Usean eri miehen parittelema nainen

Only virgin for me

Oletko mennyt naimisiin naisen kanssa, joka on usean eri miehen panema? Menisitkö naimisiin sellaisen naisen kanssa jos " iloinen" nainen saisi sinut innostumaan asiasta?

21

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaan kivasti näin. En menisi naimisiin naisen kanssa.

• zisel

Enkä mä.

• Pitkäairoinen
        zisel kirjoitti:

Enkä mä.

Ei vene soutamalla kulu!

• Pitkäairoinen kirjoitti:

Ei vene soutamalla kulu!

Kuluu... Tai jostain syystä ne pitää aina välillä huoltaa ja hankkia uusi...

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

Kuluu... Tai jostain syystä ne pitää aina välillä huoltaa ja hankkia uusi...

hahmotelma ei ole vielä oivaltanut naisen emättimen lihaksia - jos sitä ei käytä, se löystyy. Ihan tosi.

• zisel kirjoitti:

hahmotelma ei ole vielä oivaltanut naisen emättimen lihaksia - jos sitä ei käytä, se löystyy. Ihan tosi.

Ei ... Kun siis vene kuluu soutamalla !

• hahmotelma kirjoitti:

Ei ... Kun siis vene kuluu soutamalla !

Siksi tavataankin sanoa... Ei järvi soutamalla kulu...

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

Siksi tavataankin sanoa... Ei järvi soutamalla kulu...

Nainen, joka ei harrasta seksiä (tai käyttää dildoa) ei kehitä lihaksiaan "tosi-toimissa" läheskään yhtä hyvin kuin nainen joka harrastaa seksiä ja supistelee lihaksiaan miehen kanssa ollessaan.

• zisel kirjoitti:

Nainen, joka ei harrasta seksiä (tai käyttää dildoa) ei kehitä lihaksiaan "tosi-toimissa" läheskään yhtä hyvin kuin nainen joka harrastaa seksiä ja supistelee lihaksiaan miehen kanssa ollessaan.

Niin ja siitäkin huolimatta vene kuluu soutamalla.

• hahmotelma kirjoitti:

Yritin löytää kohtaa yhestä elokuvasta, jossa yks huutaa että se on imbesillien ympäröimä, mutta ei löytynyt... Tuo oli lähinnä...

Ehkä se olikin saksaa siinä leffassa...

http://www.youtube.com/watch?v=hW7m9NJa_xE

• zisel

Eikös sun nukkumaanmenoaika ala olee jo? Johan se alkaa olee puol kymmenen :)

• ITse vaatimalla vaadit että se on kuluva vaikka yritän tässä kertoa että se sanonta kuuluu "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."

Ja ei kiitos.

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

ITse vaatimalla vaadit että se on kuluva vaikka yritän tässä kertoa että se sanonta kuuluu "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."

Ja ei kiitos.

HAHA HAHA

AJATELLA, MUN KÄNNISEEN PÄÄHÄN MENI TOI VASTA NYT!

HAH HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

ps. ei se olis mennyt selvään päähän sen kummemmin.

• ISO AIRO
        hahmotelma kirjoitti:

ITse vaatimalla vaadit että se on kuluva vaikka yritän tässä kertoa että se sanonta kuuluu "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."... Sillä vene kuluu... Siksi ei sanota "Ei vene soutamalla kulu." Siksi sanotaan "Ei järvi soutamalla kulu."

Ja ei kiitos.

SE ON MALLIA KIRKKOVENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• zisel kirjoitti:

HAHA HAHA

AJATELLA, MUN KÄNNISEEN PÄÄHÄN MENI TOI VASTA NYT!

HAH HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

ps. ei se olis mennyt selvään päähän sen kummemmin.

http://www.youtube.com/watch?v=3Xu_6VIZd08

• Ratikkakuski.

Minun nainen oli suoraan pakkauksesta otettu...

En menisi käytetyn kanssa naimisiin.

• Flesh is nice

jos kireästä pitää niin suosittelen tekopimppiä mieluummin kuin tautisesta pissanhajuisesta.

kun kerran laadukasta, malliston kalleinta tekopimppiä pääsee kokeilemaaan, ei paremmasta ole väliä, eikä tee mieli enää aikaansa tuhlata luonnevikaiseen muiden panemaan. rahaa jää säästöön kun ei pummitar ole pummimassa. Kuka kaipaa sitä stressiä kun miettii rahanmenoa samaan aikaan kun nainen pettää tilaisuuden tai riidan tullessa tai kuunnella ja huomioida luonneviattaren turhanpäiväisyyksiä.

Uuteen autoon ja ulkomaanmatkoihin on varaa. Toista oli nuorempana kun asuin yhdessä aidon reiän kanssa.

• Noh...

en ole, enkä menis naimisiin neitsyeenkään kans.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen