En ole niin seurannut näitä keskusteluja ja pahoittelen, jos tätä aihetta on jo käsitelty aiemmin. Haulla en ainakaan löytänyt samanlaisia. Onko muut törmäneet samaan ilmiöön:
Olen nainen ja ihmettelen kovasti miesten käytöstä nettitreffeillä. Ekaks laitetaan kyllä viestiä (pisteet siitä, jihuu!), mut sit ei osata kertoa mitään itsestään. Kehoitetaan vaan kyselemään ja vastataan vaan niihin. Missä vastakysymykset, vuorovaikutus??? Minusta se vaikuttaa itsekeskeiseltä tai jotenkin haluttomuudelta tutustua toiseen ihmiseen.
Ja toinen on nämä kuvien kyselijät heti alkuun. Ensimmäinen kysymys on, vaihdetaanko kuvia. Ja röyhkeimmät vaativat, että kysyjälle lähetetään kuva ensin. Kuva ei mielestäni kerro kaikkea ihmisestä ja toiset eivät onnistu kuvissa ollenkaan ja sen perusteella sit lempataan ihan mukavakin tyyppi. Aika ulkonäkökeskeistä, sanon minä!
Nettitreffien käytöstavat???
34
1507
Vastaukset
- maalta kaupunkiin
Tiedätkös ihmettelijä montako viestiä mies joutuu laittamaan että edes yhdeltä naiselta saa vastausviestin.Niitä on kymmeniä ja jos heti ekassa tai toisessa viestissä kertoo itsestään niin nainen luulee että se on menoa nyt eikä varmaan vastaa.Ja onhan se aika häpeä kirjoittaa itsestään kymmeniä viestejä kun täällä on niitäkin jotka kopioi viestin ja laittaa sen kaikkien näkyville jossain toisella foorumilla.
Sun kaltaisa naisia täällä netissä ei ole kuin prossa tai pari että vuorovaikutus lähtee oikeesti liikkeelle.Ja jos kuvia ei vaihdeta niin miksi te naiset ette halua treffata??
Ensin kuulemma pitää tutustua ja siinä kuukausi pari kirjoitellaan eikä yhtään päästä eteenpäin.Viimeistään homma tyssää siihen kun naisen ulkonäkö tai -muoto ei miestä miellytä kun kuitenkin mies tarvitsee sen katsekontaktin syttyäkseen.
Jos on ulkonäkökeskeistä niin mites se menee baarissa tai soittoravintolassa??- dfhdh
Musta tuntuu että monet miehet copypastettaa viestinsä ja laittaa sen saman usemmalle naiselle. Ei se mua haittaa, mutta siltä vaikuttais.
- kuvastus vaan
"Kuva ei mielestäni kerro kaikkea ihmisestä ja toiset eivät onnistu kuvissa ollenkaan ja sen perusteella sit lempataan ihan mukavakin tyyppi. Aika ulkonäkökeskeistä, sanon minä! "
Tämä on totta. Muutamilla deiteillä olen käynyt ja molemmilla on ollut vastapuoli luonnossa eri näköinen kuin kuvissa. Jos ei tapaamista oltaisi sovittu ja en tietäisi, että juuri se henkilö on tulossa, en tunnistaisi kuvan perusteella.
Eikä muuten oma profiilikuvakaan ole yhtään itseni näköinen, vaikka on pari viikkoa vanha kuva kyseessä. - ihmettelenpä2
Pointtini oli lähinnä se, ettei miehiltä tule kysymyksiä mulle. Odotetaan vaan, että heistä kysellään ja vastataan vaan niihin minun esittämiin, eikä esitetä vastakysymyksiä. En tarkoita, että tarvitsisi ensimmäisessä viestissä vuodattaa koko elämäntarinaansa vaan olla vain kiinnostunut toisesta. Yksi kysymyskin riittäisi!
Olen tavannut paljonkin miehiä kuvien vaihdon jälkeen ja ilman kuvien vaihtoa. Mutta deletoin heti ne viestit, joissa ensiksi pyydetään kuvaa. Ehkä minun menetys sitten. Baarista en ole löytänyt miestä, eikä minua tulla iskemään siellä, joten en kai ole niin erikoisen näköinen tai tyrkky. Olen kuitenkin seurustellut, mutta ne miehet ovat löytyneet muuta kautta.
Olen sitten varmaan väärässä paikassa nettitreffeillä, kun haluaisin, että tutustutaan toiseen ja sellaiset sisäiset arvot ovat tärkeämpiä kuin ulkoiset. Ajattelin vain, että tämä olisi erilainen paikka kuin baari, josta miestä ei minulle löydy. Mutta täälläkin samat karjamarkkinat pyörii...- näin luulisin
Koita jotain maksullista palvelua. Näillä ilmaisilla nettideittisivustoilla on niin monenlaista sukankuluttajaa liikenteessä. Jos maksaa jostain palvelusta, niin on todennäköisempää, että sieltä tulee muutakin viestiä kuin "pistä kuva".
Minä kyllä ymmärrän täysin pikaisen kuvien vaihdon, vaikka se kuva ei läheskään kaikkea kertoisikaan. Kertoo se kuitenkin sen verran, että kannattaako jatkaa tutustumista. Ystävien kohdalla ulkonäöllä ei ole merkitystä mutta parisuhteessa on ihan varmasti. Ei kukaan halua parisuhdetta ihmisen kanssa, jota kohtaan ei koe vetovoimaa.
Ja jos yhtään kiinnostaa niin mahdollisimman pian myös tapaaminen.
Se on totta, että viesti jossa ensin vastataan esitettyyn kysymykseen ja sitten todetaan jotain tyyliin "Pitää nyt jatkaa hommia mutta kirjoittelehan lisää" ei paljon houkuttele kirjoittamaan enempää.- Profiiliton
Mulla oli profiili Suomi24:ssä muutaman kuukauden ja kävin kahdeksan miehen kanssa treffeillä. Kuusi kahdeksasta ei tuntunut ymmärtävän vuorovaikutuksen merkitystä. Pari oli sellaista, että heistä sai lypsää puhetta, neljä kyllä puhui, mutta ei esittänyt mitään kysymyksiä eikä vaikuttanut millään tavalla kiinnostuneelta: Kuitenkin treffien lopussa nämä miehet saattoivat joko kysyä, nähdäänkö uudestaan tai pyytää, että meilaan ja kerron, olenko kiiinnostunut.
Ei vuorovaikutus ole sitä, että kumpikin höpöttää omiaan huomioimatta, mitä toinen on sanonut tai kysymättä toiselta mitään. Minua ei ainakaan kiinnosta mies, jolla ei ole minkäänlaisia keskustelu- ja vuorovaikutustaitoja ja joka ei osoita mitään kiinnostusta minua kohtaa. Ilmeisesti nää miehet vaan miettii, mitähän sanoisi seuraavaksi, että tuo nainen kiinnostuisi tajuamatta ollenkaan, että pelkillä kysymyksillä tekisi paljon paremman ja kiinnostavamman vaikutuksen. - Charlie Brown
Aloittajalle!
Kirjoitin tuossa pari päivää sitten omia kokemuksia.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10710561
Osittain viittasin tuohon aloitteellisuus asiaan.
Tätä samaa ongelmaa ilmenee myös naisten kanssa. Olen usein se osapuoli joka tekee aloitteen ja pitää yhteyttä hengissä. Olen jotenkin tottunut siihen.
Sen huomaa heti, kun nainen alkaa kirjoittamaan ilman aloitetta. Silloin näkee että tämä alkaa olemaan kiinnostunut minusta.
Tuohon kuva hommaan. Kuvien vaihto mahdollisemman nopeasti ja tapaaminen viimeistään 2-3 viikon päästä kirjoittelusta alkaen.- ihmettelenpä3
Sulla on hyvä asenne, Charlie Brown! Minulla on ollut profiili varmaan 5 vuotta ja sen aikana olen löytänyt 1 lyhyen suhteen täältä. Välillä tietysti profiili on ollut poissa suhteiden tai kyllästymisen takia, mutta onhan se vaan yritettävä. Kuitenkin haluaisin uskoa, että tämä on ihan hyvä tapa tutustua ja vielä sellaisia hyvät käytöstavat omaavia herrasmiehiä löytyy.
Siinä olet oikeassa, että miehien pitää tehdä aloite täällä. Alussa mullekin tulee viestejä niin paljon, ettei niihin meinaa ehtiä vastata. Mutta olen kaikkiin vastannut, jotka sopivat hakukriteereihin. Paljon tulee niitäkin, jotka eivät sovi. Joten ei oikein itse edes ehdi hakemaan miesten profiileita. Miehiä taitaa olla tässä palvelussa enemmän kuin naisia.
Ja kyllä olen ehdottomasti sitä mieltä, että pitää olla fyysistä vetovoimaa. Mutta mielestäni kuvassa ei välity juuri nuo vuorovaikutustaidot, toisen huomioon ottaminen, rentous, iloisuus, huumori, pilke silmäkulmassa ja koko ihmisen persoona. Se voi kuitenkin olla vaikka nätit naurunrypyt, joihin toisessa ihastuu. Mutta tuo oli hyvä vinkki, että kokeilisin maksullista deittipalvelua. Pistetään harkintaan, kiitos!
- ~cissi~
Tää on keskustelupalsta, voidaan ihan mukavasti keskustella uudemmankin kerran asiasta, vaikka aiheesta olisi joku jo sanonut jotain omasta mielestään unohtumatonta syyskuussa 2010.
Kuvien kyselijöitä voi pussittaa seksuaalisesti vihjailevin viestein, mutta kuvaa ei kannata lähettää sille joka ensimmäisessä tai toisessa viestissä sitä jo kysyy. Itse lähetän kuvan vain sellaiselle, joka vaikuttaa olevan täydessä ymmärryksessä ja kykenee heittämään kevyttä läppää, ei kuitenkaan niin kevyttä kuin "Hei olen 30-vuotias mies Valkeakoskelta kiinnostasko seksi".
Hauskoja, jännittäviä, kilttejä ja komeita miehiä on löytynyt PALJON, tarvitsee vain olla aktiivinen ja määrätietoinen ja välttää ääripäät. - rodoksella
Hauskoja, jännittäviä, kilttejä ja kauniita naisia ei ole vielä löytynyt YHTÄÄN, tarvitsee vaan roikkua netissä koko ajan ja lähettää päivittäin viestejä naisille mielettömällä paineella... kunnes pääsee sitten haudan lepoon...
Päivittäin? Siis löytyykö täältä niin paljon potentiaalisia naisia, että voit päivittäin lähetellä viestejä uusille ihmisille?
Jos tuo pätee kaiken ikäisiin niin ei ihme, ettei kukaan lähesty minua. Ilmeisesti olen jossain lähestymislistan hännillä!
Itse olen käynyt miehet läpi keskimäärin ehkä hieman useammin kuin kerran kuukaudessa ja parhaimmillaankin uusia sopivia profiileja on niillä kerroilla löytynyt 1-3. Niitä olen lähestynyt mutta toistaiseksi ei ole natsannut.
- totuustuleeapua
Niin me tavalliset miehethän etsitään tavallista naista, mutta tavalliset naiset etsii yleensä itseään tasokkaampia miehiä, koska ovat saaneet heiltä yhdenillanjuttuja, ja luulevat vielä seurustelevansa heidän kanssaan. Todellisuudessa nää miehet vaan on puutteessa ja aloittaa sen seurustelun sitten joskus huomattavasti paremman näköisen naisen kanssa.
Kylmä totuus on, että suurin osa täällä käy pinnallista ihmissuhdekauppaa ja päätyy lopulta yksinhuoltajaksi, kun se kumppani valitaan pärstäkertoimen ja "hauskojen" ärsykkeiden perusteella.
Naiset tykkää etsiä ongelmia ja draamaa. Näin se vaan menee suurimmalla osalla. Itse huolisin itseäni ulkonäölliseti alemman naisen, jos hän olisi luotettava, mukava ja sympaattinen. Uskotko minua paremman näköisen naisen kiinnostuvan mun persoonallisuudesta? Tuskin. Naiset on pinnallisempia kuin miehet - piste.- Omenaton Aatami?
"...huolisin itseäni ulkonäölliseti alemman naisen..." Tässähän meillä SYVÄLLINEN mies! Voi, lempi ja lohtu, näitä juttuja!
- mies kommentoi
En todellakaan ole vastannut kovin monelle naiselle.
Kysyttäessä olen kertonut nimen, netistä löytyy aika paljon valokuvia sekä jokunen tuhat linkkiä mistä näkee osan työhistoriasta.
Kun en ole kovin arka, olen muutaman kerran ehdottanut yhteisen lapsen tekemistä noin varttitunnin tuttavuuden jälkeen. Tämä siksi että nainen on ilmoittanut haluavansa itse, en todellakaan tuppaudu.
Naiset ovat ihmeen arkoja, vastaus on "se ei käy, se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy", vaikka kyseessä on tutustumisen ensimmäinen vaihe. Ei se kiertelemällä parane, kumpikin osapuoli joustaa ihmeesti jos on avioton lapsi tulossa.
Ja myönnän, olen jossain määrin ulkonäkökeskeinen.
Etenkin ns. rehevät tai tupakoitsevat käynnistävät pakoreaktion.
Muuten ei haittaa vaikka nainen näyttäisi hevoselta. - mukana taas
Aika harvassa tuntuu asialliset miehet nettideittailussa olevan,
aika paljon tulee viestejä joissa on suora ehdotus, kaverin nimi ja puhelinnumero
mikä mun mielestä on aika omituista mut tavallaan rehellistä, kertoo heti mitä hakee. - pettynyt kolmesti
Moi, minä taas olen pettynyt miehiin, jotka kuitenkin koko ajan hakevat uutta naista, vaikka olemme päättäneet aloittaa ns. seurustelun eli haluamme tutustua toisiimme paremmin. Itse suljen (inaktiiviksi) heti silloin oman profiilini, vaikka maksullisella deittikanavalla olisikin vielä aikaa jäljellä. Olen varmaan vanhanaikainen, mutta haluan tutustua yhteen mieheen kerrallaan, koska jos on monta tyyppiä siinä pyörimässä, niin ei kyllä pysty saamaan oikeaa kuvaa yhdestäkään. Eli jos on yhden naisen mies tai yhden miehen nainen, niin silloin kun aletaan tapailla useammin, niin haku ei ole päällä - jos on tosissaan. Tosiaan, taidan olla vanhanaikainen....
- Ninsku
Minulla on ollut kuvaton profiili s24:ssä muutaman viikon.. Parin kanssa olen käynyt deiteillä ja sitä ennen on vaihdettu kuvat. Viimeisin oli kovin kiinnostunut minusta ja vastasi hyvin hakuani. Treffit oli 5 päivää sitten. Ne meni rennosti, oli paljon juteltavaa, flirttiä oli ilmassa ja lopuksi halattiin. Mies vaikutti oikein fiksulta ja on korkea koulututettu, kuten itsekin... Ihmettelen, ettei hänestä olen sen jälkeen kuulunut mitään! En mielestäni ole niin huono ihmissuhdetuntija... Laitoin muutama päivä sitten emaililla kiitokset ja kerroin kuinka mukavaa minusta oli. En ole saanut viestiin mitään vastausta!
Kummastelen siis sitä, miten epäkohteliaita ihmisiä täällä todella on! Ei mielestäni paljoa vaadi ilmoittaa/vastata viestiin vaikka "oli mukavaa, mutta olemme mielestäni erilaisia ihmisiä" tms. Se oli mielestäni fiksua. No ehkä sekin on liikaa vaadittu. Eipä siten paljon huvita tutustua tätä kautta miehiin, koska monella tuntuvat käytöstavat olevan täysin kateissa!!- trallallaalaa
Oman profiilini oli n.3kk kävin tuona aikana n. 15 miestä tapaamassa. Vaikka niistä ei kukaan vaikuttanut unelma mieheltäni, mutta suurimman osan kanssa oli ihan mukava jutella niitä näitä. Mutta vain 2 miehistä pisti viestiä tapaamisen jälkeen. Eli tapana vissiin on että jos ei kiinnosta ei enää vastailla mitään.
Poistin profiilini kun taso oli mitä oli :( - ei pidä tuomita
Ties vaikka äijä olisi kuollut tai pidätetty...
- Käytöstavat
Samaa mieltä Ninsku. Ihmettelin treffien jälkeen, kun miehestä ei kuulunut mitään. Loppujen lopuksi heitin itse viestin, että kiitos kivoista treffeistä ja hyvää jatkoa. Sain töykeän, mutta kohteliaan vastauksen. Ymmärsin, että mies oli eronsa jälkeen kiihkeästi etsimässä uutta rouvaa - ja pettymys oli suuri, kun vastassa ei ollutkaan unelmiensa nainen. :D
Mielestäni on toista kunnioittavaa laittaa asialle piste. Joko sanoa treffeillä, että kiitos ja hyvästi - tai lähettää se viimeinen viesti. Voi vaan kuvitella, miten turhauttavaa olisi, jos kävisi useimmilla treffeillä ja joka kerta saisi noin kylmää kyytiä. Olen ihan normaali, kiva ja fiksu nainen, joka osaa käytöstavat ja vaatii samaa myös mieheltä. Ei jokaisen kohtaamisen tarvitse johtaa mihinkään, mutta ihmistä voi silti kohdella nätisti. Se ei maksa mitään.
Aika usein törmää myös siihen, että suomalainen mies ottaa flirtin liian tosissaan. Flirtti ei ole aina sama kuin iskuyritys. Se voi olla hauskaa small talkia ja ajanvietettä.
- mikkohansevaan
Mä en pysty puhumaan, kun miehen näkökulmasta. Mutta mua ihmetyttää, naisten huonot käytöstavat treffailussa yleensäkin. En yleistä ja ehkä mun huonot kokemukset on ollu vaan sattumia. Itse en oo paljoa nettideittailua harrastanu, mutta kun olen profiilin tehnyt, niin oon aina laittanu ilmotukseen selkeän kasvokuvan ja asiallisen, sekä rehellisen kuvauksen ittestäni.
Kun oon löytäny itteeni kiinnostavan ilmotuksen, oon laittanu lyhyen viestin jossa osotan kiinnostukseni aktiiviseen toisiimme tutustumiseen. Moni nainen kyllä käy (todistettavasti) mun profiilia katsomassa, mutta hyvin harva vastaa yhtään mitään. Joskus sain vastauksen tähän tylyyn kohteluun, joka meni suurinpiirtein näin: "Mä oon tavannu jo yhden tyypin ja ajattelin, että on sulle helpompaa kun en vastaa mitään."
EI, se ei ole sille toiselle helpompaa, vaan siitä tulee entistä huonompi fiilis kun tajuaa kuinka välinpitämättömiä ihmiset on! Jos olet kaunis nainen, joka lähtee nettitreffeille, varaudu siihen että saat paljon viestejä, äläkä ole niin omahyväinen, ettet välitä vastata asiallisiin lähestymisyrityksiin. Vastaamatta jättäminen on "helpompaa" vaan sulle, kun ei joudu rehellisesti ilmottamaan, että ei kiinnosta syystä X.
Sama on tapahtunu jo useammin tosielämässä. Nainen saatta jopa lähestyä itse, jutellaan mukavia, sovitaan seuraava tapaaminen, yht'äkkiä naisesta ei kuulu mitään. Joskus on tullu monen päivän päästä viestiä tyyliin "Sori, kun on kestäny vastaaminen, on ollu vähän kiirettä! Mut nähtäiskö huomenna?" Tähän olen vielä saattanu vastata, että "Joo, ilmottele monenko aikaan käy." Taaskaan ei ole naisesta kuulunu mitään ja tällöin on sitten maku jo viimeistään menny.
Eli mikä vaivaa nykyajan naisia, kun käytös on niin pökkelöä? - fffffff1
Hirveesti valinnanvaraa ja valikointia. Vaikka toinen kiinnostuisi, niin silti pitää pelata muitakin kortteja koko ajan. Ei se oikeassakaan elämässä noin mene. Jos kiinnostaa, niin sitten tapaillaan ja tutustutaan lisää. Ei koko ajan verkoteta uutta ja uutta. Ihme karkkikaupassa käyntiä.
- wgbsdgvscxvsd
Ihan sama kyllä pätee naisiinkin. Joiltakin vain puuttuu yksinkertaisesti kyky kertoa spontaanisesti itsestään tai eivät sitä uskalla tehdä. Eli ainakaan ilman kasvotusten tapaamista mitään vuorovaikutusta ei oikeasti voi edes syntyä. Järkeähän tuossa ei ole ja ainakaan muilla kuin täydellisessä tuppukylässä asuvilla ei ole mitään vaaraa paljastua henkilöllisyydeltään kertoessaan mistä asioista pitää ja haaveilee.
- rjuhani67
Kun näitä keskusteluita lukee, niin tuntuu toisinaan siltä, että ne fiksuimmat ja kommunikointikykyisimmät ovat täällä. Siis ihmiset jotka osaavat kertoa ajatuksistaan ja ovat ainakin täällä kirjoitetun mukaan keskiarvoa huomaavaisempia.
Kirjoitustaitoisena ja -haluisena miehenä törmään ihan jatkuvasti naisiin (koulutuksesta riippumatta), joiden ulosanti on aivan onnetonta. Kysymyksiin ei vastailla, vastaukset ovat tyyliin 5 sanaa - kaksi lausetta. Välillä niistä ei ota pirukaan selvää, että mitä kyseinen henkilö on ihan oikeasti tarkoittanut. Eikö olisi parempi sanoa suoraan "Ei kiitos!" jos ei kiinnosta, eikä väkertää jotain tajunnan rajamailla olevaa puppua?
On toki joukossa ollut kommunikointitaitoisiakin, se myönnettäköön. Ei vaan vielä ole sattunut kohdalle sellaista, jonka kanssa olisi livenä napannut. En toki halua kirjoitella kovin pitkään, mikäli joku nyt niin luulee. Viikko on aika hyvä aika ja sitten viimeistään tapaamaan, ellei jopa aikaisemminkin. - dollylammas
Kysymyksiä tuli monta, yritin vastata lyhyesti, mutta pitkät tarinat kerroin silti, yksi tai kaksi lausetta vastauksena, eikö siis oikeasti kiinnosta? Senhän voisi sanoa sitten aika nopeesti, että turhaan siinä selostat, vai onko ko. deittailija vain tottunut enemmän chattailemaan ja itse olen vanhanaikainen kirjeiden kirjoittelija..
Ympäripyöreetä höpötystä voisi mun mielestä harrastaa enemmän sitten kasvotusten tavatessa. Jos kerron itsestäni, oletan että toinenkin kertoo elämästään, jotain muuta, kuin lihakeittoa tässä syön ja telkkaria katon tyylistä juttua... Ei ole omakaan elämä niin mielenkiintoista, mutta ei tehnyt vaikutusta, ei kai ollut tarkoituskaan sitten. - eeeeeee
Laitan viestiä ainoastaan akateemisille naisille nykyään. No amk menee myös.
Noille peruskoulun jälkeen työelämään hypänneille on turha jutella, kun ihan eri ajatusmaailmoissa seikkaillaan.
Kyl duunarille kuuluu duunari, akateemisella akateeminen, ei se muuten toimi yleensä. - totuus tämä
Naisten ei kannata puhua käytöstavoista koska naisille e iole tapoja.
- ihmettelenkans
S24:ssä on tosi ylimielisiä ja töykeitä naisia. Eipä vastata yhtään mitään asialliseen viestiin ja tuo toimintamalli enemmän sääntö kuin poikkeus. Jos ei kiinnosta, niin voisi edes vastata sen verran ettei kiinnosta.
- Yks Emmi vaa
Tämä vastaus on "nimimerkille ihmettelenkans" En kyllä ymmärrä miksi pitäisi vastata että *ei kiinnosta*. Jos vastausta ei tule niin luulisi olevan tyhmemmällekin selvää, että ei kiinnosta.
- sammaa mieltä
Yks Emmi vaa kirjoitti:
Tämä vastaus on "nimimerkille ihmettelenkans" En kyllä ymmärrä miksi pitäisi vastata että *ei kiinnosta*. Jos vastausta ei tule niin luulisi olevan tyhmemmällekin selvää, että ei kiinnosta.
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Itse miehenä haluan, että jos viestilaatikkoon kerran harvoin viesti pamahtaa, niin se olisi kunnollinen vastaus, eikä vaan "ei kiitos". Tosin onneksi niistä "ei kiitos tai ei kiinnosta" -viesteistä ei ole pelkoa, koska niitä ei koskaan tule. Itse kyllä todennäköisesti laittaisin sellaisen takaisin, jos sellainen tilanne tulisi eteen. Mutta onneksi siitäkään ei ole pelkoa, koska aika harvoin nainen on ollut se aloitteellinen puoli, ja joka kerta se aloitteellinen on ollut kiinnostava.
- 11 + 1
Nykyään ei voi kirjoittaa kuin rajoitetulle määrälle ihmisiä. Eli syytä ylläpitoa tästä.
- miesnimi-Erkki
Viestien tulo naiselta loppuu hyvin usein aivan yhtäkkiä, vaikka oltaisiin muuten tultu mainiosti juttuun keskenämme.
Sitähän se on, että aina löytyy lisää ja lisää mielenkiintoisia miehiä, jotka koukuttavat naisen taholleen. Hetkeksi. Ja sitten taas seuraava ja sitä seuraava.
Syvällinen tutustuminen nettideitin kautta on erittäin haasteellista ja vaivalloista. - Reiluja
Erkille semmoinen kommentti, että ei kannata alkaa mitään kirjekaveruutta harrastamaan, vaan ehdottaa muutaman viestin jälkeen heti treffejä. Jos nainen on kiinnostunut, niin haluaa tavata. Jos ei ikinä onnistu, niin sitten ei ole oikeasti etsimässä ketään. Kunhan surffailee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232