, samanlaista vartaloa kuin nuorella tytöllä. Kaksikymppisenäkin keho on vielä selvästi erilainen kuin aikuisilla naisilla vaikka ei painoindeksin mukaan olisi edes laiha. Kun ikää tulee lisää niin kehon muoto muuttuu (esim. lantio levenee ja rinnat kasvavat) väistämättä, vaikka ei lihoisi. Tätä vastaan on turha taistella. Nykyään vain suuri osa ihmisistä, varsinkin miehistä, on vieraantunut siitä mikä on täysin luonnollista ja väistämätöntä. Miehet tuijottavat päivästä toiseen nuorten ja usein plastiikkakirurgisesti operoitujen tyttöjen kuvia joita on vielä rankalla kädellä photoshopattu, ja vertaavat omaa vaimoa niihin.
Vaikka aloittaja siis laihduttaisi itsensä anorektiseksi niin ei hänen miehensä silti tyytyväinen olisi. Miksi siis yrittää mahduttaa itsensä johonkin sellaiseen muottiin johon ei koskaan voi sopia, ja yrittää miellyttää ihmistä joka ei selvästikään kumppaniaan arvosta? Ei kumppaniaan arvostava ihminen sano toiselle niinkuin aloittajan mies on sanonut. Kannattaa myös muistaa että lapset saavat omat parisuhteen ja sukupuoliroolien mallinsa vanhemmiltaan. Jos perheen isä parjaa äitiä ja äiti yrittää epätoivoisesti saada itsensä sellaiseksi että mies hänet hyväksyisi niin miten luulet sen vaikuttavan lapsiin. Kyllä lapset nuo jutut huomaavat. Tuossa on esimerkiksi tyttölasten syömishäiriöille altistava asetelma, kun tytär saa sellaisen kuvan ettei normaali nainen kelpaa.
Summa summarum: Jätä tuo mies. - vai sellaista
ehkä vaihtokauppa on hyväksi molemmille. hän saa laihansa ja sinulla on tilaisuus älykkääseen ;)
- 43t4343
- jaksamista
Kurjaa!
Mä kyllä luulen, ettei kyse ole sun painostas. Ukkos on tullut vanhaksi ja tarvii nuorempaa lihaa. Teidän ikäeronne kertoo sen, että hän pitää nuoremmista naisista ja sä olet käynyt hänelle vanhaksi.
Raadollinen tosiasiahan on se, että mies pystyy jatkamaan sukua vanhemmaksi kuin nainen ja toisilla miehillä toi vietti vaan näyttää olevan vahvempi.
Kyse ei vaan ole mitenkään sinusta, vaan miehesi vieteistä.
Mies ei vaan pysty yksilöimään omaa viettiään ja syyttää siitä sinua. En tiedä onko ajatus kannustava vai masentava. Jaksamista kuitenkin! - minä pidän
Olet ihannenaisen painoinen. Voithan mainita miehellesi "koirathan ne luiden perässä juoksevat" sillä 21,9 painoindeksillä luunvierestä liha on makeammillaan:)
- valitettavasti
Niinpä se "koira" saattaakin tehdä, juosta jonkun muun/luun perässä.
Minähän en miehen vuoksi laihduttaisi, vaan ihan itseni. Ystäväni kertoi että on tavannut muutamia miehiä 24:n kautta. Miehet ovat profiileissaan kuvanneet itseään urheilullisiksi. Todellisuudessa ovat olleet vatsakkaita :D
Minua henk.koht. vatsakas mies ei haittaa, mutta miehet ovatkin idiootteja..
Sinulle 2fat4myhusband: heitä ukkos ulkoruokintaan. Pärjäät kyllä lasten kanssa. Tai hanki rakastaja :) Olet varmasti upea nainen.- vanha mies sinulle
Ilmeisesti miehelläsi on ongelmia libidonsa kanssa, eli enää ei veitikka ala jöpöttämään yhtä usein/herkästi kuin silloin NUREMPANA helpointa on syyttää sinuna vietin heikkoudesta ja päästä pelottavasta leimasta "RUUNA".
- lkadfskjafkfjö
Miehesi päässä on vika, ei muualla.
- kevatnurmi
kyllä on tuttua puhetta,mies ei omia vikoja huomaa tuijottaa vaan tämän päivän vaatimuksia ja toivoo kotona samaa ,vika on korvien välissä ,nainen on arvokas kun hoitaa kotia ja perhettään ja käy ulkopuolella työssä ,hyvää kesää sulle tv hyljätty siitä syystä
- Mies muttei teräs
Hankkikaa nyt edes oikeaa tietoa. Verenpaine lääkkeet ei estä Viagran käyttöä ja eivät myöskään suuressa määrin aiheuta haluttomuutta saatika kyvyttömyyttä. Verenpaine lääkie pikemminkin auttaa erektion saamisessa mutta viagran käyttöä ei suositella jos on alhainen verenpaine. Ja tämä kaikki on lääkärin minulle kertomaa.
Omaa tietoa on se että aloitettuani verenpaine lääkkeet hyvä erektio on ehkä vähän vahvistunut ja halut on edelleen kovat ;).
PS Lääkkeitä on erilaisia ja ne vaikuttaa hieman eri tavoin esim betasalpaajat rajoittaa sykettä ja siten saattaa tulla jaksamisen kanssa ongelmia. Aloittajalle jaksamisia miehesi vaikutta pissapäältä - ÄLLITÄLLI
Voi, oletko todella noin sinisilmäinen. Asia on täysin päivän selvä. Miehesi pettää sinua, "Et kelpaa sängyssä" "Väittää rakastavansa". Siinähän ne yksinkertaisuudessaan. Valotan vähän: 1) HÄN LAIHDUTTAA/LENKKEILEE
2) Ei seksiä, 3) Sanoo rakastavansa ja sinulle riittää pelkät sanat?
Niiin selvät merkit ja sinä et tajua. Ikävää sinulle ja ennen kaikkea lapsille.
Ihan totta ja usko vain: Miehesi pettää sinua, se on 110%:n varma. Mietipä vain niitä kaikkia muutoksia, ihan varmasti olet huomannut muutakin poikkeavaa/ylimääräistä teidän arjessanne.
Sinulla tulee olemaan kovat ajat edessäsi ja nyt kannattaa ruveta suunnittelemaan uutta tulevaisuutta lasten kanssa - pessin
Kokemusta vastaavasta ei ole, eikä varsinaisesti tarvitsekaan olla ymmärtääkseen, että vika todennäköisimmin on miehessä. Jotenkin tulee mieleen,että joku syy on siihen, että ensinnäkin vuosiakausia reilusti ylipainoinen mies motivoituu painonpudotukseen. Se tietenkin on ihan ok ja suorastaan suositeltavaa, mutta. Aika monta kertaa tilanteeseen vaikuttaa uusi hohdokkaampi suhde, jonka todennäköisyys vahvistuu sitä mukaa kun entistä, ihan kelvollista puolisoa aletaan arvostamaan entistä vähemmän haukkumisen ja muun väheksymisen muodossa.
Ymmärtääkseni vika on nyt muualla kuin suoranaisesti hävitetyissä tai hävittämättömissä kiloissa. Ne lienee vain johdatusta itse asiaan. - Kunhankelasin
Tän on pakko olla provo... En usko, et tollasta voi oikeesti olla.. Ja toi nimimerkkikään ei oikeen vaikuta uskottavalta kun aloittaja sanoo olevansa 45-vuotias... Sori vaan
- 19
voi hyvää päivää mitä neuvoja
- sopivan pyöreä
Voi Herra Jestas näitä tämänlaisia miehiä!!! Mitä he luulevat olevansa??
Joko jätät "torvelon" tai sitten et välitä mitä hän sanoo.
Mutta......tärkeätä.... älä ainakaan anna itsetuntosi alentua sen takia.
Lykkyä tykö ja leuka ylös ja rinta rottingille!! - nimimerekki
ei se mies tarkota että oisit lihava.. haluaa vaan että jumppaan vatsanpohjan lihaksia.. osta geisha pallot ja jotain tiukentavaa voidetta.
- Saga12
Alkuperäiseen kirjoitukseen; Miehesi on siis aloittanu kuntoilun ja onnistunut laihduttamaan, sinä normaalipainoisena olet nyt hänelle "liian lihava". Enpä tiedä mitä ukkosi päässä liikkuu, mutta sellaisen asian olen huomannut, etenkin parisuhteissa, että usein se, mistä ei itsessään pidä, nähdäänkin sen toisen osapuolen virheenä. Esim. toinen pariskunnasta käyttää tuhlailevasti rahaa ja potee syyllisyyttä asiasta, mutta ei kuitenkaan pysty tekemään asialle mitään. Sen sijaan hän saattaa syyttää kumppaniaan tuhlailusta, vaikkei sille edes kovin suuria perusteita olisikaan. Omia tunteita siis heijastetaan toiseen.
Voisiko olla niin, että miehesi on kärsinyt ylipainostaan(kenties salaakin) ja nyt kun kiloista on päästy eroon, hän on kenties kokenut jonkinlaisen "herätyksen" kuntoiluun ja terveellisiin elämäntapoihin. Entinen elämäntyyli kammoksuutta ja omat vanhat läskit ällöttävät, menneisyys on vielä läsnä, vaikka hänellä onkin nyt onkin uusi, uljas keho ja hyvä kunto. Ehkä hän siirtää inhoaan entisiin kiloihinsa nyt sinuun. Uuteen elämäntyyliin "hurahtanut" haluaa käännyttää siihen kaikki muutkin! Jospa se sinun miehesi rauhoittuisi ja tasaantuisi ajan kanssa, kerro hänelle, ilman riidanhakuisuutta, kuinka paljon hänen sanansa loukkaavat. Miehesi ei sitä kenties itse näe. - minä
Läskimies ulkoruokintaan ....!
- Det här tutken
Aloittaja on trolli.
- halpamakkara
ei sinussa mitään vikaa ole. itse mies henkilöna sanoisin että jos vikaa katsotaan niin se on siinä toisessa osapuolessa...keskustelkaa ja puhukaa olkaa rehellisiä toisillenne jne. jne.
- lihava mutta haluttu
Sulla on kurja mies. Oma mieheni ei välitä eikä hauku, vaikka minun BMI on lähes 41.
- Eebenpuu2
Olet hoikka!
Ei miehesi voi olla kovin hehkeä edes laihdutettuaan, kun n. 55-vuotiaana kudosten elastisuus on vähentynyt ja rasvan vähennyttyä kuvittelen, mitä on tapahtunut... - ratkaisu
Nimimerkistäsi päätellen olet 2fat4suomenkieli.
Tuosta nimimerkistä ja tekstistäsi voidaan päätellä koko elämäntarinasi ja älkääkä naistenvihaajat vaivautuko kannattamaan tätä mielipidettä nimittäin tämä on pelkkää totuutta.
Olet juurikin niitä jotka pysyttelevät hengissä jotta voisit mennä takaisin kotiisi katsomaan televisiota ja syömään itsesi täyteen jonkun henkilön kanssa joka elää samassa surullisessa elämän pelossa kanssasi.
Koko tuo touhu ei ole minun mittakaavallani yhtään mitään ja kuten sanotaan " jos et tykkää, ei tarvi osallistua" ja enkä osallistukkaan, kunhan vain arvostelin sen ja ei muuta tästä aiheesta. - Denon87
Hölmö mies kieltämättä. Mutta sen sijaan että kehottaisin sinua jättämään tuon miehesi. Sanoisin pikemminkin niin että rupea liikkumaan entistä aktiivisemmin, toki muita hyviä vaihtoehtoja ovat:
1.kuntosalilla käynti.
2.Hanki itsellesi käsipainot, esim. kahvakuulat joita välilä nostelet niinä päivinä kun et käy lenkillä.
Vaikka 3-4 kertaa viikossa. Aloita vaikka 2-5kg painoista tai sen mukaan mikä mieleesi on sopiva, mitään jättilihaksia ei ole pakko hankkia eikä myöskään mitään painon nostelu maratooneja ei tarvise tehdä, vaan riittää hyvin 5-10min. Käsipainoilla voi tehdä useita erilaisia liikesarjoja joista on hyötyä muuallekin kuin pelkästään käsiin. Kannataa kuitenkin jättää aina yksi päivä taukoa treenien välillä. Pienemmillä painoilla lihaksesi enimmäkseen kiinteytyvät eivät juurikaan paksuunnu. Sinun ei kuitenkaan ole pakko tehdä mitään jos et halua.- 2fat4myhusband
Kahvakuulat ja käsipainot löytyy ja ovat jopa käytössä. Kuntosalillakin olen käynyt omaksi ilokseni=)
- mies 50 ja risat
tuota tuota, naisystäväni ei ole langanlaiha, ei tonnikeiju
ikä hänelle on tuonut muutaman liikakilon
rinnatkaan eivät ole kuin nuoren naisen
eletyt raskaudetkin näkyvät, mutta vain vähän
on mulle kultaisin, hellin, iloisin
ei kanna sielussaan niitä kiloja
vaan ymmärtää rakkauden iloja
pitääkö riimitellä lisää
ihot tuntee, hellä kosketukset sen sytyttää
ja rakkauden roihu leimahtaa
yhä uudelleen ja uudelleen
nyt on perjantai, suljemme puhelimet, tv:t, läppärit
meitä oottaa sänky ihanin
mieluummin mene ja rakastelen, kuin jatkan tätä tyhmää keskustelua - 8
viestisi on todella outo. Olet laiha mittapuiden mukaan
- :(
Miehesi on ymmärtämätön. Hän ei osaa samaistua, eikä ymmärrä oikein itseäänkään kovin hyvin. Parisuhteen aakkoset lähtee muualta, vaikka laiha vaimo on varmasti mukava ja kaunis. Tämä käy itsetuntosi päälle pahasti, mutta älä anna sen käydä. Olet paras mahdollinen vaimo miehellesi, eikä hän voi parempaa saada, koska olet hänen vaimonsa...!
- "keittiöpsykologi"
Todennäköisesti miehelläsi on erektiohäiriö, josta hän ei halua ottaa vastuuta tai häntä pelottaa asian kuntoon saattaminen. Miehen psyykeelle on aina parempi ulkoistaa vaiva kuin vaiva toisesta johtuvaksi. Koska suomalainen mies ei mene lääkärille, eikä myönnä sitä tarvitsevansa en todella tiedä mitä voit tehdä. Toinen mahdollisuus on 50-villitys. Miehet alkavat kuntoilla, ostaa moottoripyöriä jne mitä tahansa muuta kuin, että joutuvat kohtaamaan oman kehonsa vanhenemisen. Tämä toinen tilanne on helpompi hoitaa. Jätä lapset hänelle neljä kertaa viikossa ja lähde kuntoilemaan. Ei tarvi montaakaan viikkoa kuntosalilla heilua kun oma mielentilasi kohenee ja mies huomaa kuinka älytön on ollut.
- Minä.
tämä keittiösykoloki on nainen :D Se voi olla ihan sitä, että haluaa laihan, kauniin ja haluttavan vaimon jonka kanssa voi harrastaa villiä seksiä. Ja nyt kun hän on laihduttamisesta innostunut, niin yrittää saada vaimonsakin laihtumaan, mutta keinovalikoima on NIIN väärin valittu kuin ikinä voi olla. Hän itse kehittää itselleen päähänpinttymää tästä asiasta. Jos rumasti sanotaan, niin nyt naisen pitäisi olla mies.
- marsipaani51
Vika on todellakin miehessäsi, ei sinussa! Jos rakastaa paljon ja aidosti, muulla ei todellakaan ole väliä.
- äijä 49 vuotta
Kyllä minulle kelpaa paksu muija. Itse asiassa tykkään rehevistä ja lihavahkoista naisista, jotka ovat luonteeltaan leppoisia, iloisia ja välittömiä. Sellaiseen voin rakastua ja rakastaa. Vielä jos hän on luonteeltaan kiltti ja osaa laittaa ruokaa. Oma vaimoni on tällainen ja olen onnellinen.
- Painoindekshit
Se painoindexi ei kerro aina kokototuutta jos on lihaksikas tai muuten isompikokoinen. Tarkin on rasvaprosentti. Oli painoa vaikka 130kg mutta oli se sitten tiukkaa massaa tai läskiä siinä iso ero. Esimerkiksi paljon urheilevalle se paino indeksi voi näyttää lievää lihavuutta. Ite painan 89kg ja olen 185 pitkä ja harrastan nyrkkeilyä ja potkunyrkkeilyä. Rasvaa ei ole paljoa varsinkaan kilpakaudella, mutta kuitenkin indeksit näyttää muuta. Indeksit voi olla ehkä suuntaa antavia sohvaperunoille.
- Ei ruokaa
Minäkin olen läski pituuteni on 170 ja painoni 50,5.Lääkäri sanoi minulle että painoa pitäisi pudottaa.Että silleen,kysyinkin että paljonkos pudotan niin eipä tuo osannut sanoa sitä tuumasi vain että liika kiloja on reilusti.Sairastan diapeettestä (nuoruusiän)
syön etu päässä vain tomaatteja,tuorekurkkua,ja salaatin lehtiä,en pysty syömään kunnolla koska jos minulle sanotaan että olen läski niin mä sitten olen läski. - lepositeissä
Lihavat on leppoosia http://www.youtube.com/watch?v=-XoBBHGVF38
- kohta onnellinen
Mieheni myös alkoi yllättäen haukkumaan minua läskiksi lehmäksi vaikka kaverini juuri sanoivat että mistä kohtaa olen läski,olet hoikka.Hän painelee joka päivä kaverinsa kanssa muualle,on jopa 10-14 tuntia kotoa pois,kotiin kun saapuu,alkaa huutamaan minulle että missä oikein olen kuuhaillut vaikka olen ollut kotona koko päivän.Pienen nahinan jälkeen sain kuin sainkin hänet möläyttämään että hän on kaverinsa kanssa olleet toisten naisten kanssa .Yritti syyllistää minua asiasta kovin sanoin,mutta omaan nilkkaan pisti.Nyt haen omaa asuntoa ja kerroin sen miehelleni,hän ei ollut milläänsäkään,pikemminkin tyytyväinen joten siitä huomaa että hänellä on suhde toiseen naiseen.Meilläkin on 2 lasta,mutta ei se muuttamista vaikeuta päinvastoin,ei tarvitse enää kärvistellä huonossa suhteessa.Tsemppiä sinulle ja Hyvää Juhannusta.
- Oikeestiläski
Itse olen oikeasti läski: elopainoa on 20kg liikaa. Syömällä se on tullut ja syömällä, liikkumalla se lähtee.
Mulla on mies ja aina on ollut mies, miehiä: mutta ihan 100% ymmärrän miksi läski ei jotakuta kiihota. Ja vaikka 9/10 olen "kelvannut", niin tosiaan, täysin ymmärrän sitä 1 miksi ei. Itsellä korvienväli kunnossa, joten ei tarvitse lässyttää sitä diipadaabaa sisäisestä kauneudesta asiayhteydessä johon se ei kuulu.
Ruokavalion ja liikunnan avulla kuluneen 6kk aikana painoa pois jo hieman yli 10 kg. En ole laihdutuskuurilla, vaan päätin muuttaa elämäntapani. Ja luopua tekosyistä.
Pahin tekosyy on ollut identiteetti, jonka olen painoni varaan rakentanut..
Tämä vuodatus ei kuulunut ketjuun, mutta pakko oli...- Anonyymi
Minulla on noin 10 kg ylipainoa eli läski ollaan täälläkin. Yritän laihduttaa mutta potutus sysää varsinkin ilta- ja yösyömiseen eli kierre; valvominen , jääkaapilla käynti yömyöhään ja yöaikaan on nostanut painoa. Ketutus, kiukku ja viha purkautuu ensin unettomuutena ja sitten syömiseen väärään aikaan. Ja ruoka helpottaa potutusta, valitettavasti ja helpottaa valvomisen aiheuttamaa tokkuraista oloakin mutta ei tuo unta vaan kerryttää läskiä vatsaonteloon ja sisäelinten ympärille, vatsaan, reisiin, ja koko kehoon.
- Anonyymi
Et voi kysyä tuollaista tosissasi! Keskinäinen kiintymys ei ole kiloista kiinni jos se ei ole oire kumppanin halveksunnasta.
Tosin olen sanonut, että parasta elinkumppanin huomioon ottamista on omasta kunnosta huolehtiminen. Siihen sisältyy myös kehon koostumus.
Se ilmenee myös kumpaninin arkistenkin tarpeiden täyttämisenä.
Itse otin vaimokseni 60-luvun lopulla elinkumpanin enkä vain silloista, urheilullista, hoikkaa, kiinteäpakaroista sprintterinaista. Suhde toimii edelleenkin. Paino pysyy, melkein, mutta mitat muuttuu.- Anonyymi
"otin vaimokseni" 🤣
Ihan vaan päätät kenet otat tosta vaan. Mäntti.
- Anonyymi
Kunhan tottunut vaan ja turtunut... Keksikää jotain mikä piristää tai selvitä pettääkö.
- Anonyymi
Saa huomioo nyt muualta. Katselee muualle jne
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1303241Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382573Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631142258Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .291746- 1141730
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741428Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3031334Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3071293- 631120