Ilman ystäviä

uupunut elämään

On ihan mahdotonta tälläsen vaja 40 vuotiaan miehen saada kavereita enään. ei mulla niitä koskaan montaa ole ollutkaan. Niistä muutamista on tullut täysiä juoppoja ja sellasta en jaksa katsoa kun itse juon harvoin. Kohtalonani on ollut kokonainen elämä ilman ystäviä.

Se on pahempi kohtalo kun jollain murhaajalla. Sille Breivikillekkin aiotaan palkata seuraa vankilaan. Miksen minä saa seuraa. Kukaan ei halua olla mun kanssa tekemisissä vaikka en ole rikoksia ikinä tehnyt. Olenko niin paha ihminen?
Olen yrittänyt pyytää joitain tuttuja kahville tai baariin mut ei. Ei ne halua ja sit niillä on säälittäviä tekosyitä kun eivät voi suoraan sanoa. olen myös työtön ja työtä on vaikee saada kunon 300 hakijaa joka paikkaan. Pari vuotta sitten työt loppui kuin seinään ja nyt olen 23 vuoteen ekan kerran ilman kesätöitäkään. Istun kotona ja ihmettelen kun muilla on elämä ja kavereita ja mulla ei olemitään. Kännykän heitin seinään kun ei siihen kukaan ikinä soita.

Miksi olen edes olemassa. Vanhemmatkin hylkäsi kun olin pieni. Mulla ei ole tulevaisuutta. Olisin mielummin vankilassa kun siellä olis edes juttukavereita. Vankeilla ja rikollisilla on kavereita ja vaimoja. Minuun naiset ei katso päinkään. Johtuu varmasti mun rumasta ulkonäöstä sekin. Eilenkin kävin lenkillä ja poljin fillarilla varmaan 100 kilsaa edes takas ja ihmettelin et miksi mä niin teen. Tyhjää täynnä koko elämä.

6

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MäVaan-

Mistä sä tiedät, ettei kukaan halua olla sun kanssa tekemisissä? Ehkäpä vain paikkakunta on väärä, tai tapa yrittää saada kavereita on väärä, tai sä et vaan luota itseesi erityisemmin?

• uupunut elämään

Kyllä sen kuule huomaa kun kukaan ei ole soittanut yli 5 vuoteen. Ei ketään kiinnosta olenko edes olemassa

• tonttu

Suurin osa ihmisistä on tylsiä ja samanlaisia kaikki. Mee kuule hetkeks aikaa kuunteleen vaikka kahvilaan muiden ihmisten juttuja, niin kohta säälit niitä jotka joutuu kuunteleen. Joukossa on toki helmiä, niin kuin sinä!

• yksinäinen myös

entäpä jos aloittaisit jonkin harrastuksen, jossa voisi tavata ihmisiä ja saada uusia ystäviä?
      Itselläni on joukko ihmisiä ympärillä, mutta ystäviä harvassa, helposti ihminen on yksinäinen muiden keskellä. Mutta joskus voi olla, että asioita on miettinyt niin kauan, että omat ajatukset estää toimimasta siten, että ystäviä saisi. Kun kukaan ei tule kuitenkaan kotoa hakemaan, ja se on vaikeaa, kun pitäisi luottaa itseensä ja etsiä uusia ihmisiä. Kesäkursseille tai jotain muuta sellaista. Hyvää kesää!

• tyhmä idea

Kaikilla sama tyhmä idea aina. Aloita joku harrastus. Kyllä se varmaan on harrastanut jotain elämänsä aikana

• samma här

Pispättä sähköpostiosotteesi tänne. Ajatuksesi on ihan niinkun omiani. Tosin olen 10 vuotta nuorempi naisimmeinen :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7662
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      116
      5318
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      119
      3547
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      69
      1381
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe