itseruskettava !

kanifani:)

eli viestini koskee itseruskettavaa joka on nimeltään nivea sun sun touch self tan gel. haluaisin tietää onko kukaan täältä käyttäny sitä ja mikä oli lopputulos ? olen kuullut että se on värjännyt oranssiksi vähän, mutta myös mönteistä palautetta että on hyvä. purkin kannessahan se lupaa täydellistä rusketusta, mutta aina ei niin käy ja haluaisin kuulla että mitä tuote käytännössä lupaa! kommentteja!:)

6

1220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia löytyy

Kokeilin viime kesänä molempia Nivean itseruskettavia, tota geeliä ja sitten voidemaista. Molemmat oli tosi hyviä, tietty ne on aina HIEMAN oranssihtavampia kuin oikea rusketus auringosta, mut silti tosi aidon näkönen lopputulos. muista levittää TODELLA TARKASTI se iholle ja mielellään kosteuta iho kunnolla ennen laittoa vaikka päivä ennen itseruskettavan laittoa. ainakin yksi miinus oli että haisi aika pahalle, tai no oli se ihan ok ja hyväkin haju alussa mut sit kun olin käyttäny sitä jonkin aikaa alko haju jo pahasti tökkimään eikä ole sen jälkeen tullu käytettyä.
      nyt meenki sit ihan luonnon rusketuksella joka onki se paras.... Ja ei, en makaa aamusta iltaan auringossa. xD

• self tan...

Se oranssisuus johtuu ihmisen ihon omasta väristä, minulle tuli hieman oranssiin taittava sävy, mutta siskolle, joka on tummempi ihoinen tuli kaunis rusketus.
        Muuten ihan hyvä tuote.

• kanifani:)

hei, kiitos neuvoista. kokeilin sitä eilen illalla. katsoin tietoa vähän netistä ja sanottiin että pitäisi kuoria iho ja laittaa kosteusvoidetta ennen kuin laittaa itseruskettavaa. joten kuorin ihon, laitoi kosteusvoidetta ja itseruskettavan tuossa jäjestyksessa samana iltana :D nyt käteni on jos mahdollista hieman tummemmat, mutta eihän niitä tuloksia varmaan ihan heti näy, koska en ole ikinä ennen kokeilutt itseruskettavaa. on sellaisia pieniä alueita joissa näkyy tummasti ja läikikkäänä, mutta luulen että se johtuu minun omista taidoistani :D eihän sitä heti voi osata, ja kokeilemalla se alkaa se levittäminen onnistua! haju oli kyllä aika karsea sen illan, mutta aamulla en kyllä haistanut enää mitään. VIELÄ YKSI KYSYMYS? jos olen laittanut itseruksettavaa edellisenä iltana eihän haittaa jos laitan aurinkorasvaa seuraavana päivänä auringon palvomista varten? JA lähteekö itserusketus nopeasti pois esim suihkussa ja kuinka monta kertaa viikossa te käytätte itseruskettavaa?

• kokemuksia löytyy

Ei haittaa jos laitat aurinkorasvaa aurinkoa ottaessasi ja itseruskettavaa on 'alla''!
        Yleensä itsareiden rusketus lähtee pois muutamassa suihkukerrassa, mutta jos laittaa esim 2 kerrosta (peräkkäisinä päivinä, ei suihkua välissä) niin alkaa olla jo sen verran tumma että rusketus ei ainakaan kokonaan valu viemäriin. toki sekin riippuu omasta ihosta esim. uusiutuuko ihosolut kuinka nopeasti jne.

sillon kuin käytän itseruskettavia, eli talvella, laitoin lähes aina suihkun/saunan jälkeen!

• tangirllol

Nyt on kyseistä ainetta iholla :) toivottavasti saan väriä, oon kyllä levitelly tätä iha kiitettävästi xD et toivottavasti en näytä huomenna porkkanalta :-)

• lillerilalleri1

no näytitkö porkkanalta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe