Näköä on ja päästä löytyy muutakin kuin sahanpurua mut hitto kun ujostuttaa. Jos vaikka katseet kohtaa kiinnostavan miehen kanssa niin samaan aikaan toivon et hän tulis juttelemaan kun itse en kuitenkaan uskalla mennä ja sit kuitenkin myös ujoilen et jos hän tuleekin niin meen ihan lukkoon ja saatan karata paikalta.Kylläpä onkin ärsyttävää. Kuitenki sit kun tutustun ja alkuun pääsen nii rentoudun ja osaan olla oma itteni ja jutella asiasta kun asiasta.Mutta siinäpä varmaan yks suuri syy miks sitä tässä vielä sinkkuna ollaan.Että tämmöstä.
Ujostuttaa...
16
265
Vastaukset
- ratkaisu_löytyy
Olen mies, ja olin samassa tilanteessa pari vuotta sitten. Ikääkin oli lähemmäs 30 vuotta ja tajusin, että en minä livenä osaa tutustua luonnollisena itsenäni tuntemattomiin naisiin (kaikki naispuoliset tutut ja heidän naispuoliset kaverit olivat jo varattuja toki).
Tein sitten nettideittiprofiilin ja muutamien eri naisten kanssa suoritettujen viestittelyjen jälkeen tapasinkin erään lupaavan tapauksen, ja olemme nyt olleet toista vuotta yhdessä. Ujona jännitin ensitapaamistamme sitä edeltävät pari päivää, eikä viimeisenä yönä tahtonut oikeen saada nukuttuakaan. Mutta kyllä se siitä sitten helpotti heti kun odotus loppui, ja juttuakin tuli sitten normaalin malliin, ja ensimmäiset treffimme kestivätkin iltakuudesta yhteen yöllä.
En usko että olisin vieläkään edes treffailuasteella kenenkään kanssa, jos olisin yrittänyt tehdä tuttavuutta ainoastaan kasvotusten enkä netissä. - Kommentteja, kiitos!
Niin, vastatkaapa miehet, miten koette naisen ujouden? Onko se vain söpöä ja tajuatteko, että toinen on tunteidensa takia ihka lukossa ja sanoo omituisesti, yms...? Vai oletteko niin keskittyneet omaan repliikkiinne, että ette edes tajua, että tyttö ujouttaan ei vain pysty sillä kertaa yhtään enempään ja luonnolliseen kanssakäymiseen? Useimmiten täällä palstalla voi lukea miesten ujoudesta lähestyä ihastuksensa kohdetta. Mutta onko siitä teidän mielestä tytöllä/naisella haittaa? Kyllähän omasta mielestäni siinä liikutaan hyvinkin epämukavuusalueellani, mutta jos siitä jotain on tullakseen, niin antaa mennä ja palaa... Ujouden ehkä voittaa jossain vaiheessa, hope so... Ja vaikka ikää on ihan kypsästi, niin ihastus/rakkausasioissa vaan on ihka teini edelleen - punastuu, ujostuttaa, sydän pompahtelee, yms - mutta näköjään tämäkin on hyvä käydä kunnolla läpi jossain vaiheessa elämää:)))
- Hyvin söpöä
Ei sillä ole väliä edes mitä sanoo. Se kertoo, että kiinnostusta on, jos nainen haluaa jatkaa juttelua eli miehen ei tartte olla koko ajan kertojana.
- Ikuisesti yksin...
Ei haittaa naisen ujous, omalla kohdalla se jopa olisi plussaa. Mutta mitäpä väliä sillä on, koska ujo nainen nyt ei ainakaan tule tekemään minulle aloitetta, enkä minä itsekään siihen pysty.
- 88:))
Naisen ujous on ongelma jos nainen pakenee paikalta tai ei uskalla osoittaa kiinnostustaa millään tavalla. Ujous on ihan söpöä ja itse ainakin pidän ujoista paljon enemmän kuin sellaisista jotka on koko ajan äänessä ja huippuitsevarmoja.
Suhtaudun aika neutraalisti. Kyllä mulle ujo nainen kelpaisi, mutta tutustuminen olisi ilmeisesti mahdotonta, jos kumpakaan ei uskalla lähestyä.
- AveLazio
Naisen ujous on ihanaa. Vie multa jalat alta. Miehen pitää olla se rohkea, joka hoitaa kaiken. Ujo nainen on lumoava
- LazloHetero
AveLazio kirjoitti:
Naisen ujous on ihanaa. Vie multa jalat alta. Miehen pitää olla se rohkea, joka hoitaa kaiken. Ujo nainen on lumoava
Saat miinuksen tuosta "hoitaa KAIKEN" kohdasta.
- ujous lähti
Mä olin kans ujo parikymppisenä. Sit tajusin et jotain on tehtävä joten hommasin maksullisen naisen. Nainen oli tajuttoman kaunis ja sen kanssa muutamia kertoja puuhailtujani ujouskin lähti pois ja sen jälkeen olen uskaltanut mennä iskee naisia.
- AveLazio
Mun kanssa olis ihan helppoa. Olen sotilas ja tiedemies. Ja hyvin lempeä.
- AveLazio
Ai sä oletkin mies. Forget my message.
- srhbq
Ujous on nimenomaan söpöä! Mutta vaikeaa on tietysti tutustua jos toinen karkaa paikalta. Ehkä sinulle sopisikin paremmin nettideittailu.
Itse olen mukava, kivannäköinen 27-vuotias mies Helsingistä ja tutustuisin mielelläni sinuun. Pistän tähän osoitteeni: [email protected]
Ota ihmeessä yhteyttä vaikka ihan lyhyellä viestillä, jos yhtään kiinnostaa. Ei kai siinä mitään menetäkään. :) - täysin nolla
Ujous on oman mielikuvituksen tuotetta et jos vastapuoli antaakin pakit. Sen takia ei uskalleta mennä juttelee kun pelätään itsensä nolaamista jos toinen ei tykkää.
Mä olen saanut niin monte pakit elämäni aikana ettei mitään rajaa. Mut olenkin ruma. Naiset ei hyväksy rumia miehiä joukkoonsa. - vähän ujostuttaa
Täällä samainen ongelma aloittajan kanssa. Oon ihan ok näköinen (kovasti miehet ainakin katsovat(voihan toki olla että katsovat kun näytän jotenkin oudolta; hiukset sekaisin tai jtn.)), enkä omasta mielestäni ole mikään tyhjäpää tai kulje naama norsun *******. Jokseenkin ujo kuitenkin olen, mutta jos joku jotain alkaa jutteleen niin en kuitenkaan pakokauhun vallassa säntää pois.
Mites sitä nyt kaksi ujoa toisiinsa tutustuis!?- fsbeth
"Mites sitä nyt kaksi ujoa toisiinsa tutustuis!?"
Ei se niin vaikeaa ole. Tutustutaan vaikka tässä ja nyt. :)
Minkä ikäinen olet ja mistä päin olet kotoisin? - vähän ujostuttaa
fsbeth kirjoitti:
"Mites sitä nyt kaksi ujoa toisiinsa tutustuis!?"
Ei se niin vaikeaa ole. Tutustutaan vaikka tässä ja nyt. :)
Minkä ikäinen olet ja mistä päin olet kotoisin?Parikymppinen Pirkanmaalta.
Mutta tarkoitin siis lähinnä, että "tosi elämässä" ventovieraan lähestyminen ei oo ihan helppoa. Kai sitä täältä nimimerkin takaa on hyvä kirjoitella vaikka mitä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833546
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658