Isot rinnat ongelmana, vinkkejä!!

relaxtakeiteasy

Moikka!

Mulla olis tutun häät tulossa, ja hirveä panikointi päällä mekosta.
Aivan ihana mekko on jo löytynyt Lontoosta, mutta seuraava ongelma onkin, mitä ihmettä minä voin sinne alle laittaa!

Olen pieni ja siro muuten, mutta rintani ovat D-kuppia, eli eivät mistään pienimmästä päästä.
Sovitin siis mekkoa Lontoossa ihan tavalliset rintsikat päällä, mutta juhliin ei niin voi laittaa, näyttää hurjan rumalta.

Olkaimettomat rintaliivitkään eivät oikein meinaa pysyä paikoillaan.

Mikä siis avuksi?
Mekko on siis olkaimeton ja istuu rintojen ja vyötärön kohdalta täydellisesti rintaliivit päällä, mutta ilman ei !
Apua!!

7

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

No pistät ne rintsikata sinne alle jos kerran niiden kanssa istuu. Katse, että ovat samaa väriä mekkosi kanssa niin eivät näy läpi sieltä alta.

• Jorkka Hakulinen

Laitappa kuva rinnoistasi, niin yritetään porukassa pähkäillä mikä olisi paras vaihtoehto.

• relaxtakeiteasy

voi Jorkka pieni, pistäpä vaikka googleen hakusanaksi että "BIG TITS" jos maitorauhasia niin kovin tahdot ihastella :)

• Sukkapuku

Kannattaa käydä alusvaateliikkeestä kysymässä mitä asiantunteva henkilökunta sanoisi asiaan. Siellähän on myynnissä jos minkä näköistä sukkapukua! :)

• Kyllä löytyy

Tilaa netistä Brawissimo com tai Figleaves.com rintsikat. Sieltä saa kuppikokoja aina L saakka, siellä tuo D kuppi on pienin myynnissä oleva kuppikoko. Ympärysmitat lähtevät 60 cm. Myynnissä on myös ns. olkaimettomia liivejä , tai olkaimeton korsetti. Voit myös tilata niihin läpinäkyvät olkaimet.

t. 70 K

• menna20

en usko että rintasi voivat olla 70k koska se olisi etrveydelle haitallista.

T. 70c ja lääkäriksi opiskeleva

• paita repesi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27