vaimo petti

epätoivoinen

Vaimoni petti minua vuosi sitten pomon kanssa enkä ole päässyt yli siitä ovat vielä samassa työpaikassa ja samassa vuorossa eikä halua vaiihtaa vuoroa, sanoo kyllä että oli kerta pano, mitä pitäisi tehdä, olemme olleet 30v naimisissa, nyt olen todella rikki ja ahdistunut aina kun vaimo on töissä niin ajatus karkaa ajattelen koko ajan et ne jatkaa

26

2849

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.......

      Minkä ikäisiä olette, onko pomo naimisissa. Miten suhde tuli ilmi?

      • epätoivoinen

        53v vaimolla oli kaula syöty ja pomo on naimisissa sen vaimo tietää


      • mies.......
        epätoivoinen kirjoitti:

        53v vaimolla oli kaula syöty ja pomo on naimisissa sen vaimo tietää

        Onko vaimo pahoillaan, oliko se kännisekoilu? Vai onko vaimolla tunteita pelissö miten vaimo selittää tekoaan? Miten pomon vaimo suhtautuu, tietääko pomon pomo?


      • epätoivoinen
        mies....... kirjoitti:

        Onko vaimo pahoillaan, oliko se kännisekoilu? Vai onko vaimolla tunteita pelissö miten vaimo selittää tekoaan? Miten pomon vaimo suhtautuu, tietääko pomon pomo?

        oli kuulemma kännisekoilu vaimo väittää olevansa pahoillaan mutta en enää osaa luot jtaa hänen sanaasa, laitoin viestin vaimon pomolle ja kysyin miten heillä menee vastas että paremmin kuin koskaan, lähetin myös pomon vaimolle viestin mutta ei se vastaa


      • Mies......
        epätoivoinen kirjoitti:

        oli kuulemma kännisekoilu vaimo väittää olevansa pahoillaan mutta en enää osaa luot jtaa hänen sanaasa, laitoin viestin vaimon pomolle ja kysyin miten heillä menee vastas että paremmin kuin koskaan, lähetin myös pomon vaimolle viestin mutta ei se vastaa

        Jos, noin on, kyllä kannattaa yrittää jatkaa, mutta vaimon pitäisi vaihtaa vuoroa/ työpaikkaa, koska luottamuksen palauminen vie aikaa.


      • jep jep jep
        Mies...... kirjoitti:

        Jos, noin on, kyllä kannattaa yrittää jatkaa, mutta vaimon pitäisi vaihtaa vuoroa/ työpaikkaa, koska luottamuksen palauminen vie aikaa.

        kannattas suosiolla vaihtaa vaimo parempaan.


      • Anonyymi
        jep jep jep kirjoitti:

        kannattas suosiolla vaihtaa vaimo parempaan.

        Todellakin🤣


    • Ori vahingossa

      Vaimosi pitäisi vaihtaa työpaikkaa, tai sitten pomon. Panin kerran alaistani vähintään viikottain pukuhuoneessa ja vessassa vuoden ajan ja vaimon mies sai meidät lopulta kiinni. Lopetettiin hetkeksi mutta muutaman viikon kuluttua sama ralli jatkui entistä kiivaampana. Ei auttanut vuorojen vaihtokaan, siinä vuorojen vaihtuessakin kun on niin kätevää mennä pikaiselle. Lopulta peli loppu kun työpaikat vaihtui. Siinä samassa nainen meinasi tulla raskaaksikin.

    • o_o

      Ne jatkaa jos niin haluaa, et sä sille mitään mahda. Sä et voi hallita vaimosi haluja, ainoa mitä voit tehdä, on yrittää saada ne suuntautumaan itseesi olemalla haluttava. Uskottomuutta koko ajan hinkkaamalla tuskin onnistuu.

    • hmmjoojaa..

      Enpä tiedä onko ollenkaan hyvä ajatus yrittää nyt alkaa mielistellä tai esittää olla olevansa jotain vaimolle?

      Tuollaisessa tilanteessa sinun olisi oikeastaan tärkeintä nyt huolehtia omasta hyvinvoinnistasi, sillä onhan aika mieletöntä että läheisin ihmissuhteesi aiheuttaa pelkoa ja ahdistusta kun asian pitäisi olla päinvastoin.

      Hae kirjastosta sylillinen hyviä kirjoja, joissa käsitellään juuri tuollaisia parisuhteen kriisitapauksia, niin saat hieman käsitystä ja itsetuntemusta miten niistä voi kasvaa yli.
      Ja vaikka mitä loppujen lopuksi tapahtuisi niin olet ne luetteuasi ainakin himpun verran viisaampi ja tietoisempi tulevaisuuden varalle.

    • Ole mies

      Ei perkele! Oletko mies vai hiiri? Sanot ämmälle, että jos ei vaihda työpaikkaa, niin saa kerätä kimpsunsa ja etsiä uuden kämpän. Pettää ja on vielä otsaa selittää, ettei halua vaihtaa työpaikkaa tai edes vuoroa, vaan pettämiskumppaninsa kanssa pitää päästä yhdessä aikaa viettämään. Nyt ryhdistäydyt, etkä ole tuommoinen tossukka! Ei se edes kadu tekosiaan, ja tuskin ole kertapano.

    • Anonyymi

      Ota hyvä mies ero

    • Anonyymi

      Pomo nuolee vaimosi pillua edelleen laueten paljaalla sisään. Tämän jälkeen vaimosi ottaa spermaisen munan suuhunsa ja ottaa toisen lastin sinne. Vaimosi on narttu ja antaa vieraalle edelleen vaikka muuta väittäisi.

      • Anonyymi

        Pomo ja pikkupomot panevat vaimoasi yhdessä. Tykkää saada kerralla 5 miestä.


    • Anonyymi

      Eroa

    • Anonyymi

      Pomo nai vaimoasi joka vuorossa.

    • Anonyymi

      Tottakai ne jatkaa! Panee ku kanit se on himoa

    • Anonyymi

      Kyllä sinun nyt kannattaa vaihtaa työpaikkaa ja uudessa työpaikassa sanot heti ensinmäiseksi pomollesi että minä olen pomo nyt ja se on semmonen juttu että mun muijaa jos panet niin minä suutun ja kun minä suutun niin sillon mua ei pelkää kukaan .

    • Anonyymi

      Myös minun vaimoni petti minua pomonsa kanssa järkytystäni lisäsi se että vaimoni 25v ja pomo 40 v

      • Anonyymi

        Olisi pitänyt arvata jotain olevan meneillään kun viime syksynä vaimon työpaikan pikkujouluissa pomo pyöri vaimoni ympärillä koko illan vaikka itsekkin olin paikalla ,hymyilivät ja nauroivat toistensa jutuille, kiinni jäivät kun kaverini näki vaimon nousevan pomonsa auton kyytiin vaikka tämän piti olla kaverinsa lasta hoitamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt arvata jotain olevan meneillään kun viime syksynä vaimon työpaikan pikkujouluissa pomo pyöri vaimoni ympärillä koko illan vaikka itsekkin olin paikalla ,hymyilivät ja nauroivat toistensa jutuille, kiinni jäivät kun kaverini näki vaimon nousevan pomonsa auton kyytiin vaikka tämän piti olla kaverinsa lasta hoitamassa.

        On hyvinkin ymmärrettävää että halut herää jos tuollainen 25 kesänen tamma rupee keimaileen ja persettään keinuttaan 40 pomon edessä se on varmaa että vierasta kullia tuolla keinoin saa edestä ja takaa.


    • Anonyymi

      Ajattele niin, että on uravalinta hänelle, haluaa edetä reittä pitkin asemaan, jossa tienaa perheellenne paremman elannon. Luottopelaaja saa paremman aseman yrityksessä, sinä olet luottopelaajan huoltaja, jolloin teillä on roolit parempaan onnistumiseen yhdessä.

      • Anonyymi

        Tienaa jo nyt ilman pillun antamistaki paremmin kuin minä kun oon työttömänä tosin keväällä tarjosivat kunnalta määräaikaista puistotyöhommia mutta mulla oli just edellis päivänä venähtänyt nilkka kun nousin sohvalta ja olin saanut saikkua.


    • Anonyymi

      Kuinkahan moni kiltti naimisissa oleva nainen on nussinut pomonsa kanssa , nyt naiset hyvä tilaisuus anonyymisti avautua ja kertoa kokemuksistaan .

      • Anonyymi

        Minä olen pomona nussinut lähes kaikkia paljon nuorempiakin kihloissa tai naimisissa olevia naisia. Paljaalla loopuun asti ja monta kertaa. Hyvin menee kaikkien kanssa.


    • Anonyymi

      Minä yllytin vaimoani hierojille ja pomolle antaa ja antoi ei kulunut mutta ihanaa oli 25 v oltu jo naimisissa vaimo kiimasena valuen tuli sänkyyn ja miten vapisi orguissa.
      Päästäkää hyvät miehet vaimonne haluamiin vieraisiin tulee korkojen kanssa takas

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe