itseruskettava !

kanifani:)

eli viestini koskee itseruskettavaa joka on nimeltään nivea sun sun touch self tan gel. haluaisin tietää onko kukaan täältä käyttäny sitä ja mikä oli lopputulos ? olen kuullut että se on värjännyt oranssiksi vähän, mutta myös mönteistä palautetta että on hyvä. purkin kannessahan se lupaa täydellistä rusketusta, mutta aina ei niin käy ja haluaisin kuulla että mitä tuote käytännössä lupaa! kommentteja!:)

6

1110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia löytyy

Kokeilin viime kesänä molempia Nivean itseruskettavia, tota geeliä ja sitten voidemaista. Molemmat oli tosi hyviä, tietty ne on aina HIEMAN oranssihtavampia kuin oikea rusketus auringosta, mut silti tosi aidon näkönen lopputulos. muista levittää TODELLA TARKASTI se iholle ja mielellään kosteuta iho kunnolla ennen laittoa vaikka päivä ennen itseruskettavan laittoa. ainakin yksi miinus oli että haisi aika pahalle, tai no oli se ihan ok ja hyväkin haju alussa mut sit kun olin käyttäny sitä jonkin aikaa alko haju jo pahasti tökkimään eikä ole sen jälkeen tullu käytettyä.
      nyt meenki sit ihan luonnon rusketuksella joka onki se paras.... Ja ei, en makaa aamusta iltaan auringossa. xD

• self tan...

Se oranssisuus johtuu ihmisen ihon omasta väristä, minulle tuli hieman oranssiin taittava sävy, mutta siskolle, joka on tummempi ihoinen tuli kaunis rusketus.
        Muuten ihan hyvä tuote.

• kanifani:)

hei, kiitos neuvoista. kokeilin sitä eilen illalla. katsoin tietoa vähän netistä ja sanottiin että pitäisi kuoria iho ja laittaa kosteusvoidetta ennen kuin laittaa itseruskettavaa. joten kuorin ihon, laitoi kosteusvoidetta ja itseruskettavan tuossa jäjestyksessa samana iltana :D nyt käteni on jos mahdollista hieman tummemmat, mutta eihän niitä tuloksia varmaan ihan heti näy, koska en ole ikinä ennen kokeilutt itseruskettavaa. on sellaisia pieniä alueita joissa näkyy tummasti ja läikikkäänä, mutta luulen että se johtuu minun omista taidoistani :D eihän sitä heti voi osata, ja kokeilemalla se alkaa se levittäminen onnistua! haju oli kyllä aika karsea sen illan, mutta aamulla en kyllä haistanut enää mitään. VIELÄ YKSI KYSYMYS? jos olen laittanut itseruksettavaa edellisenä iltana eihän haittaa jos laitan aurinkorasvaa seuraavana päivänä auringon palvomista varten? JA lähteekö itserusketus nopeasti pois esim suihkussa ja kuinka monta kertaa viikossa te käytätte itseruskettavaa?

• kokemuksia löytyy

Ei haittaa jos laitat aurinkorasvaa aurinkoa ottaessasi ja itseruskettavaa on 'alla''!
        Yleensä itsareiden rusketus lähtee pois muutamassa suihkukerrassa, mutta jos laittaa esim 2 kerrosta (peräkkäisinä päivinä, ei suihkua välissä) niin alkaa olla jo sen verran tumma että rusketus ei ainakaan kokonaan valu viemäriin. toki sekin riippuu omasta ihosta esim. uusiutuuko ihosolut kuinka nopeasti jne.

sillon kuin käytän itseruskettavia, eli talvella, laitoin lähes aina suihkun/saunan jälkeen!

• tangirllol

Nyt on kyseistä ainetta iholla :) toivottavasti saan väriä, oon kyllä levitelly tätä iha kiitettävästi xD et toivottavasti en näytä huomenna porkkanalta :-)

• lillerilalleri1

no näytitkö porkkanalta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2594
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1406
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      101
      1359
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe