Ja vielä joku kirjoittaa, että itsestä kiinni =) Eipä ihan taida olla...
Se on ikärasismi, mikä jyllää. Pitää olla nuori 20, DYNAAMINEN, hengetär ym.
Työkokemusta ei arvosteta. Samoin kaikki ilmeisesti kuvittelevat, että pitkän työttömyyden jälkeen ihmisestä ei ole enää mihinkään? Typerä oletus ja huomaa, että rekrytoijat eivät ole vielä olleet tässä asemassa.
Nykyään pitääkin nuolla pyllyjä, jotta voi olla työssä. Minä en siihen ala koskaan, joten varmaan jos onnenpotku tulisi ja töitä saisin, tulisi kenkää pian? Olen niitä ihmisiä, jotka ovat työssä tekemässä työtä ja saavuttamassa yritykselle tulosta, mutta varsin harva sitä kai nykyään arvostaa. Se on sääli se.
600 hakemusta, 2 haastattelua
2
380
Vastaukset
- N i m i m
kokeilie pieniä yrityksiä, mutta tarkista ensin luottotiedot. Itsellä työnantaja, joka on ollut työttömänä itsekin. Sitten perustanut yrityksen ja nyt pärjää. Mitään etuja ei ole kuin kahvia talon puolesta, mutta palkka tulee ajallaan ja työaika on 8-16, mutta joustaa tarpeen mukaan aika hyvin. Esim. viime viikolla kävin hammaslääkärissä keskellä päivää, teen kyllä ne tunnit sitten takaisin. Mutta ei minun ainakaan tarvitse tehdä palkatonta ylityötä.
- grns
Jos sulla on tuommonen suhde, että 600 hakemusta ja 2 haastattelua, niin tarkastappa se hakemuksesi uudelleen. Luultavasti se on juuri sellainen perinteinen hakemus joka ei erotu massasta ollenkaan.
Laita oma persoonasi peliin ja tee hakemuksesi uudestaan. Tee siitä lyhyt, mutta sellainen, että et paljasta itsestäs kaikkea, niin voipi olla hyvinki niin että löydät itses haastattelusta piankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079