Juhannus

minne mennä?

Ensi viikolla jo juhannus!!
Missä olette juhannuksena?
Missä landella parasta menoa?
:)

31

564

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.T.M.

      Olen yksin yksiössäni.
      Kaverit kaikonneet, vanhemmat jättäneet.

      • Tule ulos

        sieltä


    • Minä.

      Tietenkin mökille-luontoon,saunaan,uimaan,lenkille,syömään jne.

    • llllöh

      Istun kotona yksin. Ikkunan alla menevä katuni on kovin vilkas, hyvänä puolena juhannuksena meluhaitta on monin verroin pienempi.

    • Ehkä Mäntässä, mutta todennäkösesti kotona.

    • --Bella---

      Kalajoki kaveriporukka paljon juotavaa=mun juhannusperinne.. :D

      • lapinsinkku78

        kalajoki kutsuu mua kans :)


    • mustispeppers

      Onneksi Juhannus ei kestä kuin viikonlopun, kotona olen.

      • Töissä menee yleensä aina noi juhlapyhät, niin myös tämäkin juhannus.


      • mustispeppers
        DarkFear kirjoitti:

        Töissä menee yleensä aina noi juhlapyhät, niin myös tämäkin juhannus.

        Ei pääse edes töihin, olis lukenut hoitoalalle, niin johan olis töissä :P


    • realismus

      Riippuu keleistä. Suurpyykille joko tänäviikonloppuna tai seuraavana. Kun aurinko paistaa ja tuulee, lähden pyykille, ihan sama onko joulu vai juhannus.

      Täytyykin muistaa ostaa ruokaa, eivätkös kaupat ole kiinni juhannuksena? Perjantaistako alkaen?

      • mustispeppers

        Joo, sitä pitää muistaa muuten ostaa, paikkallinen huolttis, jossa on ruokakauppa, on kyllä osan ajasta auki. Mä käyn aina siellä, kun unohdan juhlapyhät.


    • miehenkuvotus

      Uudella paikkakunnalla yksin. Ei oikeastaan rahaa lähteä minnekkään, ehkä vanhempien luo. Tulee tylsin juhannus vuosiin.

    • Joen luokse pohjoiseen. Sinne todellisten ystävien seuraan, ainakin imevät ja kuppaavat :) Ehkä saankin jotain, mut mitään takeita ei oo.

    • CityJuhannus

      Olen kotona. Pyykkään, siivoan ja teen töitä. Ehkä meen baariin illalla, jos mikään siedettävä paikka on auki.
      Lande ja juhannuskokot ei jotenkin oo koskaan innostanu.

    • Olen nussimassa

      jossain. Niin olen päättänyt

    • ............
    • Lonelyheart76

      Bitter

      Eiköhän sitä omassa "luolassa" netin ja tv:n ääressä aikaa vietetään. Toiveessa olisi muutakin puhastelua, mutta tunnen itseni niin, etten vaan jaksa revetä mihinkään. Kavereita ei ole, niin ei voi edes puhua siitä, että soittaisi jollekin ja menisi mukaan juhlimaan. Ihan normaali viikonloppu, niin kuin viimeiset 20- vuotta ovat näyttäneet, mitäpä siitä isoa numeroa tekemään.

      • Miksi sulla

        ei ole kavereita. Itsellänikin on vaikka olen umpiujo nahjus.


      • Lonelyheart76
        Miksi sulla kirjoitti:

        ei ole kavereita. Itsellänikin on vaikka olen umpiujo nahjus.

        Bitter

        Olen introvertti kusipää, ujoista ujoin. Ei ihmiset ole jaksaneet seuraani, siis silloinkaan kun yritin sosialisoida itseäni, mutta mitäpä tuosta. Joillekin on vaan paremmat pelimerkit jaettu jo syntymässään, ulkonäön, koulutuksen, työn ja luonteen perusteella, olen vain jo oppinut sen, että turha enää yrittääkään, kun ei seura (siis minun) kelpaa kenellekään. Tietty piste kun ylitetään loukkausten saralla, niin kyllä sitä oppii karttamaan sitä elämänaluetta, joka satuttaa.


    • Citynainen

      Kaupungissa pikkuisen kanssa viritellään koivunrungot ovensuuhun ja ulkoilutamme lemmikkiä:)

      Ei treffejä eikä sinkkubileitä..

    • Damn -62

      Ottaa päähän jo etukäteen, kun yksin ei oo muuta tekemistä kun mennä baariin ja toivoa että olis juttuseuraa tai löytäis oikeen ystävän. Tai sitten vetää parin päivän kalsarikännit ja ootella seuraavaa viikkoa.

      • sunkiss63

        Sama täällä. Krapula siihen kaupan päälle ei ainakaan helpota oloa. Hiessä pyöriä sängyssä ja sydän hakkaa kuin lampaan saparo. Näin on menty jo monet viikonloput, tuloksetta. Mut aina on TOIVOA :)


    • ghfhfg

      Sataispa.

    • Menen mökille vanhempieni kanssa.

    • Voihan juhannus

      No vähän edes lohduttaa että on muitakin yhtä epätoivoisia ton juhannuksen suhteen. Kyllä ottaa päähän koko juhla. Onhan niitä kavereita joo mutta sinkkukaverit on töissä ja loput seurustelee ja viettää omia pariskuntabileitään joihin ei sinkkuja pahemmin kutsuta. Oliskin töitä mutta kun sattu just kesäloma tähän väliin. Toiveikkaana ajattelin (varmaan 10. vuotta peräkkäin) että jos nyt olis joku huippu juhannus kun on vapaana koko viikonloppu ja vois lähteä johonkin reissuun. Jep jep. Baarit ei pahemmin nappaa ja tuskin tänne helsinkiin kukaan ikäiseni (29) mukava, sosiaalinen sinkkumies jää juhannukseksi (koska niillä on kaikilla kavereita), joten taidan viettää viikonlopun salilla aamusta iltaan. Ai niin mutta eipä liene sekään auki normaalisti. Pahus.

      • M29-ENFP

        Mää jään!


    • IsompiLuuseriM77

      Mulla normaali juhannus. Eli yksin kämpillä. Pelailen pelikonsolilla, kattelen dvd:tä, tv:tä, selaan nettiä, luen, soittelen kitaraa, syön, juon, nukun. Saatan ehkä kävästä ulkonakin ja harrastaa liikuntaa.

      Eli täysin tavallinen ja normaali juhannus tällaiselle vapaa-aikakaverittomalle yksineläjälle.

      Kiva, kerrankin on aikaa uppoutu parin videopelin maailmaan. Onneksi on videopelit.

      Eipä tässä muuta.

    • mustispeppers

      Mä tänään keksin, mitä teen Juhannuksena, mikäli sisarukset eivät tahdo nähnä mua :) Meen kattomaan poikia ;) Viimeisen kerran aika lähellä on Juhannusjuhlat, mä meen sinne.

    • Juhannusheila2

      Lisää miehiä Seinäjoelle! tääl oo ketää:D

      • Urrhhh

        Haluun imee sun pimppii :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      199
      2600
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      2066
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      86
      1466
    4. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

      Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1323
    5. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

      Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      298
      1278
    6. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      15
      1233
    7. Kenraali on syytön

      Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      65
      1178
    8. Näkisimmekö jossain?

      Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      73
      1130
    9. Miksi rakastuit

      Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      1099
    10. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      150
      1058
    Aihe