Tapanani on ollut lähettää flirttejä niille profiileille, jotka vaikuttavat kiinnostavilta. Jos tulee flirttiä takaisin, pistän viestiä. Muussa tapauksessa oletan, että niitä ei profiilini kiinnosta ja jatkan seuraavan etsimistä. Kuitenkin nyt olen huomannut, että joissakin profiileissa sanotaan, että pelkät flirttinapin painajat ei kiinnosta ja tälläkin palstalla joku on joskus sanonut, että deletoi pelkät flirtit. Mitenkäs on, eikö flirtin tarkoitus ole nimenomaan testata jäätä vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Mikä on oma asenteesi flirtti-toiminnon käyttöön? Onko täysin turha? Jos joku profiili kiinnostaa, pistättekö suoraan viestiä ja oletatteko, että muut pistävät viestiä itsellenne flirtin sijaan?
Flirtti-toiminto
14
867
Vastaukset
- hjatgwe
Turha toiminto. Flirtistä jää sellainen kuva, että toinen on joko laiska (ei viitsi kirjoittaa edes lyhyesti) tai epävarma (miettii liikaa kiinnostaisikohan toista).
- viestiä viestiä
Viestiä kehiin jos kerran kiinnostaa. Flirttiä voi käydä illan aikana klikkaamassa kaikille profiileille jos huvittaa. Miksi pitäisi jotain jäätä testata kun voi tehdä vaikuttaa toisen kiinnostukseen laittamalla sen viestin, joka on aina enemmän kuin se pelkkä profiili, koska se on jotain henkilökohtaista juuri sillä hetkellä.
- pari syytä
Yleisimmin pelkän profiilin perusteella ei voi olla varma, kiinnostaako toinen osapuoli vai ei. Viesti kertoo sen paljon paremmin.
Lisäksi, kuten yllä jo mainittiin, pelkän flirtin laittaminen on osoitus laiskuudesta. Jos ei viitsi edes yhtä viestiä laittaa potentiaalisen parisuhteen eteen, niin samaa nollalinjaa se olisi suhteessakin --> Ei todellakaan kiinnosta. - näin sen näen
Ei se ole laiskuutta, jos käyttää jotakin palvelun ominaisuutta siihen tarkoitukseen, mihin se on tarkoitettu.
Jos kaikki ymmärtäisivät flirtti-toiminnon tarkoituksen, se olisi tarpeellinen. Koska näyttää kuitenkin olevan ihmisiä, jotka eivät sen tarkoitusta ymmärrä, se on täysin turha. Flirtti pitäisi poistaa siis kokonaan, koska se aiheuttaa selvästikin väärinkäsityksiä käyttäjien keskuudessa.- 20
Miksi jokin toiminto olisi turha, jos *kaikki* eivät sitä käytä, tai tarpeellinen vain, jos *kaikki* käyttäisivät/ymmärtäisivät sen samalla tavoin?
Minusta se oli ihan näppärä toiminto, silloin kun aikanaan olin deittiaktiivinen. Se mahdollista "kevyen tunnustelun". Varsinaisen viestin kirjoittaminen on molempien ajan tuhlaamista, jos vastaanottajaa ei kiinnosta.
- 13+19
Itsekin käytin flirttinappia juuri tuohon silloin kun omasin vielä profiilin. Itse asiassa nykyinen poikaystäväni laittoi minulle flirtin, johon vastasin, ja sen jälkeen sitten viestin. Eli kyllä se toimisi jos kaikki ymmärtäisivät mihin sitä käytetään.
- Muutaman lähettänyt
Minäkin oon kait laiska vaikka perusteleisin omaa flirtin lähetystä sillä etten mahdu kyseisen kiinnostavan naisen ihannemieheksi joko iän tai pituuden vuoksi niin jätän naiselle mahdollisuuden valita hylkääkö vai hyväksyykö.
Jos olen vuoden vanhempi tai sentin lyhempi kuin ihannemies niin sitten täällä kirjoitellaan että miksi lähetetään viestiä vaikka ei sovi ihannehaarukkaan.
Toki jotkus on sitä mieltä että vuosi tai sentti on ratkaisevaa elävässä elämässä niin se suotakoon niille. Olen käyttänyt flirttiä. Minusta se kertoo vastaanottajalleen, että "tämä ihminen on kiinnostunut sinusta, tsekkaa profiili ja jos kiinnostaa niin flirttaa tai viestitä takaisin". Ihan turha miehille on laittaa viestiä, koska heiltä ei tule vastausta. Jos nainen tekee ensimmäisen yhteydenoton niin se ei vaan toimi, tämän on niin moni ystävätärkin todennut.
- Ladylike-65
Samaa mieltä olen, aika huonosti tulee vastauksia, kun olen viestejä tai flirttejä miehille laittanut. Suomi 24:ssä noin 1/4 osa miehistä vastasi viesteihini. Match.comissa 8 viestiä ja kaksi kyselyn lähetystä on tuottanut 0 vastausta.
Erityisesti Match.comissa tulee flirttejä ihan jatkuvasti. Jos mies on kiinnostava, lähetän hänelle takaisin flirtin. Suurin osa ei ole sen jälkeen lähestynyt viestillä, joten en ymmärrä, mikä on ollut flirtin pointti. Erityisesti ulkomaalaiset katsovat viimeksi kirjautuneet profiilit ja taitavat klikkailla kaikkien kuvien kohdalla flirttinappulaa. Useimmat eivät edes avaa profiilia, vaan flirttaavat pelkän naamakuvan ja perustekstin perusteella (ikä, paikkakunta yms. yksityiskohtia, ei muuta). Ihan turha naisillekaan laittaa viestiä, koska heiltä ei tule vastausta. 13 viestiä joista 3 lukematta ja vain yhteen vastattu :)
Eli eiköhän se niin ole että monet vain eivät vastaile viesteihinsä. Itse en juuri flirttiä käytä, sillä se on vieläkin helpompi sivuuttaa kuin viesti. Ajattelisin sen käyttötarkoituksen kyllä juuri kuten sinäkin, mutta jos ei viesteihinkään reagoida niin en usko että omat mahdollisuudet flirtillä ainakaan paranevat.- rjuhani67
Flitti-toiminto on ihan hyvä. Sillä on tosiaan helppo kokeilla reagoiko toinen muuhun kuin nettiyhteyden katkeamiseen. Sinänsä tietysti viesti on aina viesti, joka ainakin omalla kohdalla puree paljon paremmin. Jokaiseen viestiin on tullut vastattua, ellei kyseessä ole ollut konekäännös tai joku ihme sekopää. Harmi vaan, että monen naisen viestit ovat vain lauseen tai parin mittaisia ja usein viestittely katkeaa viestin tai parin päästä.
- että näin
Pistäkää nyt vaan naisetkin viestiä miehille, jotka kiinnostaa. Minä ainakin vastaan, jos ei ole selvästi hoono soomi-huijarit kyseessä. Ei ne miehetkään vastauksia saa.
- jepjep
Miehenä mielummin kattelen sitä hylättyjen flirttien listaa kuin lähetettyjen viestien mistä näkee että on luettu muttei vastattu -_-
- myrsky
Itse olen laittanut flirttejä muutamia, vaan jostain syystä rofiilini ei kait sitten kiinnostakkaan. Viestejäkin olen laittanut ja vastauksenkin olen saanut, syyt katkeamiseen on ollut se että olen liian kaukana no olenhan minä aina tietokoneen näppäimistön äärellä, treffien suhteen no sitten ainakin kaukana.
Minusta kirjoittelu on hauskaa ja se mielipiteitten ja ajatusten vaihdon takia saisi jatkuakkin jonkin aikaa, ei pettymyksetkään olisi niin suuria. Tänä päivänä vain on ongelmana se että kaikilla on kiire, mihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286