Olen 188cm pitkä kengät 190cm ja olen joutunut huomaamaan siitä olevan haittaa.Nyt minulla on lapsi ja kaupungilla,leikkipuistoissa,päivähoidossa,olen pisin isä.Eli eipä näy hirveästi kokoisiani miehiä lastenrattaita työntelemässä.
Itsekkin nuorempana olin kiinnostunut n160cm tytöistä,iskemään onnistuin,mutta suhteet loppui milloin mitenkin.Nyt minua kiinnostaa vähintään 170cm upeat pitkät naiset ja mikäli ovat vielä sporttisia niin plussaa.Vaimoni on sellainen ja olen tyytyväinen,mutta tämä asia askarruttaa minua aina joskus.
Miehen pituus.2
6
207
Vastaukset
- 28
Kuulostat juntilta :D
- No mita sitten?
Siis kuulet ,että olen juntti? Olisiko skitsofreniaaaaaaa?
- oletko vähän
Siis mikä askarruttaa? Sinulla on sellainen vaimo, jollaista toivoitkin, missä on ongelma? Vai meinaatko nyt, että n. 160 -senttisillä naisilla/pituisillasi miehillä on huonommat mahdollisuudet onnistua suhteessa? Ja syy siihen, miksei poikkeuksellisen pitkiä miehiä näy runsaasti lastenrattaita työntelemässä (tai ylipäänsä missään), koska heitä on väestössä suhteessa vähemmän kuin lähempänä keskimittaa olevia.
- j
j
- katson ylempää
Minun täytyy pitkänä naisena kommentoida:) Minä huomasin että kun hain lapsiamme päiväkodista,koulusta tms olin pisin hakijoista-mukaanlukien miehet..olen n 180cm ja käytän korkokenkiä..Meihet eivät ole kovin pitkiä..mutat nykynuorissa naisissa on jo 180cm ja ylikin olevia neitosia...Miten lie miesten pituuskasvu jäänyt ...? Oma mieheni kyllä erottuu väkijoukosta koska on 195cm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774