Anu Saagim on oikeassa suomalaisnaisista

17+1

80

1558

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Karrikoiden voisi sanoa, että häiden jälkeen mies lähtee automaattisesti Tallinnaan, koska häissä pitää syödä pakkopullaa.

      Muuten Neiti (rouva) Saagim on mielestäni hyvin ihannoiitava nainen. En tosin itse pärjäisi itsenäiselle naiselle kaikkine avuineen.



      (aamunaurua)

    • Massaan sulautuvat

      Siinäpä se on, että suomalaisnaiselle jo korkokengät on ilotytön merkki. No tuo on ehkä liioittelua, nykyään käytetään Suomessakin paljon korkokenkiä. Tosin nuoret enimmäkseen. Mun nuoruudessa ei todellakaan pidetty korkokenkiä kuin ehkä jossain juhlissa. Mutta kuitenkin, jos pukeudut minihameeseen ja korkokenkiin jne. niin muut naiset ja miehetkin pitävät ilotyttönä tai ainakin tyrkkynä. Ja haluaako suomalaiset miehet, että suomi-tytötkin alkaa myymään itseään? Maksullisia naisiahan monet ukot sinne Tallinnaan menee etsimään?

      Ja vaikka hame ei olisi lyhyt, eikä kaula aukko navassa, pukeutuisi peittävästi, mutta näyttävästi, laittelisi kynsiään ja hiuksiin yms. niin muut pitävät turhamaisena tms. Meillä töissä naisia jotka pukeutuu näyttävästi ja jaksaa laittaa itseään jaksetaan ihmetellä ja arvostella. Ja muistan kuinka nuorena sain kuulla, että "älä nyt laita kaikkia rahojas vaatteisiin".

      Ja olikos Saagim ihan naturelli vai oliko käynyt leikkauksissa?

      Sama kyllä pätee miehiin, aika harmaita hiirulaisia suomalaiset miehetkin on. Aika usein arvaa pukeutumisesta (ja esim. ihan kengistä), että mies on ulkomaalainen. Esim. Ranskasta, Italiasta... Vaikka itse olin hieman pettynyt Italian matkallani, kun Italialaiset ei ollutkaan kaikki niin tyylikkäitä kun olin kuvitellut...

      • Massaan sulautuvat

        Vielä tuli mieleen sellainen, että ihmiset eivät pukeudu edes juhliin juhlavasti. Itse olen pukeutunut omasta mielestäni arvokkaisiin juhliin juhlapukuun ja tälläytynyt ja sitten huomannut olevani ihan ylipuettu. Ja saanut kuullakin olevani hieman väärässä paikkaa. En tiedä mihin sitten olisin kuulunut... Presidentin juhliin?

        Siitä olen eri mieltä, että kaikki suomalaiset naiset on pulleita. Onhan täällä jopa alipainoisiakin?

        Ja Saagim itse ei pukeudu mielestäni kovin tyylikkäästi, mutta nämä on tietysti makuasioita.

        Ja puolisoaan pettämäänkäänkö tästä pitäisi ryhtyä? Ei kiitos!


      • Ihan oikeasti
        Massaan sulautuvat kirjoitti:

        Vielä tuli mieleen sellainen, että ihmiset eivät pukeudu edes juhliin juhlavasti. Itse olen pukeutunut omasta mielestäni arvokkaisiin juhliin juhlapukuun ja tälläytynyt ja sitten huomannut olevani ihan ylipuettu. Ja saanut kuullakin olevani hieman väärässä paikkaa. En tiedä mihin sitten olisin kuulunut... Presidentin juhliin?

        Siitä olen eri mieltä, että kaikki suomalaiset naiset on pulleita. Onhan täällä jopa alipainoisiakin?

        Ja Saagim itse ei pukeudu mielestäni kovin tyylikkäästi, mutta nämä on tietysti makuasioita.

        Ja puolisoaan pettämäänkäänkö tästä pitäisi ryhtyä? Ei kiitos!

        Tässä nähdään taas tyyppiesimerkki luetun halutusta väärinymmärtämisestä. Varsinkin naiset tuntuvat olevan halukkaita käsittämään lukemansa mahdollisimman loukkaavalla tavalla.

        Saagimin väite suomalaisten naisten pulleudesta ei tarkoita sitä, että hänen mielestään aivan joka ikinen suomalaisnainen on pullea, vaan sitä, että kadulla kävellessä vastaan tulleiden naisten keskiarvo on pullean puolella. Olen tehnyt samanlaisen havainnon, etenkin näin kesäisin, kun naiset todella esittelevät hyllyviään.

        Toinen huomio on se perinteinen olettamus, että saako julkisuuden henkilö arvostella muiden pukeutumista, jos hän itse ei pukeudu tyylikkäästi. Tietenkin saa. Ihan samalla tavalla saa lihava lääkäri huomauttaa lihavan potilaan painosta ja neuvoa laihduttamaan. Suomessa on liuta henkilöitä, joista tulee kisojen aikaan kaikkitietäviä urheilun tietoarkkuja, vaikka muistuttaa enemmän omenaa kuin urheilijaa. Ei se tee heidän teeseistään yhtään vähemmän valideja.

        Ja tuon viimeisen ymmärsit ihan tahallasi provoillaksesi väärin. Se on kuin nakkelisi niskojaan ja ihmettelisi kovaan ääneen, pitääkö vaihtaa koko vaatekomeron sisältö, kun uudeksi muotiväriksi ilmoitettiinkin nyt laventeli. Älä viitsi.


      • 9+8=
        Ihan oikeasti kirjoitti:

        Tässä nähdään taas tyyppiesimerkki luetun halutusta väärinymmärtämisestä. Varsinkin naiset tuntuvat olevan halukkaita käsittämään lukemansa mahdollisimman loukkaavalla tavalla.

        Saagimin väite suomalaisten naisten pulleudesta ei tarkoita sitä, että hänen mielestään aivan joka ikinen suomalaisnainen on pullea, vaan sitä, että kadulla kävellessä vastaan tulleiden naisten keskiarvo on pullean puolella. Olen tehnyt samanlaisen havainnon, etenkin näin kesäisin, kun naiset todella esittelevät hyllyviään.

        Toinen huomio on se perinteinen olettamus, että saako julkisuuden henkilö arvostella muiden pukeutumista, jos hän itse ei pukeudu tyylikkäästi. Tietenkin saa. Ihan samalla tavalla saa lihava lääkäri huomauttaa lihavan potilaan painosta ja neuvoa laihduttamaan. Suomessa on liuta henkilöitä, joista tulee kisojen aikaan kaikkitietäviä urheilun tietoarkkuja, vaikka muistuttaa enemmän omenaa kuin urheilijaa. Ei se tee heidän teeseistään yhtään vähemmän valideja.

        Ja tuon viimeisen ymmärsit ihan tahallasi provoillaksesi väärin. Se on kuin nakkelisi niskojaan ja ihmettelisi kovaan ääneen, pitääkö vaihtaa koko vaatekomeron sisältö, kun uudeksi muotiväriksi ilmoitettiinkin nyt laventeli. Älä viitsi.

        Kerrankin joku osui naulan kantaan. 10 points.


      • ...
        Ihan oikeasti kirjoitti:

        Tässä nähdään taas tyyppiesimerkki luetun halutusta väärinymmärtämisestä. Varsinkin naiset tuntuvat olevan halukkaita käsittämään lukemansa mahdollisimman loukkaavalla tavalla.

        Saagimin väite suomalaisten naisten pulleudesta ei tarkoita sitä, että hänen mielestään aivan joka ikinen suomalaisnainen on pullea, vaan sitä, että kadulla kävellessä vastaan tulleiden naisten keskiarvo on pullean puolella. Olen tehnyt samanlaisen havainnon, etenkin näin kesäisin, kun naiset todella esittelevät hyllyviään.

        Toinen huomio on se perinteinen olettamus, että saako julkisuuden henkilö arvostella muiden pukeutumista, jos hän itse ei pukeudu tyylikkäästi. Tietenkin saa. Ihan samalla tavalla saa lihava lääkäri huomauttaa lihavan potilaan painosta ja neuvoa laihduttamaan. Suomessa on liuta henkilöitä, joista tulee kisojen aikaan kaikkitietäviä urheilun tietoarkkuja, vaikka muistuttaa enemmän omenaa kuin urheilijaa. Ei se tee heidän teeseistään yhtään vähemmän valideja.

        Ja tuon viimeisen ymmärsit ihan tahallasi provoillaksesi väärin. Se on kuin nakkelisi niskojaan ja ihmettelisi kovaan ääneen, pitääkö vaihtaa koko vaatekomeron sisältö, kun uudeksi muotiväriksi ilmoitettiinkin nyt laventeli. Älä viitsi.

        "Toinen huomio on se perinteinen olettamus, että saako julkisuuden henkilö arvostella muiden pukeutumista, jos hän itse ei pukeudu tyylikkäästi. "

        Tietenkin saa. Hänen makunsa ja tällöin myös kommentit tyylikkyydestä toisaalta ovat silloin hieman kyseenalaisia. Mainitsemassasi esimerkkitilanteessa kyse on kuitenkin ihan eri asiasta.


    • Väritöntä

      Kattelin yksi päivä naista, joka mielestäni oli oikea harmaa hiirulainen. En kyllä haluaisi arvostella ihmisiä... . Ei ollut pullea. Mutta maantienväriset (aika harmaat) lyhyet hiukset joissa todella tylsä leikkaus, mitäänsanomattoman näköiset perussilmälasit, beiget (vai mikä se väri nyt onkaan) vaatteet (jo pelkkä vaatteiden väri olisi muuttanut harmaata ulkonäköä), harmaat kasvot, tylsät kävelykengät...
      Toisaalta hän pisti silmääni, joten harmaavarpusetkin/hiirulaiset herättää huomiota? Mutta ehkei hyvällä tavalla.

      Varsinkin sitä väriä kaipais naisille. Kesällä sentään onneks vähän edes tulee väriä.

    • bs

      Bullshit.

    • Viisas Vaimo...

      Harmaita hiirulaisia löytyy jokaisesta kansakunnasta ja kansallisuudesta, Virolainen stereotypia on korkeakorkoisilla kengillä kävelevä minihameinen mauttomasti pukeutunut meikattu nainen. Mikäs siinä, totuus tosin on toisenlainen. Virossa ja muuallakin Itärajan takana matkustaneena voin todeta, että maatuska -look on paljon yleisempi kuin tuo edellamainittu naistyyppi.

      Suomalaisia naisia taa haukutaan milloin miksikin ja yleensä haukkujana on suomalainen mies ja valitettavan usein myös nainen. Haukut sikseen enemmänkin kiinnostaa miksi joku nainen haukkuu toista naista - luultavasi vika on omien korvien välissä kuten Saagimillakin; miksei hän rekisteröi niitä tuhansia hyvännäköisiä, eri-ikäisiä, tyylikkäitä, persoonallisia ja kauniita naisia, joita Suomi on pullollaan. Vähemmistönä ovat ns. tuulipukukansa, jota näkee nykyisin enää lenkkipoluilla.

      Anu Saagin on kohtalaisen kaunis nainen, joskin pukeutuu mauttomasti ja on jokseenkin tyhmä eikä yleissivistyksen taso ole korkea - ehkä tässä on yksi selitys sille, että hänellä on tarve korostaa epäolennaisia ja epätosia asioita.

    • pitkäsääri xx

      Meitähän on moneen junaan ja osa jää vielä asemillekkin ihmettelemään että menikös se juna jo,,;) Kävin hiljattain Tallinnassa ja kun olen pitkä ,hoikka sekä ehostan isteäni ja käytän värikkäitä vaatteita korkokenkiä..Minua luultiin siellä ulkomaaliseksi-ei Suomalaiseksi...:/ Kyllä siellä oli hoikkia,tyylikkäitä naisia mutta näki myös enemmän perusmaatuskan mallisia naisia..Myöskään Virolaiset miehet ei ole mitenkään komeita.,lyhyitä ja siilitukkaisia taviksia..Eli ei naapurissa ollut sen kummapaa kuin Suomessakaan..

      • Jalkafetissi

        NAMINAMINAMI.


    • Tukkatykkäys

      "Myöskään Virolaiset miehet ei ole mitenkään komeita.,lyhyitä ja siilitukkaisia taviksia..Eli ei naapurissa ollut sen kummapaa kuin Suomessakaan.. "

      Toi on kyllä niiin totta! Mikä siinä on, että virolaiset äijät kammoaa niitä hiuksia omassa päässään? Vai onko niillä joku kaljuuntumisgeeni? Kaikki jotain muukalaislegioonalaisia tai muita tappajia, eli tukkaa ei sallita????

      Sitten taas esim. lattareissa miehet päinvastoin kantavat erittäin ylpeänä tuuheaa leijonanharjaansa, tuntuu että joka toisella pitkä letti...!

      Aika ohi ihannenainen-palstan aiheesta ;) Mutta pakko oli sanoa. Miks ne kaikki virukit näyttää joltain siperialaisvangeilta??? ;)

      • MGTOW

        Kävikö mielessä, että virolaiset miehet saattavat suosia siilimallia, koska he itse pitävät siitä? Siili on kevyt, viileä ja helppohoitoinen kampaus. Monia muita malleja käytännöllisempikin, sillä harvoin joutuu hiuksia pyyhkimään naamalta.

        Jotkut heteromiehet vain eivät viitsi kiusata itseään kilpailussa naisista.
        Deal with it.


      • en tykkää..
        MGTOW kirjoitti:

        Kävikö mielessä, että virolaiset miehet saattavat suosia siilimallia, koska he itse pitävät siitä? Siili on kevyt, viileä ja helppohoitoinen kampaus. Monia muita malleja käytännöllisempikin, sillä harvoin joutuu hiuksia pyyhkimään naamalta.

        Jotkut heteromiehet vain eivät viitsi kiusata itseään kilpailussa naisista.
        Deal with it.

        Minusta ne Viromiesten lyhyet siilitukat tai klanit on jäänne Neuvostolookista,,


      • ouhuyg
        MGTOW kirjoitti:

        Kävikö mielessä, että virolaiset miehet saattavat suosia siilimallia, koska he itse pitävät siitä? Siili on kevyt, viileä ja helppohoitoinen kampaus. Monia muita malleja käytännöllisempikin, sillä harvoin joutuu hiuksia pyyhkimään naamalta.

        Jotkut heteromiehet vain eivät viitsi kiusata itseään kilpailussa naisista.
        Deal with it.

        Anteeksi mutta miksi minkäänmaalaisilla miehillä olisi jokin arvostelusuoja kun naisiakin saa lyödä kuin vierasta sikaa? Se on sitä tasa-arvoa. Deal with it.


      • aina parempi

        Parempi siilitukkakin kuin pitkä heviletti.


      • Nasdaq
        ouhuyg kirjoitti:

        Anteeksi mutta miksi minkäänmaalaisilla miehillä olisi jokin arvostelusuoja kun naisiakin saa lyödä kuin vierasta sikaa? Se on sitä tasa-arvoa. Deal with it.

        Tämä se on harvinaista herkkua. Just noin. Ei tarvitse olla siili osatakseen puolustautua luonnollisesti.


      • Suomimies kaljuna
        aina parempi kirjoitti:

        Parempi siilitukkakin kuin pitkä heviletti.

        Riippuu naamasta ja hiuslaadusta. Ohuthiuksisella "heviletti" on säälittävä! Samoin kuin "siili" jos ei kerran niitä piikkejä ole. Kalju silloin pukee parhaiten.


    • Viro vai Suomi?

      Ja eihän hius -tai pukeutumistyylistä nyt ollut kyse vaan siitä että kaikki Virolaisetkaan eivät ole hyvännäköisiä niin kuin nimim. pitkäsaari oli omin silmin nähnyt. Kuka ihme edes kuvitteli että kaikki Virolaiset olisi kaikki komeita tai kauniita. Olen itsekin huomannut että Virolaiset miehet on Suomalaismiehiin verrattuna jopa rumia, jotkut Virolaisnaisista ovat kauniita mutta eivät todellakaan kaikki.

    • dfgfdg

      "Rumat ihmiset ärsyttävät minua"

      Huvittavaa. Anu Saagim on mielestäni aina itse ollut aika ruma.. Ainakin kasvoistaan on kaukana kauniista. Kai se tosiaan on niin että rumilla naisilla on usein liian suuret luulot itsestään.

      • ja siksi myös muita

        Anu varmaan ärsyttää itseään hyvin paljon.


    • ;D ;D

      Musta tuo Anu Saagim on huvittava. Reppana ei taida tajuta, ett kyllä hän itsekin vanhenee. Sen ymmärtäisin, jos joku toinen kehuis lehdessä, ett kuinka hyvännäkönen Anu on, mutta että hänen itsensä pitää itseään kehua. Jotenkin tuntuu, että Anulla on jäännyt teini-ikävaihe päälle, teinithän yleensä vanhempia naisia rumiks haukkuvat. Haukkuu muita ja kuitenkin itsekin on käyttänyt botoxia ja käynyt kauneusleikkauksissa siellä rajan takana. Eikä tuo osaa muusta jauhaa kuin tuosta omasta, ah, niin ihanasta ulkonäöstä. En ole kertaakaan lukenut sellasta juttua, jossa se olis jotain fiksua sanonut. Jotenkin säälittää sen mies, Risto-Matti Ratia, kun on tuollasen munahaukan kans naimisissa kuin tuo Anu on. Olisihan se mies voinut Virosta hankkia nätimmänkin ja fiksummankin muijan itselleen, luulis ett julkkismiehellä olis ollut enempikin ottajia. Saapa nähdä, että miten hemaiseva se tytteli on noin kymmenen vuoden päästä, kun on tehty lisää leikkauksia ja botoxia pistetty kasvoihin. Voipi olla, että itse on sitten nuorempien tähtösten ruodittavana iltapäivälehtien sivuilla. Aika kalliiksi käy sen ukolle muijan ylläpito, kun joutuu pistää rahansa sen kauneuskäsittelyihin ja vaatteisiin ja siihen että Anu käy toisten miesten kans iltaa viettämässä. Joten tehkääpä miehet kuten Ratiakin, käykää Virosta hankkimassa muija itsellenne, saatte vastiketta rahoillenne. Eikä tarvitse jatkossakaan miettiä mihin ylimääräsen rahan sijoittaisitte, sillä se raha menee naisenne ulkonäön ylläpitoon.

      • Nasdaq

        Mä kirjaimellisesti törmäsin Risto-Mattiin hotelli Tornin nurkalla. Mä olin menossa vauhdilla alaspäin ja Risto-Matti tuli kulman takaa vastaan. Tuli ihan kouluajan fysiikka ja kuumat luokat mieleen, kun siinä jäsentelin tapahtunutta.

        (naurua tornista)


      • 87uyrfhg

        Anu Saagim on leikkauttanut vain tissit ja itseasiassa itse sanonut, ettei naamaansa ota riskejä mistään hirviö-leikkauksista vaan ennemmin vanhenee luonnollisesti. Mutta haluaa pitää itsensä aina mahdollisimman kauniina. Kaunishan hän on kyllä, hyvä kroppainen ja pesee monen nuoremmankin, siitähän nyt ei ole mitään epäselvyyttä. Omasta mielestäni hän on itseasiassa nyt kauniimpi kuin 10 vuotta sitten, jotenkin hänelle sopii vanheneminen.

        Hän on sanonut että ennen hän luuli itsestään, siis suhtautui itseesä "jos on vanha ja ruma on sairas, mistä lainattiin isolla tämä osuus, minkä sinäkin halusit nähdä ja lukea ja tarkennettiin koko juttu pienemmällä: mitä sinäkään et halunnut tietenkään nähdä. Kuten tuolla jo joku herkkänahkainen jolle Saagim on osunut ja uponnut, väittää että Saagim on tyhmä ja ei kovin sivistynyt. Mistä hän sitä tietää kun ei edes tunne?
        Teihin osuu tuommoiset lausunnot niin kovaa heikon itsetunnon takia, ettette enää nää metsää puilta tai pysy faktoissa.

        Saagim on sanonutkin tehneensä itsestään tuotteen, mikä on toiminut hyvin ja onhan se! Hänellä on oma lehti, hän on julkkis ja nyt tv-ohjelmassa, mikä tulee saamaan katsojia. Kukaan mitään kaikkia mielistelevää nyssyä halua katsoakaan. Mitä katsomista siinä on?

        Mutta mitä uhkaa Saagimissa on? Itse en koe häntä mitenkään uhkaavana, ja mielestäni hän on hauska. Minä olen suomalainen, yli 30-vuotias... No tosin, minä en olekaan harmaa enkä pullamössöpulla, eikä minulla ole mitään ongelmia. En pidä itseäni täydellisenä vaikka olen itseeni täydellisen tyytyväinen eikä minua haittaa ollenkaan vertailu virolaisiin, - eikä muihinkaan. Minä olen se kuka olen ja jos joku menee Viroon, niin menköön. Mitä se minua kaivelee?

        Miksi se sinua niin kovasti kaivelee? Miksi se kaivelee ketään joka on itseensä tyytyväinen? Aina on eri tyylisiä ja joku kauniimpi tai rumempi jonkun mielestä. En minä ainakaan rupea olemaan muuta kuin mitä olen siksi mitä joku sanoo, tai pahoita mieltäni jostain Saagimin sanomisista. Tietty tosiaan, siihen saattaa vaikuttaa se, että olen hyvä kuntoinen, hyvä kroppainen ja itseeni tyytyväinen, mutta eikös näin kaikki pulleatkin vakuuta olevansa? Että he ovat niin maan tyytyväisiä muotoihinsa eikä kosketa muiden mielipiteet? Miksi ne sitten niin maan kovasti koskettaa?

        Mitä taas tulee vaikka siihen että joku arvottaa ulkonäköä, niinhän ne arvottaa elokuvissa. Hollywood on vielä kovempi kuin Saagim: itketkö sinä sitäkin? Missikisoissa nyt on taviksia, kun ei ole muuta ottaa, mutta hoikkia: pitäisikö kaikkien mieliksi sinnekin ottaa läskejä, ettei vaan tule paha mieli kelleen? Anoreksiat ei johdu mistään "mallien ihannoinnista" vaan heikosta itsetunnosta, hallinnan tarpeesta jne. jne. ei kukaan tervejärkinen ala huvikseen itseään laihduttamaan nolla-kokoon, kun ei kerran ole malli.
        Mitä Saagim sitten on 10 vuoden päästä: no, haloo! Vissiin jo lähes 60-vuotias, että sinne saakkako kauniin naisen pitää vanheta että vihdoin voidaan lakata kadehtimasta ja ruveta ilkkumaan, että niin, kaatuuhan se komeakin puu, pe*kele!
        Eikö tuo nyt ole vähän ajan haaskausta ja jopa typerää???

        Yhtä tyhmää, kun nyt oli Parkerista tää "se vanhenee!" juttu. Ai jaa, ihanko totta, kuka ei vanhene? Juorulehhdistö on täynnä ÄO:ltaan köyhiä dorkia, ihminen siis todella vanhenee ja näyttää 47-vuotiaana vanhemmalta kuin 20-vuotiaana. Ei voi olla... Ihanko totta?!
        Juonteet ei rumenna. Ikä ei rumenna. Ja jos joku on eri mieltä, niin mitä sitten?


    • FinFemale

      Huvittaa. Saagim itse sanoi taannoin joutuneensa paastoamaan mahtuakseen johonkin 36-kokoiseen vaatteeseen. Imoitti virolaisnaisten olevan "anorektisia mutta kauniita", samalla kuin arvostelee rumuuden ja liikakilojen olevan "sairasta".

      Olen pitkä, 36-kokoa PAASTOAMATTA käyttävä (eikä kinnaa päällä), ulkonäöstään huolehtiva hyvännäköinen suomalaisnainen. Katson kyllä että pysyn hoikkana mutta anorekitiseksi en siliti ryhtyisi enkä moista alkaisi ihailemaan koska se on kaikkea muuta kuin terveellistä. Eli tässä yksi kappale todisteita siitä että Saagim on väärässä siinä että KAIKKI suomalaiset naiset ovat pullahiiriä. (Olen muuten hoikempi kuin Saagim ;))

      Silti tajuan, että ihmisillä on eri prioriteetit, kaikille hoikkuus tai nykymittapuun mukaan kaunis ulkonäkö tuo onnea vaan heillä on eri mielenkiinnon kohteet elämässään, siksipä en koe järkeväksi arvostella muiden ulkonäköä ja elämäntyyliä. Luulenpa, että Saagimin huutelu on enimmäkseen julkisuushakuista provoamista.

      • 5us5hy4w

        "Luulenpa, että Saagimin huutelu on enimmäkseen julkisuushakuista provoamista."

        Ihanko totta?
        Naisia on NIIN helppo provota ja vedättää... Ei ihme, että ne idiooteille suunnatut meikki ja shampoo-mainokset uppoaa.

        Saagim on ihan itse sanonut jo miljoonaan kertaa julkisuudessa, että on nimenomaan rakentanut uransa julkisuushakuiselle provoamiselle.
        Niin. Jos joku asia näyttää joltain, se myös yleensä on sitä. Ja jos se lukee lehdessä, se on ihan varppina totta! Kukaanhan ei koskaan tässä maailmassa ole erilainen kun julkisuuskuvansa eikä takuulla ole ainakaan rakentanut tuommoisella "juttelulla" uraansa. Hyvin se on Saagim onnistunut. Heikkoitsetuntoiset suomalaisreppanat pillittää täälläkin kuorossa ja huomiota tulee joka lehdestä. Keskustelua riittää ja nyt on tv-ohjelma jo.

        Sitäpaitsi, tottahan se on että se jonka mielestä ylipainoinen, heikkokuntoinen lyllerö on A) suomessa harvinainen B) kauniimpi kuin normaalipainoinen ja/tai hoikka, hyväkuntoinen ja reipas ilmestys,
        valehtelee. Pahasti.
        Jokainen saa valita, muttei ihmisten pitäisi olla niin yliherkkiä, kun ne kuitenkin täällä saa valita.


      • FinFemale
        5us5hy4w kirjoitti:

        "Luulenpa, että Saagimin huutelu on enimmäkseen julkisuushakuista provoamista."

        Ihanko totta?
        Naisia on NIIN helppo provota ja vedättää... Ei ihme, että ne idiooteille suunnatut meikki ja shampoo-mainokset uppoaa.

        Saagim on ihan itse sanonut jo miljoonaan kertaa julkisuudessa, että on nimenomaan rakentanut uransa julkisuushakuiselle provoamiselle.
        Niin. Jos joku asia näyttää joltain, se myös yleensä on sitä. Ja jos se lukee lehdessä, se on ihan varppina totta! Kukaanhan ei koskaan tässä maailmassa ole erilainen kun julkisuuskuvansa eikä takuulla ole ainakaan rakentanut tuommoisella "juttelulla" uraansa. Hyvin se on Saagim onnistunut. Heikkoitsetuntoiset suomalaisreppanat pillittää täälläkin kuorossa ja huomiota tulee joka lehdestä. Keskustelua riittää ja nyt on tv-ohjelma jo.

        Sitäpaitsi, tottahan se on että se jonka mielestä ylipainoinen, heikkokuntoinen lyllerö on A) suomessa harvinainen B) kauniimpi kuin normaalipainoinen ja/tai hoikka, hyväkuntoinen ja reipas ilmestys,
        valehtelee. Pahasti.
        Jokainen saa valita, muttei ihmisten pitäisi olla niin yliherkkiä, kun ne kuitenkin täällä saa valita.

        No toki uransa saa kukin luoda ihan miten tahtoo, toisaalta varmaan ihan mielenkiintoistakin olla ihan ammattitrolli mutta siitä "ammatista" lienee vaikea päästä eroon jos tahtookin alkaa tehdä jotain ihan muuta.

        En itsekään haluaisi olla ylipainoinen, mutta ei mua häiritse pätkääkään ne ihmiset jotka sitä ovat.

        PS. Meikki- ja shampoomainokset ei uppoa, on sula mahdottomuus että n. kuuauden välein ilmsetyy taas uusi tuote jolla saa hiuksista 50% tuuheammat, ripsistä 40% pidemmät ja ihosta 70 % sileämpi :D


    • Sukkulaveenukseen

      Ruman näkoinen akka koko saaagim,julkkupelle,suusta tulee jaskaa.Eilen olin kesäkatuillassa,ja ei todella kaan ollut haarmaa hiirulaisia Suomalaisnaisia.

    • ottaakopäähän?

      Aijjai kun nää femakot saataisiin perattua pois täältä palstoilta...

      Anu Saagim on kaunis ja ikäisekseen (50) erittäin hyvinsäilynyt sekä seksikäs.

      • Feministi

        Minä olen feministi, puolustanut Saagimia täällä (tai siis korjannut muutamaa asiaa) ja mielestäni Saagim on hauska nainen, kaunis muutenkin kuin "ikäisekseen" ja hyväkroppainen nainen.
        En ole loukkaantunut mistään mitä Saagim sanoo, en koe häntä mitenkään uhkana ja mielestäni hän sopii valittuun tv-viihde-ohjelmaan aivan täydellisesti.

        Miten Anu Saagim liittyy feminismiin?
        Minne haluaisit että minä feministinä nyt sitten lähden?


      • Ei nappaa

        Niin IKÄISEKSEEN ei muilla mittapuilla kaunis, mutta makunsa kullakin...


    • luomu lehmä :)

      Eipä oo grammaakaan ylipainoa ja pullasta en pidäkkään, pasteija on paaaaljon parempaa :) Ja huom! EI ole myöskään silikooni tissejä :) ;) Ihan luomuna meen nyt ja aina. Saagim puhuu ulkonäöstä, mutta koitappa etsiä paikka josta rouvaa ei olisi kursittu...? No nättihän se on joo, mut ei tosiaan luomu.

      Olkaa mitä mieltä tahansa, mut mun mielestä ihminen on kaunis, kun se on sinut itsensä kanssa!

    • ottaakopäähän?

      Tuo viimeinen lause pitää paikkansa!

      En minäkään hirveästi leikkelyä/täyttöä arvosta mutta jos ajattelee asiaa hieman filosofisesti niin onko noissa lopulta kovin paljon kummemmasta asiasta kyse kuin meikkaamisessa tai anti-aging-voiteiden yms. käytössä? Kaikkien noiden tarkoitus on saada näyttämään itsensä joltakin muulta kuin mitä on..

      En ole nähnyt Anu Saagimia luonnossa saati ilman meikkejä, puhun ihan vaan sen kokemuksen pohjalta mitä mediassa häntä olen nähnyt.

      • luomu lehmä :)

        Hän on hyvä ja miettii.. Botox ja muut täyte aineet? No, aloitetaanpa näin.. 50 vuotias nainen, joka urheilee ja pitää itsestään huolta?? No kroppa voikin olla mainiossa kunnossa, kyllä, mutta ei rinnat ole luonnolliset jos ne nousee ns push-up liivein tavoin vaikka liivit olisi jo narikassa. Kasvot ei olisi enää virheettomät ilman täyteaineita/botoxia, vai voisiko olla...? Hmm, hetkinen.. Joo ei!

        Voi jestas, kun nyky ihmiset on niin täynnä tuota pinta kiiltoa ja glitteriä, ettei todellisuutta enää trendeistä eroteta..

        Ja johan sanoin että saagim on nätti, itseäni en kehunut :) Olen vain tyytyväinen itseeni ja jos se ei saagimille riitä, ni pittääpä kutsua tyttönen pulla kahville ;)


    • Herra Tommisalo

      Mielestäni Saagimin ongelma on se, että hän ei pysty hyväksymään toisten tyytyväisyyttä omaan itseensä ihan luonnollisena, pehmeästi muotoiltuna ja arkivaatteissa viihtyvänä. Moni tuntemistani naisista tässä ikäluokassa (25 - 30) ovat pehmeämuotoisia eli ihan normaalivartaloisia, käyvät lenkillä mutteivät kummemmin treenaa, panostavat ulkonäköönsä meikin ja nättien vaatteiden muodossa jne. Eli ihan perusnaisia... ja ihastuttavan kauniita! Nimittäin se että nainen on sinut itsensä kanssa ja panostaa ulkonäköönsä sen verran ettei ihan hoitamattomana kulje, mutta kuitenkin luonnollisena ja sopivasti muodokkaana, saa hänet näyttämään ihanalta ihan vain sen luonnollisen hymyn, sulavuuden ja silmien uteliaan katseen tehostamana.

      Vaikkei olisi virheetön malli, laiha ja treenattu, voi olla paljon kauniimpi ja houkuttelevampi sen sisäisen loisteen ja elämänilon hohtaessa läpi synkemmässäkin säässä. Tämä juuri tekee mielestäni naisesta kauniin ja vetovoimaisen. Itselläni oli muutama vuosi sitten eestiläinen tyttöystävä ja oikein erityisen kaunis sellainen, mutta täynnä ongelmia, ulkonäköpaineita ja turhamaisuutta. Seuraava oli sitten pitkä ja hoikka, vaaleat pidennetyt hiukset ja teki mallintöitä.. sama homma: Kauhean pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen ihminen sisimmältään.
      Nykyään olen oppinut näkemään sen sisäisen rauhan ja hohdon joka tekee naisesta aidosti upean. Ja sitä eivät Saagimin kaltaiset ymmärrä, koska selvästi näkee että Anulla ei elämässään paljon muuta olekaan kuin se ulkonäkö. Siihen panostetaan kaikki resurssit, ja kun siitä ei sitten saadakaan oikeaa onnea, on pakko alkaa arvostelemaan muita ja vaatimaan muilta samaa ulkonäkökeskeisyyttä, koska ei enää siedetä sitä että toinen nainen näyttäääkin ihmeellisen onnelliselta pörröisine hiuksineen ja luonnonmukaisine vartaloineen. Ja nämä tavalliset naiset saavat parhaat, luotettavimman ja samalla tavalla sisäisesti hehkuvat, aidosti kauniit miehet.
      Miehessäkin voi olla ihan erilaista kauneutta kuin se maskuliininen, täsmätreenattu solarium-kroppa, valkaistut hampaat ja tuhansien eurojen vaatetus.

      Kun Anu sanoo että suomalaiset naiset ovat tylsiä tai arkisia, niin mitä hän sanoo samalla itsestään ja miksi hänen on sanottava niin?

      • ghhgfh

        Hienosti sanottu!

        Minusta Saagim on ulkonäköorientoitunut, pinnallinen nainen, joka pelkää vanhenemista. Hänhän on luonut elämänsä pohjan ulkonäöllään ja naisellisuudellaan eli hänellähän on ollut valtaa juuri niiden takia ja on osannut hyödyntää niitä elämässään. Nyt on peloissaan, kun tajuaa että vanhemmiten tulee menettämään valtansa, kun ulkonäkö väistämättä rappeutuu iän mukana ja miehet menettävät kiinnostuksensa.


    • Mahtavaa

      Anu Saagim ollut kahdesti naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Jos on itse niin valtavan kaunis, miksi hänelle kelpasi oikein mitättömän näköiset pienet miehet. Luulisi, että normaali naisihminen katsoisi miesten perseitä, mutta ei. Hän kyttääkin kadulla naisia suu vinossa ja oikein olan takaa !

      • mahatahaavaa

        Niin, ehkä sinä et tunnekaan sitä valtavan kaunista naista pelkän ulkonäön perusteella. Ehkäpä hänelle kelpaa mitättömän näköiset pienet miehet, koska hän ei katso niin siihen ulkonäköön?
        Ilkeä voisi puhua jotain rahastakin, mutta hyvinpä tuo omillaankin toimeen tulee, ettei sillekään kai voi perustaa.
        Äläkää ottako noin tosissaan. Kerrotte itsestänne paljon enemmän kuin hän on pöllötellessäänkään kertonut itsestään.


    • misse

      Oonpa vaan huomannut, että virolaiset miehet ne osaa pukeutua tyylikkäästi ja näyttävät varsin fiksuilta. Ainakin, kun vertaa keskivertoon suomalaiseen JUNTTImieheen, joka käy Tallinnassa ostamassa viinaa ja huoraamassa. Totta on myös sekin, että kyllä ne virottaret pitävät keskimäärin parempaa huolta itsestään, kuin mitä suomalaiset naiset. Eiköhän tässä ole kyse ihan kulttuurien erilaisuudesta.

      Ne junttiukot, jotka siellä Tallinnassa ramppaavat, voisivat vilkaista peiliin ja miettiä, näytänkö siltä, että ulkoisen olemukseni perusteella kelpisin sille korkkaritytsylle...Taitaa olla niin, että raha on ainoo keino näille miehille saada vähän paremman näköistä seuraa.

    • näin ne rikkahat
    • BB306

      Täysi läppä koko nainen. Mutta onhan hänen typeryydelleen hauska nauraa.

      • uit6464

        Mun mielestä on vielä hauskempaa nauraa teidän typeryydellenne, ketkä provoudutte kun toinen avoimesti kertoo provoilevansa ja kun väitätte että olette niin syvällisiä, ja sitten kuitenkin vaikka toinen heittää vaan ulkonäkökommenttia, - ei siis edes mitään vakavaa, olette naama norsun tussulla.

        Kyllä naurattaa ne Saagimin jututkin, mutta vielä enemmän naurattaa teidän.


      • yhdessä..
        uit6464 kirjoitti:

        Mun mielestä on vielä hauskempaa nauraa teidän typeryydellenne, ketkä provoudutte kun toinen avoimesti kertoo provoilevansa ja kun väitätte että olette niin syvällisiä, ja sitten kuitenkin vaikka toinen heittää vaan ulkonäkökommenttia, - ei siis edes mitään vakavaa, olette naama norsun tussulla.

        Kyllä naurattaa ne Saagimin jututkin, mutta vielä enemmän naurattaa teidän.

        Kiva että sinäkin tulit palstalle ja reagoit!


      • pilu
        yhdessä.. kirjoitti:

        Kiva että sinäkin tulit palstalle ja reagoit!

        kalu


      • kalut
        uit6464 kirjoitti:

        Mun mielestä on vielä hauskempaa nauraa teidän typeryydellenne, ketkä provoudutte kun toinen avoimesti kertoo provoilevansa ja kun väitätte että olette niin syvällisiä, ja sitten kuitenkin vaikka toinen heittää vaan ulkonäkökommenttia, - ei siis edes mitään vakavaa, olette naama norsun tussulla.

        Kyllä naurattaa ne Saagimin jututkin, mutta vielä enemmän naurattaa teidän.

        pilu


    • nbnbnb

      Eikös A.S. ole itsekin myynyt itsensä? Eli tietänee mistä puhuu? Meni naimisiin vain siksi, että pääsisi neuvostovirosta pois, näin muistan lukeneeni jostain lehtiartikkelista. Eli tuntuu rakastuvan rahaan pikemminkin kuin suomalaiseen mieskomeuteen...

      Itse olen mieluummin pullea kuin myyn periaatteeni ja kroppani.

    • Viro sitä Viro tätä.

      Kyllä Suomessa on kauniita ja hyväkroppaisia naisia, kauniimpia kuin Saagimin lehmä. Kuvittelee itsestään ihan liikoja. Meikattuna ikäisekseen ok, mut ei mikään kaunotar.

      • suomi+mies

        Minusta A.Saagim on hevosnaama..


      • voikilo
        suomi+mies kirjoitti:

        Minusta A.Saagim on hevosnaama..

        saagimille kilovoita ja heinä seiväs looraan


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Saapa nähdä, että miten se Anu pärjää telkkarissa siinä uudessa ohjelmassa "Tanssi peppu pienemmäksi" tuomarina. Osaako olla jotenkuten ystävällinen niille ylipainoisille kilpailijoille vai täräyttääkö totuuksiaan torvestaan. Vai meneekö sekin aika oman itsensä esilletuontiin ja kehumiseen. Jotenkin tuntuu, että olisivat voineet valita jonkun sellasen tuomariksi, joka ehkä osais suhtautua muihin ihmisiin vähän empaattisemmin.

    • itsearvostus?

      hän elää miehensä tilipussilla ja hänen tuloillaaon hyvä rehennellä. Otetaampa joku normaalivirolaisen tuloinen nainen puhumaan asioista, jotka on enemmän jalat maan pinnalla. Tollaset julkkisten möläytykset ja elämä on kaukana suurimmasta osasta tavallisten ihmisten elämää. Tyyppi päässyt lööppeihin tisseilllään ja luulee, et on nyt guru neuvomaan, miten muiden ihmisten pitää elää.

      Tallinna on maan pääkaupunki ja tottakai siellä on vähän paremman näköistä väkeä, kuin muualla, mut menkääpä vähän kauemmas, missä ei asu ne maan parhaimpiin 10% tuloluokkaan kuuluvat..

    • Entäs Risto-Matti?

      Anu puhuu siitä mikä on tutuinta, eli itsestään. Anu on ruma ja vanha, siis sairas. Täysin samaa mieltä Anun kanssa.

    • Hömppiä koko sakki!

      Tää on taas niin tyypillistä suomalaisten jauhamista. Ei tarvitsis edes lukea näitä kun voi jo ennalta nähdä nämä kirjotukset. Ruvetaan jauhamaan ja jankkaamaan jonkun Saagimin sanomisista. No, Suomessa nyt kaikki otetaan niin haudanvakavasti, joten ei ihme, että Suomessa on niin paljon kaikenmaailman masennuspotilaita. Jankataan lihavista, laihoista, minihameista, lumppulookeista, virolaisista naisista, virolaisista miehistä, suomalaisista naisista, rumista, kauniista, jne jne. Ottakaa ihmiset iisisti! Ei tämä ole maailmanloppu!

    • tiedän

      Olen nainen en lihava enkä ruma.Käyttäisin hyviä vaatteita mut ei varaa.Ihoni on teinitytön.Ei uskoisi mutta yksi mies sanoi näin.Ikäni on 45v. Syön terveellisesti liikun hoidan itseäni.Olen todella nuoren näköinen kun ei ole lapsia minulla.En ryyppää enkä ole ikinä tupakoinnut.Turha väittää et rumia suomalaiset kaikki.

      • Ei ole maasta kiinni

        Kyllä se on ihan fakta että kaikista roduista, joka ikisesta maailman kolkasta löytyy sekä kauniita että vähemmän kauniita eli tavallisia ihimisiä, harvahan on todella ruma kasvonpiirteiltään. Mutta niitä superhyvännäköisiäkään ei ole kovin monia, suurinosa ihmisistä on näiden kahden ääripään väliltä. Asiat eivät ole ikinä mustavalkoisia.


    • elekee naarattako

      saagim =kakka,venäläiset naiset upeampia,mokomakin majavahampi leikelty kalkkuna vikisee

    • Viron Tuksu

      Viisaat ne täällä lainailee Anun puheita.. Virolaiset kun itse nauravat hänelle :D

      Tarkoitus näillä "kohupuheilla" vain päästä Seiskan kanteen ja juuri teidänlaisten takia, kuten ap, on siinä onnistunutkin!

    • Katsoisi peiliin

      Saagim ei ole oikein minkäännäköinen edes meikattuna joten miltähän se kotka näyttää ilman meikkiä? Sen naisen kohdalla ei voi kauneudesta puhua, ja ihmettelen suuresti että miksi jo lähes 50 kymppisellä ihmisellä on noin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen ajatusmaailma? Toki on kiva ja oikeastaan hyväkin juttu huolehtia itsestään mutta se että ajatukset pyörii 24/7 ulkonäön ympärillä on erittäin turhaa ja outoakin, ottaen huomioon Anu saagimin iän. Teini-ikäisten ajatukset pyörivät ulkonäön ympärillä, ei enää keski-ikäisten, siitäpä syystä tämä akka on aika häiriintynyt. Luulisi että tuon ikäisenä olisi löytänyt muuta järkevämpää tekemistä ja sisältöä elämälleen kuin ulkonäköasiat. Varmaankin keskittyy niihin niin paljon koska tietää itsekin että hänen parhaat päivänsä ovat luetut, vanhentuu koko ajan ja tiedostaa sen itsekin, pelkää ulkonäön rapistumista ja onhan se jo nyt rapistunutkin aika paljon. Taitaa Anulla olla 50:n kriisi ja on sen takia kateellinen nuoremmille ja kauniimmille naisille joita Suomestakin löytyy pilvin pimein, siitä johtunee tämä Suomalaisten naisten haukkuminen. Olisiko niin että tällä Anulla on liikaa vapaa-aikaa tai tekemisen puutetta että on aikaa miettiä noin turhia asioita. Kannattaiskohan tämän ihmisen mennä vaikka töihin eikä paistatella julkisuudessa roskalehtien palstoilla muita ihmisiä (eli Suomalaisia) arvostelemassa.

    • 18+2

      Ja miehet taas viinaan meneviä, yleissivistymättömiä kaljamahoja, jotka saavat naisia vain rahalla Tallinnasta. Siksi suomalaiset naiset suuntaavat Etelä-Eurooppaan, siellä silmä lepää.

    • Hyvä ihminen

      En tiedä muusta, mutta Anulla on aikas seksikäs lookki ikäisekseen!

      • vertailukohde

        Mun mielestä suomalainen Satu Silvo on paremman näkönen kuin tuo Anu. Eipä häntäkään uskois viisikymppiseksi. Eikä uskois sitäkään, että Satu loukkaantui pahasti vuosia sitten, oli lähellä halvaantua. Satu on upea, energinen nainen.


    • KokemustaN22

      Aina ei halua kiinnittää huomiota ja silloin pukeudutaan beigeen. Kyllä itselläni on kumpaakin lajia vaatteita kaapissa. Ihan varmasti saan huomion itseeni silloin kun haluan ja samoin voin olla huomaamaton kun haluan. Oma käyttäytyminenkin muuttuu sen mukaan mitä on päällä.

    • :P

      virolaiset=suomalaiset ihan saman näkösiä :D Olen suomalainen enkä mikään lihava ja mitä sitten vaik oliskin. Ihmisii me kaikki ollaan. Ja ihmisethän on aika tyhmiä oli ne sit mistä vaan kotoisin plus jokanen kuolee joskus piste. Haukutaan aina netissä kaikkia sit ei, koskaan sanota suoraan jollekkin "oot vitun ruma".

    • :-D

      AIVAN MAHTAVAA! :-D Tähän on hyvä lopettaa jo heti alkuunsa tältä päivältä netissä roikkuminen kun eihän me täällä muuta saada aikaiseksi kuin kitisemistä, ruikuttamista, haukkumista ja pahaa mieltä. Toiset ne osaa! KIITOS! Nyt lähti päivä hyvin käyntiin... :-)

    • hahah:D

      :D joo haha xD hyvä et jotai piristi :D

    • hyvä pojat!

      Anu Saagim on Viron keltaisen lehdistön suosikki.. Virolaiset itse suhtautuvat naiseen kuin me suomalaiset omaan Tuksuumme...

      hahahahaha että lainailkaa vaan hänen viisauksiaan, tuo kovasti vakuuttavuutta mielipiteillenne... :D

    • Höpö

      Sinä olet ilmeisesti virolainen samanlainen pullukka kuin me suomalaisetkin. Ei ole eroja. Ottakaa joku muu maa vertailun kohteeksi. Höpö höpö.

    • Anonyymi

      Hei ärsyttävä ÄMMÄ mikä kuvittelee olevansa muitten yläpuolella, itseään täynnä haukkuu muita ihmisiä, arvostelee naisten ulkonäköä

    • Anonyymi

      En tiennytkään aiemmin, että Saagin noin fiksu nainen. Puhuu asiaa. Suomessa on todella vähän oikeasti naisellisia naisia.

      • Anonyymi

        Sais kyllä olla paremmat tissit.


    • Anonyymi

      Hohohohohoho

    • Anonyymi

      9999999999

    • Anonyymi

      Hohohohoho

    • Anonyymi

      Yxyxyxyxyx

    • Anonyymi

      Kertoo sydämen sivistyksen puutteesta, että on painettava muita ihmisiä alas kokeakseen olevansa jotakin.

      • Anonyymi

        Totuus ei ole aina miellyttävä kaikille. Se on silti arvokas asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ei ole aina miellyttävä kaikille. Se on silti arvokas asia.

        Virolaisen kurpan suusta et kuule muuta kuin valheita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe