Eli otan pienen, erittäin pienen tatuoinnin nilkan viereen, tyyliin tossa kohdassa ja ton kokoinen: ( ! Toinen kuva tossa !)
http://worldbesttattoodesigns.blogspot.fi/2010/09/sexy-ankle-tattoo-designs-for-girls.html
Ei tullut mieleen että vuoden odotetuin juhla on ihan kohta, 3 päivää tatuoinnin jälkeen :D Eli ajattelin pitää jalkaa saunassa oloajan ämpärissä jossa on viileetä vettä, joten se ei kai haittaa, mutta entä se kun uin meressä?
Tapahtuuko jotain kauheeta, jos nyt uin ton kanssa ja käyn saunassa :/ Toi ei ole mikään iso ja väritetty.
Tatuoinnin oton jälkeen 3 päivän päästä saunaan ja uimaan
13
12083
Vastaukset
- kekoti
toi ny o sen verran pini et varmaan jo 3pvän jälkeen vois uimaan mennä,mutta viimekädessähän se on herra tatuoija joka kertoo parhaimmat ohjeet.
jos tatuoija on sitä mieltä ettei voi niin suosittelen kyseistä neuvoa noudattamaan.
eikä siin ny mitään vaarallista/kauheaa seuraa,voi tulehtua ei sen kummosempaa.
onnea ja menestystää ensimmäiselle tatskallesi :) - eelim
Voi kiitos kivasta vastauksesta! Ajattelin ettei tulisi yhtään asiallista :) Joo, kun varasin tatuointiaikaa niin en jotenkin ajatellut että juhannus on muutaman päivän päästä.
- ihnbushgx
tatuoidessa ihoon tulleet reiät umpeutuvat kolmessa päivässä eli voit tehdä kuten ehdotit. älä ole kuitenkaan saunassa loputtomia aikoja ja muista rasvata kuvaa usein (mutta ohuesti sitä rasvaa että tatska pääsee hengittämään).
- Tatuoitu mies
En suosittele. Kaikki tatuoijat joilta olen ottanut kuvia, ovat suositelleet että saunomista ja uimista tulisi välttää ainakin viikko tai mielummin siihen asti kun kuva on kunnolla parantunut. Luultavasti sinunkin tatuoijasi tulee ohjeistamaan sinua näin. On erittäin tärkeää, että tuore kuva pidetään ensimmäisten päivien ajan puhtaana ja suojattuna, ettei se pääse tulehtumaan.
- basmaik
itse en 3pv jälkeen menis saunaan ja itsellä on puolet vartalosta tatuoitu ja JOS MENETsaunaan niin ÄLÄ KOSKE kuvaan eli älä raavi tms ja jos on värikuva ni sillon ainakaan ei tulis mennä
- Kett.
Itsehän sain haukut tatuoijaltani (no ei tosissaan, moitti vaan vähän..) kun olin viikon jälkeen tatuoinnin otosta mennyt saunaan. Mulle siis tehtiin sillä kertaa jokaiseen sormeen tohon kynnen "alle" pisteet ja niissä kesti tosi kauan, ennen kuin rupi alkoi lähteä. Niin siis, lähtivät sen saunan seurauksena ja väriä mukanaan.
Kaikissa muissa tatuoinneissa on lähtenyt itsekseen n. 4-5 jälkeen ottamisesta, jonka jälkeen on ollut uusi iho, vaikkakin tosi ohut.
Suosittelen ihan tosissaan odottamaan sen uimisen ja saunomisen kanssa siihen asti, että se rupikerros on itsekseen lähtenyt. - Tatboy
No itse olen samana iltanakin käynyt saunassa kun aamulla olen kuvan itselleni hakannut... Tosin vain sellainen pikainen puolen tunnin saunominen, mutta silti.
Ja älä nyt ainakaan minnekkään vesiämpäriin sitä tuoretta kuvaa pistä likoamaan. Laita ennemmin vaikka sideharso siihen päälle.
Mikä ihme muuten siinä sitten on ettei muka juhannusta voisi viettää ilman saunaa ja uimista?
Itse olen monta vuotta jo pärjännyt uimatta, ja muutama kaveri on ollut vuosia saunomatta. Varsinkin muissa maissa asuvista moni ei edes ole ikinä käynytkään saunassa...
Niinhän muuten itsekin asiakkailleni ohjeistan että saunaan ei sitten saa kahteen viikkoon mennä, mutta ...
No kunhan muistaa että ei sitä tuoretta kuvaa saa raapia eikä hangata eikä liottaa...- gnjfdfygkxfyhy
Juurikin näin.
Saunominenhan on kiellettyä mm. sen takia, kun tatuointi ja siinä oleva parantuva rupi "pehmenee" voimakkaasti hiotessa ja siten väri kuoriutuu pois.
Eli uiminen ja tatuoinnin liottaminen jossakin ämpärissä on tuota samaa asiaa.
- idiootit sucks
TYPERÄ, TYPERÄ ALOITTELIJA JA ALOITTAJA! TYHMYYTESI ON USKOMATONTA? TYÖNNÄ VAIKKA KOIPESI KIEHUVAAN VETEEN, IHAN SAMA.
- Vesi Kiehunen
Älä hyvä ihminen huuda! Ei näitä asioita voi tietää jos on ensimmäistä tatuointia ottamassa.
Mutta en todellakaan menisi uimaan / saunaan tuoreen tatuoinnin kanssa. Asiat täytyy panna tärkeysjärjestykseen. Tatuointi on elinikäinen valinta ja jos sen takia ei voi luopua yhdestä juhannussaunasta, ei ehkä kannata ottaa tatuointia lainkaan.
- Leimaa on!
Jaha joku maailman suurin valopää tullu taas huuteleen....ei me synnytä leima perseessä ja tiedetä jokaista asiaa! Aina saa kysyä neuvoa.
- eelim
Kiitos kaikki vastauksista! :)
Joo tunnettu ja suosittu tatuoijani sanoi että uimaan ja saunaan voi mennä, joten menen. Tatuointi on pieni, eikä värillinen, joten en usko että siitä kauheasti koituu haittaa, vaikka se meressä likoaakin.
Juhannus ei ole juhannus ilman saunaa. - kmkrjnhbnohnije
Typeryksien typerys. "Tunnettu" tatuoijasi ei taida olla ihan ammattitaitoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803