Bensafarkkua ostamassa, mielipiteitä.

Mietintämyssy67

Budjetti valitettavasti vaan tossa 5 th eur kohdalla.
Ajatellut olen Volvo V70 2001 mallia, Saabin 95 mallia ja Audin A6:sta.
Kaikissa tuntuu olevan omia vikojansa ja murheitansa, no uutta en ole ostamassa ja varautunut olen tietty kuluvien osien vaihtoon yms, normaalia.
Mielipiteitä kaipailisin, mitä suosittelette näistä kolmesta ja miksi ?
Jos pitäisi tuolla vehkeellä tulla toimeen 2-3 vuotta, mikä tulisi näistä olemaan se järkevin vaihtoehto ? Kustannukset, osat, vakuutukset, taloudellisuus ym,
Mielipiteitä kaipailisin, KIITOS:

54

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLE HYVÄ

      MIKÄ TAHANSA NOISTA JOS VAAN LÖYTDÄT HYVÄN YKSILÖN.
      EIKÄ MIKÄÄN NOISTA TAIO MIKÄÄN MUUNKAAN MERKKINEN JOS ON HUONOKUNTOINEN TAIU HUONOSTI PIDETTY YKSILÖ.
      NÄIN SE MENEE 5000 EURON HINTALUOKASSA.

    • 90lonely.soul

      Käyhän tutustumassa ja katsomassa jostai läheltäsi autoja mitkö kiinnostaa, vertaile pyyntihintoja, kuntoa (mm. mahdolliset korjaus kustannukset) yms. Ja valitse sitten niistä itsellesi mieleisin yksilö! Muistathan, jos auton myyntinta on 4000€ ja ostat siihen vaikkapa uudet talvirenkaat(300 e), tuulilasin joka on halki(400€ vaihdon kanssa), niin auton todellinen hinta onb tuolloin 4700€!

      • Fiksu näkee vaivan

        Monesti kannattaa 500-1000 € sijoittaakin jos auto on esim. 2000-3000 € halvempi kuin muut vastaavat.


    • Volvolantia

      Jos varman kulkineen haluut ni osta VOLVO 960 tai jos jostain löytyy ni V90.

      • Ei oikein nappaa

        Nuo Volvon mallit ovat takavetoisina turhan kehnoja talviautoilua ajatellen.
        Lisäksi muotoilultaan liian kulmikkaita ja vanhanaikaisen oloisia. Olen myös kuullut tuttavaltani, että ovat hirmuisen janoisia koneita nuo 2.5 ja 3.0 jotka tuohon v90/S90 malliin ovat tarjolla.
        Volvo 940 taas tuntuu jotenkin jo aivan liian karulta peliltä nykyaikaan, lisäksi siihen ei tahdo löytyä riittävän puhdikasta konetta eli 150 hv ja siitä ylöspäin. Ja ulkonäöltään jo aika antiikkinen.


    • Yksi vaihtoehto

      Alle 5000 eurolla saa nykyisin esimerkiksi VW Passatin farmaria jopa vuosimallina 2005 ja kaikilla varusteilla. Volkswagenin laatu on tunnetusti parempi kuin useimmilla muilla merkeillä.

      • Ja on Audin kanssa samaa perhettä - VAGn palikoita molemmat.
        Pasuuna varmaan edullisempi varaosiltaan ja kenties vakuutuksiltaankin kuin Audi. Kas kun et kaupannut Skodaa - Octavia farkku? Ei sori eihän se oo auto - skoda :)


      • Älä vaan osta VW!

      • Turhaa yleistystä

    • Järkeeee vai ei

      V70 vanhalla korimallilla pitää lähteä jo todella halvalla ja niitä on niin paljon että pitäis löytyä vähän ajettukin kippo. Toi uusi korimalli on hirveillä kilsoilla vielä viiden tonnin pinnassa.

      Osta mahtavankokoinen C5 halvalla ja säästä tonni pari remppoihin, siinä on mukava iso farkku, mutta laittoa tulee volvoa enemmän suurella todennäköisyydellä.

    • Löytyy Nettiautosta

      Kiinnostaako vuoden 2003 nelivetoinen Audi A6 Avant 3,0 kaikilla varusteilla viiteen tonniin?

    • Osta Megane

      Tarvitsetko välttämättä suuren auton ja vielä "premium"-merkin?

      Noin pienellä rahalla joutuu kyllä tyytymään melkoiseen raatoon, jos auton pitää olla A6.

      Samalla rahalla sais ihan koohtuullisen 2005 mallisen Meganen...

      • Halpa voi olla hyvä

        Onko auto raato jos se on juuri katsastettu?


    • vinkkiesa

      Nettiautossa on yks -06 farkkulancer viis donaa.

    • varma subbemies

      Minusta kaikki nämä 3 ovat hyviä autoje ajaa ja näin luulisin myös lienee kestävyydessä. Suosittelisin myös katsoa Subarun puoleen, sillä löytyyhän sieltäkin päin oikein tilavia menopelejä, kuten Legacy tai Outback. Ja ovathan ne Subarut tunnetusti laadukkaita autoja. Luulen, että 5000e saisi v.1997-1999 Legacy farmarin tai Outbackin ihan kohtuu kilometreilläkin. Kannattaisi katsoa, mitä on tarjolla...
      Ai niin. Ostessasi Subarun saat tosi hyvän nelivedon, jonka hyvät puolet huomaat vasta talvella jättäessäsi nuo etuvetoiset menijät kauas taaksesi :)
      Itse 4 Subarua omistaneena ei voi sanoa muuta, että Subaru pelittää kuin ajatus.

      • ap.

        Ihanko tosissas esität jotain 90-luvun romuja? Ranskalaisten huoltokustannukset on kuitenkin samoissa tai pienemmät kuin Audin ja Volvon..


    • Audi ei ruostu

      Eihän tuossa ole yhtään ruostetta. Maalia on vain lähtenyt pieneltä alueelta ja pohjamaali on hieman näkyvissä. Kilometritkin ovat tuolle koneelle vasta sisäänajoa.

      • myydaan.fi

        Tuota Audia ei ole olemassakaan.
        Soita sinne... "just myyty"...


      • Halvat menee äkkiä
        myydaan.fi kirjoitti:

        Tuota Audia ei ole olemassakaan.
        Soita sinne... "just myyty"...

        Jos tarkoitat tuota superhalpaa A6 farmaria niin ihan varmasti se on pian myyty tuolla hinnalla. Ainakin vielä se on Trafin mukaan myyjäliikkeen omistuksessa.


      • tyhmä ostaa
        Halvat menee äkkiä kirjoitti:

        Jos tarkoitat tuota superhalpaa A6 farmaria niin ihan varmasti se on pian myyty tuolla hinnalla. Ainakin vielä se on Trafin mukaan myyjäliikkeen omistuksessa.

        Tuommonen loppuunajettu isokoneinen Audi ei kelpaa merkkiliikkeeseen koska kukaan ei sitä osta kulujen takia tai jos ostaa niin joutuvat korjailemaan sitä seuraavan puolivuotta.


      • Halpa voi olla hyvä
        tyhmä ostaa kirjoitti:

        Tuommonen loppuunajettu isokoneinen Audi ei kelpaa merkkiliikkeeseen koska kukaan ei sitä osta kulujen takia tai jos ostaa niin joutuvat korjailemaan sitä seuraavan puolivuotta.

        Eiköhän noilla kilometreillä kaikki kalliit remontit ole jo tehty. Merkkiliikkeessä vastaava auto maksaisi vähintään 5000 euroa enemmän.

        Tuosta samasta liikkeestä myytiin viime viikolla toinen saman ikäinen Audi A6 farmari 2,4-litran koneella. Siinä oli pyynti noin 4900 €. Nyt toinen liike pyytää siitä Hyvinkäällä lähes 9000 €.

        www.nettiauto.com/audi/a6/4866137

        Muuttuuko "huono" auto hyväksi sillä, että toinen liike ostaa sen ja pyytää siitä melkein tuplahintaa?


      • Se on vieläkin halpa
        Halpa voi olla hyvä kirjoitti:

        Eiköhän noilla kilometreillä kaikki kalliit remontit ole jo tehty. Merkkiliikkeessä vastaava auto maksaisi vähintään 5000 euroa enemmän.

        Tuosta samasta liikkeestä myytiin viime viikolla toinen saman ikäinen Audi A6 farmari 2,4-litran koneella. Siinä oli pyynti noin 4900 €. Nyt toinen liike pyytää siitä Hyvinkäällä lähes 9000 €.

        www.nettiauto.com/audi/a6/4866137

        Muuttuuko "huono" auto hyväksi sillä, että toinen liike ostaa sen ja pyytää siitä melkein tuplahintaa?

        Samanmalliset Audit maksavat Nettiauton vertailun mukaan 8350-13980 €.


      • verot perässä
        Halpa voi olla hyvä kirjoitti:

        Eiköhän noilla kilometreillä kaikki kalliit remontit ole jo tehty. Merkkiliikkeessä vastaava auto maksaisi vähintään 5000 euroa enemmän.

        Tuosta samasta liikkeestä myytiin viime viikolla toinen saman ikäinen Audi A6 farmari 2,4-litran koneella. Siinä oli pyynti noin 4900 €. Nyt toinen liike pyytää siitä Hyvinkäällä lähes 9000 €.

        www.nettiauto.com/audi/a6/4866137

        Muuttuuko "huono" auto hyväksi sillä, että toinen liike ostaa sen ja pyytää siitä melkein tuplahintaa?

        Muuttuuko "huono" auto hyväksi sillä, että toinen liike ostaa sen ja pyytää siitä melkein tuplahintaa?

        Ei, se on kiertopalkinto.


      • Audi on paras
        verot perässä kirjoitti:

        Muuttuuko "huono" auto hyväksi sillä, että toinen liike ostaa sen ja pyytää siitä melkein tuplahintaa?

        Ei, se on kiertopalkinto.

        Hyvä auto kelpaa useammallekin ostajalle.


      • RUAHAHAHAHAAAAA

        Ahkerasti puljun myyjä täällä päivystää.


      • Pyytäkää enemmän
        Se on vieläkin halpa kirjoitti:

        Samanmalliset Audit maksavat Nettiauton vertailun mukaan 8350-13980 €.

        Audin farkku on saanut jo melkein 20 suosikkilistausta vaikka hinta on noussut 9 tonniin aikaisemmasta alle 5 tonnista.


      • V-70 Rules
        Halvat menee äkkiä kirjoitti:

        Jos tarkoitat tuota superhalpaa A6 farmaria niin ihan varmasti se on pian myyty tuolla hinnalla. Ainakin vielä se on Trafin mukaan myyjäliikkeen omistuksessa.

        Audihan on halpa pitää? Taitaa 3.0 moottoriseen audin maksaa jakohihnan vaihto vesipumppuineen n.2000e, vaihdelaatikon uusiminen n.8000e ja bensaa ei mene kuin 14l/100km ja käyttömaksu JÄRJETÖN!!! Itse ostaisin V-70 volvon 2.4 140/170 hv koneella. Volvossa näyttää jälleenmyynti arvokin säilymään paremmin kuin audissa.


      • Hihnan vaihto?
        V-70 Rules kirjoitti:

        Audihan on halpa pitää? Taitaa 3.0 moottoriseen audin maksaa jakohihnan vaihto vesipumppuineen n.2000e, vaihdelaatikon uusiminen n.8000e ja bensaa ei mene kuin 14l/100km ja käyttömaksu JÄRJETÖN!!! Itse ostaisin V-70 volvon 2.4 140/170 hv koneella. Volvossa näyttää jälleenmyynti arvokin säilymään paremmin kuin audissa.

        Voipi ollakin. Eikös myös Vollet ole varustettu jakohihnalla vai onko myös niissä jakoketju?. Kallistahan tuon jakopään hihnan vaihto aina on.
        Sen tiedän varmasti, että Saab käyttää koneissaan vain huoltovapaata jakoketjua.


      • Miksi valehtelet?
        V-70 Rules kirjoitti:

        Audihan on halpa pitää? Taitaa 3.0 moottoriseen audin maksaa jakohihnan vaihto vesipumppuineen n.2000e, vaihdelaatikon uusiminen n.8000e ja bensaa ei mene kuin 14l/100km ja käyttömaksu JÄRJETÖN!!! Itse ostaisin V-70 volvon 2.4 140/170 hv koneella. Volvossa näyttää jälleenmyynti arvokin säilymään paremmin kuin audissa.

        Audin jakohihnan vaihto maksaa paikasta riippuen 500-700 €.

        Audin vaihdelaatikot ovat keskimääräistä kestävämpiä, eikä niiden korjaaminen maksa sen enempää kuin muillakaan merkeillä.

        3-litraisen Audin kulutus on maantieajossa 7-8 litraa.

        Käyttömaksu on noin 20 € kuussa, mutta köyhällä ei tietysti ole siihenkään varaa.


      • pöljä myyjä
        Miksi valehtelet? kirjoitti:

        Audin jakohihnan vaihto maksaa paikasta riippuen 500-700 €.

        Audin vaihdelaatikot ovat keskimääräistä kestävämpiä, eikä niiden korjaaminen maksa sen enempää kuin muillakaan merkeillä.

        3-litraisen Audin kulutus on maantieajossa 7-8 litraa.

        Käyttömaksu on noin 20 € kuussa, mutta köyhällä ei tietysti ole siihenkään varaa.

        "Käyttömaksu on noin 20 € kuussa"
        Ja moninkertaisesti täällä Maassa.


      • Katso Trafista
        pöljä myyjä kirjoitti:

        "Käyttömaksu on noin 20 € kuussa"
        Ja moninkertaisesti täällä Maassa.

        Pöljälle myyjälle.

        Bansakäyttöisen auton keskimääräinen käyttömaksu eli ajoneuvon käyttövero on noin 120 euroa vuodessa. Isolla moottorilla varustetuissa autoissa se voi olla esimerkiksi 240 euroa vuodessa eli 20 euroa kuukaudessa.


      • Saako kysyä?
        Halpa voi olla hyvä kirjoitti:

        Eiköhän noilla kilometreillä kaikki kalliit remontit ole jo tehty. Merkkiliikkeessä vastaava auto maksaisi vähintään 5000 euroa enemmän.

        Tuosta samasta liikkeestä myytiin viime viikolla toinen saman ikäinen Audi A6 farmari 2,4-litran koneella. Siinä oli pyynti noin 4900 €. Nyt toinen liike pyytää siitä Hyvinkäällä lähes 9000 €.

        www.nettiauto.com/audi/a6/4866137

        Muuttuuko "huono" auto hyväksi sillä, että toinen liike ostaa sen ja pyytää siitä melkein tuplahintaa?

        Miksi kaikki heidän autot löytyvät aina muista liikkeistä, eikä yksityisiltä?


      • Niccki
        myydaan.fi kirjoitti:

        Tuota Audia ei ole olemassakaan.
        Soita sinne... "just myyty"...

        Miksi suurin osa heidän myymistään autoista löytyvät vähän ajan päästä toisista liikkeistä? Onko tämän palstan kirjottelijoista yksikään ostanut heiltä autoa, vai miksi nämä herättää niin paljon keskustelua ja panettelua?


      • Nopeat syä hitaat ei
        Saako kysyä? kirjoitti:

        Miksi kaikki heidän autot löytyvät aina muista liikkeistä, eikä yksityisiltä?

        Yksityiset "ostajat" jäävät miettimään vaikka hinta olisi kuinka halpa ja auto hyvä. Ammattilaiset autokauppiaat eivät turhia mieti. He ostavat sopivan hintaisen auton ja myyvät sen sitten kalliimmalla pois.


      • Tosiostaja ei valita
        Niccki kirjoitti:

        Miksi suurin osa heidän myymistään autoista löytyvät vähän ajan päästä toisista liikkeistä? Onko tämän palstan kirjottelijoista yksikään ostanut heiltä autoa, vai miksi nämä herättää niin paljon keskustelua ja panettelua?

        Kateelliset ja rahattomat valittaa. Totta kai se harmittaa kun itsellä on samanlainen auto mynnissä paljon kalliimmalla. Sekin kenkuttaa kun ei ole varaa ostaa autoa edes puoleen hintaan.


      • karmeita pommeja
        Saako kysyä? kirjoitti:

        Miksi kaikki heidän autot löytyvät aina muista liikkeistä, eikä yksityisiltä?

        Palvelu on niin huonoa, että karkoittaa yksityiset asiakkaat pois, lisäksi ei kukaan usalla ostaa halpoja raatoja.


      • Hyviä autoja halvall
        karmeita pommeja kirjoitti:

        Palvelu on niin huonoa, että karkoittaa yksityiset asiakkaat pois, lisäksi ei kukaan usalla ostaa halpoja raatoja.

        Ei kai se palvelu niin huonoa ole kun noin pienellä varastolla myyvät 15-20 autoa kuukaudessa.

        Ja miten ne autot voisivat olla raatoja kun ne ilmestyvät usein seuraavana päivänä muihin autoliikkeisiin kaksinkertaisilla hinnoilla?

        Sinulla taitaa vain olla joku heidän autoaan vastaava peli myytävänä kiskurihinnalla etkä saa sitä kaupaksi.


      • Tehkää rikosilmoitus

        Yrittäjän perusteeton haukkuminen ja herjaaminen homoksi on törkeä kunnianloukkaus.


      • Sherlokki H
        Hyviä autoja halvall kirjoitti:

        Ei kai se palvelu niin huonoa ole kun noin pienellä varastolla myyvät 15-20 autoa kuukaudessa.

        Ja miten ne autot voisivat olla raatoja kun ne ilmestyvät usein seuraavana päivänä muihin autoliikkeisiin kaksinkertaisilla hinnoilla?

        Sinulla taitaa vain olla joku heidän autoaan vastaava peli myytävänä kiskurihinnalla etkä saa sitä kaupaksi.

        Olisiko siis ulkomaantuonteja ( mittarilukema ei pidä alkujaan paikkaansa, toki maalipinta voi olla nätti ) vai kolaroituja autoja, jotka joku on vääntänyt takaisin muottiin menettäen kuitenkin sen erään tärkeimmän auton ominaisuuden, eli korin vääntöjäykkyyden yms.

        Kummatkin asiat selviävät autorekisteri.fi palvelusta. Jos myytävä auto on ollut joko poistettuna rekisteristä elinkaarensa aikana tai tuotu käytettynä ulkomailta, pitäisi varsinkin poikkeuksellisen edullisen auton ollessa kyseessä ostajalla hälytyskellojen alkaa soimaan..


      • Alkuper. Suomiautoja
        Sherlokki H kirjoitti:

        Olisiko siis ulkomaantuonteja ( mittarilukema ei pidä alkujaan paikkaansa, toki maalipinta voi olla nätti ) vai kolaroituja autoja, jotka joku on vääntänyt takaisin muottiin menettäen kuitenkin sen erään tärkeimmän auton ominaisuuden, eli korin vääntöjäykkyyden yms.

        Kummatkin asiat selviävät autorekisteri.fi palvelusta. Jos myytävä auto on ollut joko poistettuna rekisteristä elinkaarensa aikana tai tuotu käytettynä ulkomailta, pitäisi varsinkin poikkeuksellisen edullisen auton ollessa kyseessä ostajalla hälytyskellojen alkaa soimaan..

        Kannattaisi "Sherlokin" tutustua asiaan edes vähän ennen kuin alkaa vihjailemaan. Tälläkin hetkellä jokaisessa tuolla myytävänä olevassa autossa lukee heti alussa "kolaroimaton Suomiauto". Se on äärimmäisen vankka todistusaineisto jos joskus myöhemmin jotain muuta selviäisi. Kaikissa autoissa lukee varusteena myös huoltokirja eli varmasti autoissa on oikeat kilometrit.

        Eivät muut ammattilaiset eli autoliikkeet noita samoja autoja niin innokkaasti ostelisi jos niiden historiassa olisi jotakin epäselvää. Kuten olet huomannut tuolta myydyt autot ilmestyvät usein pikavauhtia Nettiautoon toisten liikkeiden sivuille useita tuhansia euroja kalliimmilla hinnoilla. Muuttuvatko autot huonoista hyviksi siten että niihin tehdään paljon kalliimpi hintalappu?

        Käytä siis vaikka sitä mainitsemaasi Autorekisteri.fi palvelua autojen taustojen selvittämiseen ennen kuin alat mustamaalaata rehellistä yrittäjää perättömillä vihjauksilla.


      • Ole varovainen
        RUAHAHAHAHAAAAA kirjoitti:

        Ahkerasti puljun myyjä täällä päivystää.

        Sinä taidat olla se joka täällä ahkerasti koko ajan haukkuu tuota liikettä. Oletko kateelliinen kilpailija jonka ylihinnoitellut autot jäävät seisomaan pihaan?


      • Laatuautoilu maksaa
        Katso Trafista kirjoitti:

        Pöljälle myyjälle.

        Bansakäyttöisen auton keskimääräinen käyttömaksu eli ajoneuvon käyttövero on noin 120 euroa vuodessa. Isolla moottorilla varustetuissa autoissa se voi olla esimerkiksi 240 euroa vuodessa eli 20 euroa kuukaudessa.

        Käyttömaksu ei ole laadukkaan auton ostajalle kynnyskysymys.


    • eiostetaautoja.fi

      960 Volvo.

    • Saab ja Volvo <3

      Ruotsalaisista on hivenen tietoa...

      Saab;

      Kevyt ja tunnokas ohjaus
      Mukavuusvarustelu (nahkapenkit yleisiä)
      Erottuva ulkonäkö
      Urheilullinen tunnelma
      Edulliset käyttökustannukset
      - Monet osat GM-peräisiä (lapsentauteja)
      - Bensiinin kulutus (2.0t:ssä matala kulutus, mutta 2.3t:t kestää)
      - Turboahtimien viat (autoilla ilmeisesti revitelty?)

      Volvo;

      Tilastoitu kestävyys (ÜVF-katsastustilastot ja käytettyjen mittarilukemat)
      Matkustusmukavuus (ergonomia, huippupenkit ja ajohiljaisuus)
      Jämäkkä ohjaus
      Tavaratilan koko ja muunneltavuus
      D5-moottorin vääntöominaisuudet
      - Bensiinin kulutus (2.4 kestävä, mutta janoinen)
      - Raskas ohjaus taajamapyörityksessä

      Jos haluat sporttisen elämäntapafarmarin edullisine käyttökustannuksineen, hanki Saab. Jos haluat luotettavan kumppanin vaikeisiinkin tilanteisiin, hanki Volvo. Jos haluat mainetta ja täsmällistä laatua, hanki Audi.

      Oma sydän kyllä pamppailee eniten Saabin suuntaan, ja hieman Volvonkin.

    • Ham-let

      Ostaisinko samalla rahalla 90-luvun Volvon/Saabin vai 2000-luvun Audin?

    • Laatua edullisesti

      Hyviä vaihtoehtoja kaikki.

      Hyvä kuitenkin ottaa huomioon, että kaikki nuo automallit ovat yleensä melko monipuolisesti varusteltuja ja omaavat melko hienoa tekniikkaa ja teknisiä ratkaisuja sähkölaitteiden/moottori elektroniikan/alustan osalta moneen samanikäiseen ja vähän uudempaankin peruspirssiin verrattuna. Lisäksi isoina ja painavina autoina alustan osat ovat kulutustavaraa eikä bensiinin kulutus ole sieltä pienimmästä päästä.

      Tämä taas tuon ikäisissä ( 10-vuotiaissa) ja keskimäärin 200 tuhatta km ajetuissa autoissa tietää väistämättä sitä, että korjauskulujakin tulee eteen omistajana.

      Toisaalta taas ajomukavuus, turvallisuus, suorituskyky ja tilat näissä on samaa luokkaa uusien isompien automallien kanssa (pois lukien parhaimmat ja isoimmat premiumit).

      Ihan kelpo valintoja Suomen oloihin, kunhan ajoa ei tule yli 20t km/vuosi ja budjetissa on joustoa myös yllättäville 500-1500 euron korjauskuluille harvakseltaan. Kannattaa myös harkita ostoa yksityiseltä ja huollattaa uutta autoasi mieluummin osaavalla pienkorjaamolla kuin merkkihuollossa.

      Suosittelen sinulle: Saab 9-5 isommalla 2,3t moottorilla, Volvo V70 2,4 (170hv) moottorilla tai Audi A6 1,8t moottorilla varustettuna.

      Saab 9-5:
      Yksilöllisin valinta
      Mainio 2,3t moottori (etenkin 185hv/280nm versio)
      Vakaa matkavaunu
      - Imago?
      - Kulutus

      Volvo:
      Turvallisin
      Mukavin
      Tilavin tavaratila
      - Sähköviat
      - Kulutus
      - Tylsä?

      Audi:
      Modernein
      Kulutus (suhteessa muihin)
      - Alustan osien kestävyys
      - Sähköviat
      - Keskinkertainen suorituskyky

    • Ostajan logiikka

      Jos kymppitonnin arvoisen auton saa 5 tonnilla, niin onko järkevää jättää se ostamatta sen takia että siihen pitää tehdä 20 tkm kuluttua 500-1000 euron huolto?

    • sohva peruna

      mää ostan mieluummiin viiden tuhannen arvoisen auton tuplahinnalla jos ei tarvi tehdä mitään huoltoja.

    • Laaban tietää

      Minäkin uskoisin tuon saappin olevan tuolla hankintahintatasolla se paras vaihtoehto. Jos sinulla olisi rapiat 10 000 eur käyttää autosi hankintaan, saattaisipa noista muista löytyä optimi yksilö.

      • Halpisautoilija

        tuossa hintaluokassa Saab paras, sitten Volvo ja kolmantena Audi


      • Volvoilandia
        Halpisautoilija kirjoitti:

        tuossa hintaluokassa Saab paras, sitten Volvo ja kolmantena Audi

        Volvo 960.


    • EI museoautoille

      Volvo 960 automallia valmistettiin vuosina 1990–1996 eli noin 20 VUOTTA SITTEN.

    • Isot erot hinnoissa

      Käytä vertailussa Nettiauton Samanmalliset ja Tarkka haku -toimintoja. Voit löytää keskenään aivan vastaavia autoja jopa kaksinkertaisella hintaerolla. Monesti liikkeiden hinnat ovat halvempia kuin yksityisillä.

    • ceramicore

      Olen huomannut saman.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

      "Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

      Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

      Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

      ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

      Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

      Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

      ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

      Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

      Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

      Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe