Miksi?

Why?

Olen kihloissa ja vielä muutama päivä sitten luulin, että olisimme molemmat samoilla linjoilla asian suhteen. Nyt kuitenkin sain selville, että kihlattuni on ainakin yhden deittisivun aktiivijäsen. Miksi? Miksi hän edelleen etsii itselleen seuraa, kun on minun kanssa kihloissa? Kertoilee siellä palstalla profiilissaan olevansa sinkku. Onko multa menny jotain sivu suun? Vai onko se parisuhde nykyisin tuollaista, että ei oikein itsekään tiedetä kenen kanssa ollaan vaan haahuillaan sinne sun tänne? Kertokaa kokemuksianne ja etenkin miehet, mikä saa teidät tekemään tuollaista?????

Mieheni ei vielä tiedä, että tiedän, mikä olisi sopiva taktiikka kertoa siitä? Pakata miehen laukut hänen töissä ollessaan ja vaihtaa lukot?

14

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän parasta ole kysyä mieheltä itseltään. Milloin teillä oli aikomus mennä naimisiin; vuoden sisällä, muutaman vuoden sisällä?

• Why?

Toki aina voi kysyä mieheltä itseltään, mutta sieltä tuskin rehellistä vastausta saa. Naimisiin oli tarkoitus mennä vuoden päästä kesällä. Mutta jos hän paljastuu häntäheikiksi, niin edessä on sulhasmiehen vaihto.

• Viisas Vaimo.-
        Why? kirjoitti:

Toki aina voi kysyä mieheltä itseltään, mutta sieltä tuskin rehellistä vastausta saa. Naimisiin oli tarkoitus mennä vuoden päästä kesällä. Mutta jos hän paljastuu häntäheikiksi, niin edessä on sulhasmiehen vaihto.

Sinä epäilet ja miehesi oletuksesi mukaan valehtelee. Onko tuossa pohja avioliitollenne?

Mustasukkaisuus tuollaisena ja kyttääminen vielä rakastumisvaiheessa kertoo kyllä karua kieltään; yksi avioero tiedossa, joten älkää menkö naimisiin.

• muutto edessä

Joo, pakkaa sen laukut valmiiksi. Sit kun tulee kotiin niin ihmettelee et miksi sen vaatteet on laukussa. Sanot sille et kyllä sä tiedät ja pakotat sen kertomaan itse siitä profiilista.

• JokaPojallaOnSiivet

Näkyykö että profiili on aktiivinen?

Tein itse saman bongauksen... Ei olla kihloissa vaan vasta suhteen alkuvaiheessa (n. vuosi yhdessä) ja laitoin kyllä jätkän selittämään asian ihan juurtajaksain. Ensin laitoin viestin, että olen sanaton ja mietinkin asiaa yksikseni tovin ennen kuin suostuin keskustelemaan. Ilmoitin selkeästi, että jos hänellä on intressejä moiseen, niin siitä vaan. Minä en kuulu kuvioon. Olin ihan valmis lopettamaan koko jutun ja antaa miehen jatkaa toimintaansa. Hän kyllä selitti asian ja nyt ollaan sujut sen suhteen.

Siitä huolimatta koko episodi pisti päässäni rullaamaan ajatuksen, voinko luottaa häneen... Tätä ennen minulla ei ollut luottamuksen kanssa ongelmia, vaikka aikasempi suhteeni päättyi hävyttömään luottamuksen rikkomiseen. Nykyaikana tuo nettideitti-hässäkkä on niin arkipäivää, ettei sitä pidetä oikein edes "pettämisenä".

Nosta kissa pöydälle, ei asia muuten selviä.

• itsepalvelu

Kysymys näille "bongaajille": mitä te itse teette deittisivustolla??

• Why?

En ole itse millään deittisivustolla "listoilla" vaan googletin hänen käyttäjänimensä jota hän aikanaan käytti meidän tavatessa ja kas kas mitä löytyikään...Sivusto tosin on eri mutta käyttäjänimi sama, huomasin että viimeksi eilen oli ollu online tilassa eli aika aktiivinen profiili on. Voi olla että nykyään deittisivuilla roikkuminen on harmitonta eikä katsota pettämiseksi, mutta itse en tuollaista ymmärrä. Eikö sitä voisi sitten olla sinkkuna jos ei yksi nainen riitä....Mua kun ei mitkään haaremileikit jaksa kiinnostaa, yhden miehen nainen kun olen ja saamaa toivoisin mieheltäni.

• itsepalvelu

Kysyn vielä: miksi googletit hänen käyttäjänimensä? Mitä ajattelit löytäväsi?

Älkää missään nimessä menkö naimisiin!! Siitä ei hyvää. seuraa.Toinen vilkuilee muita ja sinun puoleltasi luotto ei pelaa,kun kyttäät ja googletat,ilmeisesti aiheesta. Ei ole paras mahdollinen pohja rakentaa jotakin suurempaa.
        Ei ole pakko uskoa,mutta elämää nähneenä voin sanoa,että onnettoman liiton merkit jo nähtävissä.
        Vaikka eroaminen tuntuskin nyt vaikealta,avioon asti ei ainakaan pidä edetä.

• tyttö......

Nosta kissa pöydälle, ja kerro miehellesi selvät pelisäännöt. Jos hän todella rakastaa sinua, hän poistaa kaikki deittisivujen käyttäjätunnukset sinun valvoessasi tilannetta. Ei hänen pitäisi tarvita tuollaisia nettisivuja enää, kun hänellä on sinut.

• niiiinpä

Helposti hän laittaa uudet profiilit uusilla tunnuksilla, kun silmä vältää. Minä annan miesystäväni pitää juttunsa siellä netissä. Olen uupunut niistä puhumiseen ja kaikkiin epäilyksiin. Hän kyllä vahtii, ettei minulla ole mitään juttua menossa. Mutta se on sitten sitä hänen mustasukkaisuuttaan. Olkoon. Yhdessä me vielä ollaan.

• totuus ilmi

Hei! Kirjaudu itse sinne samoille sivuille ja ota yhteyttä häneen.. Koska muutenhan et tule tietämään totuutta asiasta. Jos kysyt sitä noin ihan muuten vaan, selityksiä riittää.. se on joku vanha ja unohtunut juttu jne... Hänhän koettaa pestä siitä käsiään. Onpahan sitten heittää faktaa tiskiin, kun kysyt asiasta.. Sinne vaan sivuille esittämään sinkkunaista ja kun saat ukkos narauttettua oikein kunnolla, kiertoon vaan moinen vehkeilijä. Muuten mietit koko loppuelämän totuutta :)

• ~cissi~

Luultavasti selittää sen olevan pelkkää ajanvietettä ja tapa, joka on jäänyt. Tosiasia on, että hän käyttäytyy silti kuin etsisi seuraa ja esiintyy sinkkuna. Joten anna hänen olla taas sinkku.

• sangouuuuj

ehkä se tunnus on vaa jänyt sinne, eikä välttämättä edes muista niiden koko olemassaoloa! aika tyhmää kai muuten olisi kihlautua?! ei kannata hätäisesti suhdetta lopettaa vaan rehellisesti kysyä suoraan asiasta ja kertoa omista tuntemuksistaan ja näin.

• mk

Vataa hanen deittiilmoitukseesa ja vähän aikaa deitteilet ja sitten sopivan ajan kulutta sovit tappaamisen ja sitten kun miehesi tulee paikalle niin kerrto totuuden ja sen että nyt riitti tämä suhde jos se miehne puolelta on noin heikolla pohjalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe